ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ + شرایط و زمان فراخوان جذب

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۴۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲
ثبت نام دانشگاه افسری سپاه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با شرایط دانشگاه افسری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ آغاز شد. افراد متقاضی می‌توانند در زمان مقرر شده برای ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین اقدام کنند. کلیه داوطلبان و متقاضیان جذب در دانشگاه افسری سپاه الزاما باید از زمان، نحوه و شرایط دانشگاه افسری امام حسین مطلع شوند. یک مسئله ضروری است.

گرچه ثبت نام این دانشگاه از طریق ثبت نام در کنکور سراسری است اما گاهی نیز متقاضیان بواسطه فراخوان جذب دانشگاه افسری سپاه از فرصت های داده برای این مورد استفاده و جذب آن می شوند. چنانچه می خواهید با روند ورود، شرایط لازم جهت قبولی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 1402

👈 زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه هر ساله در مقاطع مختلف توسط خود دانشگاه اعلام می گردد. زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در دو پایه ارشد و دکتری همزامان با انتخاب رشته این دو مقطع می باشد.

افراد داوطب در پایه تحصیلی ارشد و دکتری می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در کنکور ثبت نام کرده و در صورت مجاز شدن، اقدام به انتخاب رشته نمایند.

یکی از دانشگاه‌هایی که از طریق کنکور سراسری در مقاطع ارشد و دکتری پذیرش انجام می‌دهند، دانشگاه افسری امام حسین است. دانشگاه افسری امام حسین معمولا از دو طریق کنکور سراسری و ثبت‌نام از طریق پایگاه‌های سپاه، به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد

در سال جاری هنوز زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه مشخص نشده است و بر اساس اطلاعیه های سال های پیش احتمالا صبت نام در بهمن ماه باشد.

به محض اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه، این مقاله به روز رسانی می‌شود.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

شرایط دانشگاه افسری امام حسین 1402

دانشگاه افسری امام حسین همانند سایر دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو در هر سال شرایطی را مشخص می کند. شرایط دانشگاه افسری امام حسین به دو صورت عمومی و اختصاصی می باشد.

👈 شرایط عمومی دانشگاه افسری امام حسین به شرح زیر است:

✣ اعتقاد به دین اسلام یا هر کدام از ادیان ذکر شده در قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران

✣ نداشتن سوء پیشینه کیفری یا اخلاقی

✣ پایبندی به ولایت فقیه و ولایت مداری

✣ داشتن قد حداقل 165 سانت یمی از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری سپاه می باشد.

✣ عدم ابتلا به بیماری های صعب العلاج

✣ داشتن دیپلم کامل در یکی از رشته های نظری

✣ دارا بودن سابقه بسیج ( به صورت فعال)

✣ داشتن حداقل معدل 14 برای رشته علوم تجربی و ریاضی، و حداقل معدل 16 برای رشته انسانی

✣ مجرد بودن ( از آنجا که دوره آموزشی سپاه به صورت شبانه روزی است افراد متاهل نمی توانند ثبت نام کنند).

✣ نداشتن ضعف بینایی

✣ داشتن سلامت روحی و جسمی

✣ نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

شرایط عمومی دانشگاه افسری امام حسین

👈 شرایط اختصاصی دانشگاه افسری امام حسین به شرح زیر است:

شرایط دانشگاه افسری امام حسین در سامانه دانشگاه به نشانی اینترنتی ihu.ac.ir قابل مشاهده می باشد. همچنین افراد می توانند شرایط دانشگاه افسری امام حسین را از طریق دفترچه آزمون سراسری در سامانه سنجش مطالعه نمایند.

برخی از مهمترین شرایط اختصاصی دانگشاه افسری امام حسین به شرح زیر است:

✣ فرد باید قابلیت انجام کارهای تحقیقاتی و همچنین پژوهشی را داشته باشد و سپس برای ثبت نام دانشگاه افسری سپاه اقدام نماید.

✣ دارا بودن حداکثر سن ۲۲ سال و حداقل سن ۱۶ سال برای تمامی رشته‌ها و دارا بودن حداکثر سن ۲۰ سال برای رشته خلبانی که در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود.

✣ داشتن معدل ۱۴ برای سال آخر تحصیلی داوطلب

✣ در ابتدای ورود، دانشجویان به عنوان پاسدار محصل شناخته‌شده‌و باید به مدت یک ترم تحصیلی در یکی از مراکز آموزشی سپاه دوره آموزش عمومی پاسداری را طی کنند.

برای اطلاع از طول دوره تحصیل دانشگاه افسری کلیک نمایید.

شرایط پذیرش استعداد درخشان در مقاطع مختلف دانشگاه امام حسین

با توجه به اینکه علاوه بر پذیرش بر حسب کنکور و بورسیه مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه جامع امام حسین، پذیرش دانشگاه افسری بدون کنکور و با استفاده از سهمیه استعداد درخشلان نیز در نظر گرفته‌شده‌است، علاقه مندان به تحصیل در دو مقطع مذکور که دارای شرایط مذکور در قسمت زیر باشند، مجاز به نام نویسی خود به صورت اینترنتی برای ثبت نام دانشگاه افسری سپاه و در زمان معین هستند.

شرایط دانشگاه افسری امام حسین 

✣ شرایط مقطع کارشناسی ارشد پذیرش از بین افراد متعهد به انقلاب اسلامی و بسیجیان در زمینه و رشته مورد نیاز دانشگاه انجام می‌شود.

✣ دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که ورودی بهمن ۹۷ باشند می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

✣ دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۹۸ که در شش نیمسال موفق به گذراندن حداقل سه چهارم واحد‌های درسی بوده و جر ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود باشند.

✣ تنها فارغ التحصیلان ایرانی دوره روزانه داخل کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مجاز به شرکت در پذیرش این سهمیه هستند. شرکت‌کنندگان باید تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ و طی ۸ نیمسال دانش آموخته‌شده‌باشند.

✣ داوطلبان باید دارای حداقل میانگین ۱۶ در رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه و ۱۷ در رشته‌های علوم انسانی باشند. تغییر رشته و محل تحصیل پس از پذیرش امکان‌پذیر ناست.

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین در مقطع دکتری بر اساس انگیزه انقلاب اسلامی و وظایف بسیجیان در زمینه و رشته مورد نیاز دانشگاه صورت می‌گیرد.

✣ تنها فارغ التحصیلان ایرانی دوره روزانه در داخل کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مجاز به شرکت در پذیرش این سهمیه هستند.

✣ حداقل معدل مورد نیاز برای رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی ۱۶ (با اعمال ضریب هم ترازی) و برای رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری ۱۶ (بدون اعمال ضریب هم ترازی) خواهد بود.

حداقل سابقه دانش آموختگی برای داوطلبان مجاز به شرکت ۲ سال است.

✣ حداقل معدل قابل قبول برای کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته ۱۷ و بدون احتساب نمره پایان‌نامه و با اعمال ضریب همترازی است. فارغ التحصیلان باید تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شوند.

✣ سابقه ۵ نیمسال به بالا در دوره کارشناسی برای امتیاز و نمره مربوط به سنوات لحاظ نخواهد شد.

✣ کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه، الزامی بوده و داوطلبان بر این حسب اولویت‌بندی خواهند شد.

✣ دریافت حدنصاب نمره ۵۰ از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‌های مورد قبول دانشگاه تا قبل از آزمون جامع دکتری ضروری است.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین 1402

👈 ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین در سال ۱۴۰۲ به سه روش مختلف قابل انجام است. این سه روش شامل ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین از طریق کنکور ارشد دکتری، پذیرش بدون کنکور با سهمیه استعداد درخشان، و ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین از طریق مراجعه به پایگاه‌های سپاه در منطقه مورد نظر است.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین با توجه به تغییر در شیوه پذیرش دانشجو در سال‌های گذشته، متقاضیان تحصیل در رشته‌های دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، بایستی از پایگاه‌های سپاه در منطقه مورد نظر خود اطلاعات لازم را اخذ نمایند.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

دانشگاه جامع امام حسین، بایستی ابتدا در کنکور ارشد و دکتری ثبت نام نمود و در صورت قبولی، رشته مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین، روش دیگر پذیرش در این دانشگاه، با استفاده از سهمیه استعداد درخشان و بدون آزمون قابل انجام است. مراحل مربوط به نام نویسی هر دو روش در زیر ذکر‌شده‌است.

برای آشنایی با جریمه انصراف از دانشگاه افسری کلیک نمایید.

ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین از طریق کنکور ارشد و دکتری

پس از ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در کنکور ارشد یا دکتری، در زمان معین‌شده‌به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir مراجعه کنید و سپس بر روی فراخوان مربوط به پیش ثبت نام تحصل در مقطع ارشد/دکتری سال ۱۴۰۲ کلیک نمایید.
مرحله 1 ثبت نام دانشگاه افسری
در این صفحه پس از مطالعه فراخوان، بر روی آیکون “ثبت نام” کلیک نمایید.
مرحله 2 ثبت نام دانشگاه افسری
فرم مقطع تحصیلی ارشد/دکتری که نشان داده‌شده‌است را با اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی خود تکمیل نموده و سپس بر روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک کنید.

مرحله 3 ثبت نام دانشگاه افسری

ثبت نام از طریق سهمیه استعداد درخشان

پس از ثبت نام در کنکور ارشد یا دکتری، در زمان معین‌شده‌به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu. ac. ir مراجعه کنید و سپس بر روی فراخوان مربوط پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان مقطع ارشد/دکتری سال ۱۴۰۲ کلیک نمایید.
مرحله 4 ثبت نام دانشگاه افسری
در این صفحه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه می‌توانید بر روی آیکون “ثبت نام” کلیک نمایید.

مرحله 5 ثبت نام دانشگاه افسری

در این مرحله به صفحه سایت گلستان وارد می‌شوید که با انتخاب عبارت متقاضی سهمیه استعداد درخشان، نام کاربری و گذرواژه تکمیل خواهد شد. در نهایت گزینه ورود را انتخاب نمایید.

مرحله 6 ثبت نام دانشگاه افسری

سپس در مرحله بعد کادرهای مربوط به اطلاعات شخص خود را وارد نمایید. همچنین داوطلب می‌بایست شناسه کاربری و گذواژه خود را تعیین کرده و در نهایت کلید “ثبت موقت مشخصات داوطلب” را انتخاب نماید. توجه: پس از تکمیل اطلاعات، شماره پرونده داوطلب در قسمت پایین سایت نوشته می‌شود.

مرحله 7 ثبت نام دانشگاه افسری

با توجه به اینکه مجری برگزاری هر یک از آزمون‌های ذکر‌شده‌سازمان سنجش آموزش کشور است، ثبت نام در آن‌ها نیز از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش با نشانی sanjesh. org انجام می‌شود.

در نهایت پس از قبولی در هر یک از رشته‌های انتخابی نیز، باید جهت تکمیل نام نویسی با در دست داشتن مدارک لازم، حضورا به دانشگاه مراجعه نمایید.

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری کلیک نمایید.

نحوه گزینش و مصاحبه در ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

👈تفاوت گزینش دانشگاه افسری سپاه با سایر ارگان های دیگر در این است که، پذیرش دانشجو، بخصوص برای دانشگاه امام حسین بر اساس سهمیه است. یعنی به هر شهر ظرفیت جداگانه ایی داده می شود.

همچنین، در مرحله گزینش، همانند مصاحبه دانشگاه افسری ارتش، علاوه بر تحقیقات محلی، یک سری سؤالات در زمینه های اعتقادی، سیاسی، علمی، احکام و عمومی از متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پرسیده می شود.

بعد از این مرحله، فرد برای تست ورزشی و انجام مراحل تست پزشکی دعوت می شود.

چناچه می خواهید با سوالات و نحوه مصاحبه دانشگاه افسری سپاه آشنا شوید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

تحصیل در این دانشگاه نیز به صورت شبانه روزی است و تمام امکانات و لوازم معاش اعم از خوابگاه، غذا و خوراکی به صورت رایگان به این عزیزان تعلق می گیرد.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

تفاوت ثبت نام دانشگاه افسری سپاه با سایر دانشکده های افسری

👈 هر ساله افراد علاقه بسیاری جذب رشته های دانشگاه افسری ارتش، نیروی انتظامی و سپاه می گردند.

هر کدام از این دانشگاه ها با هدف تربیت افسران آتی و تأمین نیروی مورد نیاز کشور، برای جذب دانشجویان خود شرایط خاصی را در نظر دارند و ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند.

برای مثال، برای ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش، داوطلبان بایستی به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه و پس از دریافت دفترچه ثبت نام نام نویسی کنند.

همچنین، ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی که قبلاً از طریق کنکور بود اما اخیرا ًاز طریق ورود به سامانه این ارگان قابل انجام است.

در این میان بسیاری از افراد به نحوه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه آشنایی ندارند. باید بگوییم که ثبت نام این دانشگاه از طریق کنکور سراسری است و متقاضیان عزیز می توانند بدین طریق به این دانشگاه وارد شوند.

چگونه از بورسیه دانشگاه افسری امام حسین برخوردار شویم؟

👈 فاراغ التحصیلان و دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه های دیگر که در استخدام ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و هیچ کدام از ارگانهای نیروهای مسلح نیستند، چنانچه شرایط زیر را داشته باشند می توانند از بورسیه افسری دانشگاه افسری امام حسین استفاده نمایند:

✷ سن متقاضیان کارشناسی ارشد، حداکثر 24 سال است. اما اگر فردی داری کارت پایان خدمت باشد، به مدت دوره خدمت او به این سن اضافه می شود.

✷ همچنین برای دارندگان کارت فعال عضو بسیج نیز به اندازه زمان عضویت به سن مجاز ذکر شده اضافه می گردد.

✷ در زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه، سن متقاضیان مقطع دکترا نیز باید حداکثر 26 باشد.

✷ به سن مجاز پذیرش افرادی که دارای سهمیه جانباران، شهدا، مفقود الثر و آزادگان هستند 5 سال اضافه می شود.

✷ فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه های روزانه باید دارای حداقل معدل 14 و سایر دانشگاه های پیام نور و آزاد نیز  15 باشند.

✷ متقاضیان دوره دکترا نیز باید دارای حداقل معدل 15 از دانشگا های روزانه، و حداقل معدل 16 از دانشگاه های پیام نور و آزاد باشند.

چگونه از بورسیه دانشگاه افسری امام حسین برخوردار شویم؟

چگونه بدون بورسیه در دانشگاه افسری امام حسین پذیرفته شویم؟

  1. فرد متقاضی باید توانایی انجام تحقیقات و پژوهش در زمینه فعالیت های سپاه را داشته باشد.
  2. داشتن یک سال سابقه عضویت بسیج (فعال) در سازمان بسیج مستعضفین را داشته باشد.
  3. چنانچه فرزندان و خانواده های ایثارگران و شهدا معدل خوبی داشته باشند، از اولویت بیشتری برخوردار هستند.
  4. چنانچه فردی، دانشگاه امام حسین را در 5 اولویت اول خود هنگام انتخاب رشته قرار دهد، در اولویت پذیرش خواهد بود.
  5. برای افرادی که از طریق ثبت نام دانشگاه افسری سپاه جذب دانشگاه امام حسین می شوندف هیچ گونه تعهدی برای استخدام و جذب شدن در سپاه پاسداران وجود ندارد.
  6. دارندگان رتبه های دو رقمی در اولویت پذیرش هستند.
  7. متقاضیان رشته های علوم پایه و مهندسی دارای معدل بالاتر از 17 و رشته های علوم انسانی بیشتر از 18 در اولویت پذیرش قرار دارند.

👈 چنانچه برای پذیرش در دانشگاه افسری امام حسین و شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران به دنیال اطلاعات بیشتری هستید، می توانید از مشاوران متخصص راهنمایی بگیرید.

رشته های مورد پذیرش در دانشگاه افسری سپاه

👈 دانشگاه افسری سپاه پاسداران رشته های خاصی را در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا برای پذیرش دانشجویان در نظر گرفته است.

البته اغلب این رشته ها در دانشگاه امام حسین ارائه می گردند، که لیست آن ها به ترتیب زیر است.

کارشناسی
میکروبیولوژی ریاضی (کاربردی)، علوم کامپیوتر مهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی صنایع (تولید صنعتی) مهندسی هوافضا حقوق، مدیریت صنعتی
مهندسی برق (الکترونیک و مخابرات) مهندسی عمران مهندسی مکانیک (گرایش های طراحی جامدات ، حرارت و سیالات)
مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) مهندسی نقشه برداری جغرافیای سیاسی نظامی عملیات کشوری
فیزیک زیست شناسی سلولی و ملکولی، شیمی تربیت بدنی و علوم ورزشی  علوم اقتصادی
اطلاعات نظامی و علوم سیاسی مدیریت زنجیره تامین (آماد)

 

کارشناسی ارشد
فیزیک هسته ای مهندسی صنایع (سیستم های کاربردی) شیمی معدنی
زیست شناسی سلولی و مولکولی شیمی آلی شیمی تجزیه
شیمی نانو مهندسی شیمی (طراحی فرآیند) شیمی فیزیک
فیزیک اپتیک و لیزر ریاضی کاربردی (رمز و کد) )،  ریاضی کاربردی (بهینه سازی)
مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) ریاضی کاربردی (آنالیز عددی) مهندسی صنایع (لجستیک و زنجیره تامین)
مهندسی هوافضا (سازه های هوایی) پیشرانه مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) مهندسی کامپیوتر (رایانش امن)
مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری) مهندسی پدافند غیرعامل (آفا) مهندسی برق (الکترونیک قدرت
مهندسی برق (افزاره های میکرونانو) مهندسی برق (جنگ الکترونیک) مهندسی برق (مدارهای مجتمع)
مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) مهندسی هوافضا (آیرو دینامیک) مهندسی پدافند غیرعامل (سازه)
مهندسی برق (مخابرات و میدان و موج) مهندسی برق (مخابرات سیستم) مهندسی پدافند غیرعامل (طراحی)
مجموعه مهندسی عمران (سازه) مهندسی برق (سیستم های قدرت) مهندسی برق (مخابرات امن و رمز نگاری)

 

دکترا
فیزیک اپتیک و لیزر مدیریت صنعتی (مدیریت سیستم ها)، مطالعات منطقه ای
ریز زیست فناوری (نانو بیو تکنولوژی) مهندسی برق جنگ الکترونیک (گرایش های راداری ، مخابراتی و الکترو مغناطیس) شیمی آلی
مهندسی صنایع مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک کنترل و ارتعاشات شیمی تجزیه
فیزیک هسته ای

 

رشته های مورد پذیرش در دانشگاه افسری سپاه

تفاوت درجه داری با افسری سپاه در چیست؟

👈 پیش از بحث درباره تفاوت در استخدام درجه‌داری و افسری، بهتر است با ویژگی‌های عمومی هر کدام آشنا شویم.

استخدام درجه داری: متقاضیان در ۵ سال اول به صورت پیمانی همکاری می‌کنند و پس از ۵ سال، در صورت تایید، این همکاری به صورت رسمی تبدیل می‌شود.

استخدام افسری: متقاضیان پس از گذراندن ۲ ماه رزم مقدماتی وارد دانشگاه می‌شوند و در طول مدت تحصیل خود، که اکثرا به صورت کارشناسی پیوسته و به مدت ۴ سال است، استخدام رسمی سازمان خواهند بود.

تفاوت استخدام درجه‌داری و افسری در هر دو مورد، متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم وارد می‌شوند، اما در افسری دیپلم باید کاملا مربوط به متوسطه نظری باشد، در حالی که در درجه‌داری تفاوتی ندارد.

در صورت ورود به صورت افسری، در ابتدا نائل به درجه ستوان دومی می‌شوید و در نهایت حداقل با درجه سرهنگ بازنشسته می‌شوید، اما در درجه‌داری ابتدا نائل به درجه گروهبان یکمی می‌شوید و در نهایت با درجه سروان بازنشسته می‌شوید.

مزایای ورود از طریق افسری پذیرفته شدگان از بدو ورود به صورت رسمی هستند. امکان ارتقا به مقام سردار در افسری وجود دارد. درجه بالاتری در افسری خواهند داشت.

حقوق و مزایای بالاتری را مشمول خواهند شد. امکان ارتقا به فرماندگی در افسری وجود دارد. در محل مناسب‌تری به خدمت می‌پردازند.

کال تو اکشن تماس

مزایا و امکانات تحصیل در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲

👈 با توجه به وضعیت ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ که برای پذیرش دانشجوان اقدامات سختگیرانه‌ای انجام می‌دهد، باید ذکر کرد که این دانشگاه امکانات و مزایای قابل‌توجهی را برای دانشجویان پذیرفته‌شده‌در اختیارشان قرار می‌دهد که این امکانات عبارتند از:

✵ حقوق و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه امام حسین.

✵ در نظر گرفته شدن سال‌های تحصیلی دانشجویان به عنوان بخشی از سابقه آن‌ها.

✵ معافیت از آموزش و کسری خدمت برای دانشجویان دانشگاه امام حسین.

✵ امکان خدمت در سپاه پاسداران برای فارغ التحصیلان این دانشگاه.

✵ امکانات رفاهی خوابگاه، مواد غذایی و امکانات فرهنگی برای دانشجویان به دلیل تحصیل در شیوه شبانه‌روزی.

برای اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش کلیک نمایید.

مشاوره قبولی در دانشگاه افسری سپاه

👈ورود به دانشگاه های افسری همواره برای بسیاری از افراد دارای جذابیت های خاصی است و هر ساله دانشجویان زیادی نیز از این طریق جذب و فارغ التحصیل می شوند.

اما یک نکته مهم که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، این است که قبل از هر اقدامی درباره شرایط پذیرش، نحوه تحصیل در دانشگاه، شرایط استخدام و بازار کار، واحدهای درسی و تمامی جنبه های تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس با آگاهی کامل دست به انتخاب رشته بزنید.

عده ایی از متقاضیان عزیز تصور می کنند که به محض فارغ التحصیلی در این دانشگاه ها، استخدام سازمان و ارگان ها ی مربوطه می شوند و تعدادی نیز نمی دانند که محدوده رتبه پذیرش چیست.

برای اطلاع دقیق در مورد این موارد و دریافت همه قوانین به روز می توانید از مشاورین ما در ایران تحصیل راهنمایی گرفته تا بعدا دچار مشکل نشوید.

مشاوره قبولی در دانشگاه افسری سپاه

اخبار پیرامون ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

📢 آزمون دانشگاه افسری سپاه در سال جاری در یزد برگزار شد.

برگزاری آزمون سراسری دانشگاه افسری سپاه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر داوطلب در یزد، همزمان با سراسر کشور انجام شد. به افزودن: پس از مصاحبه، اشخاصی که شرایط تخصصی و عمومی را دارند و مجوز تحصیل در دانشگاه تربیت پاسداری و افسری امام حسین (ع) را دریافت کنند، می‌توانند مشغول به تحصیل شوند. معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد در پایان اظهار کرد: نسبت به سال گذشته، در امسال ۳۰ درصد افزایش در تعداد داوطلبان آزمون دانشگاه افسری سپاه داشتیم.

خلاصه مطالب

در این مقاله به مهلت، نحوه و شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پرداختیم و تلاش کردیم تا جوانب مختلف پذیرش و فارغ التحصیلی در دانشگاه های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

چنانچه شما نیز علاقه مند به پذیرش در این دانشگاه در زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه هستید، می توانید تمامی اطلاعات لازم ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین از قبیل رتبه مورد نیاز قبولی، ظرفیت‌های پذیرش، مزایایی تحصیل و نحوه استخدام در سپاه و همچنین شرایط دانشگاه افسری امام حسین را از همکاران ما در ایران کسب کنید.

برای دریافت پی دی اف مقاله ثبت نام دانشگاه افسری سپاه کلیک نمایید.

4/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با شرایط دانشگاه افسری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 ثبت نام در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ به چه صورت انجام می پذیرد؟

ثبت نام در دانشگاه افسری حضورا با مراجعه به هسته گزینش سپاه و ثبت نام دانشگاه جامع از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

شرایط پذیرش در دانشگاه های افسری چیست؟

برای قبولی در این دانشگاه ها شرایط خاصی نیاز است که در مقاله ذکر شده است.

دانشگاه افسری سپاه برای چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند تحت شرایط خاصی به دانشگاه افسری سپاه وارد شوند.

نظرات

246 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ۱۴۰۲ + شرایط و زمان فراخوان جذب»

  1. Avatar photo نینجا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم من دیپلم مکانیک دارم و علاقه دارم به سپاه ولی در مدرسه کار دانش دری خوندم میتونم در دانشگاه ثبت نام کنم لطفاً جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان را ندارید و تنها با دیپلم نظری میتوانید وارد دانشگاه افسری شوید

  2. Avatar photo علیرضا نقدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من دندونام خرابه برای درجه داری میتونم ثبت نام کنم و حین انجام کار درست کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید ثبت نام کنید

  3. Avatar photo م گفت:

    سلام وقت تون بخیر اهل سنت میتونه در دانشگاه افسری سپاه تحصیل کنه

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد

  4. Avatar photo سرباز گفت:

    سلام ایا ازمون 1402برگزار شده؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله برگزار شده است

  5. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    خانم سن ۳۵ سال با مقطع کارشناسی ارشد و خانواده ایثارگر، آیا واجد شرایط میشه برای شرکت در دانشگاه افسری؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید شرایط شما بررسی گردد

      1. Avatar photo امیرمحمد گفت:

        سلام خسته نباشید من میخواهم وارد دانشگاه افسری امام حسین شوم و خواستم بدانم که زانو های من کمی انحراف دارند و هیچ مشکلی برایم ایجاد نمی کنند و عضو بسیج هم نیستم من واقعا دوست دارم عضو سپاه شوم آیا با این شرایط می توانم ثبت نام کنم چطوری است ؟ ممنون از پیگیری های شما

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          بستگی به تصمیم پزشک تان دارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)