ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

چگونه تست بزنیم تا موفق شویم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات تشریحی داوطلبان کنکور معمولا دچار سردرگمی می شوند و دغدغه اصلی آنها شاید این است که چگونه تست بزنیم؟چه راه کار هایی برای افزایش سرعت تست زنی وجود دارد؟ برای موفق شدن در هر زمینه ای باید اصول کار رعایت شود تا بتوان نتیجه ی مطلوبی کسب نمود ما در این مقاله به روش های تست زنی و مطالعه مباحث کنکوری پرداخته ایم .

 

چگونه تست بزنیم و اصول مهم تست زنی کنکور چیست ؟

👈 برای انجام دادن یک آزمون درست و موثر، باید به سه مرحله اصلی توجه کرد:

۱. مطالعه و تسلط بر مباحث ۲. انجام آزمون ۳. برطرف کردن اشکالات آزمون احتمالا شما فکر می‌کنید که یک آزمون دیگر از این مراحل نیازی ندارد، اما باید به شما بگویم که اگر می‌خواهید نتیجه‌ای قابل قبول از آزمون خود داشته باشید، لازم است که همه این مراحل را انجام دهید.

در ادامه به راهکارهای چگونه تست بزنیم تا موفق شویم می پردازیم. همراه ما باشید.

برای اطلاع از جدیدترین راه های افزایش سرعت مطالعه  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه تست بزنیم و اصول مهم تست زنی کنکور چیست ؟

تست آزمایشی در خانه

👈 غالبا در تست های آزمایشی زمان هیچ اهمیتی ندارد و برای شما صرفا دقت کردن و درست زدن تست مهم است. در درس هایی مانند ریاضی ، فیزیک ، شیمی و همچنین درس های تحلیلی که نیاز به فکر کردن و زمان بیشتری برای پاسخ گویی دارید شما تنها به راه حل هایی که به پاسخ درست می رسید باید فکر کنید.

زمان این کار تا قبل از عید می تواند باشد تا شما با نحوه فکر کردن و راه حل های کوتاه تر برای تست زدن برسید و یاد بگیریم که چگونه تست بزنیم . لازم به ذکر است اگر می خواهید از تکنیک های تست زنی و مهارت تست زنی بالایی برخوردار باشید ، تست زنی با زمان متفاوت در کنکور را امتحان کنید کسب مهارت تست زنی در زمان کم به عوامل متعددی بستگی دارد نحوه ی تست زنی و مد نظر قرار دادن زمان اندک کنکور بسیار حائز اهمیت است

پس بهتر است نسبت به زمان در نظر گرفته در کنکور برای پاسخ گویی چند دقیقه ای زمان بیشتر در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا متوجه شوید که اگر به لحاظ زمانی نتوانسته اید وقتتان را تنظیم کنید روی این موارد کار کنید.

تست زنی سوالات دشوار کنکور در خانه

👈 اگر مراحل بالا را طی کرده باشید حالا نوبت به برگزاری یک کنکور دقیقا مشابه کنکور سراسری است. راز موفقیت اکثر رتبه های کنکور سراسری تسلط کافی بر سوالات کنکور سال های قبل است همان طور که مطلع هستید هر ساله سوال های مشابه سال های قبل تکرار می شود که توجه به آن می تواند راز موفقیت شما باشد برای این کار باید یک روز در هفته را به تحلیل و برسی کنکور سال های قبل اختصاص دهید در این روز باید کاملا فضای جلسه کنکور را برای خود ایجاد کنید وخود را بسنجید.

رفع اشکال در زمان تست

👈 وقتی تست زدن صورت گرفته و نتیجه آن به دست آمد، باید بررسی و رفع اشکال انجام شود. طبق گفته افراد متخصص، رفع اشکال بخش مهمی از فرآیند تست زدن است. حال، چگونه باید این اشکالات را رفع کرد؟ بهتر است یک دفتر برای ثبت اشکالات داشته باشید تا نکات مورد نیاز یا سوالاتی که فکر می‌کنید نیاز به حل دوباره دارند، در آنجا ثبت شوند. در حین تست زدن، سه حالت ممکن است رخ دهد:

✍️  حالت درست: بررسی دوباره نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ سوالی را اشتباه حل نکرده‌اید. اگر فکر می‌کنید سوالی ارزش دوباره حل شدن دارد، آن را در دفتر خود ثبت کنید.

✍️ حالت غلط: به پاسخ‌نامه مراجعه کنید و جواب را بررسی کنید. اگر مشکل را متوجه شدید، دلیل اشتباه حل کردن را یادداشت کنید. اگر مشکل را حل نکردید، با مطالعه دوباره کتاب و جزوه سعی کنید به جواب برسید و در صورت عدم موفقیت، آن را علامت‌گذاری کنید تا از استاد خود بپرسید.

✍️ حالت نزده: عدم توانایی در حل یک سوال ممکن است به دلیل عدم تسلط کافی به مبحث یا مطالعه نادرست باشد. در این حالت، بررسی دوباره مفید است یا مطالعه مجدد مبحث لازم است. با انجام رفع اشکال در هنگام تست زدن، می‌توانید از سوال‌های ثبت‌شده‌برای مرور یا آموزش قبل از آزمون استفاده کنید.

برای اطلاع از بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید

10 اصل مهم در تست زنی کنکور

1 : چگونه تست بزنیم – به ترتیب دفترچه پیش بروید

یکی از اشتباهات رایج داوطلبان کنکور سراسری این است که به ترتیب دلخواه خود پیش می روند.به این نکته دقت داشته باشید سوالات کنکور و ترتیب آنها بر اساس برنامه ریزی و ساختار مغز چیده شده اند پس بهتر است این ساختار را بر هم نزنید و دقیقا بر اساس آن عمل کنید.

2 : چگونه تست بزنیم – سوالات هیچ درسی را نخوانده رد نکنید

گاهی داوطلبان این اشتباه را دارند که درس هایی را که نخوانده اند را بدون اینکه به سوالات آنها نگاهی بیندازند رد می کنند. به این نکته دقت داشته باشد که طراحان کنکور همواره سه دسته سوال را طرح می کنند : آسان ، متوسط ، سخت ، شاید چند سوال آسان را بتوانید پاسخ دهید.

3 : چگونه تست بزنیم – به ترتیب سوالات پیش بروید :

یکی از اصول مهم طراحی سوالات تستی کنکور سراسری طرح سوال از آسان به دشوار است. شروع تست از سوالات آسان ذهن را برای سوالات بعدی که متوسط و سخت هستند آماده می کند.این آمادگی باعث می شود که شما بهتر بتوانید به سوالات پاسخ دهید.

4 : چگونه تست بزنیم – سوال و پاسخ را کاملا بخوانید

یکی از اشتباهات رایج داوطلبان خواندن سوال یا جواب به صورت نصفه نیمه است. زیرک باشید و دست طراح را بخوانید طراحان کنکور سعی دارند که شما را فریب دهند. گاهی ممکن است جواب سوالی را که در کتاب نوشته شده است تست اول قرار دهند اما در یک کلمه آن را تغییر دهند و باعث فریب شما شوند.

5 : چگونه تست بزنیم – تحلیل کنید

متخصصین برای طرح سوالات کنکور سراسری معمولا ترفند های متفاوتی را به کار می برند. با این گونه تست ها بسیار برخورد کرده ام که پاسخ یک سوال را عینا جمله کتاب قرار می دهند و داوطلب شاید به اعتماد اینکه جمله کتاب است آن را انتخاب می کند اما زمانی که همه گزینه ها را تحلیل می کنید متوجه می شوید که این پاسخ نمی تواند درست باشد.

6 : چگونه تست بزنیم – گزینه ها را مقایسه کنید

گاهی سوالاتی که در کنکور سراسری آورده می شود همان مطالب کتاب است اما گزینه های آن هیچ کدام شبیه به مطالب کتاب نیستند. در این شرایط بهترین راه حل مقایسه گزینه هاست.گزینه ها را یک به یک بررسی کنید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و یک بار دیگر سوال را بخوانید و بعد از آن به راحتی می توانید پاسخ دهید.

7 : چگونه تست بزنیم – تست زنی سوالات دشوار

به این نکته دقت نمایید سوالات دشوار فقط برای شما دشوار نیستند بنابراین اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و وقت زیادی را برای این نوع سوالات تلف نکنید زیرا درصد این سوالات با سوالات آسان هیچ تفاوتی ندارد. حتی رتبه های برتر کنکور سراسری هم ممکن است به همه این سوالات پاسخ ندهند.

8 : چگونه تست بزنیم – تست زنی سوالاتی که شک دارید

اگر قبل از کنکور مراحلی که در بالا برایتان توضیح دادیم را گذرانده باشید حالا بهتر می توانید تصمیم بگیرید اگر بیشتر تست هایی که دو به شک بوده اید و به آنها پاسخ داده اید اشتباه بوده پس توصیه می شود که این تست ها را پاسخ ندهید.اما در کل زدن بیش از 3 تست توصیه نمی شود.زیرا حتی اگر همه آن ها اشتباه باشند فقط یکی از سوالات درست شما رو از بین می برد و در صورتی که حتی یکی از آنها درست باشد برای شما چند درصد بالاتر را به همراه خواهد داشت.

برای اطلاع از تست زنی به روش مهندسی معکوس چیست؟ کلیک نمایید.

10 اصل مهم در تست زنی کنکور

9 : چگونه تست بزنیم – تست زنی سوالاتی که پاسخ آنها را اصلا نمی دانید

اگر پاسخ تست را نمی دانید و در زدن آن شک دارید بهترین کار این است که از آن رد شوید و وقت را تلف نکنید . گذشتن از این سوالات دشوار باعث می شود زمان بیشتری برای پرداختن به سوالات آسان داشته باشید .

10 : چگونه تست بزنیم – تست زنی سوال های نیمه دشوار

این نوع سوالات نیاز به کمی زمان دارند بنابراین یک علامت دایره یا هر علامتی که مایلید در کنار آن بزنید و در وقت اضافه به آن بپردازید و به آن پاسخ دهید. 10 اصل مهم تست زنی کنکور که در مقاله چگونه تست بزنیم مطرح شد ترتیب خاصی ندارند و باید همه موارد را برای موفقیت در کنکور رعایت نمود.لازم به ذکر است برای جمع بندی کنکور  روی عبارت کلیک کنید .

برای اطلاع از روش تست زدن ریدینگ کنکور کلیک نمایید.

نکاتی در خصوص شیوه تست زنی صحیح

👈 همانگونه که مطلع هستید، یکی از اختلافات مهم بین سال آخر دبیرستان و سال کنکور، نیاز فراوان به آزمون‌گیری و افزایش مهارت است. به همین دلیل، این موضوع بسیار اهمیت دارد و باید به آن با جدیت پرداخت. به صورت کلی، سه نوع آزمون داریم:

۱) آزمون آموزشی ۲) آزمون ارزیابی ۳) آزمون جمع‌بندی

💢 درس‌های عمومی

بعد از حدود دو روز از مطالعه، آزمون بزنید. البته تفاوت‌هایی بین دروس عمومی مثل عربی و دینی نیز وجود دارد؛ مثلا در عربی باید در هر چهار گزینه و پاسخ تشریحی کاملا بررسی شود و نمی‌توان در ابتدا زمان‌دار زد (توضیحات بیشتر در شیوه مطالعه عربی)، اما در دینی، مطالعه اهمیت نسبتا بیشتری دارد و باید تعداد بیشتری خوانده شود.

💢 درس‌های اختصاصی:

همراه با مطالعه، مثال‌های لابه لای جزوه و کتاب را حل کنید: برای بهتر یادگیری، ضروری است که حین مطالعه، مثال‌های لابه لای جزوه و کتاب را حل کنید.

💢 آزمون گرفتن همراه با مطالعه: با شروع مطالعه هر مبحث جدید، تعدادی از مجموعه تست‌های آن فصل را از کتاب آموزشی بزنید؛ مثلا اگر آن فصل ۲۰۰ تا تست دارد، ۲۰ تای آن را در مرحله اول بزنید و بقیه تست‌ها را در دوره‌های بعدی تقسیم کنید. تذکر: در آزمون‌های آموزشی، وقت و درصد نپذیرید. آن قدر کلنجار بروید تا قادر به حل شوید حتی اگر یک ربع وقت بگیرد.

💢 توصیه می‌شود که تمام آزمون‌های یک مبحث را در یک روز ندهید و سپس ادعا کنید: «از ۳۰۰ آزمون امروز فقط ۱۰ تا غلط داشتم» و احساس کنید که مبحث را به‌طور کامل فرا گرفته‌اید. بهتر است آزمون‌های مبحث تدریس‌شده‌را در چند روز تکمیل کنید؛ به عنوان مثال، روز اول فقط تعدادی از آزمون‌های سراسری را بزنید و… روش آزمون‌دهی

💢 آزمون‌هایی که بلد نبودید و از پاسخ‌نامه نگاه کرده‌اید را دوباره حل کنید. اینطور نباشد که فکر کنید فقط با خواندن پاسخ، آن را یاد  گرفته‌اید. حتما پشت آزمون را علامت‌گذاری کنید و علاوه بر آن همان لحظه دوباره خودتان حل کنید، بعدا نیز به سراغش بیایید.

💢 حتما پاسخ تمامی سوالات (چه آن‌ها که بلد هستید و چه نیستند) را از روی پاسخ‌نامه بررسی کنید. چون هدف ما از زدن آزمون‌های آموزشی، تکمیل فرایند یادگیری است. باید همه پاسخ‌ها بررسی شوند و ملاحظه آزمون‌های مهم در جایی (می‌تواند به خلاصه درستان اضافه شود) نوشته شوند که درباره آن‌ها را بخوانید.

💢  بعد از مدتی که یکی آزمون زدید و بررسی کردید و مبحث را به‌طور نسبی یاد گرفتید، می‌توانید گروهی (مثلا ۲۰ تا ۲۰ تا) آزمون بزنید و بررسی کنید و حتی در صد بگیرید (البته هرگز زمان نگیرید). هدفتان رسیدن به پاسخ درست و دقیق در پاسخ‌گویی باشد.

💢 حتما تمرین‌ها و آزمون‌های انجام‌شده‌را در کلاس با استاد یا همکلاسی‌ها یا افراد ماهر بررسی کنید. ۷-حتما پشت آزمون‌ها را علامت‌گذاری کنید تا در دفعات بعد بتوانید کدام آزمون‌ها را باید استفاده کنید. این کار مخصوصا هنگام مرور، بسیار مفید است (مثلا: درست، غلط، نزده، نکته‌دار و…). هر چه راحت‌تر هستید اسم بزارید.

نکاتی در خصوص شیوه تست زنی صحیح

💢 پس از اینکه یک مبحث را تا حد خوبی یاد گرفتید و به مقدار کافی آزمون‌های آموزشی زدید (مثلا حدود دو سوم آزمون‌های هر مبحث)، نوبت به آزمون‌های ارزیابی می‌رسد. این آزمون‌ها باید حدود ۲ هفته بعد از یادگیری و آزمون‌های آموزشی شروع شود.

💢 ابتدا آزمون‌های نکته‌دار و غلط را به صورت آزمون از خودتان برگزار کنید (همان آزمون‌هایی که در آزمون‌های آموزشی علامت زدید). توجه: در این مرحله همزمان و دقیق بگیرید و اگر درصدتان مناسب نبود، مطالعه کرده و آزمون‌های آموزشی بزنید تا نقاط ضعفتان برطرف شود.

💢 اگر درصد مناسبی کسب کردید، از آزمون‌های باقی مانده (حدود یک سوم آزمون‌های هر مبحث که به عنوان آموزش استفاده نکردید) آزمون بگیرید و اشکالات خود را برطرف کنید.

💢 هدف از این مرحله یادگیری آزمون‌گیری در زمان استاندارد کنکور است که می‌تواند در هفته‌های قبل از آزمون آزمایشی نیز انجام شود.پس از انجام آزمون‌های ارزیابی به صورت آزمون (ترجیحا در برگه وارد کنید) با دقت پاسخ‌های خود را بررسی نمایید و نکته‌های مهم را در جایی که نکته‌های آزمون‌های آموزشی را یادداشت کرده‌بودید (مثلا برگه خلاصه درس مورد نظر) یادداشت نمایید.

💢  تست‌های جمع بندی: بعد از یادگیری نسبتا کامل (مطالعه و تست آموزشی) و افزایش سرعت و تسلط (تست ارزیابی) در مباحث یک فصل و یا حتی یک درس و کتاب خاص، نوبت به این مرحله می‌رسد (معمولا این مرحله در پایان تابستان، پایان ترم اول، عید نوروز و… است).

💢 ابتدا تست‌های نکته‌دار و مهم دوباره زده و در صدگیری داشته باشند. می‌توانید اگر کتاب قبلی تمام‌شده‌یا احساس می‌کنید تست جدید نیاز دارید، کتاب استاندارد جدیدی تهیه کنید و از تست‌های جدید همان کتابی که دارید از خودتان آزمون بگیرید.

💢 سعی کنید پاسخ تست‌ها مخصوصا تست‌های نکته‌دار یا آن‌هایی که نزدید یا غلط زدید کامل بررسی شود. نکته: بعد از پایان این مرحله، بار دیگر مطالب یک فصل برای تان مرور‌شده‌و به تسلط رسیده اید.

برای اطلاع از تست عادت مطالعه کلیک نمایید.

چگونه با معلومات کم در تست زنی موفق شویم؟

👈 چگونه می‌توان با اطلاعات محدود آزمون کنکور را پیش برد؟ انگیزه درونی، به عنوان مهم‌ترین عامل در قبولی در این امتحان مهم، چقدر اهمیت دارد؟ چگونه می‌توان با اطلاعات محدود آزمون کنکور را پیش برد؟

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که برای قبولی در این امتحان مهم درس می‌خوانند، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که هدف شما چقدر برایتان ارزشمند است و آیا حاضرید برای آن تلاش کنید؟

چگونه می‌توان با اطلاعات محدود آزمون کنکور را پیش برد؟ هر چه هدف برای‌تان ارزشمندتر باشد، انگیزه شما نیز قوی‌تر خواهد‌بود و می‌توانید با برنامه‌ریزی مصمم‌تر و ثابت‌قدم‌تر به سمت قبولی در کنکور حرکت کنید.

افزایش انگیزه زمانی به وجود می‌آید که هدف ارزشمند باشد، و تنها در این حالت خواهید‌بود که موانع سخت را پشت سر بگذارید.

اگر واقعا به قبولی در کنکور می‌اندیشید، پیشنهاد می‌کنم تمام عادت‌های روزانه خود را یادداشت کنید تا بتوانید از عوامل اتلاف وقت بپرهیزید. می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود درآورید و از آن‌ها در راستای رسیدن به خواسته خود استفاده کنید.

موفقیت شما ناشی از عمل‌کرد خودتان خواهد‌بود نه بهانه‌ها، شرایط زندگی، شانس و حرف‌های دیگران. بنابراین، به هدف خود تمرکز کنید.

جهت مطلع شدن از روش های نوین مطالعه کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره  چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

👈 تست زدن یکی از موارد مهم در هر صنعتی است. اما در مورد چگونگی انجام آن چیزهای زیادی وجود دارد که باید آگاه باشیم.

قبل از اینکه بخواهیم تست بزنیم، باید مطمئن شویم که می‌دانیم چه می‌خواهیم تست کنیم. این به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تست‌های موثرتری انجام دهیم.

بعد از اینکه ما مشخص کردیم چه می‌خواهیم تست کنیم، باید تست را طراحی کنیم. این شامل انتخاب سوالات مناسب و تعیین دستورالعمل‌های مربوطه است.

بعد از طراحی تست، ما می‌توانیم آن را انجام دهیم. این شامل پاسخ‌گویی به سوالات و رعایت دستورالعمل‌ها است.

پس از انجام تست، باید نتایج را تجزیه و تحلیل کنیم. این به ما کمک می‌کند تا ببینیم که کدام بخش‌ها موفق بوده‌اند و کدام‌ها نیاز به بهبود دارند.

در انتها، باید برنامه‌ریزی کنیم برای بهبود‌هایی که لازم است و تست را مجددا انجام دهیم. این یک فرآیند مداوم است که به ما کمک می‌کند تا به بهترین نتیجه برسیم. جهت مشاوره برای روش های تست زنی مناسب خود شما با شماره  9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

مشاوره  چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

برای مطالعه مقاله بهترین ساعت مطالعه کنکور، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مطلب

اینکه چگونه تست بزنیم در فرآیند موفق شدن بسیار مهم است زیرا هر داوطلب باید نتیجه تلاش و مطالعه خود را در آزمون های خود به صورت تست به نمایش بگذارد. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات و اصول مهم تست زنی را برای شما بیان نماییم. حال اگر پس از مطالعه این مقاله نیاز به مشاوره و برنامه ریزی تخصصی برای آزمون خود دارید می توانید با شماره  9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله چگونه تست بزنیم کلیک نمایید.

4/5 - (26 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای اینکه بتوانیم در تست زنی موفق شویم باید چه مراحلی را انجام دهیم؟

ما در این مقاله 10اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح دادیم، که به کمک آن ها می توانید موفقیت لازم را در تست زنی به دست آورید.

تست زنی سوال های نیمه دشوار چگونه می باشد؟

این نوع سوالات نیاز به کمی زمان دارند بنابراین یک علامت دایره یا هر علامتی که مایلید در کنار آن بزنیدو اطلاعات کامل در طول مقاله بیان شده است.

رفع اشکال در زمان تست به چه صورت می باشد؟

وقتی تست زدن صورت گرفته و نتیجه آن به دست آمد، باید بررسی و رفع اشکال انجام شود. اطلاعات لازم در طول مقاله بیان شده است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}»

  1. Avatar photo گودرزی گفت:

    سلام وقت بخیر، خسته نباشید، الان تقریبا ۳ ماه از مدت تست زنی من میگذره و تست های حل کردنی مثل ریاضی زمان زیادی میبرن، حتی توی آزمون ها هم همینطوری طول میکشن، بنظرتون مشکلی نداره؟ یعنی تا اردیبهشت بهتر میشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای رفع این مشکل بهتر است با مشاورین به طور مستقیم در ارتباط بوده تا امکان راهنمایی بهتر و دقیق تری فراهم شود.

  2. Avatar photo امید گفت:

    ۰۹۳۸۴۹۰۹۷۹۷ شماره بنده آقای امید پرتوی لطف کنید رهنمایی کنید که چطور برنامه ریزی کنم یا تست بزنم ممنون

    رشته انسانی کلاس یازدهم ساکن در شهر سبزوا دبیرستان نمونه دولتی باقرلعلوم سبزوار

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      تست زدن یک مهارت است که با تمرین و تکرار میتوانی به آن دست پیدا کنید.
      متاسفانه تماسی از طرف ما برقرار نمی شود.برای مشاوره میتوانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

  3. Avatar photo امید گفت:

    اقا لطفا کمکم کنید هیچی تست بلد نیستم نمیدونم چطوری تست بزنم ؟؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      تست زدن یک مهارت است که با تمرین و تکرار میتوانید به آن دست پیدا کنید.تمرین تست زدن باید به صورت اصولی و قدم به قدم انجام شود.در وهله اول بدون در نظر گرفتن زمان تست زنی را انجام داده.
      برای مشاوره بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
  • روش سریع محاسبات استوکیومتری

    روش سریع محاسبات استوکیومتری

    روش سریع محاسبات استوکیومتری مشخص شده است. شیمی یکی از دروس تخصصی رشته های ریاضی و تجربی است و داوطلبان این دو گروه باید درصد خوبی از این درس را کسب نمانید تا به رتبه مورد نظر خود برسند. در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)