ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه های برتر کنکور 99

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
رتبه های برتر کنکور ۹۹
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اسامی رتبه های برتر کنکور 99 هم مثل همه سال های دیگه معرفی شد. این جایگاه رویای همه داوطلبای کنکور هست و خیلیا برای رسیدن بهش تمام تلاششون رو می کنن. اما واقعا رمز موفقیت نفرات برتر کنکور 99 چی بود و چی کار کردن که تونستن بهترین باشن. اگه با ما همراه باشین لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر رو با هم بررسی می کنیم و تو صحبتهاشون این نکات رو میفهمیم.

 

 

برای دریافت برنامه ریزی به شیوه رتبه های برتر کنکور 99 – بهترین منابع و شیوه های کسب درصد بالا با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور 99 چیست؟

 

رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور 99 چیست؟

رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور 99 چیست؟

 

کنکور 99 طبق معمول در پنج گروه ریاضی، تجربی، انسانی، زبان خارجه و هنر برگزار شد. برخی از این افراد از شهرستان ها و تعدادی هم از استان تهران بودند. یکی از تفاوت های کنکور امسال، شیوع یک بیماری سخت به نام کرونا بود که شرایط رو از بعضی جهات برای داوطلبای عزیزمون سخت کرد. اما اگر به کارنامه رتبه های برتر کنکور 99 توجه کنیم، خواهیم دید که مثل همیشه تونستن طلایی ترین درصدها رو کسب کنن.

این نشون میده که تفاوت موفق ها و افراد شکست پذیر، تو انگیزه و اراده قوی هست. چیزی که اجازه نمیده رتبه ها از حرکت متوقف بشن، داشتن یک هدف مشخص هست. اون ها میدونن چی میخوان و چکار باید بکنن.

برای اینکه کاملا ملموس با شیوه مطالعه نفرات برتر کنکور 99 آشنا بشیم در ادامه لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر رو آوردیم. این طوری خاهیم دید که نکات مهم برای قبولی در کنکور از نگاه برترین ها چه چیزایی هست چه چیزایی نیست.

 

 

لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر

 

لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر

لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر

 

یک نکته جالب تو آزمون امسال این بود که اکثریت نفرات برتر کنکور 99 در همه رشته ها از شهرستان بودند و این نشون میده که حتی با امکانات کم هم میشه جزء بهترین هاست. البته این اتفاق به طور میانگین تو همه سال های کنکور دیده میشه. 

 

نفرات برتر کنکور ریاضی 99 نفرات برتر کنکور تجربی 99 نفرات برتر کنکور انسانی 99 نفرات برتر کنکور زبان خارجی 99 نفرات برتر کنکور هنر 99
1. ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران

2. ایلیا هاشمی راد از تهران

3. علی انصاری از مشهد

4. آرمین ثقفیان از اصفهان

5. سروش شرافت بفروئی از یزد

6. کسری ملیحی از ساری

7. سیدمحمد مولوی سرند از فردوس

8. مهرداد میلانلو از لاهیجان

9. محمد مهدی حیدری نسب از زابل

10. مهدی سعادت بخت از تهران

1 سید امیر سیدشنوا از اردبیل

2. رامین آزادی از تهران

3. محمد تیموری ماسوله از گرگان

4. سپهر اسلامی از تهران

5. علی مولائی از ارومیه

6. شهریار سلمانی از گرگان

7. سارا احمدی از تهران

8. علی چیت‌ساز از شیراز

9. مهراب شادی دیزناب از تبریز

10. محمد مهدی قلی زاده از بابل

1. مهدی محمد تمر از ارومیه

2. علیرضا چلابیان از آمل

3. مریم اکبری سریزدی از کرج

4. محسن سیاه مرد از خمینی شهر

5. حسین تندرو از تهران

6. نازنین زهرا افشار از قزوین

7. مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا

8. فاطمه برات نژاد از قائنات

9. فاطمه محمدی از دلیجان

10. محمد قاسمی از مشهد

1. کیان بهادری از شمیرانات

2. مهساسادات موسوی مهر از دماوند

3. آنیتا محمدی از اصفهان

4. رضا ابراهیمی از سبزوار

5. صدرا فدائی از لاهیجان

1. روژینا آزادی از تهران

2. حانیه منصوری نهجیری از اصفهان

3. سارینا خلیلی از تهران

4. کیانا خزچین از تهران

5. مینا معیری از تهران

 

 

مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر کنکور 99

اینکه فکر کنیم روش صحیح مطالعه و مرور نفرات برتر کاملا کنکور یکسان بوده و یا اینکه میشه برای همه افراد یک نسخه ثابت پیچید، مسلما درست نخواهد بود. رتبه های برتر کنکور 99 هر کدام تو رشته خودشون بهترین بودن و ممکنه اگه همان تکنیک ها را برای رشته دیگه ایی به کار ببرن، به چنین نتیجه ایی نرسند. بنابراین به طور جداگانه به مصاحبه و پیشنهادات چند نفر از این رتبه ها به تفکیک رتبه می پم.

 

ثنا باقر پور رتبه 40 منطقه 1 کنکور انسانی 99

خانم ثنا باقرپور که تونسته تو در کنکور 99 علاوه بر رشته خودش، در رشته منحصرا زبان هم رتبه 99 رو کسب کنه، به چند مورد مشترک بین همه کنکوری های انسانی اشاره می کنه. خانم باقرپور هم مثل همه انسانی های دیگه از تعداد زیاد دروس و نبود منابع تستی و کمک درسی میگه. از طرفی به خاطر اینکه تو سال های اخیر بیشترین توجه ها به سمت رشته تجربی جلب شده، دیگه پیدا کردن کتاب مناسب برای بچه های انسانی کار چندانی نیست.

علاوه بر این تعداد کلاس های کم کلاس های کنکوری به همراه نبود آزمون های استانداردی که بتونه مثل بانک سوالات کنکور انسانی برای داوطلبین عمل کنه، باعث میشه که شرایط نسبت به بقیه رشته ها کمی دشوار بشه. اما یکی از رمزهای موفقیت خانم ثنا باقرپور، این بود که درس های حفظی مثل جامعه شناسی نه به عنوان یک درس حفظی، بلکه خیلی مفهومی و عمقی خوند. ایشون روی مرور مرتب به خاطر فرار بودن و تست زیاد هم تاکید می کنه.

گذشته از این داشتن یک دفتر برنامه ریزی که همه روندهای مطالعه توش ثبت شده باشه هم به خانم باقر پور خیلی کمک کرد. به گفته او، این دفتر باعث می شد که از عملکرد خوب خودش اعتماد بنفس بالا  بره و برای جبران کم کاری ها هم تلاش بیشتری کرده. شما هم می تونید جزء بهترین ها باشید. تو برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر سامانه ایران زمینه بهترین شدن برای همه عزیزان فراهم شده است.

 

 

برای اطلاع از شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

پارسا پارسایی رتبه 11 کنکور تجربی 99

 

پارسا پارسایی رتبه 11 کنکور تجربی 99

پارسا پارسایی رتبه 11 کنکور تجربی 99

 

شاید برای داوطلبان کنکور تجربی همیشه این تصور وجود داشته که رتبه های برتر از همون ابتدا بنیه قوی داشتن یا تو همه درس ها تسلط دارن. اما آقای  پارسایی تو مصاحبه خودش میگه که اولین ترازهاش تو کنکور اون چیزی نبود که انتظار داشت و یا تلاش کرده بود. اما این باعث نا امیدی او نشد و بلکه اراده خودش رو محکم تر کرد و کمر همت رو بست برای رتبه بر شدن. مهم ترن نکته ایی که آقای پارسایی دربارش صحبت میکنه، روش تست زنی زیست شناسی کنکور بود.

میشه گفت که درس زیست شناسی برای همه داوطلبای کنکور تجربی سرنوشت سازه، به همین دلیل نمیشه به راحتی ازش گذشت. آقای پارسایی توضیح میده که روش مطالعه این درس به نحوی بود که اول کتاب اصلی درسی رو خیلی خوب می خوند. بعد تو روز بعد تست های اون فصل رو کار می کرد. طبق نظر همه مشاورای کنکور، بهترین شیوه تسلط بر تست زمان دار زیست اینه که مرور و تکرار مداوم رو حتما داشته باشین.

آقای پارسایی فقط سر جلسه کنکور حاضر میشه از اون جایی نقطه قوت خودش رو دروس تخصصی میدونه، دوست داره هر چه زودتر سوالات رو بزنه. اما از دیدن سوالات فیزیک و شمی کمی شکه میشه. با این حال نا امید نمیشه و با توانایی که تو درس زیست داشته، روحیه خودش رو حفظ می کنه و یواش یواش سوالات درسای دیگه رو با آرامش جواب میده.

 

ایلیا هاشمی راد رتبه  2 کنکور 99

به نظر آقای هاشمی محیط و فضا تو درس خوندن خیلی موثر هست. شاید براتون جالب باشه اما آقای ایلیا هاشمی نژاد هیچ کدوم از کلاس های کنکوری رو شرکت نکرده بود و معتقده که با درس خوندن و همراهی با برنامه مدرسه و جدیت خودش تونست اون رو جزء رتبه های برتر کنکور 99 تبدیل کنه ایلیا از ترم دوم پایه یازدهم درس خوندن برای کنکور رو آغاز کرد. اون معتقده که به علت تداخل مدرسه و کنکور خواندن روزی 4 ساعت برای کنکور کافی هست.

برای پایه دوازدهم هم همین مقدار ساعت اما با کیفیت و بازدهی بیشتر مطالعه برای ایلیا هاشمی راد مناسب بود. یکی از عواملی که باعث شد تو برنامه ریزی ایشون افت کمی پیش بیاد، ظهور بیماری کرونا بود. از اونجا که آقای هاشمی راد عادت داشت که همیشه به کتابخونه بره و مطالعه کنه، بسته شدن همه سالن های مطالعاتی اوضاع رو کمی برای اون سخت کرد. اما نا امید نشد و دست از تلاش بر نداشت.

