ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات کنکور انسانی

بانک سوالات کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور انسانی می‌تواند به صورت دقیق شما را با ساختار کنکور آشنا نماید. بانک سوالات کنکور انسانی مطابق با تغییرات ایجاد شده در رابطه با محتوای سوالات است، بنابراین برای دریافت دفترچه بانک سوالات کنکور انسانی همراه ما باشید.

ویژگی های بانک سوالات کنکور انسانی ایران تحصیل

👈 سوالات کنکور انسانی نیز به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند. سوالات عمومی در رشته علوم انسانی در درس ادبیات کمی متفاوت با سایر رشته‌های دیگر می‎باشد، اما با توجه به تغییرات جدید کنکور در سال جاری، سوالات عمومی حذف شده است.

همچنین با توجه به اینکه درس عربی برای رشته علوم انسانی از جمله دروس اصلی محسوب می‌شود، کتاب زبان عربی برای این رشته کمی تخصصی‌تر می‌باشد. دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور انسانی هم شامل سوالات داخل کشور و هم شامل سوالات خارج کشور است تا با تسلط بر این سوالات بتوانید به راحتی بر سوالات کنکور تسلط یابید.

یکی از ویژگی های بانک سوالات کنکور انسانی این است که سوالات آزمون را به صورت تشریحی و به همراه پاسخ‌ها ارائه نموده‌ایم تا به تحلیل دقیق و ارائه نکات در کتاب‌های مورد نظر بپردازیم.

برخی از سوالات در کنکور انسانی به گونه‌ای است که مفهومی می‌باشند و به همین دلیل شما با مطالعه ساده کتاب نخواهید توانست بر مباحث کتاب تسلط لازم را داشته باشید. بنابراین برای اطلاع از روش مطالعه کنکور می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

علاوه بر ارائه بانک سوالات، ما جزوه‌ای را به همراه آن ارائه می‌کنیم که حاوی مهم ترین نکات می‌باشد و بر اساس بودجه بندی کنکور انسانی  است.

فایل‌های مورد نظر به صورت پی دی اف بوده و در صورت تمایل می‌توانید فایل‌های پرینت گرفته شده را نیز از آکادمی ایران تحصیل دریافت نمایید. همچنین در صورتی که سوالی در رابطه با تحلیل سوالات داشتید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا به تحلیل هر یک از این سوالات بپردازیم.

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور انسانی کلیک نمایید.

بانک سوالات کنکور انسانی ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

سوالات کنکور انسانی 1403 داخل کشور

👈 سوالات کنکور انسانی تیر ۱۴۰۳ یکی از دو نوبت کنکور است که تنها شامل سوالات اختصاصی می‌شود و خبری از سوالات عمومی در دفترچه نیست.

زمان انتشار کلید پاسخنامه مرحله دوم کنکور ۱۴۰۳ هنوز کاملا مشخص‌ نشده‌ است، ولی با توجه به سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود 3 تا 6 روز بعد از برگزاری کنکور تجربی، کلید پاسخنامه سوالات داخل کشور منتشر گردد.

با وجود داشتن رشته‌های مختلف و بازار کار پررونق، کنکور انسانی هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان را به خود جلب می‌کند. داوطلبان می‌توانند پس از برگزاری آزمون، فایل PDF که شامل سوالات این آزمون است را از وبسایت سازمان سنجش، به نشانی sanjesh.org دانلود نمایند.

در آزمون کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳، تغییرات زیادی در سوالات کنکور انسانی اتفاق افتاده است. این تغییرات شامل حذف سوالات عمومی و تغییر در تعداد سوالات است. بنابراین داوطلبان با چالش‌های جدیدی مواجه شده‌اند که نحوه طراحی سوالات در آزمون کنکور انسانی را تحت تاثیر قرار داده است.

برای آشنایی و آمادگی بیشتر در جلسه آزمون، دانلود فایل PDF شامل سوالات کنکور انسانی تیر ماه ۱۴۰۳ توصیه می‌شود، زیرا بهترین منبع و شبیه ساز برای آزمون کنکور انسانی، سوالات کنکور سراسری است.

چند روز پس از برگزاری آزمون تیر ماه ۱۴۰۳، سازمان سنجش پاسخنامه جداگانه برای گروه آزمایشی انسانی را منتشر خواهد کرد تا داوطلبان بتوانند با مطالعه این پاسخنامه، درصدهای خود را به صورت دقیق محاسبه نمایند.

دفترچه بانک سوالات کنکور انسانی تیر ماه ۱۴۰۳ داخل کشور
دفترچه شماره 1  بانک سوالات کنکور انسانی
دفترچه شماره 2  بانک سوالات کنکور انسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

سوالات کنکور انسانی 1403 خارج از کشور

👈 در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳، سازمان سنجش کنکور سراسری خارج از کشور را برگزار خواهد کرد. این آزمون در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان و در برخی از کشور‌ها از جمله پاکستان، قطر و… برگزار می‌شود.

به داوطلبان توصیه می‌شود که علاوه بر مطالعه دروس و جمع‌بندی سوالات کنکور‌های سال‌های گذشته، دفترچه سوالات کنکور انسانی خارج از کشور تیر ماه ۱۴۰۳ را نیز دانلود و مطالعه نمایند.

همچنین پس از آزمون، می‌توانند با چک کردن پاسخنامه، از حدود رتبه و تراز کسب‌ شده‌ خود در آزمون اطلاع پیدا کنند.

دفترچه بانک سوالات کنکور انسانی تیر ماه ۱۴۰۳ خارج از کشور
دفترچه شماره 1  بانک سوالات کنکور انسانی خارج از کشور
دفترچه شماره 2  بانک سوالات کنکور انسانی خارج از کشور

سوالات کنکور انسانی 1403 خارج از کشور

اقدام برای دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور انسانی

👈 برای دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور انسانی می‌توانید به سامانه تعیین شده ما مراجعه نمایید. برای دریافت لینک دانلود می‌توانید با شماره‌های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب، با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا لینک دانلود را در اختیار شما قرار دهند.

برای اطلاع از لیست مشاغل و حرفه های مرتبط با رشته انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ضرورت نصب بانک سوالات نظام جدید کنکور انسانی

👈 اگر به بودجه بندی کنکور انسانی دقت داشته باشید، متوجه این مسئله خواهید شد که برخی از مباحث از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. به طوری که هر ساله سوالات زیادی از آن مطرح می‌گردد. اما استاندارد سوالات کنکور را می‌توان با سایر سوالات کنکور های آزمایشی متفاوت دانست.

تصور کنید شما معلمی دارید که همیشه آموزش‌ها را از خود او دریافت نموده‌اید و حال در زمان امتحان، شما کاملا می‌دانید که چه مباحثی برای معلم شما مهم است و امکان طرح سوالات از کجا بیشتر خواهد بود؟

با توجه به اینکه بانک سوالات کنکور انسانی از تمامی سوالات کنکور های سراسری سال گذشته می‌باشند و همانند همان مثال ارائه شده خواهد بود.

شاید این تصور را غیر واقع بینانه بدانید، اما حقیقت این است که تسلط بر این سوالات همانند این است که شما سوالات کنکور را از خود سازمان سنجش اخذ نموده‌اید و به راحتی می‌توانید در زمان آزمون، با صرف زمان کم، به تست‌های ارائه شده پاسخ دهید.

یکی از دغدغه‌هایی که داوطلبان نظام جدید دارند، این است که نگران تغییرات ایجاد شده در کتب درسی می‌باشند. ما اصول استاندارد طراحی سوالات را بر هم نزده‌ایم، اما متناسب با تغییرات ایجاد شده در رابطه با محتواهای کتاب درسی، سوالات را به گونه‌ای تهیه کرده‌ایم که با کتاب‌های شما یکسان باشد.

برای دانلود سوالات کنکور علوم انسانی همراه با پاسخنامه آن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مراحل اعتراض به سوالات کنکور انسانی 1403

👈 اعتراض به سوالات کنکور انسانی در تیر ماه ۱۴۰۳ به این صورت است که هر سال پس از انتشار سوالات کنکور سراسری، برخی از داوطلبان و اساتید اعتراضات خود را مطرح می‌کنند.

اگر داوطلبان متوجه هرگونه اشتباه در سوالات یا پاسخ‌های آن‌ شده‌ و یا اعتراضی نسبت به سوالات دارند، می‌توانند به سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش مراجعه کرده و اعتراض خود را در مهلت تعیین‌ شده‌ ثبت کنند.

روش اعتراض به سوالات کنکور انسانی تیر ماه ۱۴۰۳ به این صورت است که داوطلبان گروه انسانی می‌توانند پس از مطالعه دفترچه سوالات، در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش پروفایل فردی خود را ایجاد کرده و از طریق ارسال درخواست جدید، اعتراض خود را ثبت کنند.

در این مرحله داوطلب می‌تواند توضیحات خود را در این زمینه نوشته و در پورتال ثبت نماید. بنابراین شرکت کنندگان می‌توانند علاوه بر ثبت اعتراض خود در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش، با شماره تماس سازمان سنجش (۰۲۱۴۲۱۶۳) نیز تماس حاصل کنند.

مراحل اعتراض به سوالات کنکور انسانی

برای آشنایی با زیرگروه های رشته انسانی کلیک کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

👈 سوالات کنکور انسانی به همراه پاسخنامه، فرصتی را برای شرکت‌کنندگان در این آزمون ارائه می‌کند تا قبل از اعلام نتایج، بتوانند تحلیل نمایند که در کدام رشته از زیرگروه انسانی، احتمال قبولی دارند.

برای دقیق‌ترین نتیجه، نیاز است که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرند تا شانس قبولی خود را با دقت بیشتری بررسی کنند.

همچنین، اگر تصمیم دارید در آینده در کنکور سراسری شرکت کنید، می‌توانید با مطالعه سوالات کنکور انسانی و پاسخ‌دهی به آن‌ها، برنامه‌ریزی تحصیلی خود را به‌ خوبی انجام دهید. علاوه بر این، بررسی این سوالات به شما کمک می‌کند تا با سبک و نحوه طراحی سوالات کنکور انسانی آشنا شوید.

جهت مشاوره و قبولی تضمینی با مشاورین سامانه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

برای دریافت مشاوره کنکور انسانی کلیک کنید.

اخبار پیرامون بانک سوالات کنکور انسانی

📢 ماجرای لو رفتن سوالات کنکور 1403

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که در برگزاری اولین نوبت کنکور ۱۴۰۳، تلاش‌های فراوانی برای تقلب و فروش سوالات انجام‌شده‌است. او اعلام کرده که متخلفان کنکور هیچ توفیقی نداشته‌اند و توسط نهادهای امنیتی شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین ادعاهایی درباره فروش سوالات کنکور رد‌شده‌و بیان‌شده‌است که سوالات هنوز طراحی‌نشده‌و از بانک سوال خارج‌نشده‌است.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با بانک سوالات کنکور انسانی نظام قدیم و جدید ارائه نماییم. در صورتی که مایل به تحلیل سوالات توسط رتبه‌های برتر کنکور انسانی می‌باشید و یا اینکه از لینک دانلود فایل مورد نظر اطلاعی ندارید، می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان باشند.

برای دانلود پی دی اف مقاله بانک سوالات کنکور انسانی کلیک نمایید.

3.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بانک سوالات کنکور انسانی تنها مختص به داوطلبان نظام جدید است؟

خیر. ما امکان دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور انسانی را برای داوطلبان نظام قدیم و جدید را فراهم نموده‌ایم.

محتوای موجود در بانک سوالات کنکور انسانی با کتب جدید هماهنگی دارد؟

ما سوالاتی را که در محتوای آن تفاوت‌هایی با کتب درسی وجود دارد را متناسب با استاندارد سوال‌ها هماهنگ نموده‎‌ایم.

دریافت بانک سوالات کنکور انسانی به صورت رایگان است؟

بله برای دریافت لینک دانلود سوالات می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «بانک سوالات کنکور انسانی»

  1. Avatar photo یدالهی گفت:

    سلام بانک سوالات کنکور انسانی برای کنکور سال آینده با تغییرات جدید خوبه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

    زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403 + جدول تاریخ ها | inbr.ir

    برای دریافت پروانه نظام مهندسی و گواهی اشتغال به کار از این سازمان لازم است افراد حتماً در آزمون هایی که از طرف سازمان نظام مهندسی اعلام می شود شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا...
  • ثبت نام آزمون نظام مهندسی

    ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ + شرایط و مدارک | inbr.ir

     ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ آغاز شد. در این آزمون داوطلبان می توانند با انواع مدرک های تحصیلی و اطلاع از راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. به صورت کلی افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی...
  • شرایط آزمون نظام مهندسی

    شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ + سابقه کار مورد نیاز

    متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند باید دارای شرایط آزمون نظام مهندسی در رشته هایی که از طرف این سازمان اعلام می شود باشند. بدین ترتیب، به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند،...
  • ارتقاء پایه نظام مهندسی

    شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی + بخشنامه سنوات 1403 | inbr.ir

    ارتقاء پایه نظام مهندسی با گذر زمان و کسب تجربه امکان پذیر می باشد. ارتقاء پایه نظام مهندسی فرآیندی برای بالا بردن سطح تجربه و تخصص مهندسان در زمینه های مختلف است. از این طریق خدمات مهندسی با کیفیت بیشتری...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)