ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش های تست زنی سریع

روش های تست زنی سریع
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آمادگی برای کنکور بدون تمرین کافی و مهارت در روش های تست زنی سریع  غیر ممکن می باشد. با توجه به اینکه شما به طور میانگین برای پاسخ دهی به سوالات عمومی و اختصاصی یک دقیقه زمان خواهید داشت، لذا ۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از آن به صورت دقیق مهارت های لازم را کسب نمایید. نکات تستی در هر یک از دروس از جمله موارد مهمی است که نیازمند اطلاع از آن خواهید بود. تکنیک های ارائه شده در ادامه موارد روانشناسی و همچنین بر اساس تکنیک های تست زنی کنکور می باشد.

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با روش های تست زنی سریع – دریافت بانک سوالات و تحلیل سوالات با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

روش های تست زنی سریع قبل از کنکور

 

روش های تست زنی سریع قبل از کنکور

روش های تست زنی سریع قبل از کنکور

 

اگر بخواهیم تکنیک های تست زنی کنکور را تقسیم نماییم، باید یک دسته از تکنیک ها را قبل از حضور در جلسه آموزش ببینید و بر آن تسلط یابید. ما در ادامه به صورت تیتروار هر یک از این مباحث اشاره ای خواهیم داشت و همچنین توضیحات لازم را نیز به شما داوطلب عزیز ارائه خواهیم نمود.

 

اول مطالعه کنید بعد تست بزنید

یکی از مشکلات و یا یهتر بگوییم اشتباهاتی که برخی از داوطلبان در رابطه با استفاده از تکنیک های تست زنی کنکور ممکن است داشته باشند، این است که قبل از مطالعه دقیق درس شروع به تست زنی می نمایند و زمان بسیار زیادی را صرف یک تست می نمایند. منظور ما از مطالعه قطعا یک روخوانی ساده نخواهد بود. شما باید به صورت دقیق مطلب را مطالعه نمایید و پس از آن به سراغ تست زنی برای تثبیت مطالبی ذهنی باشید.

 

دانش خود را افزایش دهید

یکی از مشکلاتی که داوطلبان در رابطه با افزایش سرعت تست زنی کنکور دارند، به دلیل عدم دانش کافی باز می گردد. یک قانون وجود دارد : هرچه داوطلبان دانش کمتری از یک موضوع داشته باشند، قطعا بسیار کندتر و همچنین سخت تر می توانند به یک سوال پاسخ دهند. شما در هنگام مطالعه دروس کنکور باید این گونه تصور نمایید که طراح سوال ممکن است از کدام قسمت بیشتر سوال مطرح نماید؟ کدام قسمت ها برای او از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ چه ترفندهایی ممکن است برای طرح سوال از این مبحث داشته باشد؟ در عین حال تست زنی را در کنار آن داشته باشید.

 

روش های تست زنی سریع را تمرین کنید

پس از مدتی مطالعه دقیق و همچنین تسلط تقریبی شما بر مبحث درسی و مطالب مورد نظر، بهتر است حال تمرین کنید که در چه مدت زمانی می توانید به سوالات و تست های مختلف پاسخ دهید؟ آیا توانسته اید به درستی به سوالات پاسخ دهید؟ آیا ذهن طراح سوال را خوانده اید؟ اگر موفق به پاسخدهی در زمان تعیین شده نشده اید، اصلا نگران نباشید و ناامید نشوید. به تلاش خود ادامه دهید.

 

 

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع

 

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع هم برای دانش آموزان و هم داوطلبان کنکور بسیار ضروری و کاربردی است. دانش آموزانی که در پایه های مختلف در کنکور های آزمایشی شرکت می نمایند، می توانند با اطلاع از این روش ها تمرین لازم را برای تست زنی داشته باشند.

 

1.اضطراب رو فراموش کن

برخی از داوطلبان ممکن است مطالعه بسیار خوبی در رابطه با مباحث درسی داشته باشند اما در زمان آزمون به دلیل اضطراب بسیار شدیدی که ممکن است برای آن ها به وجود آید، نتوانند حتی متوجه مفهوم سوال شوند و به همین دلیل از پاسخگویی به سوالات باز بمانند. مطابق با تحقیقات روانشناسی ، داشتن استرس می تواند 50درصد راندمان ما را پایین بیاورد. و همین تحقیقات نیز ثابت کرده اند که قدری استرس برای امتحان نیز بسیر مفید خواهد بود و به ذهن شما کمک می نماید تا بتوانید بهتر به سوالات پاسخ دهید.

 

2.سوال را با دقت بخوانید

فهم سوال 50 درصد جواب است. سرسری از سوالات عبور نکنید و با دقت به مفهوم سوال توجه نمایید که چه چیزی از شما خواسته است؟ در واقع این یکی از نکاتی است که در پاسخ به چگونه تست بزنیم تا موفق شویم به داوطلبان ارائه می نماییم. نکته ما دقت و تمرکز بر سوال است نه اینکه زمان زیادی را صرف خواندن و یا فهم آن نمایید زیرا این موضوع مغایر با روش های تست زنی سریع می باشد.

 

3.ترتیب سوالات کنکور را بر هم نزنید

با توجه به حساسیت بسیار زیاد کنکور در سرنوشت داوطلبان، برای طراحی تست های کنکور حساسیت های زیادی وجود دارد و همچنین دقت زیادی برای آن به خرج داده می شود. بنابراین ترتیبی که در این سوالات وجود دارد، در واقع به صورتی است که ذهن شما آماده این موضوع خواهد شد و بهتر است آن را بر هم نزنید.

 

4.سوالاتی را که نمی توانید پاسخ دهید کنار بگذارید

 

سوالاتی را که نمی توانید پاسخ دهید کنار بگذارید

سوالاتی را که نمی توانید پاسخ دهید کنار بگذارید

 

بسیار پسندیده است که هر یک از شما بتوانید درصد 100 را در کنکور تجربه نمایید. اما اگر بر مبحثی در کتب درسی تسلط ندارید و یا اصلا آن را مطالعه ننموده اید، بهتر است اصلا زمان را برای پاسخدهی صرف آن ننمایید. بر اساس تکنیک های تست زنی هر یک از داوطلبان می توانند به درصدهای بالایی برسند.

 

5.علامت گذاری کنید

برای پاسخ سوالاتی که ممکن است برایتان دشوار باشد یک علامت تعیین کنید و بر اساس همین علامت اگر نمی توانید در زمان تعیین شده به آن پاسخ دهید، مابقی سوالات را مطالعه نموده و در صورتی که زمان کافی داشتید، به این سوالات بازگردید و به پاسخ آن ها فکر کنید. همچنین می توانید سوالاتی که دو به شک می باشید را نیز به همین ترتیب علامت دار نمایید و به دنبال پاسخ آن باشید.

 

6.نیازی نیست به همه سوالات پاسخ دهید

شاید ذکر این مورد در مبحث روش های تست زنی سریع جایی نداشته باشد اما حقیقت این است یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند این است که تصور می نمایند باید به تمامی سوالات پاسخ دهند و همین مسئله موجب می شود تا دچار اضطراب شوند و یا پاسخ سوالاتی را که نمی دانند علامت بزنند و به همین دلیل حتی سوالاتی را که بلد می باشند را نیز این تست های غلط از بین خواهد برد.

 

7.روش های تست زنی سریع تنها بر روی سوالات دشوار نگذارید

زمانی که مشاوران کنکوری در رابطه با ۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع مباحثی را ارائه می نمایند، برخی از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که بهتر است روش های تست زنی سریع را برای سوالات بسیار سخت داشته باشند زیرا در صورت پاسخ به این سوالات، از سایر رقبا پیشی خواهند گرفت و همین مسئله موجب می شود زمانی برای سوالات آسان نداشته باشند. در صورتی که در کنکور هیچ گونه تفاوتی برای سوالات ساده و دشوار از نظر میزان اهمیت قرار داده نشده است. بنابراین سوالاتی را بر آن تسلط دارید را پاسخ دهید و در زمان اضافه بر روی سوالات سخت تمرکز نمایید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با روش های تست زنی سریع به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. برای اطلاع از سایر ۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با نحوه تست زنی و پاسخگویی به سوالات کنکور ، با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب آماده کمک به شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور خواهیم بود.

 

 

مطالب مرتبط

تکنیک های تست زنی

مهم ترین درس های دینی کنکور

روش های تست زنی سریع 

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع

2.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه بر روش های تست زنی سریع تسلط یابیم؟

برای تسلط بر این مباحث هم باید قبل از کنکور تکنیک هایی را رعایت نمایید و در زمان جلسه نیز به آن عمل نمایید.

 

۱۰ ترفند ساده برای تست زنی سریع چیست؟

برای اطلاع از تمامی این موارد وارد سایت شوید و این مقاله را بخوانید.

 

چگونه می توانم از مشاوره روش های تست زنی سریع کنکور بهره مند شوم؟

برای اطلاع از روش ها و دریافت مشاوره با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور