ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ | راهنمای قبولی + سوالات و نکات

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰
گزینش دانشگاه بقیه الله
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ آغاز شد. کلیه داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی برای پذیرش در این دانشگاه شده اند، حال لازم است نسبت به دریافت راهنمای قبولی + سوالات و نکات اقدام نمایند. سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله در زمینه های مختلفی می باشد که متناسب با رشته های تخصصی هر یک از مصاحبه کنندگان، پرسیده خواهد شد. در این مقاله قصد داریم تا به ارائه نکات گزینش دانشگاه بقیه الله بپردازیم و همچنین راهکارهای قبولی را ارائه نماییم.

داوطلبان پسر دقت داشته باشید که قبل از شرکت در گزینش دانشگاه بقیه الله ، حتما بر روی آمادگی جسمانی خود تمرکز کنید تا بتوانید در آزمون عملی تعیین شده، موفقیت لازم را به دست آورید. برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیز، می توانید با مشاوران ایران تحصیل که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ و همچنین دریافت مشاوره سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

علاوه بر انجام مصاحبه برای گزینش دانشگاه بقیه الله ، تحقیقات محلی نیز برای گزینش داوطلبان به انجام خواهد رسید.

 

گزینش دانشگاه بقیه الله به چه صورتی است؟

 

گزینش دانشگاه بقیه الله به چه صورتی است؟

 

دانشگاه بقیه الله از جمله دانشگاه های با شرایط خاص می باشد. داوطلبان متقاضی لازم است متناسب با شرایط مندرج در دفترچه و کسب رتبه ی لازم نسبت به انتخاب هر یک از رشته محل های این دانشگاه اقدام نمایید. پس از آن مصاحبه از پذیرفته شدگان که موفق به کسب نمره لازم شده‌اند به عمل می آید.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله وابسته به سپاه و ارتش می باشد و پذیرش در این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز و پس از انجام مصاحبه نتایج نهایی ارائه خواهد شد. رقابت برای پذیرش در رشته های پزشکی، داروسازی و پیراپزشکی برای این دانشگاه از جمله رشته هایی است که تقاضا برای پذیرش در آن بسیار زیاد است. یکی از محاسن بزرگ این دانشگاه نیز تعهد استخدام در بدو ورود می باشد که در صورت گزینش دانشگاه بقیه الله امکان پذیر می باشد.

در ادامه ما به روند کلی پذیرش و همچنین مصاحبه در مورد این دانشگاه خواهیم پرداخت. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت اطلاعات دقیق از سوالات مصاحبه و همچنین پاسخ های مناسب آن می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره های آنها در جداول موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از معرفی کامل دانشگاه امام باقر (ع) بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله

اولین گزینشی که این دانشگاه انجام می دهد، بررسی رتبه داوطلبان و همچنین اولویت های انتخابی آنها برای ورود به این دانشگاه می باشد. پس از آن، مطابق با اطلاعیه‌ های موجود، داوطلبانی که امکان تحصیل در این دانشگاه را دارند، اسامی آنها برای مصاحبه منتشر خواهد شد که بر اساس اولویت ها و همچنین ظرفیت های مختلف تعیین می شود.

به طور کلی به هنگام مصاحبه و گزینش، سه نفر و در برخی موارد نیز بیش از سه نفر در جلسه حضور خواهند داشت. سوالاتی که در مصاحبه و گزینش پرسیده می شود، به طور معمول در زمینه های مذهبی، احکام، موارد سیاسی و روابط اجتماعی و همچنین گاهی اطلاعات عمومی می باشد که تا حدود زیادی این سوال ها برای اکثر داوطلبان یکسان خواهد بود.

پس از اینکه مصاحبه به طور کامل به انجام رسید، دانشگاه بقیه الله در وب سایت خود در زمان تعیین شده که کاملاً بر عهده خود دانشگاه می باشد و جزء اختیارات او محسوب می شود، نتایج را منتشر خواهد نمود و اسامی پذیرفته شدگان را قرار خواهد داد که داوطلبان پس از آن لازم است برای انجام ثبت نام و طی مراحل اداری اقدام نمایند.

 

برای اطلاع از راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل بر روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای قبولی + سوالات و نکات دانشگاه بقیه الله

 

راهنمای قبولی + سوالات و نکات دانشگاه بقیه الله

 

به هنگام مصاحبه لازم است راهنمای قبولی + سوالات و نکات بسیار مهمی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در جلسه مصاحبه بهتر عمل کنید و در عین حال تا حدود زیادی پذیرش خود را تضمین نمایید. اولین و مهمترین نکته ای که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که خودتان باشید و سعی نکنید آنچه که برخلاف عقیده و تصورتان است و یا به آن اعتقادی ندارید، در جلسه مصاحبه برای صرف پذیرش مطرح کنید.

در بین مصاحبه کنندگان، همیشه یکی از آنها روانشناس می باشد که تمامی حرکات و صحبت های شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد در صورتی که صداقت را در صحبت های خود رعایت نکنید، این موضوع کاملاً برای آنها مشخص خواهد شد و به همین دلیل ممکن است به شما به عنوان یک فرد متظاهر معرفی شوید و با این کار روند مصاحبه را زیر سوال ببرید.

داشتن اعتماد به نفس به هنگام مصاحبه، یکی از موارد بسیار مهم و ضروری می باشد. احساس نکنید که این افراد بسیار سخت گیر هستند و یا اینکه قرار است سرنوشت شما را تعیین کنند. چرا که این موضوع موجب می‌شود شما دچار اضطراب زیادی به هنگام گزینش دانشگاه بقیه الله شوید و همین مسئله بر تسلط شما در پاسخگویی تاثیر منفی خواهد گذاشت و به همین دلیل ممکن است نتوانید مصاحبه خوبی داشته باشید.

 

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان وارد سایت شوید.

 

سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله

 

سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله

 

همانطور که ذکر شد، سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله ، شامل : سوالات مذهبی، سیاسی،  احکام و همچنین روانشناسی می باشد.هر یکی از این سوالات، با هدف خاصی مطرح می‌شود و به دنبال اطلاع از شرایط داوطلب می باشد. بنابراین نوع پاسخ شما نسبت به هر یک از این سوالات بسیار مهم می باشد چرا که تمامی آنها ثبت شده و مورد سنجش قرار می گیرد.

در رابطه با سوالات سیاسی بهتر است تا حدودی اطلاعات کافی را داشته باشید. اما اطلاعات زیادی می تواند موجب نشان دادن شخصیت سیاسی در شما شود. از رویدادها و آخرین اخبار و اطلاعات اجتماعی و سیاسی روز اطلاعات لازم را کسب کنید چرا که در روند مصاحبه حتماً به این موضوعات اشاره خواهد شد و اطلاع شما از این دسته مباحث، نشان دهنده اهمیت شما برای مسائل و اتفاقات روز می باشد.

سوالات احکام نیز از جمله سوالاتی است که حتماً در زمان مصاحبه از شما پرسیده خواهد شد. خصوصاً مواردی که مربوط به احکام و جنسیت شما به عنوان یک زن یا مرد می باشد. اطلاع از این موارد بسیار ضروری خواهد بود. در رابطه با دین و احکام آن نیز ممکن است سوالاتی از شما پرسیده شود و یا یک تحلیل سیاسی در مورد برخی از مسائل از جمله نقاط حائز اهمیت باشد.

 

برای اطلاع از دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی برای خانم ها بر روی لینک کلیک کنید.

 

برای شرکت در گزینش دانشگاه بقیه الله  مورد نیاز است است؟

  • جعبه شرکت در مصاحبه لازم است ۱۲ قطعه عکس سه در چهار که با زمینه روشن و بدون تاری و خط و خش پشت نویسی شده، داوطلب به همراه داشته باشد.
  • اصل  مدارک هویتی همانند : شناسنامه، کارت ملی داوطلب و اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر و چنانچه متعهد می باشد اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی همسر خود را باید به همراه داشته باشد.
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه ضروری می باشد.
  • مراجعه به مدرسه و دریافت ریز نمرات دیپلم و همچنین نمرات پیش دانشگاهی

 

برای ورود به سامانه karamouz.irost.ir لینک کلیک کنید.

مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان پسر

مدارک مربوط به سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله عضویت در بسیج و یا مدارکی که دال بر سوابق ایثارگری و خانواده محترم جانبازان شهدا همراه داشتن این مدارک ضروری میباشد.

داوطلبان عزیز دقت داشته باشند از جمله نکات گزینش دانشگاه بقیه الله در رابطه با مدارک هویتی ذکر شده لازم است ۳ سری رونوشت از آنها تهیه نمایید و همچنین کپی تمام مدارک مربوطه در برگه آچار گرفته شود. در محل برگزاری مصاحبه هیچگونه همراهی نباید با شخص داوطلب در مصاحبه حضور داشته باشد.

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارک مورد نیاز و نکات گزینش دانشگاه بقیه الله

 

نکات گزینش دانشگاه بقیه الله

 

همانطور که ذکر شد، برای شرکت در گزینش دانشگاه بقیه الله رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز دانشگاه، مصاحبه‌ای به عمل خواهد آورد که با توجه به آن، داوطلبان لازم است به سوال های آن پاسخ داده و مدارک لازم را جهت انجام مصاحبه به همراه داشته باشند و در زمان تعیین شده و اعلام شده مطابق با شرایط این دانشگاه حضور داشته باشند. از جمله مدارک مورد نیاز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • دوازده قطعه عکس سه در چهار با زمینه روشن واضح و بدون خط و خش. تصویر ارائه شده خانم ها باید با رعایت حجاب کامل باشد.
  •  اصل و کپی مدارک هویتی، کارت ملی و همچنین شناسنامه داوطلب و سه سری رونوشت از مدارک
  •  اصل و کپی مدارک هویتی پدر و مادر شامل شناسنامه و کارت ملی و رونوشت از مدارک
  •  اصل و کپی مدارک تحصیلی گواهی پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن، مدرک پایان دوره متوسطه و همچنین ریز نمرات پایان دوره متوسطه به همراه سه سری کپی از این مدارک
  •  داوطلبانی که مشغول به تحصیل در دانشگاه هستند، لازم است پرینت کارنامه تحصیلی خود را ضمیمه سایر مدارک  نمایند.
  • ارائه اصل مدارک نظام وظیفه برای داوطلبان پسر و همچنین گواهی اشتغال به دوره پیش دانشگاهی یا برگ سبز آماده به خدمت بدون مهر غیبت و کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا گواهی اشتغال و خدمت و کارت پایان خدمت ضروری می باشد.
  • مشخصات بستگان نسبی همانند پدر، مادر، خواهر و برادران پدربزرگ و مادربزرگ و ارائه آن ها ضروری می باشد.
  •  در صورت دارا بودن گذرنامه، همراه داشتن اصل آن ضروری می باشد.
  •  داوطلبانی که دارای شرایط خاصی هستند، از جمله فرزند نظامی، شهید، جانباز از کار افتاده و یا آزاده ازکارافتاده کلی هستند؛ لازم است به هنگام مصاحبه مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند و این موضوع از جمله نکات گزینش دانشگاه بقیه الله می باشد.
  •  داوطلبان آقا جهت آزمون و به هنگام مصاحبه لازم است کفش کتانی برای انجام مصاحبه ورزشی همراه داشته باشد

زمان و تاریخ  مصاحبه توسط این دانشگاه به صورت اطلاعیه منتشر خواهد شد و داوطلبان لازم است راس ساعت تعیین شده در محل مورد نظر جهت انجام مصاحبه حضور  یابند.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارک لازم برای مصاحبه رشته های تحصیلی بورسیه وزارت دفاع

برای انجام مصاحبه داوطلبانی که بورسیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هستند لازم است مدارک زیر را به هنگام مصاحبه به همراه داشته باشد. طلبان عزیز دقت داشته باشید که وجود نقص و مشکل در هر یک از مدارک مورد نظر موجب به هم خوردن روند مصاحبه خواهد شد و به همین دلیل  امکان انجام مصاحبه وجود نخواهد داشت.

  • برای گزینش دانشگاه بقیه الله همراه داشتن ۱۲ قطعه عکس ۳ در ۴  و پس روشن و همچنین برای خانم ها با حجاب کامل ضروری می باشد
  • همراه داشتن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و همچنین کارت ملی پشت و رو برای داوطلب
  •  کارت ملی و شناسنامه پدر و مادر به همراه سه سری کپی از آنها
  •  رونوشت گواهی پیش دانشگاهی یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه به همراه ریز نمرات پایان دوره متوسطه کپی از آنها ضروری می باشد.
  •  آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند، لازم است پرینت کارنامه خود را به همراه داشته باشند.
  •  اصل و کپی از مدارک نظام وظیفه برای داوطلبان پسر گواهی اشتغال به تحصیل نداره پیش دانشگاهی یا برگه سبز آماده به خدمت بدون مهر غیبت کارت معافیت دائم پزشکی پارسه گواهی اشتغال به خدمت همچنین کارت پایان خدمت
  •  ارائه مشخصات  آشنایان نسبی پدر و مادر خواهران و برادران و همچنین پدربزرگ و مادربزرگ ضروری می باشد.
  •  همراه داشتن اصل گذرنامه در صورت دارا بودن انسان است.
  •  آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط خاصی از جمله خانواده محترم شهدا جانبازان از کار افتادگان کلی آزاده از کار افتاده فرزند نظامی و غیره می باشند و مدارک خود را هنگام موضوع در جلسه مصاحبه ارائه کنند.
  • داشتن وسایل ورزشی برای آقایان جهت انجام مصاحبه و سنجش آمادگی جسمانی ضروری خواهد بود.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله ، نکات گزینش دانشگاه بقیه الله و دریافت راهنمای قبولی + سوالات و نکات می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

 

جهت اطلاع دقیق و دریافت سوالات گزینش دانشگاه بقیه الله و همچنین اطلاع از آدرس دانشگاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

خلاصه مطلب

رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

سوالات مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات

رشته های دانشگاه بقیه الله

رتبه قبولی دانشگاه بقیه الله

معرفی لیست دانشگاه های مجازی مورد تایید وزارت علوم

مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

گزینش دانشگاه بقیه الله

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله به چه صورتی است؟

داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه بقیه الله لازم است هم از شرایط جسمانی برخوردار باشند و هم توانایی گذر از مرحله مصاحبه و گزینش را داشته باشد.

چگونه می توان از راهنمای قبولی + سوالات و نکات اطلاع یافت؟

برای اطلاع دقیق از تمامی جزئیات انجام مصاحبه و نحوه داشتن یک مصاحبه قوی ، وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

سوالات گزینش بیمارستان بقیه الله در چه زمینه ای می باشد؟

با توجه به نوع رشته مورد نظر برای گزینش دانشگاه بقیه الله ، نوع سوالات کمی متفاوت است اما به طور کلی می توان گفت عمده تری زمینه ها به زمینه های اجتماعی، سیاسی ، مذهبی و ... مربوط می باشد.

نکات گزینش دانشگاه بقیه الله چیست؟

اولین نکته مهم این است که شما اعتماد به نفس خود را حفظ نمایید و همچنین برای پاسخ دادن به سوالات خودتان باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)