ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام مدارس شاهد اهواز ۱۴۰۳-۱۴۰۴

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس شاهد شیراز

ثبت نام مدارس شاهد اهواز

سامانه شاهد و امور ایثارگران اهواز ۱۴۰۳-۱۴۰۴

ثبت نام مدارس شاهد اهواز مقطع ششم به هفتم

ثبت نام مدارس شاهد اهواز در مقاطع نهم به دهم و میان پایه

 

جهت ثبت نام مدارس شاهد در اهواز و سراسر در کلیه مقاطع تحصیلی ، اطلاع از شرایط پذیرش مدارس شاهد اهواز و تضمین قبولی در مدارس شاهد اهواز از طریق تلفن ثابت با مرکز ثبت نام مدارس شاهد اهواز تماس بگیرید

9099075307 (تماس از اهواز و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی 24 ساعته

 

آغاز ثبت نام مدارس شاهد اهواز

پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس شاهد در تمامی مقاطع به صورت همزمان در اهواز و سراسر کشور آغاز شد پیرو این اطلاعیه مدارس شاهد راهنمایی دخترانه شاهد اهواز و همین طور مدارس راهنمایی پسرانه شاهد اهواز و سراسر کشور از امروز نسبت به جذب دانش آموزان واجد شرایط اهواز اقدام خواهند نمود.

ثبت نام مدارس شاهد اهواز در تمامی مقاطع ابتدایی راهنمایی و دبیرستان (پسرانه و دخترانه) به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت پذیرش مدارس شاهد اهواز به نشانی saja.medu.ir به صورت 24 ساعته انجام خواهد گرفت شایان ذکر است پذیرش مدارس شاهد اهواز در مراحل سه گانه زیر انجام خواهد گرفت.

1- پیش ثبت نام مدارس شاهد اهواز

2-ثبت نهایی اطلاعات دانش آموزان در سایت مدارس شاهد اهواز همان سامانه سجا.

3-مراجعه حضوری دانش آموزان پذیرفته شده به مدارس شاهد اهواز به منظور تکمیل مدارک در مدارس اهواز.

شایان ذکر است پرداخت هزینه ورودی مدارس شاهد اهواز فقط از طریق سامانه سجا خواهد بود و هیچ مبلغی جهت ثبت نام به صورت حضوری در مدارس شاهد اهواز اخذ نخواهد شد.

 

توجه توجه : پذیرش مدارس شاهد اهواز امسال در تمامی مقاطع خواهد ضمنا ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی اهواز و همچنین ثبت نام میان پایه مدارس شاهد اهواز از سامانه سجا مذکور انجام خواهد گرفت.

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد اهواز

ثبت نام مدارس شاهد در اهواز نیز همانند سراسر کشور پیرو قوانین و امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد اهواز می باشد همان طور که می دانید مدارس شاهد اهواز از بین دانش آموزانی که دارای سهمیه می باشند صورت می گیرد که این سهمیه در اهواز همان سهمیه فرزند شهدا – فرزند جانبازان – فرزندان ایثارگران و همین طور نوه های وی در اهواز مشمول استفاده از این سهمیه خواهند بود.

شرایط پذیرش مدارس شاهد اهواز تفاوت بسیاری با شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اهواز دارد یکی از مزیت های مدارس شاهد اهواز سهولت در پذیرش دانش آموزان در این مدارس نسبت به ثبت نام نمونه دولتی اهواز نیز می باشد به اطلاع می رسانیم پذیرش مدارس شاهد علاوه بر اینکه مشمول دانش آموزان شاهد اهواز می باشد دانش آموزان غیر شاهد اهواز نیز می توانند در این مدارس پذیرش شوند.

ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد اهواز در مدارس شاهد دارای شرایط خاصی خواهد بود که از جمله شرایط آن حفظ کردن چند جزء قرآن کریم توسط دانش آموزان اهواز خواهد بود دیگر شرایط پذیرش در مدارس شاهد اهواز نیز به طور کامل در قسمت امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد اهواز آمده است که توصیه می کنیم دانش آموزانی که قصد پذیرش در مدارس شاهد اهواز را دارند حتما قبل از اقدام جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اهواز اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از شهریه مدارس شاهد اهواز روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه ثبت نام مدارش شاهد اهواز

با توجه به عدم اطلاع دانش آموزان و اولیا محترم اهواز نسبت به روند ثبت نام امروز راهنمایی های لازم را نسبت به نحوه پذیرش در مدارس شاهد اهواز را به شما آموزش می دهیم تا امسال با مشکلاتی که در روند ثبت نام دانش آموزان اهواز بوجود آمد رو به رو نشویم.

کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشید جهت پذیرش در مدارس شاهد اهواز ابتدا می بایست وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد اهواز به نشانی saja.medu.ir شوید و در مرحله بعدی از قسمت پیش ثبت نام مدارس اهواز وارد شوید پس از ورود می بایست تمامی اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان اهواز را در قسمت تکمیل مشخصات وارد نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات اولیه دانش آموزان اهواز در مرحله بعدی می بایست محدوده سکونت دانش آموز در اهواز مشخص شود شایان ذکر است صحت کلیه موارد وارده از جانب متقاضی توسط بازرسی مدارس شاهد اهواز بررسی و در صورت عدم تطابق پذیر دانش آموز خاطی در مدارس شاهد اهواز ملغی خواهد شد.

در مرحله بعدی دانش آموزان شاهد اهواز می بایست اولویت پذیرش در مدارس را به ترتیب از نزدیک به دور نسبت به محل سکونت خود در اهواز انتخاب کنند پس از تکمیل این قسمت در مرحله سوم پذیرش مدارس شاهد اهواز باید تصویر دانش آموز متقاضی پذیرش را وارد نماییم لازم به ذکر است در صورتی که تصویر دانش آموزان اهواز هنگام ورود در سامانه ثبت نام به وضوح وارد نشود بروز هر گونه مشکلی در ثبت نام مدارس شاهد اهواز به عهده شخص متقاضی ثبت نام خواهد بود.

در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد اهواز می بایست هزینه پذیرش مدارس شاهد اهواز را پرداخت نمایید و پس چک کردن تمامی موارد وارد شده تایید نهایی را بزنید حالا ثبت نام شما در مدارس شاهد اهواز تکمیل شده رسید ثبت نام خود را پرینت گرفته و تا روز مراجعه به مدارس شاهد اهواز نگهداری نمایید.

 

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد اهواز

پس از تکمیل مراحل ثبت نام شاهد اهواز سازمان امور شاهد و ایثارگران اهواز با همکاری آموزش و پرورش کشور مطابق امتیازبندی های اعلام شده شاهد اهواز با در نظر گرفتن اطلاعات مربوط به هر یک از دانش آموزان اهواز که در سامانه وارد شده نسبت به مشخص کردن قبولی یا عدم قبولی هر یک از دانش آموزان در مدارس شاهد اهواز اقدام می نمایند و در موعد مقرر در اهواز که معمولا اوایل شهریور ماه هر سال می باشد نسبت به اعلام نتایج مدارس شاهد اهواز اقدام می نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد اهواز از طریق سامانه سجا صورت می پذیرد ضمنا کلیه دانش آموزان از اهواز و سراسر کشور می توانند جهت تکمیل امور ثبت نام خود در مدارس شاهد اهواز و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت اهواز با شماره تلفن های 9099075307 (تماس از اهواز و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط شاهد اهواز :

azmoon.medu.ir

azmoon.org

sampad.medu.ir

hoosh.medu.ir

مدارک ثبت نام مدارس شاهد اهواز

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی اهواز

ثبت نام مدارس شاهد اهواز

 ثبت نام تیزهوشان اهواز

 لیست آدرس مدارس شاهد اهواز

لیست آدرس مدارس نمونه دولتی اهواز 

سامانه ثبت نام مدارس شاهد اهواز

پذیرش دبیرستان دخترانه شاهد اهواز

پذیرش دبیرستان پسرانه شاهد اهواز

 

 

3.7/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس شاهد اهواز چه زمانی صورت میگیرد؟

زمان ثبت نام مدارس شاهد برای هر مقطع متفاوت است که زمان ثبت نام هر مقطع در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام مدارس شاهد اهواز در چه مقاطعی صورت میگیرد؟

ثبت نام مدارس شاهد اهواز در تمامی مقاطع صورت میگیرد.

ثبت نام مدارس شاهد اهواز در چه سایتی انجام میشود؟

از طریق سایت پذیرش مدارس شاهد اهواز به نشانی saja.medu.ir به صورت 24 ساعته انجام خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد اهواز چیست؟

برای ثبت نام مدارس شاهد اهواز باید واجد شرایطی باشید که در مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است

    امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است؟ + نمره قبولی 1403

    امتحانات مدرسه بزرگسالان همزمان با سایر پایه‌ها انجام می‌شود. با این‌حال، این امتحان شرایط و قوانین خاصی دارد که باید حتما دانش‌آموزان همه آنها را رعایت کنند. در غیر این صورت، نتیجه امتحان آنها مردود اعلام خواهد شد. ما در...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران

    دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران 1403 + رشته ها

    تحصیل در یکی از دانشگاه های موجود در لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران می تواند فرصتی عالی برای هر فرد مایل به ورود به دانشگاه باشد. رشته های این دانشگاه ها در انواع گروه های آزمایشی انسانی،...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز

    بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    هر دانش آموزی با نزدیک شدن به سالی که باید در کنکور سراسری شرکت کند، حداقل یکبار به فکر مشاور تحصیلی افتاده است. مشاور تحصیلی خبره می تواند نقش کاربری و مهمی را در مسیر آمادگی شما برای کنکور سراسری...
تماس با مشاور