ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۲
مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

وزارت آموزش و پرورش کشور برای ارتقای کیفیت آموزشی و عملی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، برخی دوره ها را به نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برگزار می کند. پس از استخدام افراد در این وزارت خانه، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ضمن خدمت به نشانی ltms.medu.ir در دوره های مختلف برگزار شده شرکت کنند. از آن جایی که برگزاری و شرکت در این دوره ها کاملا به صورت اینترنتی و آنلاین است، متقاضیان باید بتوانند وارد پنل کاربری خود شوند. ولی با بروز رسانی های انجام شده در چند ماه اخیر، برخی کاربران وجود مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان را گزارش کرده اند. برای بر طرف کردن این مشکلات ابتدا باید علت آن را مشخص کرد و سپس مشکل ایجاد شده را بر طرف کرد.

با توجه به اینکه شرکت در این دوره ها دارای امتیاز مثبت برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش است، باید مشکلات ایجاد شده بر طرف شده و امکان ورود به سامانه مهیا شود. در ادامه این مقاله نحوه رفع مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان بیان خواهد شد؛ با این حال اگر خطای متفاوتی را مشاهده کردید که از چگونگی رفع آن اطلاعی ندارید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید.

اطلاعیه

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانیltms.medu.ir، باید در قسمت کد کاربری: کد پرسنلی خود و در قسمت رمز عبور: کد ملی خود را وارد کنید.

چه مشکلاتی ممکن است در سامانه ضمن خدمت رخ دهد؟

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir با اهداف بهبود سطح کیفیت خدمات آموزشی و نیز رفع مشکلات موجود در وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است تا بتواند تمامی کارکنان این وزارت خانه را در هر چه بهتر شدن کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، همراهی کند. اما گاه گزارش می شود که کاربران در زمان ورود به این سامانه با مشکل مواجه شده اند یا سایر مشکلاتی که در بخش زیر مشاهده خواهید کرد مانند:

✖ حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت

✖ پر شدن سقف سالیانه دوره های ضمن خدمت

✖ فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها

✖ عدم نمایش کلاس های ضمن خدمت

✖ فعال نشدن کلاس های ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام

✖ عدم نمایش دوره های گذرانده شده

✖ فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

چه مشکلاتی ممکن است در سامانه ضمن خدمت رخ دهد؟

با اطلاع داشتن از نوع خطای ایجاد شده، راحت تر می توان در رابطه با چگونگی رفع آن راه حل ارائه کرد. به عنوان مثال علت اتفاق افتادن برخی از این مشکلات، رخ دادن مشکل فنی در خود سامانه است و خطایی از سمت شما رخ نداده است. مثلا اگر کلاس های ضمن خدمت و دوره هایی که در این سامانه گذرانده اید نشان داده نمی شود، علت آن مشکل فنی سایت است که نهایتا بعد از چند روز حل می شود و نیازی نیست تا شما کار خاصی را انجام دهید.

توجه داشته باشید که اگر مشکل مربوط به سامانه باشد، برای همه رخ خواهد داد. اما در برخی موارد مشکل تنها مربوط به اکانت کاربری شماست و لازم است تا پشتیبانی این سامانه تماس گرفته شده و تقاضای رفع مشکل پنل کاربری را کرد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

علت مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه رفع آن

چه دلیل سبب وقوع مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان می شود؟ همانطور که در ابتدا گفته شد، برای اطلاع از روش حل هر مشکلی ابتدا باید علت وقوع آن را پیدا کنیم. به عنوان مثال اگر در زمان ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان با مشکل مواجه می شود و به اصطلاح سایت بالا نمی آید، ممکن است علت آن خطای سرور سامانه باشد. یعنی سامانه از سرور خود پاسخی دریافت نکند و در نتیجه نتواند اطلاعات موجود در سرور را به شما نشان دهد. در هنگام ورود به سامانه به سایت ضمن خدمت فرهنگیان، بسیاری از کاربران با خطای سرور را مواجه شده و برای ورود به سایت با مشکل مواجه می شوند.

علت مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه رفع آن

در این حالت متاسفانه کاری از دست شما ساخته نیست چرا که صفر تا صد این مشکل مربوط به خود سامانه است و هیچ ایرادی از جانب کاربر وجود ندارد. در نتیجه شما هم نمی توانید جز صبر کار دیگری انجام دهید و متاسفانه باید به انتظار رفع مشکل از سوی صاحب وب سایت بمانید. رفع این مشکل با توجه به میزان وسعت آن می تواند چند ثانیه الی چند روز طول بکشد. معمولا چنین مشکلی در زمان هایی که تعداد افراد بازدید کننده از سامانه ناگهان افزایش می یابد، رخ می دهد. چرا که سرور قدرت پاسخگویی خود را از دست می دهد و نیازمند تقویت می گردد.

افزایش ناگهانی تعداد بازدید کنندگان معمولا در زمان ثبت نام در دوره ها یا زمان اعلام نتیجه های دوره ضمن خدمت ممکن است رخ دهد. در نتیجه با افزایش ترافیک سایت، سایت نیز از دسترس خارج می شود.

به همین علت هم باید در بازه های زمانی مختلف مجددا به سامانه مراجعه کنید و از رفع شدن آن کسب اطلاع کنید. توجه داشته باشید که در زمان وقوع مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان جای هیچ نگرانی ای نیست چرا که این مشکل برای همه به صورت همزمان رخ می دهد و اگر شما موفق به ورود به این سامانه نشدید، پس باقی همکارانتان نیز نمی توانند به سایت دسترسی داشته باشند. در نتیجه جز انتظار هیچ کس راه دیگری نخواهد داشت.

همنطور که گفته شد سایر خطاهایی چون عدم نمایش کلاس ها و دوره های شرکت کرده در سامانه ضمن خدمت نیز مربوط به خود سامانه هستند و در اسرع وقت رفع می شوند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در زمان وقوع مشکلی جدید، چنانچه اطلاعی از چیستی خطا ندارید و نمی دانید که آیا از جانب شماست و یا از جانب سامانه، می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان سال جاری، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان است که تنها مرجع رسمی و قانونی آن دارای آدرس اینترنتی ltms.medu.ir می باشد. برای ورود به این سامانه به ترتیب باید مراحل زیر را طی کنید.

1️⃣ مرحله نخست: برای ورود مستقیم به سایت فرهنگیان، عبارت «سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان» یا آدرس «ltms.medu.ir» را در قسمت جستجوی گوگل وارد کنید.

2️⃣ مرحله دوم: بعد از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، از میان گزینه های موجود، گزینه «فراگیران» را انتخاب کنید. (برای مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، می توانید گزینه فهرست دوره های ضمن خدمت را انتخاب کرده و لیست دوره ها را مشاهده کنید.)

3️⃣ مرحله سوم: برای ورود به هر یک از بخش های سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر ورود فراگیران وارد کنید. نام کاربری شما همان کد پرسنلی و کلمه عبورتان همان کد ملی شما خواهد بود و پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید در دوره های مورد نظر خود ثبت نام کنید.

برای اطلاع از نحوه بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای تصویری ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان

بعد از جستجوی عبارت «سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان» به آدرس اینترنتی ltms.medu.ir، وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید که دارای بخش های مختلفی از جمله آزمون های پرسنل، مدیر دوره، پنل موسسات و … می باشد. برای ثبت نام در این سامانه، لازم است تا ابتدا بر روی گزینه «ثبت نام متقاضیان مدرس» کلیک کنید.

مرحله اول ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

در مرحله بعدی لازم است تا با دقت شرایط و ضوابط مخصوص مدرسان را مطالعه کرده و سپس تیک عبارت «مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم» را فعال کنید.

مرحله دوم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

بعد از فعال کردن تیک مربوط به مطالعه قوانین و مقررات، همانند تصویر زیر کادری را در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد که لازم است دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را به ترتیب انتخاب کرده و سپس بر روی کلید «تایید و ادامه» کلیک کنید.

مرحله سوم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

در مرحله بعدی، فرم ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان نمایش داده می شود که بخش اول آن مربوط به وارد کردن اطلاعاتی همچون مشخصات فردی، مدرک تحصیلی، سهمیه ایثارگری، مهارت در فناوری اطلاعات و … می باشد.

مرحله چهارم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

مرحله پنجم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

در بخش دوم فرم ثبت نام اینترنتی باید اطلاعات مورد درخواست را در کادر های مربوطه درج کرده و در نهایت، روی عبارت «ثبت اطلاعات» کلیک کنید.

مرحله ششم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

مرحله هفتم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

در صورتی که در هر یک از مدارس غیر دولتی مشغول به فعالیت و کار می باشید، می توانید با انتخاب گزینه «ثبت نام کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی» در صفحات بعدی، اطلاعات مورد نیاز را درج کنید و سپس کلید «ارسال اطلاعات» را فشرده و نام کاربری و رمز عبورخود را دریافت کنید.

اکنون دوباره لازم است تا به صفحه ابتدایی بازگشته و گزینه «فراگیران» را انتخاب کنید.

مرحله هشتم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

جهت ورود به پنل شخصی خود باید «نام کاربری» و «رمز عبور» را در کادر های مربوطه وارد کرده و در نهایت گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید.

مرحله نهم ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

فراموش کردن رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نحوه بازیابی

یکی از مشکلات رایج کاربران سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، فراموشی رمز عبور به این سامانه است. به همین دلیل نیز در یان بخش از مقاله به بررسی چگونگی بازیابی رمز ورود سامانه ضمن خدمت می پردازیم.

فراموش کردن رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نحوه بازیابی

در این حالت اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، با توجه به شرایط خود یکی از دو گزینه «فراموش کردن رمز فراگیران» و یا «فراموش کردن رمز مدیران» را انتخاب کنید.

در صورت انتخاب گزینه «فراموش کردن رمز فراگیران» صفحه زیر برای شما نمایان می گردد که لازم است در هر کدام از کادرهای مربوطه‏، کد پرسنلی، شماره همراه، کد ملی و کد امنیتی موجود در صفحه را برای تغییر و یا بازیابی رمز عبور درج کنید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

برای اطلاع از چگونگی روش مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اخبار پیرامون سایت ضمن خدمت فرهنگیان

تعداد کل دانشجویان فرهنگیان استان بوشهر به 1400 نفر رسیده است:

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اعلام کرد که تعداد دانشجویان این مجموعه 1400 نفر شده است. وی افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در رشته‌ های آموزش ابتدایی، زبان انگلیسی، مشاوره، تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستند.

رضا درویشی با بیان اینکه 75 درصد از این دانشجویان بومی هستند، تصریح کرد: برای حل مشکلات اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان 500 نفر از طریق آزمون استخدام می‌ شوند. وی از اجرا شدن طرح جامع دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح جامع دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر وضعیت فضای فیزیکی آن بهبود می‌ یابد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر با بیان اینکه 10.5 هکتار زمین برای طرح جامع دانشگاه فرهنگیان این استان پیش‌ بینی شده است، گفت: با اجرا شدن این مهم بخش زیادی از مشکلات زیر ساختی این دانشگاه برطرف می‌ شود.

خلاصه مقاله مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان

در مقاله بالا به بررسی دلایلی که سبب مشکل ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان می‌شوند، پرداختیم. سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir، برای برگزاری انواع دوره های ضمن خدمت توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است تا به کمک این دوره ها بتوان کیفیت آموزش دروس را هم به لحاظ تئوری و هم به لحاظ عملی ارتقا داد و سبب جذب دانش آموزان به مسائل درسی و یادگیری بهتر آن‌ها شد.

البته که خدمات این سامانه تنها مختص به دبیران نمی باشد و تمامی کارکنان آموزش و پرورش اعم از افراد مشغول در بخش های اداری، مدیریان، ناظمان، معاونان و … می توانند از امکانات این سامانه استفاده کنند. اما گاه در زمان استفاده از این سامانه وجود برخی مشکلات در زمان ورود گزارش می شود؛ به همین دلیل هم در این مقاله ابتدا به بررسی دلایل و سپس به بررسی نحوه رفع آن ها پرداختیم.

آن دسته از کاربرانی که با مشکلی دیگر و متفاوت تر از موارد بیان شده در این مقاله مواجه شده اند و نمی توانند خطای ایجاد شده را رفع کنند، می توانند با متخصصان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخصوص چگونگی بر طرف کردن خطا راهنمایی های لازم را دریافت کنند. در صورت داشتن سوال نیز می توانید در قسمت دیدگاه برای ما کامنت گذاشته و در اسرع وقت پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

برای دانلودپی دی اف کامل مقاله مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نام کاربری افراد در زمان ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

با بروز رسانی سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir، لازم است تا کد پرسنلی خود را به عنوان نام کاربری در قسمت نشان داده شده، وارد کنند. برای راهنمایی بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید. 

چگونه مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان را رفع کنیم؟

اگر در زمان ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به علت عدم پاسخگویی سرور موفق به ورود نشده و با مشکل مواج شوید، متاسفانه کاری برای رفع آن نمی توانید انجام دهید و باید به انتظار رفع مشکل از سوی کارشناسان ضمن خدمت ماند.

چگونه می توانیم در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان آن را بازیابی کنیم؟

به جای آنکه رمز عبور خود را به تعداد دفعات زیاد اشتباه وارد کنید تا موجب بسته شدن حساب شما شود، برای راهنمایی بازیابی رمز فراموش شده حساب ضمن خدمت خود به مقاله فوق مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «مشکل ورود سایت ضمن خدمت فرهنگیان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo خانجانی گفت:

    سلام روز به خیر
    من سایت ضمن خدمت فرهنگیان رو میزنم و با رمزم وارد میشم ولی مشکل اینه که سابقه ام لود نمیشه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. شاید سرعت اینترنتتون پایین هست. مجدد امتحان کنید.

  2. Avatar photo رضادوست گفت:

    سلام خسته نباشید. من برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مشکل دارم. رمزم باز نمیکنه

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر . به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور