ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات کنکور تجربی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۲
بانک سوالات کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پذیرش در رشته پزشکی، یکی از مواردی که به شما بسیار کمک خواهد کرد، مطالعه دقیق بانک سوالات کنکور تجربی است. معمولا داوطلبان آزمون سراسری تجربی که سال قبل در آزمون شرکت کرده‌اند، می‌خواهند قبل از اعلام نتایج  پاسخ‌های خود را با پاسخنامه‌ای که سنجش منتشر کرده، مقایسه و محاسبه کنند که آیا می‌توانند نمره حد نصاب را کسب نمایند یا خیر.

از سوی دیگر داوطلبانی هستند که مایلند با تحلیل سوالات آزمون سراسری سال قبل با شیوه طراحی سوالات آشنا شوند تا بتوانند شانس قبولی خود را در آزمون افزایش دهند. از این رو دسترسی به سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی سال قبل بسیار اهمیت دارد.

برای دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور تجربی هر یک از داوطلبان می‌توانند با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مطالعه دقیق آرشیو سوالات کنکور تجربی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به راحتی سرعت تست زنی خود را بالا ببرید و در زمان آزمون با تکنیک‌های پاسخ دهی به سوالات کنکور، نتیجه مطلوب را به دست آورید.

برای دریافت بانک سوالات کنکور تجربی، تحلیل هر یک از سوالات، مشاوره برنامه ریزی و همچین اطلاع از حداقل درصدهای قبولی رشته پزشکی با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره ثابت 9099075307 تماس بگیرید.

دانلود بانک سوالات کنکور تجربی

👈 سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزار کننده آزمون سراسری گروه آزمایشی مختلف است. هر سال پس از برگزاری آزمون، ابتدا دفترچه سوالات و پاسخنامه آن یا کلید سوالات از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می‌شود.

👈در کنکور تجربی سال گذشته در رشته‌های نظری فقط یک دفترچه اختصاصی منتشر شد. اما در آزمون سراسری سال جاری در رشته‌های نظری برای سوالات اختصاصی دو دفترچه در اختیار افراد قرار گرفته است. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه دفترچه سوالات کنکور سراسری سال‌های گذشته را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، بنابراین می‌توانید به بهترین شکل از طریق مطالعه بانک سوالات کنکور تجربی، خود را برای آزمون سراسری آماده کنید.

بانک سوالات کنکور تجربی

سوالات دفترچه زیست کنکور تجربی 1403 
سوالات دفترچه فیزیک – شیمی کنکور تجربی 1403 
سوالات دفترچه ریاضی – زمین کنکور تجربی 1403 
سوالات کنکور تجربی1401 دفترچه عمومی
سوالات کنکور تجربی 1401 دفترچه اول
سوالات کنکور تجربی1401 دفترچه دوم

دانلود بانک سوالات کنکور تجربی

بودجه بندی بانک سولات کنکور تجربی

👈افرادی که با اطلاعات دفترچه عمومی و اختصاصی کنکور سال‌های گذشته آشنایی دارند، بهتر می‌توانند برای مطالعه دروس برنامه ریزی کنند. از این رو در ادامه بودجه بندی سوالات را در این گروه آزمایشی ارائه کرده‌ایم.

زمان پاسخگویی تعداد سوالات درس مربوطه
18 25 زبان و ادبیات فارسی
20 25 عربی
17 25 فرهنگ و معارف اسلامی
20 25 زبان انگلیسی
75 دقیقه 100 سوال جمع کل دفترچه سوالات عمومی

 

زمان تعداد سوالات دروس مربوطه
50 30 ریاضی
40 50 زیست شناسی
90 دقیقه 80 جمع

 

زمان تعداد سوالات درس
37 30 فیزیک
37 35 شیمی
16 20 زمین شناسی
90 85 جمع کل

اعتراض به بانک سوالات کنکور تجربی

👈داوطلبان زمانی می‌توانند به بانک سوالات کنکور تجربی اعتراض داشته باشند که این سوالات از منابع غیر درسی طرح شده باشد. از سوی دیگر اگر فرد نسبت به صحیح بودن صورت سؤال یا گزینه‌های آن تردید داشته باشد، می‌تواند اعتراض خود را از طریق سایت سنجش اعلام کند.

👈پس از اینکه درخواست داوطلب بررسی شود، سازمان سنجش سؤال مورد اعتراض را حذف خواهد کرد و جواب صحیح یا غلط فرد داوطلب به آن سؤال ترتیب اثر داده نمی‌شود. داوطلبان برای ثبت کردن اعتراض خود حتما باید از طریق سایت سنجش اقدام کرده و پس از ایجاد یک حساب کاربری می‌توانند درخواست کتبی خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درج کنند.

👈برخی از داوطلبان نیز نسبت به پاسخ صحیح اعلام شده ممکن است اعتراض داشته باشند و یا دلایل کافی برای اشتباه بودن پاسخ صحیح ذکر شده در پاسخنامه ارائه کنند. این داوطلبان نیز می‌توانند برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون سراسری از طریق سیستم پاسخگویی سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام نمایند. چنانچه شما داوطلبان گرامی نیازمند دریافت مشاوره کنکور تجربی هستید می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

اعتراض به بانک سوالات کنکور تجربی

ویژگی‌ های بانک سوالات کنکور تجربی ایران تحصیل

👈قطعا کتاب‌های تستی که توسط انتشارات مختلف منتشر می‌شود، هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما نکته مهمی که در این زمنیه حائز اهمیت می‌باشد، این است که آیا این تست‌ها منطبق با سوالات کنکور تجربی می‌باشند؟ بدو شک تست‌های تألیفی و یا سوالات آزمون‌های آزمایشی می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

اما در هر حال، با توجه به تفاوت‌هایی که این سوالات با سوالات کنکور خواهند داشت، ممکن است شما را عادت به استانداردهای خود نمایند.

👈بانک سوالات کنکور تجربی گردآوری شده از کنکورهای سراسری سال‌های گذشته است که با توجه به تغییرات ایجاد شده در محتواهای سال‌های جاری، مجموعه ایران تحصیل سوالات آن را منطبق با همین تغییرات ایجاد کرده است.

یکی از مشکلات داوطلبان کنکور تجربی این است که تنها به کلید سوالات کنکور دسترسی دارند و همین مسئله موجب می‌شود تا از نحوه پاسخ دهی و فرمول‌های مورد استفاده اطلاعی نداشته باشند. یکی از محاسنی که ایران تحصیل برای بانک سوالات قرار داده‌، پاسخ تشریحی به تمامی سوالات است.

👈در واقع بانک سوالات کنکور تجربی ایران تحصیل را می‌توان به عنوان یک پکیج تلقی نمود. پکیجی که علاوه بر دریافت سوالات، می‌توانید از مشاوره‌ای لازم در صورت لزوم و بر حسب نیاز خود بهره مند شوید. در واقع کار این مجموعه تنها ارائه فایل سوالات و رها کردن داوطلب به حال خود نخواهد بود.

مهم‌تر از داشتن سوالات، پرورش قدرت تحلیل سوالات است. داوطلبانی که نمی‌توانند سوالات پاسخ داده شده را تحلیل کنند، نمی‌توانند مشکلات مربوط به مطالعه و همچنین تست زنی خود را پیدا کنند و به همین دلیل شاید تمامی زحمات آنان برای مطالعه به هدر برود.

👈لذا می‌توانید برای دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور تجربی، با شماره تماس 9099075307 از سراسر کشور از تلفن ثابت تماس بگیرید تا همکاران ما در ایران تحصیل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

ضرورت داشتن بانک سوالات کنکور تجربی

👈مطالعه دقیق بانک سوالات کنکور تجربی به شما کمک می کند تا مهارت تست زنی را افزایش دهید. اگر هدف شما پذیرش در دانشگاه‌های روزانه و کسب رتبه قبولی پزشکی می‌باشد، لازم است این دسته از سوالات را به صورت دقیق مطالعه کنید تا با روند طراحی سوالات آشنا شوید. داشتن آرشیو سوالات کنکور تجربی تنها نمی‌تواند به شما کمک خواهد کرد تا موفقیت خود را تضمین نمایید. بالاتر از آن، مطالعه و بررسی این سوالات است.

👈برخی از داوطلبان پس از دریافت بانک سوالات کنکور تجربی ممکن است این تصور را داشته باشند که این سوالات برای ما بسیار ناآشنا هستند. این مشکل به طور معمول به دلیل عدم انتخاب منابع کنکور تجربی به صورت درست می‌باشد.

اگر منابع شما به درستی انتخاب نشده باشد، سوالات برای شما ناآشنا خواهد بود. یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا داوطلبان ممکن است داشته باشند این است که شاید تصور می‌کنند که سوالات موجود در فایل ارائه شده ایران تحصیل با سوالات تستی، متفاوت است. این مشکل به دلیل عدم انتخاب درست تست‌های کنکور می‌باشد.

👈لذا توصیه می‌کنیم به تعداد سوالات هر یک از دروس دقت داشته باشید. براساس بودجه بندی محتواهای کنکور، هر یک از سوالات ارائه شده در برخی از مباحث، سوالات بیشتری مطرح می‌گردد که باید انرژی بیشتری را صرف آن کنید.

ضرورت داشتن بانک سوالات کنکور تجربی

آیا بانک سوالات کنکور تجربی تنها برای داوطلبان نظام جدید می‌باشد؟

👈شاید یکی از علت‌های به وجود آمدن این سؤال در رابطه با بانک سوالات کنکور تجربی این است که شما تصور می‌کنید تغییرات ایجاد شده در رابطه با کتب درسی، در پکیج سوالات ایران تحصیل اعمال نشده است.

اگر این چنین تصوری دارید باید بگوییم که این مجموعه طبق تمامی استانداردهای موجود در این رابطه عمل کرده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد. داوطلبان نظام قدیم نیز می‌توانند با توجه به شرایط خود، برای دانلود فایل‌های مورد نظر پکیج سوالات کنکور تجربی اقدام نمایند.

👈پس از اینکه بانک سوالات کنکور تجربی را دریافت کردید، اگر دانش آموز هستید، از این سوالات حتما برای آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور و آمادگی خود استفاده کنید و اگر داوطلب کنکور هستید، از این سوالات به منظور بالا بردن سرعت پاسخ دهی و همچنین تسلط کامل بر تست‌های ارائه شده بهره ببرید.

مزایای استفاده از بانک سوالات کنکور تجربی

👈افرادی که بانک سوالات کنکور تجربی را در اختیار دارند، به راحتی می‌توانند سوالات و پاسخنامه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و تخمین بزنند که آیا می‌توانند در دانشگاه‌های برتر تحصیل کنند یا خیر. از سوی دیگر داوطلبانی که مایلند برای سال آینده در آزمون سراسری شرکت کنند نیز می‌توانند با استفاده از این سوالات خود را بیشتر برای کسب رتبه مناسب آماده کنند.

👈آشنایی با طراحی سوالات باعث می‌شود که افراد راحت‌تر بتوانند از پس سوالات آزمون سراسری برآیند و یا با مباحث مهم و تست خیز بیشتر آشنا شوند. ههمچنین می‌توانند به راحتی رتبه خود را با توجه به کارنامه‌های سال گذشته تخمین بزنند و هرچه بیشتر برای حضور در جلسه اصلی آزمون سراسری آمادگی داشته باشند.

جهت بررسی رشته‌های بدون کنکور تجربی وارد لینک شوید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی را در رابطه با بانک سوالات کنکور تجربی ارائه کنیم. در اختیار داشتن بانک سوالات کنکور تجربی برای داوطلبان این آزمون بسیار اهمیت دارد، چرا که داوطلبان می‌توانند با آمادگی بیشتری در آزمون سراسری حاضر شوند. دیگر داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند نیز با بررسی سوالات آزمون و کلیدهای منتشر شده از سایت سنجش می‌توانند شانس قبولی خود را در دانشگاه‌های مختلف تخمین بزنند.

در صورتی که مایل به اطلاع از جزئیات بیشتری در رابطه با نحوه دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور تجربی می‌باشید می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل سوالات خود را مطرح کنید. دریافت مشاوره در رابطه با نحوه مطالعه و جمع بندی آرشیو سوالات کنکور تجربی نیز پس از برقراری تماس با شماره 9099075307 با مشاوران این مجموعه امکان پذیر خواهد بود.

برای دریافت فایل pdf بانک سوالات کنکور تجربی کلیک کنید.

3.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا باید برای دانلود بانک سوالات کنکور تجربی اقدام کرد؟

با دانلود بانک سوالات کنکور تجربی می‌توانید با تعداد سوالات و همین‎طور سوال‎های پرتکرار کنکور آشنایی پیدا کنید.

داسترسی به آرشیو سوالات کنکور تجربی به چه صورت است؟ 

برای دسترسی به آرشیو سوالات کنکور تجربی با تیم مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید.

در صورت دسترسی به بانک سوالات کنکور تجربی موفقیت در کنکور بیشتر می‌شود؟ 

بله. البته به شرطی که این سؤالات را با دقت و به صورت مفهومی مطالعه کنید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • کارنامه قبولی پرستاری سراسری

    رتبه قبولی پرستاری 1403 + تحلیل کارنامه‌ مناطق قبولی آزاد

    کارنامه قبولی پرستاری سراسری می‌‌تواند شما را با درصد دروس و رتبه قبولی پرستاری سراسری آشنا سازد. چرا که با بررسی کارنامه پرستاری متوجه خواهید شد برای مطالعه هر درس لازم است چقدر زمان صرف کنید و بر کدام یک...
تماس با مشاور