ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا + راهنما مشاهده مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا، دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه دانش آموزی پادا بدون نیاز به حضور در مدرسه یا انجام خدمات حضوری، به ثبت نام در مدارس پرداخته و یا انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین می توان کارنامه آنلاین و غیر حضوری خود را از این سامانه دریافت نمود. امروزه آموزش دانش آموزان به علت پیشرفت تکنولوژی و همچنین وجود مشکلاتی از قبیل شیوع کرونا در کشور، به صورت آنلاین از طریق برنامه شاد، صورت می گیرد.

این امر موجب شده تا دانش آموزان از همان منزل امکان دریافت آموزش ها را داشته باشند. سامانه دانش آموزی پادا نیز جهت خدمت رسانی و ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و معلمان مدارس به صورت آنلاین ایجاد شده است. یعنی تمامی فرآیند های اداری مدارس همچون: ثبت نام در مدرسه، انتخاب رشته مدارس، دریافت کارنامه و … از طریق سایت پادا امکان پذیر می باشد.

نحوه ثبت نام در سامانه پادا

اولویت های آموزشی در خصوص حفظ سلامت دانش آموزان در پایه ها و مقاطع تحصیلی مختلف باعث شده است که وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام در مدارس در تمام پایه های تحصیلی را به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به سامانه پادا امکان پذیر گرداند.

ثبت نام دانش آموزان در مدارس مختلف کشور از طریق سایت پادا از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۰ شروع شده است. ثبت نام دانش آموزان و یا انتقال به مدرسه ای دیگر نیز از طریق دریافت اطلاعات تحصیلی و کارنامه دانش آموز از سایت ثبت نام دانش آموزی pada.medu.ir امکان پذیر می باشد.

دریافت کارنامه تحصیلی در سایت پادا

مشاهده کارنامه تحصیلی در سایت های مختلفی امکان پذیر می باشد، به عنوان مثال سامانه همگام یکی از این سایت ها می باشد و دانش آموزان به راحتی می توانند اقدام به دریافت کارنامه از سایت همگام نمایند. سایت پادا نیز این امکان را به دانش آموزان می دهد که بتوانند کارنامه تحصیلی خود را مشاهده کنند و در صورت نیاز آن را پرینت نمایند.

دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا

نمرات درج شده در کارنامه ماهانه و سالانه تحصیلی دانش آموزان دارای اهمیت بسیار زیادی برای آن ها و خانواده هایشان می باشد. دانش آموزان از طریق نتایج ارزشیابی های خود که در کارنامه آنلاین مدارس درج می شوند از میزان پیشرفت و یا ضعف خود در طول تحصیل و آموزش خود مطلع می گردند.
کارنامه دانش آموزان به طور معمول پس از اتمام امتحانات پایان دوره و میان دوره منتشر شده و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد. با توجه به این که در حال حاضر دسترسی به این نمرات به صورت غیر حضوری و از طریق سایت pada برای دانش آموزان امکان پذیر است، لذا در ادامه این بخش از مقاله به بررسی نحوه دریافت کارنامه mpa.medu.ir یا سایت پادا می پردازیم.

۱)ابتدا آدرس سایت pada.medu.ir را جهت جستجو در مرورگر وارد نمایید.
۲) در صفحه بازشده نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود از مدیر مدرسه را در محل های خواسته شده وارد کرده و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید.
۳) در نهایت با انتخاب گزینه کارنامه می توانید کارنامه تحصیلی خود را مشاهد نمایید.

در صورت تمایل نیز با انتخاب گزینه پرینت در سمت چپ کارنامه دانش آموزی امکان چاپ نسخه دستی کارنامه برای شما فراهم خواهد شد. دانش آموزان از طریق سامانه پادا امکان دریافت کارنامه ماهانه خود را نیز به همین روش ذکر شده خواهند داشت.
دانش آموزانی که نمی توانند کارنامه خود را از سامانه پادا دریافت کنند و یا به این سامانه دسترسی ندارند، می توانند به سامانه همگام مدارس مراجعه کرده و نسخه آنلاین کارنامه خود را از این سامانه دریافت نمایند.

برای ورود به سایت همگام  hamgam.medu.ir کلیک نمایید.

دریافت رمز عبور کارنامه الکترونیکی

در ترم تحصیلی پیش نیز ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی را به صورت آزمایشی اجرا شده بود و بسیاری از دانش آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانی pada.medu.ir را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می‌توانند مراجعه کنند.
در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند، نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و از طریق شاد یا مکانیسم‌ های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

شرایط دریافت کارنامه الکترونیکی

دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود و همان گونه که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند.

 دریافت الکترونیکی کارنامه سامانه پادا

زمان دریافت کارنامه از سایت پادا

همان گونه که اشاره شد، یکی از خدمات ارائه شده سامانه پادا به دانش آموزان، امکان دریافت کارنامه به صورت اینترنتی می باشد و همه دانش آموزان پایه های مختلف می توانند پس از تمام شدن امتحانات پایان ترم خود وارد سایت pada.medu.ir  شده و کارنامه تحصیلی خود را دریافت نمایند.
طبق روال سال های گذشته کارنامه دانش آموزان یک تا دو هفته بعد از آخرین امتحان آن ها منتشر می شود، در نتیجه از آن جایی که زمان آخرین امتحان پایانی پایه ها و مدارس مختلف متفاوت می باشد، زمان مشخصی برای دریافت و دیدن کارنامه دانش آموزان از سایت پادا وجود ندارد.
به همین خاطر به طور کلی آن ها می توانند حدودا یک هفته بعد از آخرین امتحان خود و یا زمان مشخصی که مدرسه اعلام میکند، وارد سایت پادا بشوند تا کارنامه خود را دریافت نمایند. کارنامه دانش آموزان به طور معمول یک هفته پس از گذشت آخرین امتحان بر روی سایت پادا قرار میگیرد.

رفع مشکل ورود به سامانه پادا pada.medu.ir

برخی از کاربرانی که قصد ورود به سامانه pada را دارند ممکن است در دسترسی به این سامانه با مشکلات مختلفی مواجه شوند و از وارد شدن به سایت منصرف شوند. عوامل مختلفی ممکن است باعث عدم دسترسی کاربران به سامانه دانش آموزی پادا گردد.
مواردی همچون: ضعیف شدن سرعت اینترنت، عدم دسترسی به داده های سامانه pada و سایر موارد مشابه دیگر از جمله عواملی هستند که موجب ایجاد اختلال در ورود به سایت پادا می شوند.

راه حل پیشنهادی برای کاهش اختلالاتی از این قبیل این است که در صورتی که پس از بررسی جوانبی همچون سرعت اینترنت و ورود صحیح اطلاعات و کد امنیتی همچنان با مشکل مواجه بودید از صفحه مرورگر خود را خارج شده و مجددا صفحه ورودی سامانه را باز کنید. توصیه می شود در صورت وجود اختلال در نمایش اطلاعات ورودی سایت دانش آموزی پادا از مرورگر fire fox برای ورود به سامانه استفاده نمایید.

برای دریافت راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد کلیک نمایید.

کد امنیتی سامانه پادا

دانش آموزانی که قصد ورود به سامانه دانش آموزی پادا را دارند، می بایست در ابتدای ورود به سایت اطلاعات خواسته شده را در سامانه ثبت نمایند. اطلاعاتی که دانش آموزان در صفحه ورودی سایت pada با آن مواجه می شوند نام کاربری، رمز ورود و کد امنیتی ورود به سامانه می باشد.

کد امنیتی سامانه پادا تصویر ارائه شده در انتهای اطلاعات ورودی است که کاربران باید برای ورود به سامانه داده های آن تصویر را داخل کادر مجاور آن درج نمایند.
در صورتی که این کد برای شما خوانا و واضح نباشد می توانید با کلیک بر روی فلش کنار تصویر کد جدیدی را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که ثبت کد اشتباه به جای کد امنیتی سامانه پادا از ورود شما به داخل این سایت جلوگیری کرده و مانع دسترسی شما به اطلاعات داخل سامانه می گردد. در این مقاله سعی بر آن شده است تا جای ممکن دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم.

چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان و راهنما مشاهده کارنامه سایت پادا برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

۱) کاربران برای مشاهده کارنامه در سامانه پادا باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

آدرس اینترنتی سامانه پادا pada.medu.ir می باشد.

۲) نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا چگونه است؟

راهنمای مشاهده و دریافت کارنامه در پادا در این مقاله ارائه داده شده است.

۳) ورود به سامانه پادا نیازمند چه اطلاعاتی است؟

کاربران برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند. نام کاربری همان کدملی دانش آموز می باشد. رمز عبور سامانه پادا از مدیر مدرسه قابل دریافت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور