ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای شرایط خاص نقل و انتقال فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود را تغییر دهند. این دسته از فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس my.medu.ir، نسبت به ثبت درخواست انتقال خود اقدامات لازم را انجام دهند.

این فرآیند الکترونیکی است و نیازی به مراجعه حضوری افراد نمی‌باشد. زمان بررسی نقل و انتقالی اضطراری فرهنگیان از 12 لغایت 22 شهریور ماه 1403 است. در این مطلب به معرفی شرایط بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۳، شرایط درون استانی و برون استانی فرهنگیان پرداخته‌ایم.

بنابراین شما می‌توانید فرایند ثبت درخواست نقل و انتقال خود در سایت my.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان به مشاوران آکادمی ایران تحصیل بسپارید. تنها کافیست با از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404

داوطلبان دریافت انتقالی برون استانی و یا درون استانی باید در زمان مقرر به وب سایت نقل و انتقالات فرهنگیان مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. نقل و انتقالات فرهنگیان به دو صورت برون استانی و درون استانی است که هرکدام به دو شاخه موقت و دائم تقسیم می‌شود.

همچنین طبیعی است که هیچگونه درخواست انتقالی در خارج از این محدوده زمانی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان برای ثبت درخواست خود به روزهای انتهایی، موکول نکنند. تاریخ نقل و انتقالات فرهنگیان برون استانی و درون استانی به صورت جداگانه اعلام می‌شود.

زمان نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

قرهنگیان برای نقل و انتقال داخل استان می‌توانند وارد سامانه پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوند و برای ثبت درخواست انتقالی، مراحل لازم را انجام دهند. زمان نقل و انتقال درونی فرهنگیان در سال 1403 از 20 خرداد تا 16 تیر ماه بوده است. معمولا تاریخ نقل انتقالات، هرسال اعلام می‌شود.

در حال حاضر آموزش و پرورش برای اینکه فرهنگیان بتوانند در زمان مقرر برای نقل و انتقالی درونی فرهنگیان اقدام کنند، جدول زمان بندی آماده‌ کرده‌اند و در ادامه این جدول را برای اطلاع از تاریخ ثبت درخواست انتقالی، آورده‌ایم:

زمان ثبت درخواست انتقالی درون استانی مجری نوع فعالیت
20 خرداد الی 16 تیر ماه 1403 داوطلبان ثبت نام در سامانه و ارائه مدارک
20 خرداد الی 16 تیر ماه 1403 آموزش و پرورش-مبدا لیست مشمولین بیمار به درمانگاه فرهنگیان
24 خرداد الی 15 تیر ماه 1403 آموزش و پرورش-مبدا بررسی فرم‌های درخواست انتقالی و امتیازبندی
16 الی 30 تیر ماه 1403 اداره کل آموزش و پرورش بررسی درخواست انتقالی با تراز نیروی انسانی
1 مرداد ماه اداره کل آموزش و پرورش اعلام نتایج
1 الی 15 مرداد ماه 1403 اداره آموزش و پرورش بررسی اعتراض‌ها

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

زمان نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان

فرهنگیان برای نقل و انتقال برون استانی باید همانند نقل و انتقالات درون استانی به سامانه پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش که همان مای مدیو است، وارد شوند. زمان نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان از 10 خرداد ماه سال 1403 بوده است. از این رو متقاضیان باید برای ثبت نام و ارسال درخواست تمامی مدارک خود را وارد کنند.

در ادامه به جدول زمان بندی که آموزش و پرورش برای نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان منتشر کرده است را آورده‌ایم:

زمان ثبت درخواست انتقالی برون استانی مجری نوع فعالیت
از 10 خرداد الی 6 تیر ماه 1403 داوطلبان ثبت نام در سامانه و ارائه مدارک
از 15 الی 21 مرداد ماه 1403 آموزش و پرورش-مبدا بررسی فرم‌های درخواست انتقالی و امتیازبندی
از 21 الی 24 مرداد ماه 1403 آموزش و پرورش-مبدا بررسی درخواست انتقالی و اعلام نتایج در HRM
از 24 الی 31 مرداد ماه 1403 اداره کل آموزش و پرورش استان-مقصد بررسی درخواست انتقالی و اعلام نتایج در HRM
از 1 الی 7 شهریور ماه 1403 اداره کل آموزش و پرورش استان-مقصد انصراف از انتقال

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان به این معنا است که با درخواست دائم و یا موقت متقاضی موافقت نشده است، اما از طرفی فرد به دلیل داشتن شرایط خاص و اضطراری، باید انتقالی بگیرید. آموزش و پرورش شرایطی را فراهم آورده تا داوطلبان از 12 الی 22 شهریور ماه 1403 برای ثبت درخواست در سامانه مای مدیو اقدام نمایند.

انواع نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 1403-1404

یکی از امکاناتی که وزارت آموزش و پرورش برای کارکنان خود در نظر گرفته است، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان است. این خدمات در گذشته تنها از طریق مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش استان‌ها انجام می‌گرفت، اما با راه اندازی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس my.medu.ir، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالات به صورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان، امکان پذیر شد.

داوطلبان می‌توانند درخواست خود را مبنی بر دریافت انتقال موقت و دائم درون استانی و برون استانی ثبت کنند. قابل توجه است که این خدمات تنها به افراد واجد شرایط ارائه خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید با مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان، از دارا بودن صلاحیت‌های لازم اطمینان حاصل کنید. در ادامه شرایط ثبت نقل و انتقالات فرهنگیان ذکر شده است.

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404

همانطور که پیش از ذکر شد، امکان دریافت انتقالی برای همه افراد ممکن نبوده و تنها درخواست متقاضیان واجد شرایط بررسی خواهد شد. اما شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان چیست؟

به طور کلی دو نوع انتقال موقت و دائم درون استانی و برون استانی وجود دارد که شرایط دریافت هر یک از این نوع انتقالات متفاوت می‌شود.

حداقل سنوات خدمت تجربی مجاز در آموزش و پرورش
نوع انتقال درون استانی برون استانی
موقت 10 سال 10 سال
دائم 10 سال 15 سال

شرایط نقل و انتقال درون استانی

شرایط نقل و انتقالی درون استانی هر سال توسط وزارت آموزش در سامانه پنجره خدمات الکترونیک my.medu.ir، منتشر می‌شود. متقاضیانی که می‌خواهند به صورت دائم درون استان انتقالی بگیرند، باید وارد سایت مورد نظر شوند و شرایط اعلام شده در این سامانه اینترنتی را مطالعه نمایند.

در صورت داشتن این شرایط می‌توانند برای نقل و انتقالی درون استانی درخواست خود را ثبت کنند. گفتنی است داوطلبان برای اینکه بتوانند انتقالی بگیرند باید حداقل 4 سال سنوات تجربی به اضافه نداشتن تعهد به خدمت در منطقه داشته باشند. البته آماده کردن مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی نباید فراموش شود.

شرایط انتقال موقت برون استانی

افرادی که می‌خواهند درخواست انتقال موقت برون استانی فرهنگیان را در سامانه ثبت کنند، باید حداقل 1 سال سنوات خدمت تجربی داشته باشند و یا اگر یک زوج بخواهند به صورت موقت انتقال برون استانی بگیرند، بایستی 1 سال سابقه خدمت تجربی داشته باشند.

شرایط انتقال موقت برون استانی
ارائه تاییدیه از مراجعه دارای صلاحیت توسط همسر جانباز داوطلب به محل اشتغال/ سکونت جانباز (با استناد بر ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات و جانبازان)
داوطلبانی که متاهل هستند و درخواست انتقال به محل خدمت همسرشان را دارند، ملزم به داشتن حداقل 2 سال سنوات تجربی هستند.
متقاضیان باید دارای 2 سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش باشند.

شرایط انتقال دائم برون استانی

متقاضیانی که می‌خواهند برای انتقال دائم برون استانی فرهنگیان، مدارک خود را در سامانه مای مدیو بارگذاری کنند،لازم است شرایط زیر را دارا باشند:

شرایط و ضوابط انتقال دائم برون استانی
داوطلبان این نوع انتقال نباید هیچگونه تعهد خدمتی به منطقه مبدا داشته باشند
متقاضی باید حتما 4 سال سنوات سابقه خدمت تجربی به منطقه داشته باشد
سنوات متقاضیانی که به صورت موقت منتقل شده‌اند به عنوان سنوات تجربی در نظر گرفته نمی‌شود
سوابق نهضت سواد آموزی، تربیت دبیر و ماموریت به سایر دستگاه‌ها جز سوابق به حساب نخواهد آمد

 

شرایط و ضوابط انتقال دائم برون استانی
داوطلبان این نوع انتقال نباید هیچگونه تعهد خدمتی به منطقه مبدا داشته باشند.

 

شرایط انتقالی نیروی قراردادی
موافقت و تایید ادارات کل مبدا و قصد
دارا بودن حداقل 5 سال سنوات تجربی
تامین اعتبار در اداره کل مقصد

 

شرایط تبدیل انتقال موقت به دائم
افرادی که در منطقه محل فعالیت، تعهد خدمت دارند، مجاز به ثبت درخواست انتقال نمی باشند و با درخواست آنها موافقت نخواهد شد.
افراد متقاضی تبدیل انتقال موقت به دائم باید در سال گذشته انتقالی موقت را دریافت کرده باشند

قابل توجه است که مدت سوابق خدمت بصورت حق التدریس، مأموریت به سایر دستگاه‌ها، نهضت سوادآموزی، تحصیل در مراکز تربیت معلم، خدمت نظام وظیفه، تربیت دبیر، قرارداد کار معین و… به عنوان سابقه خدمت برای نقل و انتقالات فرهنگیان در نظر گرفته نخواهد شد.

ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در وزارت آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی یا قرارداد تا تاریخ 6 شهریور ماه 1401 می‌باشد.

 

بنر کال تو اکشن

انتقال استثناء درون و برون استانی

آشنایی با شرایط انتقالی استثنا فرهنگیان بسیار اهمیت دارد. وزارت آموزش و پرورش در جهت حفظ انسجام و کیان خانواده، موارد استثنائی را برای نقل و انتقالات برخی فرهنگیان در نظر گرفته است. به این معنی که موافقت با افراد دارای شرایط زیر به طور استثناء خواهد بود.

◀ زوجین فرهنگی که محل خدمت آن‌‎ها دور از هم و در دو استان مختلف است، می‌توانند در صورت داشتن 5 سال سنوات تجربی، اقدام به درخواست انتقالی به محل فعالیت همسر بدهند.

◀ یکی دیگر از شرایط خاص پذیرش نقل و انتقالات فرهنگیان، بانوان فرهنگی هستند که همسر آن‌ها مشغول به فعالیت در نهادهای دولتی سمت مدیریتی دارند و یا در ارگان‌های نظامی کشور در حال خدمت هستند و طبق امریه دستگاه مربوطه، بدون خواست شخص، به محدوده خارج از استان محل فعالیت خود منتقل شده‌اند.

◀ این بانوان با داشتن حداقل 5 سال سنوات تجربی می‌توانند درخواست خود برای انتقال به استان محل خدمت همسر را به ثبت برسانند.

◀ چنانچه همسر معلمی جانباز باشد و محل اشتغال وی در همان سال به صورت دائم تغییر کند، با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح (با استناد بر ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان) با درخواست انتقالی ایشان موافقت خواهد شد. قابل توجه است که شرط داشتن سابقه برای این افراد اجباری نمی‌باشد.

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404

درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان در سامانه پروفایل کارکنان به صورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان انجام می‌گیرد.

◀ برای ورود به این سامانه و ثبت درخواست، ابتدا آدرس my.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان را در نوار جستجوی مرورگر خود جستجو کنید.

جستجو سامانه مای مدیو

◀ پس از ورود به صفحه اصلی این وب سایت، کد پرسنلی و کد امنیتی تصویر را وارد کنید و بر روی عبارت مرحله بعد کلیک کنید.

ورود به سامانه درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان

◀ در این مرحله اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و سپس فرم امتیاز بندی را نیز بررسی و تکمیل کنید. در این مرحله باید نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات نیز اقدام کنید.

◀ در تکمیل فرم های مربوطه دقت لازم و کافی را بکار ببرید و فراموش نکنید که می‌توانید حداقل 1 استان و حداکثر  5 استان را “به ترتیب اولویت” برای ثبت درخواست نقل و انتقال به ثبت برسانید.

◀ در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالات می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید. همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان

 

نوع امتیازبندی نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 – 1403

فرهنگیانی که می‌خواهند براساس شرایط بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۳ نقل و انتقال موقت یا دائم بگیرند، درخواست آن‌ها باید مورد پذیرش آموزش و پرورش قرار گیرد. در نتیجه با بررسی امتیازات کسب شده و سوابق افراد، درخواست آن‌ها قبول یا رد می‌شود. در ادامه جدول امتیازبندی نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404 ارائه شده است.

فرم امتیازبندی نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان
قوانین مربوط به امتیازدهی میزان امتیاز
الف) سنوات خدمات آموزشی و اداری به ازاء هر سال 4 امتیاز – هر ماه 2 امتیاز – هر هفته 5/0 امتیاز
ب) سنوات تجربی مازاد بر 20 سال به ازاء هر ماه 0/5 امتیاز علاوه بر بند الف
به ازاء هر سال تحصیلی خدمت در روستا 2 امتیاز
فرهنگیانی که همسران آنها به عنوا نیروهای نظامی و انتظامی شاغل هستند و طبق امریه دستگاه مربوطه (بدون درخواست خود) منتقل شده اند. 100 امتیاز
فارغ التحصیلان خانم (مجرد) دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل اشتغال والدین از سهمیه استخدامی استان استفاده کرده و در حال حاضر والدین به استان دیگری انتقال یافته اند. 100 امتیاز
فرهنگیانی که خود، همسر یا فرزند وی بیماری حاد و صعب الغلاج داشته باشند. 150 امتیاز
داشتن آخرین مدرک تحصیلی مطابق با آخرین حکم کارگزینی کمتر از دیپلم 3 امتیاز – دیپلم 5 امتیاز – فوق دیپلم 10 امتیاز – لیسانس 15 امتیاز – فوق لیسانس و دکترای حرفه ای 20 امتیاز – دکترای تخصصی 25 امتیاز
الف) فرزند شهید جاویدالاثر و برادر یا خواهر شهید به ترتیب 100 امتیاز و 20 امتیاز
ب) امتیاز جانبازی 10 امتیاز و به ازای هر درصد جانبازی بالاتر از 5 درصد 2 امتیاز اضافه می شود.
ج) آزادگان برای هر ماه اسارت 10 امتیاز
د) همسر و فرزند آزاده و جانباز همسر و فرزند ازاده و جانباز 25 درصد به بالا 12 امتیاز – همسر آزاده ای که قبل از اسارت ازدواج نموده 40 امتیاز
و) به ازاء هر ماه خدمت داوطلبانه در جبهه جنگ‌های تحمیلی بعد از استخدام 2 امتیاز – قبل از استخدام 1 امتیاز
ه) بانوان فرهنگی به ازای هر ماه خدمت همسرانشان در جبهه‌های جنگ بعد از ازدواج 1امتیاز
الف) تأهل 15 امتیاز
ب) هر فرزند تحت تکلف 5 امتیاز
ج) افرادی که در سال تحصیلی جاری 1401 – 14002 ازدواج نموده یا صاحب فرزند شده اند به ترتیب 15 و 5 امتیاز مازاد بر بندهای الف و ب
د) خانم های مجرد که از خانواده دوره هستند 60 امتیاز
ه) زنان سرپرست خانواده با داشتن گواهی حضانت فرزند 24 امتیاز
و) تکفل پدر یا مادر طبق گواهی دادگاه، به ازای هر یک از والدین تحت تکفل 6 امتیاز
ز) همکاران دارا یفرزند معلول جسمی ،حرکتی و ذهنی 24 امتیاز
ک) فرهنگیان دارای معلولیت با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی یا کارت معلولیت خفیف 5 امتیاز – متوسط 10 امتیاز – شدید 15 امتیاز – خیلی شدید 20 امتیاز
الف) زوجین فرهنگی شاغل در یک منطقه 24 امتیاز (هر یک از زوجین علاوه بر امتیاز تاهل)
ب) داوطلبان انتقال به محل اشتغال یا سکونت همسر با ارائه مدرک معتبر 36 امتیاز
ج) داوطلبان انتقال به محل خدمت همسر نظامی «غیر از بند ب» با ارائه مدرک معتبر 24 امتیاز
الف) حافظ حداقل 5 جز قران کریم به ازا هر جز 5 امتیاز
ب) هنرمندان درجه یک و افرادی که دارای مقام قرآنی در سطوح ملی و بین المللی و قهرمانان ورزشی ملی هستند 24 امتیاز
ج) معلمان نمونه در طول خدمت کشوری 24 امتیاز – استانی 12 امتیاز – منطقه ای 6 امتیاز
به ازاء هر مورد تشویق و تقدیر توسط مسئولان آموزش وپرورش وزیر 4 امتیاز – معاون وزیر 3 امتیاز – مدیر کل و معاون مدیر کل 2 امتیاز – رئیس اداره یا معاون اداره اموزش و پرورش 1 امتیاز
میانگین نمره ارزیابی سالانه:
الف) میانگین نمره از 80 تا 85 درصد 5 امتیاز
ب) میانگین نمره از 86 تا 90 درصد 10 امتیاز
ج) میانگین نمره از 91 تا 95 درصد 15 امتیاز
د) میانگین نمره بالاتر از 95 درصد 20 امتیاز
گذراندن دوره آموزشی تخصصی ضمن خدمت در سال تحصیلی جاری به ازای هر ساعت 0/25 امتیاز

 

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

نکات نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404

⏪ توجه کنید که انتقال دائم به کلانشهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع می‌باشد و تنها درخواست متقاضیان انتقال موقت به این استان‌ها بررسی خواهد شد. برخورداری از تسهیلات خروج از کلانشهرها نیز مشروط به ارائه درخواست کتبی جداگانه می‌باشد.

⏪ باتوجه به شرایط بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۳ و فرآیند چند مرحله‌ای بررسی و پردازش نقل و انتقالات فرهنگیان، امکان تغییر مقصد پس از تایید انتقال، میسر نمی‌باشد.

⏪ متقاضیان دریافت انتقالی فرهنگیان باید پیش از ثبت درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان تمام جوانب امر را بررسی کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که پذیرش انصراف از انتقال پس از اعلام نتایج مجاز نمی‌باشد.

⏪ البته لازم به ذکر است در برخی شرایط خاص و تنها با موافقت ادارات کل استان های مبدا و مقصد امکان انصراف از انتقالی وجود دارد، اما در این صورت فرد متقاضی، تا دو سال حق شرکت در فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان را نخواهند داشت.

دریافت مشاوره نقل و انتقالات فرهنگیان در سال تحصیلی 1403-1404

نقل و انتقال فرهنگیان در کلانشهرهای اهواز اصفهان، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفا درخواست‌ها جهت ماموریت یا انتقال موقت ارزیابی می‌شود. بنابراین در زمان ثبت نام در my.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان باید اولویت های خود را درنظر بگیرید.

ادارات آموزش و پرورش مقصد باید تا پیش از تمام شدن دوره انتقال موقت متقاضیان، برای صدور جکم پایان ماموریت اقدام کرده و در صورت تمدید نشدن انتقالی، ابلاغ تدریس برای آنها صادر نشود.

انتقال دادن نیروهای آموزشی به واحدهای اداری دائم می‌باشد و انتصاب کردن متعهدین خدمت امکان پذیر نیست. انتصاب در پست های اداری فقط با تغییر رسته شغلی متقاضیان انجام می‌شود. در مکاتبات ارسالی به ستاد آموزش و پرورش، باید فرم‌های موافقت با تغییر رسته و انتصاب فرهنگیان، به همراه نامه ارسال گردد.

تبصره: تغییر کردن نوع انتقال نیروهای انتقالی، از نوع انتقال آموزشی به اداری در طول سال تحصیلی امکان پذیر نمی‌باشد. هر گونه ثبت درخواست خارج از سایت و یا ختی بعد از مهلت تعیین شده قابل بررسی و اقدام نیست.

براساس شرایط بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۳، پذیرش تقاضای انصراف افراد برای انتقالی پس از اعلام نتایج در شرایط خاص امکان پذیر است. در صورت موافقت اداره کل و مقصد با درخواست آن‌ها موافقت می‌شود.

چنانچه با انصراف انتقالی موافقت شود تا 2 سال حق شرکت در این طرح را ندارند. فقط در صورت تصویب و تایید کردن کمیته سرمایه انسانی وزارت متبوع، نقل و انتقال اضطراری متقاضیان انجام می‌شود.

دریافت مشاوره نقل و انتقالات فرهنگیان

اخبار پیرامون نقل و انتقالات فرهنگیان 1403-1404

«شرایط نقل و انتقال به استان تهران اعلام شد»

⏪ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفتگویی اعلام کرد: فرهنگیانی که دارای بیش از 3 سال انتقال موقت به شهرستان های استان تهران هستند، با درخواست انتقال دائم آن‍‌ها موافقت خواهد شد. قابل توجه است که نقل و انتقالات فرهنگیان به کلانشهرها از جمله تهران ممنوع می باشد و متقاضیان تنها می توانند درخواست خود برای انتقال به شهرستانهای این استان را ثبت کنند.

خلاصه مقاله نقل و انتقالات فرهنگیان

بسیار پیش آمده است که افراد به دلیل تغییر محل زندگی خود، ماموریت‌های همسر و… ملزم به دریافت انتقالی از محل کار خود هستند. وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان یکی از بزرگترین ارگان‌های کشور در راستای افزایش تمرکز و بهره وری نیروی انسانی خود و علاوه بر این، افزایش رضایت شغلی کارکنان این ارگان، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان را فراهم نموده است.

فرآیند ثبت این درخواست تنها در موعد مقرر در سایت my.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان امکان پذیر است. فرهنگیان محترم می توانند شیوه نامه نقل و انتقالات را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و در صورتی که واجد شرایط بودند، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. در این مطلب نیز شرایط دریافت انواع انتقالات برون استانی و درون استانی شرح داده شد.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای شرایط خاص نقل و انتقال فرهنگیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نقل و انتقالات فرهنگیان در چه سامانه‌ای انجام میشود؟

ثبت درخواست نقل و انتقال در بازه زمانی مقرر، در سامانه پروفایل کارکنان امکان پذیر است.

مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان تا چه تاریخی است؟

متقاضیان می‌توانند از 10 خرداد الی 15 مرداد ماه 1403 نسبت به انجام فرآیند نقل و انتقالات اقدام کنند.

شرایط دریافت انتقالی برون استانی چیست؟

یکی از شرایط این است که داوطلبان این نوع انتقال نباید هیچگونه تعهد خدمتی به منطقه مبدا داشته باشند.

نظرات

90 دیدگاه دربارهٔ «زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir»

  1. Avatar photo ارمین گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ساکن اصفهان _فولادشهر هستم و قرار با خانمی ازدواج کنم و ایشون معلم و از اون تعهدهای ثبتی داده برای انتقال به محل سکونت بنده باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به اموزش و پرورش استان مراجعه شود

  2. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام و احترام
    ببخشید،منظور از ارائه مدارک،برای انتقالی برون استانی چیست؟
    چه مدارکی نیاز است؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام رشته تون باید بررسی شود تماس بگیرید

  3. Avatar photo Faezeh گفت:

    سلام بنده بخاطر کار همسرم تو یه شهر زندگی می‌کنیم و الان قرار هست آزمون آموز پرورش شرکت کنم که تو یخ شهر دیگه هستش در صورت قبولی من میتونم بخاطر کار همسرم که جایی دیگ‌هست انتقال دائم برون شهری بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام بله امکان دارد ولی باید کمیسیون آموزش و پرورش تایید کند

  4. Avatar photo نیل گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دانشجوی سال اخر هستم و به دلیل عوض شدن محل زندگی خانودم درخواست انتقال برون استانی برای سال بعد( سال اول تدریس) رو دارم .. میخواستم بدونم با توجه به نداشتن سنوات و تعهد خدمت ، امکان چنین درخواستی وجود دارد یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر امکان پذیر درخواست شما تقریبا به صفر نزدیک است اما از طریق مرجع مربوطه اقدام با درخواست بفرمایید

  5. Avatar photo سحر گفت:

    سلام من هنوز دانشجوام تو دانشگاه فرهنگیان تهران ، چند ماه دیگه قراره ازدواج کنم با کسی که خودش و کارش در تهرانه ، تعهد خدمتمم هم در مازندرانه ، بنظرتون بهم انتقالی موقت به تهران میدن ؟ هنوز که دانشجو ام و تجربی سابقه ندارم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید درخواست خود را به هسته گزینش آموزش پرورش بدهید . درصورت موافقت امکان انتقال دارید

  6. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام
    من پارسال انتقال موقت گرفته بودم ولی نمیدونستم باید برا دائمی کردنش امسال درخواست بدم حالا باید چیکار کنم!!!الانم سایتش بسته شده دو روز دیگه هم اول مهره من چیکار باید بکنم!!!درست میشه یعنی؟؟

  7. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر.من برای انتقال برون استانی از تهران به لرستان تایید نهایی شدم.حالا اولین اقدام باید چکار کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق آموزش پرورش ناحیه پیگیری نمایید.

  8. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    میشه مراحل انتقال اضطراری رو با عکس و مرحله ب مرحله توضیح بدید ؟
    ی سوال دیگه اینکه باید درخواست قبلی روحذف کنم ک بشه درخواست انتقال اضطراری بزنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      باشماره 9099075307 تماس بگیرید.

  9. Avatar photo حسینی گفت:

    سلام. برا انتقال موقت برون استانی مهلت تمام شده؟ میتونم حضوری درخواست بدم؟ برا ادامه تحصیل انتقال یک ساله میدن.؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام ازاداره ی مربوطه استعلام بگیرید

  10. Avatar photo م گفت:

    سلام مشاور محترم امروز جایی که اطلاعات بازه زمانی بود برای من پاک شود وجای آن نوشت اطلاعات مقصد نهایی (استان_)منطقه_.این منظورش چیست؟؟؟؟؟ مشاور محترم پاسخ فرمایید البته قبل ان منطقه تایید کرده بود ودرحال بررسی استان مبدا بود

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای درخواست نقل و انتقالات می باست دانشگاه مقصد را انتخاب نمایید

  11. Avatar photo عاطفه گفت:

    سلام. چرا نتابج از سایت حذف شده؟ من برون استانی بودم زوج فرهنگی هستیم با انتقالی همسر موافقت شده با من نه. پارسال موقت بودیم امسالم برای تمدید اقدام کردیم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      اگر از طریق سایت موفق به دریافت نتیجه نشدید از طریق پشتیبانی سایت اقدام فرمایید یا به صورت حضوری به اداره اموزش و پرورش محل خدمت مراجعه کنید

  12. Avatar photo راضیه گفت:

    سلام نتایج انتقال برون استانی اعلام شده؟اگر نه اطلاع ندارید کی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. از طریق سایت مای مدیو باید پیگیری کنید.

  13. Avatar photo Samira گفت:

    سلام توی سایت انتقالات برای انتقال درون استانی تغییر منطقه برای من پیام اومده نیاز منطقه این یعنی درخواست قبول شده یا رد شده؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوالتان را کامل بپرسید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
  • ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 + شرایط، مدارک و مصاحبه | irantahsil

    ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر ساله پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. در آن کلیه داوطلبانی که در کارنامه سراسری کنکور مجاز به انتخاب رشته شدند، مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم...
تماس با مشاور