ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان + ورود سایت ltms.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
سامانه ضمن خدمت فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لینک جدید سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.cfu.ac.ir برای ثبت نام جهت شرکت در دوره های ضمن خدمت فعال شد. کلیه افراد فرهنگی میتوانند در زمان مشخص شده برای ثبت نام در این دوره به سایت جدید ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه کرده و اقدامات لازم را در این سامانه انجام دهند.

از آنجا که هر یک از فرهنگیان محترم قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در سامانه جدید، باید از زمان و نحوه انجام این کار اطلاعات لازم را بدست آورند، در این مقاله به توضیح خدمات و نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir پرداخته ایم. برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت به صورت تلفنی، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در ایران تحصیل شما را یاری کنند.

برای ورود مستقیم به سایت ضمن خدمت فرهنگیان وارد ltms.cfu.ac.ir شوید.

معرفی آدرس جدید سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان که با عنوان سامانه ضمن خدمت نیز شناخته می‌شود، با هدف ارائه خدمات آموزشی به معلمان، مدیران، معاونان و کارکنان آموزش و پرورش راه اندازی شده است. فرهنگیان گرامی می توانند با ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir و انجام امور ثبت نام، نسبت به استفاده از خدمت مورد نظرشان اقدام نمایند.

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms که وبسایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان نیز نامیده می شود، از جمله سامانه‌هایی است که توسط آموزش و پرورش برای خدمت به فرهنگیان راه اندازی شده است. یکی از کاربردهای اصلی این سامانه فراهم کردن دسترسی به دوره های ضمن خدمت است که فرهنگیان می توانند در آن ثبت نام نمایند. کلیه عملیات مربوط به نام نویسی در این دوره ها از طریق همین سامانه در آدرس جدید سامانه به نشانی  ltms.cfu.ac.ir انجام خواهد شد.

برای آشنایی با روند نقل و انتقالات فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

معرفی آدرس جدید سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

ورود به سایت جدید ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.cfu.ac.ir است. سایت ضمن خدمت فرهنگیان که به عنوان سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان شناخته می شود، تنها مرجع رسمی شرکت در دوره های ضمن خدمت است.

برای ورود به سایت ltms باید لینک ورود را انتخاب نمایید.

گام اول ورود به سایت جدید ضمن خدمت فرهنگیان

پس از ورود از میان گزینه های موجود، بخش «ضمن خدمت» را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست دوره ها، باید گزینه “فهرست دوره های ضمن خدمت” را انتخاب نموده و به دوره ها دسترسی یابید.

گام دوم ورود به سایت جدید ضمن خدمت فرهنگیان

نوع کاربری خود را انتخاب کنید و پس از آن وارد قسمت مورد نظر شوید.

گام سوم ورود به سایت جدید ضمن خدمت فرهنگیان

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

مراحل ورود فراگیران ضمن خدمت فرهنگیان

فراگیران می توانند پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، قسمت “فراگیران” را انتخاب کنند.

گام اول ورود فراگیران ضمن خدمت فرهنگیان

در مرحله بعد، نام کاربری که کد ملی است، وارد نمایید. کلمه عبور نیز همان رمز عبور فراگیری می باشد.

گام دوم ورود فراگیران ضمن خدمت فرهنگیان

در گام بعد کد امنیتی را دررج کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

آیا تنها معلمان امکان ثبت نام در دوره ضمن خدمت فرهنگیان را دارند؟

شاید این پرسش در ذهن شما هم ایجاد شود که آیا تنها معلم ها امکان ثبت نام و شرکت در این دوره ها را دارند یا این که مدیران هم می توانند از این دوره های جامع آموزشی استفاده کنند؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما عرض کنیم که به جز معلمان مدیران هم می توانند برای ثبت نام در سامانه ضمن خدمت اقدام کرده و در این دوره ها شرکت داشته باشند.

سایر امکانات سایت ضمن خدمت فرهنگیان

شاید برای برخی افراد سوال باشد که دوره های ضمن خدمت شامل چه مواردی می شوند. برای اطلاع از این موضوع کافی است پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان و با کلیک روی دوره های ضمن خدمت اطلاعات کافی را بدست آورید. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir خدمات مختلفی را شامل می شود. ثبت نام مدرسین، مشاهده فهرست دوره های ضمن خدمت، انجمن های علمی و آموزشی معلمان و … از جمله این خدمات است.

اطلاعیه

در صورت بروز مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید. همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مزایای انجام ضمن خدمت فرهنگیان

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که برگزاری دوره های ضمن خدمت در سامانه ltms چه فایده ای دارد و اصلاً چه الزامی برای شرکت در آن ها وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت که یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این کلاس های آموزشی بالا رفتن حقوق و دریافتی معلم هاست.

در واقع، این دوره های ضمن خدمت امتیازاتی را برای فرد در پی دارد که می تواند موجب افزایش حقوق وی شود. علاوه بر این، به هیچ وجه نباید از تأثیر دوره های ضمن خدمت بر ارزشیابی سالانه فرهنگیان غافل شد. همین موضوع می تواند امتیاز فرد فرهنگی را در این ارزشیابی بالا ببرد و در نهایت منجر به انتخاب وی به عنوان معلم نمونه شود.

مورد دیگر این که، با شرکت در این دوره های آموزشی می توانید دانش و اطلاعات خود را تا حد زیادی بالا ببرید و بدین ترتیب تدریس بهتر و باکیفیت تری در سر کلاس های درس داشته باشید که نتیجه آن یادگیری بهتر دروس از طرف دانش آموزان است.

با استفاده از دوره های ضمن خدمت یک سری مزایا برای فرهنگیان عزیز در نظر گرفته می شود، که شامل موارد زیر است.

☑️ اگر هزار ساعت آموزش را بگذرانید، افزایش حقوق دریافت خواهید کرد.

☑️ می توانید افزایش رتبه بگیرید.

☑️ می توانید در آینده شانس بیشتری برای معاون یا مدیر مدرسه شدن داشته باشید.

☑️ به علاوه جا به جایی و انتقال شما آسان تر خواهد شد.

☑️ می توانید برای تدریس اولویت بیشتری داشته باشید.

☑️ به ازای هر یک ساعت ضمن خدمت که ثبت کنید، 75 امتیاز دریافت خواهید کرد. به صورت کلی حداکثر ساعتی که برای ضمن خدمت تان اعمال می شود، هزار ساعت معادل 750 امتیاز است.

☑️ در طول یک سال تحصیلی نیز حداکثر ساعتی که اعمال می شود، بین 200 تا 250 ساعت است. البته این میزان ساعتی است که در سامانه ثبت می شود و شما می توانید مقدار بیشتری را نیز بگذرانید.

مزایای انجام ضمن خدمت فرهنگیان

رتبه بندی معلمان در سایت ضمن خدمت فرهنگیان

به استناد ماده 9 قانون نظام رتبه بندی معلمان که در سال 1400/12/15 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد، در جهت تحقق اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان که در سایت ضمن خدمت فرهنگیان به آن اشاره شده، براساس مواد زیر است:

  • ماده 1 تعاریف و اختصارات
  • در این ماده به تعاریف نظام رتبه بندی معلمان اشاره شده است. به نظام رتبه‌ بندی معلمان «رتبه‌بندی» و به قانون نظام رتبه‌ بندی معلمان «قانون» می گویند.

ماده 2 – دایره مشمولان

آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امورتربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیروهای توان‌بخشی مدارس استثنایی، مدیر و معاون واحد آموزشی و تربیتی از مشمولان نظام رتبه بندی هستند. این ماده نیز دارای تبصره هایی می باشد.

ماده 3- نحوه رتبه بندی
در نظام رتبه بندی مندرج در سایت ضمن خدمت فرهنگیان، معلمان مطابق با شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه و با رعایت ضوابط آیین‌نامه در یکی از رتبه‌های پنج‌گانه آموزشیارمعلم، مربی‌معلم، استادیارمعلم، دانشیار معلم و استادمعلم قرار خواهند گرفت.
ماده 4 – فرایند رتبه‌بندی
فرایند رتبه‌بندی برای افراد مطابق با امتیازات اکتسابی و معیارهای ذیل و با رعایت اولویت زیر انجام می‌شود:

فرایند رتبه بندی معلمان در سایت ضمن خدمت فرهنگیان

آیا معلمان مدارس غیردولتی نیز امکان ثبت نام در سامانه ضمن خدمت را دارند؟

شاید تصور برخی از افراد این باشد که تنها معلمان مشغول به کار در مدارس دولتی امکان ثبت نام و شرکت در دوره های ضمن خدمت در سامانه ltms.cfu.ac.ir را دارند. اما باید عرض کنیم که به هیچ وجه اینطور نیست و معلمان مشغول به کار در مدارس غیردولتی هم می توانند در دوره های ضمن خدمت شرکت داشته باشند و حقوق و دریافتی خود را بالا برده و به افزایش امتیاز خود برای انتخاب به عنوان معلم نمونه کمک کنند.

پس ملاحظه می کنید که محدودیتی در این رابطه برای معلم ها وجود ندارد و هر فرد برای بالا بردن توانایی های خود برای تدریس در کلاس درس و افزایش سطح یادگیری دانش آموزان می تواند در دوره های ضمن خدمت از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کرده و در این دوره ها شرکت کند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران


خلاصه مطلب

آدرس جدید سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.cfu.ac.ir است. وزارت آموزش و پرورش برای طی کردن دوره های ضمن خدمت مزایایی نظیر افزایش حقوق، افزایش رتبه و… را در نظر گرفته و همین مسئله موجب این شده که بسیار از فرهنگیان علاقه مند به گذراندن دوره های ضمن خدمت و بهره مندی از این مزایا باشند. ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان در آدرس جدید سامانه انجام می شود.

علاوه بر معلمین مدیران هم با گذراندن مقدار مشخصی از ضمن خدمت علاوه بر ترفیع از افزایش حقوق بهره مند خواهند شد، این کلاس ها در آخر دوره دارای یک آزمون هستند که افراد در صورتی قبولی در آن می توانند از مزایای دوره خود بهره مند شوند. در این مطلب به نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir، به طور جامع پرداخته شد. شما می توانید سوالات خود را از طریق کامنت ها با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

4.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی باید برای ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کرد؟

زمان ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه اعلام می شود.

نحوه ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چگونه است؟

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، مقاله فوق را مطالعه کنید.

آیا معلمان مدارس غیردولتی هم امکان ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان را دارند یا خیر؟

بله. معلمان مدارس غیردولتی نیز می توانند جهت ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ضمن خدمت فرهنگیان + ورود سایت ltms.medu.ir»

  1. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من امروز داشتم دوره تربیت سیاسی را میگذرونیم و بعدش دستم خورد به قسمت کلید بالای صفحه دیدم که عکس پرسنلی وارد نشده عکسم را وارد کردم و هر کاری میکردم نمیتونستم وارد سامانه بشم و بعدش اشتباهی دستم خورد روی انصراف از ثبت نام و همه اطلاعاتم و دوره های ضمن خدمتم پرید و دیگه نتوانستم وارد سامانه بشم ایا کسی میتونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید با خود سامانه تماس بگیرین

  2. Avatar photo فرشید گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دبیر ریاضی هستم و میخواستم ببینم امکانش هست با ضمن خدمت فرهنگیان حقوقم افزایش پیدا کنه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر یکی از شرایط ترفیع رتبه در رتبه بندی ساعات ضمن خدمت میباشد

  3. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    برای بررسی مشکل با مشاوران ما تماس بگیرید

  4. Avatar photo یاس گفت:

    سلام
    رمز عبور مدیر رو فراموش کردم، متاسفانه در صفحه هم قسمت مربوط به فراموشی رمز مدیران باز نمیشود چکار باید کرد

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.به بخش انفورماتیک اموزش و پرورش مراجعه کنید.

  5. Avatar photo امیر گفت:

    سلام، میخواستم بدونم دوره ضمن خدمت فرهنگیان صرفا برای نیرو های آموزش و پرورش برگذار می شود و یا معلمین و کارکنان مدارس غیر دولتی هم اجازه شرکت در این دوره ها را دارند؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، تمامی افرادی که در نظام تحصیلی جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند برای ارتقای توانایی های فردی، قدرت تدریس، بالا بردن حقوق و مزایا و … می توانند از طریق وبسایت ltms.medu.ir برای شرکت در دوره ضمن خدمت اقدام نمایند و فیلتری برای مدرسین مدارش دولتی و غیر دولتی وجود ندارد.

  6. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام، برای بهره مندی از افزایش حقوق باید مقدار مشخصی دوره ضمن خدمت فرهنگیان را گذراند، من هرچقدر گشتم نتونستم متوجه بشم که حداقل میزانی که باید طی کرد تا از افزایش حقوق بهره مند شد چقدر هست؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام درسته، برای دریافت حقوق بیشتر و بالا بردن پایه حقوق خودتون باید اقدام به گذراندن ۱۰۰۰ ساعت دوره ضمن خدمت فرهنگیان کنید.

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، آیا شرکت در دوره ضمن خدمت فرهنگیان صرفا برای معلمین مجاز است؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام خیر، شرکت در دوره ضمن خدمت فرهنگیان برای تمامی فرهنگیان اعم از مدیر، معلم و ناظم مجاز می باشد.

  8. Avatar photo دانشجو معلم گفت:

    سلام متشکر از اطلاعات مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
  • ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 + شرایط، مدارک و مصاحبه | irantahsil

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر ساله پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. در آن کلیه داوطلبانی که در کارنامه سراسری کنکور مجاز به انتخاب رشته شدند، مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)