ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۲
برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبل از اینکه به برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی بپردازیم ابتدا باید بگوییم برنامه‌ریزی انواع متفاوتی دارد : کوتاه‌مدت ، میان‌مدت و بلندمدت. ما می‌خواهیم به داوطلبان کمکی کنیم تا برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی را خودتان به‌صورت اصولی انجام دهید. برنامه‌ریزی – اطلاع از حذفیات کنکور انسانی  و داشتن بهترین منابع کنکور انسانی مهم‌ترین اصلی است که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند. یک برنامه صحیح و حساب شده باعث می شود که شما با اطمینان بیشتری در جهت هدف خود پیش بروید و امیدوار تر به آینده و هدفتان شوید.

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی 97 – 98

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی می تواند موفقیت شما را تضمین کند البته اگر مشاوره و برنامه ریزی روزانه یا هفتگی شما را یک فرد زبده و با تجربه تنظیم کند ، امروز این مژده را به شما می دهیم که جمعی از رتبه های برتر کنکور های سال گذشته انسانی و دیگر رشته ها برای برنامه ریزی و راهنمایی شما به صورت تلفنی پاسخگوی شما خواهند بود ، داوطلبان گرامی می توانند جهت استفاده از تجربیات رتبه های برتر و مشاوره برنامه ریزی کنکور انسانی از سراسر کشور به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز ایران تحصیل در تماس باشند در ضمن مشاوران مرکز از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل آماده پسخگویی و مشاوره با داوطلبان گرامی می باشند.

 

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و مراحل آن

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و مراحل آن

 

داوطلبان گرامی برای اطلاع کامل تر و مشاوره در جهت برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی

با ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099075307  و در صورت شلوغی خطوط با  9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

مراحل گام‌به‌گام برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی

 

هدفتان را مشخص کنید

اگر می‌خواهید موفق شوید ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و در جهت رسیدن به آن اقدام نمایید. رشته موردعلاقه و مورد هدف شما چه رشته‌ای است؟ بودجه بندی کنکور انسانی و ضرایب کنکور انسانی ؟ چه دروسی در زیر گروه آن اهمیت بیشتری دارد؟ پس از مشخص نمودن پاسخ این سؤالات شما دروس مهم را شناسایی خواهید کرد. و متناسب با آن برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی خود خواهید نمود.

 

نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید

سختی و آسانی امری نسبی برای هر فردی  می تواند باشد. ممکن است دروسی برای عده ای سخت و برای فرد دیگر همان دروس آسان باشد. بهتر است بدایند روی چه دروسی کمتر تسلط دارید و برای چه دروسی باید زمان بیشتری بگذارید.

 

داوطلبان گرامی جهت مشاوره موفقیت در کنکور سراسری با رتبه های برتر کنکور های گذشته روی عبارت کلیک کنید

 

برای دروس مهم زمان بیشتری بگذارید

دروس مهم ضریب بیشتری دارند و به شما در بالا بردن رتبه کمک شایان توجه می‌توانند داشته باشند و این نکته را در نظر بگیرید که تصور بسیاری از داوطلبان این است که دروس سخت را باید به حال خود رها نمود  و به همین دلیل در برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی این دروس را حذف می نمایند و این در حالی است که برگ برنده شما دروس با ضریب بالاتر در کنکور هستند.

 

محاسبه ساعات مطالعه در هفته

ساعاتی که در روز می‌توانید به مطالعه بپردازید را مشخص نمایید و این ساعت را بهتر است واقع‌بینانه در نظر بگیرید. خوش‌بینانه در نظر گرفتن ممکن است موجب عقب افتادن شما از برنامه هایتان می شود. این ساعات روزانه را جمع زده و در طول هفته محاسبه نمایید که به چه میزان می‌توانید  در طول هفته مطالعه نمایید  بر طبق آن برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی را داشته باشید.

 

دقیق و حساب‌شده برنامه‌ریزی کنید

یکی از اشتباهات رایج داوطلبان کنکور این است که همه تفریحات و سرگرمی‌ها را حذف می‌کنند و تنها به خواندن درس می پرداند. شکی در این نیست که برای رسیدن به هدف باید تلاش نمود اما این تلاش باید درست و اصولی باشد. مغزتان را تازه کنید و اجازه دهید هرچند وقت یک‌بار انرژی تازه‌ای بگیرد.

 

اولویت برنامه ریزی ما کیفیت است

تمام مقصد ما رسیدن به هدف است و تلاش ما در جهت رسیدن به این هدف است. کیفیت درس خواندن بسیار مهم‌تر و بااهمیت‌تر از کمیت آن است. ممکن است شما یک مبحث را در نیم ساعت متوجه شوید و به‌درستی بتوانیدتست های آن را پاسخ‌گویید و فرد دیگر برای همان مبحث به یک روز زمان نیاز داشته باشد. ساعات مطالعه نمی‌تواند مشخص‌کننده کیفیت کار باشد.

 

خواب کافی عامل مهمی در برنامه ریزی کنکور انسانی خواهد بود

خواب به دلیل استراحت ذهنی بسیار مهم است و بهتر است آن را از حالت استاندارد خارج نکنید و زمان کافی برای آن در نظر بگیرید.در صورتی که خواب شما کم باشد نمی توانید به درستی متوجه مباحث کتاب شوید و این امر منجر به عثب افتادن شما از برنامه می شود.

 

در برنامه ریزی خود ورزش را فراموش نکنید

ورزش باعث آزاد شدن انرژی مثبت ذهن شما می‌شود و اکسیژن کافی را به ذهن شما می‌رساند  در برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی حتما ورزش را در آن لحاظ کنید تا مغز شما عملکرد بهتری داشته باشد.

 

احتمالات را در برنامه ربزی خود نظر بگیرید

اگر می خواهید برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی موفق را تجربه نمایید در ساعات برنامه‌ریزی خود حتماً به اتفاقاتی که در طول هفته توجه کنید. آمدن مهمان ، مهمانی رفتن ، خدایی نکرده کسالت و… ساعاتی را برای این موارد در نظر بگیرید.

 

ساعات طلایی در برنامه ریزی کنکور را بشناسید

هر فردی در طول شبانه‌روز ساعات خاص گیرایی و عملکرد بهتری را دارد.یکی از موارد مهمی است که برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی حتما باید جای  پس دروس سخت خود را در این ساعات مطالعه نمایید

 اگر بخواهیم جمع بندی در خصوص مبحث برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی داشته باشیم باید بگوییم بهتر است در پایان بررسی کنید این برنامه چقدر با آنچه در نظر داشته‌اید درست بوده و چه نقاط ضعف و قوتی به همراه داشته است؟

 

داوطلبان گرامی برای اطلاع کامل تر و مشاوره در جهت برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی

با ما در تماس باشید تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099075307  و در صورت شلوغی خطوط با  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی

کانال برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی

 

مطالب مرتبط :

برنامه ریزی رایگان برای کنکور انسانی

روش مطالعه دروس عمومی کنکور

روش مطالعه اقتصاد برای کنکور

بهترین ساعات مطالعه کنکور

روش های نوین مطالعه کنکور

روش های مطالعه کنکور

منابع کنکور انسانی 98

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98

جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
  • زیرگروه های رشته انسانی

    زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی

    زیر گروه های رشته انسانی همچون دیگر رشته ها می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ذکر می گردند. این زیرگروه ها هر کدام شامل مجموعه ای از رشته های تحصیلی هستند که داوطلب پس از اعلام نتایج کنکور...
  • راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

    راهنما جامع انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳ + نکات مهم | ایران تحصیل

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی برای هر فرد داوطلب و متقاضی انتخاب رشته از میان رشته‌های این گروه آزمایشی امری ضروری و مهم به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد داوطلب یا دانش‌آموز برای انتخاب رشته کنکور انسانی به مشاوره...
تماس با مشاور