ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود سوالات کنکور انسانی 98 به همراه پاسخنامه تشریحی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۰
دانلود سوالات کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر داوطلب کنکور انسانی ، لزوماً باید از راهکارهایی همچون دانلود سوالات کنکور انسانی 98 و همین طور کلید سوالات کنکور انسانی جهت آشنایی هر چه بیشتر با تست های مطرح شده غافل نشود.

 

البته، با دسترسی به پاسخ تشریحی کنکور انسانی از طریق سایت های مختلف می توان نکات بیشتری را از سوالات با توجه به توضیحات کامل داده شده برای هر تست چهارگزینه ای متوجه شد.

 

با توجه به تغییرات آزمون سراسری از سال جاری تاکنون داوطلبان نظام جدید باید اقدام به دانلود سوالات کنکور انسانی نظام جدید و پاسخنامه آن کنند. مابقی هم دفترچه پرسش ها و پاسخنامه کنکور انسانی 98 نظام قدیم را دانلود نمایند.

 

 

اگر با دانلود سوالات کنکور انسانی نیاز به دانستن نکاتی در رابطه با دفترچه سوالات و یا پاسخنامه از جمله بودجه بندی آن ها دارید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

با دانلود سوالات کنکور انسانی و پاسخنامه آن متوجه چه نکاتی می شوید؟

 از جمله نکاتی که با دانلود سوالات کنکور سراسری انسانی و پاسخ تشریحی کنکور انسانی 98 نظام قدیم و جدید در دو دفترچه اختصاصی و عمومی متوجه می شوید این است که سوالات معمولاً به شکل مفهومی طرح می شوند. هر چند با بررسی سوالات می توان سوالات آسانی را نیز پیدا کرد.

 

 

 دانلود سوالات کنکور انسانی (دفترچه اختصاصی)

در این بخش از مقاله و پیش از ارائه لینک های دانلود سوالات کنکور انسانی برای شما عزیزان صلاح می دانیم که کمی در مورد تست های دروس اختصاصی این رشته با شما صحبت کنیم. علاوه بر این، اطلاعاتی نیز در مورد بودجه بندی این پرسش های تخصصی در اختیارتان قرار می گیرد.

 

 

 با دانلود سوالات کنکور انسانی سال گذشته و سال های قبل از آن با نحوه طراحی سوالات و بودجه بندی آشنا شوید 

 

سوالات درس ریاضیات کنکور انسانی

با دانلود سوالات کنکور سراسری علوم انسانی 99 و بررسی دفترچه سوالات تخصصی متوجه می شوید که 20 سوال از درس ریاضیات مطرح شده است. درس ریاضی در کنکور علوم انسانی مباحث مختلف آورده شده در کتاب های آمار و مدلسازی، ریاضیات سال چهارم، سوم متوسطه و اول دبیرستان (پایه نهم) را پوشش می دهد. 

 

دقت داشته باشید که، با توجه به ارزش و اهمیت ریاضیات در آزمون این گروه آزمایشی هرگز از مطالعه درست و منطقی آن غافل نشوید. جهت تسلط و یادگیری مفهومی این درس حتماً در چند ماه باقی مانده تا آزمون سراسری 99 یعنی در دوران جمع بندی اقدام به دانلود سوالات علوم انسانی 98 و دفترچه حاوی پاسخ تشریحی و مطالعه دقیق و جزء به جزء آن ها نمایید.

 

مزیت مطالعه دفترچه پاسخ تشریحی کنکور انسانی 98 به جای کلید سوالات کنکور انسانی 98 این است که می توانید نکته های هر تست را با توضیحات گنجانده شده در هر یک یاد بگیرید و با نحوه حل سوالات به طور کامل آشنا شوید.

 

 

پاسخنامه کنکور انسانی نظام قدیم

سوالات درس اقتصاد کنکور انسانی

درس اقتصاد یکی دیگر از دروس اختصاصی است که در کنکور انسانی از آن سوالاتی طرح می شود. بر طبق بودجه بندی سوالات کنکور علوم انسانی در هر سال برگزاری کنکور شاهد طرح 15 سوال از این درس هستیم.

با توجه به نقش اثرگذار و مهم این درس در پذیرش در رشته های تاپی همچون حقوق دانلود سوالات انسانی 98 دوره نظام جدید و نظام قدیم و مطالعه هر چه دقیق تر آن ها به داوطلبان بسیار توصیه می شود.

 

در هر سال برگزاری آزمون سراسری شاهد طرح 15 سوال از این درس هستیم. با توجه به نقش اثرگذار و مهم این درس در پذیرش در رشته های تاپی همچون حقوق دانلود سوالات کنکور علوم انسانی 98 نظام جدید و نظام قدیم و مطالعه هر چه دقیق تر آن ها به داوطلبان بسیار توصیه می شود.

 

سوالات درس روانشناسی کنکور انسانی

هر ساله در آزمون سراسری علوم انسانی از درس روانشناسی 20 سوال طرح می شود. درسی نسبتاً کم حجم که در طی سال های اخیر شاهد طرح سوالاتی مفهومی و پیچیده از این درس در کنکور انسانی بودیم.

با دانلود سوالات آزمون علوم انسانی در سال ۹۸ و سال های قبل از آن متوجه می شویم که طراحان سوال توجه و تمرکز بیشتری به 2 فصل دوم و سوم این کتاب دارند.

با دانلود سوالات کنکور انسانی 98 دوره نظام جدید و نظام قدیم و همین طور مشاوره کنکور می توان به بودجه بندی سوالات روانشناسی در سایر فصول این کتاب نیز پی برد. این گونه، بیشتر زمان خود در مطالعه این درس را به فصولی اختصاص می دهید که سوالات بیشتری از آن ها طرح شده است.

 

 

سوالات درس فلسفه و منطق کنکور انسانی

درس فلسفه و منطق، درسی بسیار مهم در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی است. مسلماً مشاور تحصیلی شما نیز مطالعه عمیق و مفهومی این درس را به شما توصیه کرده است.

با مشاهده جدول درج شده در ابتدای دفترچه متوجه می شوید که هر ساله 25 سوال از این درس در آزمون سراسری آورده می شود.

پس از دانلود این تست های این درس همراه با پاسخ تشریحی متوجه می شوید در آزمون انسانی سه سوال از مباحث مفهومی تاریخ، 7 سوال از مباحث حفظی و 7 سوال نیز از مطالب مفهومی طرح می گردد.

 

پاسخ تشریحی کنکور انسانی 98

سوالات درس زبان و ادبیات فارسی کنکور انسانی

درس زبان و ادبیات فارسی به عنوان درس اختصاصی در کنکور علوم انسانی و یکی از مهم ترین دروس شناخته می شود. درسی با ضریب بالا در کنکور انسانی که مباحث مختلفی از جمله تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی، نقد ادبی، قافیه و عروض، قرابت معنایی و سبک شناسی را شامل می گردد.

اگر به دنبال کسب درصد بالایی در این درس تخصصی هستید بد نیست با نحوه درس خواندن رتبه برتر کنکور در این درس هم آشنایی لازم را پیدا کنید.

هر چه سوالات کنکورهای سال گذشته در این درس را مطالعه کنید در زدن تست های آن در کنکور و گرفتن درصد بالا مؤفق تر هستید. این موضوع هم برای هر دو گروه داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم صدق می کند.

 

دانلود سوالات و پاسخ تشریحی کنکور انسانی سال 98

در این بخش از مقاله حاضر قصد داریم لینک دانلود سوالات کنکور علوم انسانی در سال 98 را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است که در این بخش لینک دانلود سوالات علوم انسانی 98 نظام جدید و نظام قدیم به همراه پاسخنامه به صورت جداگانه ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوالات آورده شده در دفترچه سوالات این دو نظام و کلید سوالات کنکور انسانی 98 می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

دانلود سوالات کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
دانلود سوالات کنکور انسانی 98 نظام قدیم دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 98 نظام قدیم

 

دانلود سوالات کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
دانلود سوالات کنکور انسانی 98 دوره نظام جدید پاسخنامه کنکور انسانی 98 نظام جدید

 

سوالات پرتکرار علوم انسانی

شناخت سوالات پرتکرار در گروه علوم انسانی نیز همچون دیگر گروه های آزمایشی امری ضروری است. زمانی که دفترچه سوال و کلید سوالات کنکور انسانی 98 و سال های قبل از آن را دانلود می کنید با کمی آنالیز می توانید این سوالات را تشخیص دهید.

بعد از شناخت این مطالب مهم و پرتکرار باید زمان بیشتری را در برنامه درسی روزانه خود برای مطالعه اختصاص دهید. البته این مطالعه باید باکیفیت و با تمرکز بالا جهت یادگیری بیشتر صورت بگیرد.  

 

 

اگر با دانلود سوالات کنکور انسانی نیاز به اطلاع از نحوه طراحی سوالات و یا شناخت سوالات پرتکرار دارید برای یافتن پاسخ این سوالات از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط


منابع کنکور انسانی 99

برنامه ریزی رایگان برای کنکور انسانی 99

کنکور انسانی 99

دانلود سوالات ریاضی کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا دانلود پاسخنامه تشریحی به کلید سوالات کنکور انسانی 98  ارجحیت دارد؟

به این دلیل که در دفترچه پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی ۹۸ علی رغم دفترچه کلید سوالات کنکور انسانی 98 نکات کلیدی و مهم بسیاری ذکر شده اند.

آیا سوالات کنکور نظام قدیم و نظام جدید انسانی با یکدگر تفاوت دارند؟

بله. زیرا سوالات این دو گروه از منابع متفاوتی برای داوطلبان طرح می شوند. با دانلود سوالات کنکور علوم انسانی نظام قدیم و جدید می توانید اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید.

چه زمانی می توان دفترچه سوالات کنکور انسانی را از سایت سنجش دانلود کرد؟

انتشار دفترچه سوالات کنکور انسانی و همین طور پاسخنامه آن در دو گروه نظام جدید و قدیم هر ساله پس از مدت کوتاهی از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش انجام و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
  • زیرگروه های رشته انسانی

    زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی

    زیر گروه های رشته انسانی همچون دیگر رشته ها می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ذکر می گردند. این زیرگروه ها هر کدام شامل مجموعه ای از رشته های تحصیلی هستند که داوطلب پس از اعلام نتایج کنکور...
  • راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

    راهنما جامع انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳ + نکات مهم | ایران تحصیل

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی برای هر فرد داوطلب و متقاضی انتخاب رشته از میان رشته‌های این گروه آزمایشی امری ضروری و مهم به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد داوطلب یا دانش‌آموز برای انتخاب رشته کنکور انسانی به مشاوره...
تماس با مشاور