ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش تست زنی زیست شناسی کنکور

روش تست زنی زیست شناسی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبولی در رشته پزشکی و پیراپزشکی بدون انرژی و تلاش و همچنین اطلاع از ترفند و روش تست زنی زیست شناسی کنکور غیر ممکن است. همین موضوع و نیاز داوطلبان، ما را برآن داشت که در رابطه با ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست مطالبی را ارائه نماییم. ممکن است ورود مجدد به سایت و عدم دسترسی به آن، برای داوطلبان کمی دشوار به نظر برسد، به همین دلیل فایل تکنیک های تست زنی زیست کنکورpdf را تهیه نموده ایم. روش تست زنی زیست رتبه های برتر به گونه ای است که در کمترین زمان به درست ترین جواب خواهند رسید.

 

 

برای اطلاع از روش تست زنی زیست شناسی کنکور – معرفی بهترین کتاب تست کنکور، تحلیل سوالات سال های گذشته و برنامه ریزی برای قبولی در رشته پزشکی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

بهترین روش تست زنی زیست شناسی کنکور چیست؟

 

بهترین روش تست زنی زیست شناسی کنکور چیست؟

بهترین روش تست زنی زیست شناسی کنکور چیست؟

 

کسانی که به سایت ما وارد شدن و به دنبال روش تست زنی زیست رتبه های برتر هستند رو میتونیم به دو دسته تقسیم کنیم. یه دسته عده ای هستن که دانش آموزن و تازه میخوان شروع کنن و قبلش میخوان با همه تکنیک ها آشنا بشن تا بتونن نتیجه زحماتشون رو بگیرین و تلاش میکنن که این اتفاق براشون بیوفته. عده دوم، داوطلبای کنکوری هستن که درس زیست شناسی را تا به الان خوندن اما با تکنیک های تست زنی کنکور آشنا نیستن و راه و چاه این درس رو بلد نیستن و حالا به قول معروف در به در دنبال یه راهی هستن که بتونن درصد خودشونو بالا ببرن.

قبل از اینکه ما به روش تست زنی زیست شناسی کنکور  اشاره ای داشته باشیم، میخوایم یه سری نکات رو به این دو دسته داوطلب عرض کنیم. دانش آموز عزیزی که تازه میخوای شروع کنی : درس زیست شناسی مفهومی ترین درسی هست که تو در رشته تجربی باید بخونی و به هیچ عنوان تصور نکن که یک درس حفظی هست و برخی مطالبش قابل حذفه. اگر هر روز نخونی، اگر هر روز تست زنی، اگر عمقی نخونی و مطالب رو به هم ربط ندی، نمیتونی به درصد بالا فکر کنی. پس از همین الان روش مطالعه زیست نظام جدید رو یاد بگیر.

داوطلب کنکور عزیزی که شاید خیلی زیاد درس زیست شناسی رو خوندی اما هنوز نتونستی به آنچه که میخوای و درصد مورد نظرت برسی؛ توصیه ما به شما اینکه حتما و حتما عیب یابی کن و ببین مشکلت از کجا نشات میگیره؟؟ آنچه در ادامه ما در رابطه با ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست براتون میاریم رو خوب بخون و سعی کن تو برنامه خودت قرار بدی. اگر بازم نتونستی نتیجه بگیری، حتما نحوه مطالعه یا برنامه ریزیت مشکل داره و خیلی سریع با ما تماس بگیر تا فرصت رو از دست ندادی تا ما بتونیم کمکت کنیم.

 

۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست

 

۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست

۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست

 

تمامی آنچه در رابطه با ترفندهای تست زنی در ادامه ارائه خواهد گردید، همگی مربوط به روش تست زنی زیست رتبه های برتر می باشد. بنابراین اگر جزو دو دسته بالا می باشید، حتما و حتما این موارد را به خوبی بخوانید و آن را یاد بگیرید.

 

1.سوال رو با دقت بخون

با توجه به اینکه زمان داوطلبا برای جواب دادن به تست ها محدوده، برخی از این داوطلبای عزیز ما میخوان روش های تست زنی سریع رو به کار ببرن. اما میان و بدون اینکه به سوال خوب فکر کنن، سریع ازش عبور می کنن و همین مسئله باعث میشه که نتونن به سوالی که بلدن، درست جواب بدن. طراحان سوال کنکور هم متوجه این عجله شما شدن و بعضی از سوالا رو جوری طراحی میکنن که همه موارد درست هست به جز یک گزینه. و معمولا بهترین گزینه درست رو گزینه اول قرار میدن و شما با دیدنش هول میشید و سریع علامت میزنید درصورتی که ممکنه جوابش گزینه 4 باشه.

 

2.استرس نداشته باش

چه خبره؟؟ بعضی ها اینقدر فکر روش تست زنی زیست شناسی کنکور هستن که از هول حلیم تو دیگ میوفتن. حالا اگه بهشون بگی چرا اینقدر مضطربی میگن من زیاد درس خوندم، قبول نشم سربازی باید برم، قبول نشم آبروم میره و هزار تا دلیل دیگه… . اولا هیچ کسی با قبول نشدن آبروش نرفته. ثانیا رستگار رحمانی هم رشته ای خودتون بوده و سربازیش رو رفت و نفر اول کنکور تجربی و زبان هم شد. ثالثا با این فکرا فقط داری خودتو داغون میکنی. همین….

 

3.مهم ترین روش تست زنی زیست شناسی کنکور اینکه همه گزینه ها رو بخونی

حتی اگه مطمئنی که مثلا جواب درست گزینه 3 هست. هیچ وقت بدون اینکه گزینه 4 رو بخونی 3 رو علامت نزن. بعضی اوقات ممکنه گزینه ها همه درصد درستی داشته باشن اما این درصد کم و زیاد باشه. مثلا ممکنه گزینه 3 که شما انتخاب کردید درست باشه اما گزینه 4 یه نکته ای داشته باشه که اون رو متمایز کنه و درست تر باشه.

 

4.گزینه ها رو تا آخر بخون

واقعا یکی از ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست همینه. ممکنه شما با خودتون بگید که این دیگه چه نکته ای که داره به ما میگه. اما اگه بانک سوالات کنکور تجربی رو خونده باشید، حتما متوجه این مسئله میشید که گاهی یک کلمه آخر یه جمله در یه گزینه قرار میدن و همون یک کلمه باعث میشه اون جمله اصلا درست نباشه. به خاطر همین اشتباهاته که ما میگیم تا آخر بخونید.

 

5.حواستون به تله های طراح سوال باشه

یکی از ترفند تست زنی زیست شناسی کنکور اینکه گول کلمات زائد رو نخورید. بعضی وقتا طراحان سوال سعی می کنن با آوردن کلماتی ذهن داوطلبان رو منحرف کنن و اگر شما با دقت نخونید سوالا رو و یا اینکه خوب مطالعه نکرده باشین، نمیتونن به اون سوالا جواب بدن.

 

6.در روش تست زنی زیست شناسی کنکور حواستون به پس زمینه ذهنیتون باشه

 

حواستون به پس زمینه ذهنیتون باشه

حواستون به پس زمینه ذهنیتون باشه

 

یکی از ترفند تست زنی زیست شناسی کنکور که طراحان سوال ازش سواستفاده میکنن، اینکه از پس زمینه های ذهنی داوطلبا برای طرح یک سوال کمک میگیرن. داوطلبا با دیدن اون سوال ممکنه یه فصل از کتاب توی ذهنشون بیاد که این جواب مال فلان مبحث بوده و گزینه ای رو انتخاب کنید که در ظاهر درست اما در باطن غلط باشه.

 

7.اگه تسلط کافی ندارید به سوال جواب ندید

گاهی وقتی داوطلبا تکنیک های تست زنی زیست کنکورpdf رو مطالعه می کنن و یا اینکه ما بهشون مشاوره میدیم و این مورد رو بهشون میگیم، خیلی سریع واکنش نشون میدن و میگن اگر جواب ندیم چطور رتبه میتونیم بیاریم؟؟؟!!! ما میگیم اکه می خواید بدونید که چگونه تست بزنیم تا موفق شویم ؟ این کار رو باید بکنید. ما نمیگیم که شما سوالایی که بلدید رو جواب ندید. ما میگیم تلاش کنید که به سوالای اشتباه جواب ندید تا سوالای درستتون از بین نره.

 

8.با ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست زیاد وقت نزارید رو سوالای سخت

یکی از اشتباهاتی که باعث میشه شما بتونید به سوالا جواب بدید و وقت کم بیارید، همین مسئله اس. بعضی از شما فک میکنید که اگر ما در روش تست زنی زیست شناسی کنکور میگیم که شما باید به سوالای سخت هم بتونید جواب بدید تا درصد بالا داشته باشید، فک میکنن میگیم همه وقتتون روبزارید. اگر شما بتونید به این سوالا درست جواب بدید خیلی عالیه . اما به شرط اینکه از سوالاتی ساده عقب نمونید و همه رو جواب بدید. نه اینکه همه وقتتون رو بزارید رو همون سوالا.

 

9.روش تست زنی زیست شناسی کنکور در رابطه با سوالای کنکور سال گذشته تمرین کنید

یکی از بهترین منابعی که میتونه به شما کمک کنه تا ترفند تست زنی زیست شناسی کنکور دستتون بیاد، سوالای سال های گذشته است. البته به این شرط که شما هر تستی که میزنید و جواب میدید، سعی کنید خوب تحلیل کنید که کجاها ممکنه اشتباه داشته باشید، چرا به اون سوالا درست جواب نداید؟ علت اینکه نتونستید جواب بدید چیه؟ و… مابقی اطلاعات رو در فایل تکنیک های تست زنی زیست کنکورpdf تهیه کردیم تا بتونید بخونید و به بهشون عمل کنید.

 

10. به شکل های موجود در کتاب دقت کنید

داوطلبای عزیز دقت کنید یکی از روش تست زنی زیست شناسی کنکور اینکه میان جاها رو خالی میزارن و میگن نقش فلان مورد چی هست؟ شما علاوه بر اینکه باید بدونید اون قسمت اسمش چیه؟ باید بتونید تشخیص بدید که نقش اون چی هست؟ اینا رو باید خوب بدونید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا در رابطه با روش تست زنی زیست شناسی کنکور مطالبی را به شما ارائه نماییم. اگر نیاز به مشاوره در رابطه با ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست دارید و یا اینکه ابهامی در مورد ترفند تست زنی زیست شناسی کنکور دارید، میتونید با مشاوران ما این موضوع رو مطرح کنید. درصورتی که هماهنگ کنید نیز، می تونید بعد از تعیین وقت، روش تست زنی زیست رتبه های برتر رو از رتبه های برتر بپرسید. برای دریافت لینک دانلود تکنیک های تست زنی زیست کنکورpdf همین الان تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

کارنامه قبولی هوشبری 

چگونه زیست را مرور کنیم؟ 

مباحث آسان زیست کنکور

روش محاسبات سریع شیمی

روش تست زنی زیست شناسی کنکور

 

 

 

3.3/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم از روش تست زنی زیست شناسی کنکور اطلاع یابم؟

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست چیست؟

اگر بخواهیم ترفند تست زنی زیست شناسی کنکور را به شما معرفی کنیم به صورت تیتروار می گوییم: سوال رو با دقت بخون ، به شکل های موجود در کتاب دقت کنید، روش تست زنی زیست شناسی کنکور در رابطه با سوالای کنکور سال گذشته تمرین کنید، با ۱۰ ترفند و تکینک ساده برای حل تست های زیست زیاد وقت نزارید رو سوالای سخت، اگه تسلط کافی ندارید به سوال جواب ندید، در روش تست زنی زیست شناسی کنکور حواستون به پس زمینه ذهنیتون باشه، حواستون به تله های طراح سوال باشه، گزینه ها رو تا آخر بخون، مهم ترین روش تست زنی زیست شناسی کنکور اینکه همه گزینه ها رو بخونی، استرس نداشته باش

 

روش تست زنی زیست رتبه های برتر چطوره؟

یکی از تکنیک های تست زنی زیست کنکورpdf اینکه اول کتاب رو خوب مطالعه میکنن و بعد میان سراغ تست ها و تحلیل میکنن سوالات رو و نکات مهم رو توی کتاب مینویسن.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)