بنابراین یک هنر بزرگ برای هر کنکوری اینه که تنبلی در درس خواندن رو کنار بزاره و هیچ بهانه ایی رو را برای رسیدن به هدفش قبول نکنه. یکی دیگه از نکاتی که آقای هاشمی به همه داوطلبا توصیه می کنه، داشتن تفریح در بین درس خوندن هست. اون میگه هر چند که نزدیک های کنکور تفریحاتم کمتر شد، اما سعی می کردم هر چقدر کوتاه اما تو برنامه ام بگنجونم، چرا که به نظر من لازمه.

 

روژینا آزادی رتبه یک کنکور هنر 99

خانم آزادی هم از اون دسته کنکوری ها بودن که به جز یکی دو درس در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردن. پس میشه گفت که رفتن به چنین کلاس هایی لزوما نمیتونه رمز موفقیت باشه. خانم روژینا در زمان مدرسه روزی 6 ساعت و هر چه به کنکور نزدیک تر بیشتر می شد به طوریکه حدود 13 الی 14 ساعت می رسید. پی می بینید که کشف روش درس خواندن با ساعت مطالعه بالا اصولی به روش رتبه های برتر یکی از رمزهای موفقیت شماست.

خانم آزادی هم از تجربه خودش تو شرایط سخت کرونایی میگه. او هم مثل اکثر رتبه های برتر کنکور 99 تو کتابخونه و پانسیون های مطالعاتی درس می خوند، اما بعد از شیوع کرونا مجبور شد که تو خونه مطالعه کنه. هر چند که در اوایل کمی افت می کنه، اما به سرعت عقب افتادگی ها رو جبران کرد و دوباره روی روال درست مطالعه افتاد. 

 

 

 

برای اطلاع از آخرین تغییرات کتاب درسی برای کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

رضا ابراهیمی رتبه 4 رشته منحصرا زبان

آقای ابراهیمی که علاوه بر رتبه شدن تو رشته زبان خارجی تونست رتبه 30 رشته تجربی هم کسب کنه هم مثل اغلب رتبه های برتر کنکور 99 از پایه یازدهم تللاش خودش رو برای کنکور به طور جدی شروع کرد. اما به گفته خودش تفریح رو هم تو برنامه ریزی گنجونده بود و معمولا جمعه ها رو با خونواده می گذروند. یک نکته جالب که آقای ابراهیمی به اون اشاره می کنه در مورد کلاس های کنکوری هست که خیلیا فکر می کنن جادو می کنه.

ایشون با اینکه خودش تو این کلاس ها شرکت کرده اما رفتن به چنین کلاس هایی رو به داوطلبا توصیه نمی کنه، چرا که به نظر اون مهم ترین چیز تلاش و پشتکار خود فرد هست. استفاده خیلی زیاد از جامع ترین و بهترین منابع جمع بندی کنکور یکی دیگه از عوامل موفقیت اون هست. آقای ابراهیمی روی تست زدن تاکید زیادی داره و توضیح میده که خودش مدام در حال تست زدن بودن. بطوریکه نود درصد حجم مطالعاتیش به تست زدن گذشت.

به نظر آقای پارسایی دلیل متمایز کردن یک فرد از بقیه هوش او نیست، بلکه تلاششه. مثلا در زمان شیوع کرونا با وجود اینکه خیلی از داوطلبا افت کردن، اما ایشون این شرایط رو تبدیل به فرصت کرد و به نحو احسنت از اون بهره برد.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به سعی کردیم لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر کنکور 99 را به تفکیک هر رشته برای شما عزیزان ارائه کنیم. چنانچه هم قصد دارید مانند نفرات برتر کنکور 99 بهترین نتیجه را بگیرید می توانید از طریق شماره های مندرج در دفترچه با مشاورین ما تماس گرفته و نه تنها بهترین تکنیک های مطالعه بلکه اسامی بهترین اساتید ایران و شیوه های افزایش راندمان مطالعه را دریافت نمایید. 

 

مطالب مرتبط

بهترین کلاس کنکور کشور کدام است؟

نکات مشاوره ای کنکوری از دیدگاه نفرات برتر چیست؟

نکات مهم برای قبولی در کنکور از نگاه برترین ها کدامند؟

دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تضمینی با رتبه های تک رقمی

رتبه های برتر کنکور 99

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه های برتر کنکور بیشتر از مدارس دولتی هستند یا غیر دولتی؟

طبق آمار، بیشترین تعداد قبول شدگان کنکور امسال که بیش از 60 درصد است، از میان دانش آموز سمپادی بوده است.

رمز موفقیت نفرات برتر کنکور چیست؟

نمی توان یک یا دو عامل را عامل موفقیت آن ها دانست. اما برای اطلاع از لیست اسامی، مصاحبه و پیشنهادات رتبه های برتر می توانید این مقاله را مطالعه فرمایید.

چگونه مانند رتبه های برتر کنکور درصد بالا داشته باشیم؟

شما قبل از هر چیز نیاز به یک برنامه ریزی منسجم دارید. مشاورین ما در ایران تحصیل جدیدترین و کارآمدترین متدها و برنامه ریزی های کنکور را در اختیار شما قرار می دهند. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور