ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش {آخرین رتبه قبولی} | ایران تحصیل

رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ و همین طور تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش جهت پذیرش و ورود به انواع رشته های تحصیلی این دانشگاه برای هر فرد داوطلب کاملاً‌ لازم و ضروری به نظر می رسد. اما در اینجا ممکن است این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب ایجاد شود که آیا ورود به دانشگاه های افسری ارتش از جمله دانشگاه خاتم الانبیا، فارابی و امام علی از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است یا خیر؟ در این صورت رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری ارتش چند است؟

در این نوشته، علاوه بر موضوع رتبه قبولی در دانشگاه افسری و تحلیل این مسئله قصد ارائه توضیحاتی در رابطه با این موضوع داریم که در صورت امکان ورود به دانشگاه افسری از طریق کنکور سراسری، رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ با ما همراه باشید تا هر آن چه را که لازم است در رابطه با رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش بیاموزید.

📢 اطلاعیه 📢

علی رغم مشکل بودن قبولی و پذیرش در دانشگاه افسری ارتش در صورت داشتن مشاوری خبره و باتجربه در کنار خود می توانید موفقیت را از آن خود کنید. برای دریافت مشاوره از مشاوران کارآزموده و مجرب ایران تحصیل تنها کافی است از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید و به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل نیز مشاوره دریافت نمایید.

اهمیت اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش چیست؟

دیگر همه می دانیم که قبولی در دانشگاه افسری ارتش کار چندان آسانی نیست و شیر یل می خواهد و مرد کهن.

در واقع، هم داشتن شرایطی خاص برای ورود به این دانشگاه ضروری است و هم این که فرد داوطلب باید اطلاعات زیادی در رابطه با مسائل مختلف از جمله موضوعات دینی داشته باشد.

با توجه به سختی های قبولی در این دانشگاه ها باید یادآور شویم اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری علی الخصوص رتبه قبولی افراد برتر پذیرفته شده می تواند کمک بزرگی به شما دوستان عزیز باشد.

با اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش و همین طور تراز قبولی دانشگاه افسری از جمله دانشگاه های امام علی، فارابی و خاتم الانبیا هر فرد می تواند از این موضوع که برای قبولی و پذیرش در این دانشگاه چه رتبه و ترازی مورد نیاز است، اطلاعات مفیدی کسب کند.

علاوه بر این، اطلاع از درصد مورد نیاز برای هر کدام از دروس جهت کسب تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش و همین طور کسب رتبه قبولی در دانشگاه افسری نیز اتفاق می افتد.

به هر حال هر فرد داوطلب باید بداند که برای هر یک از دروس اختصاصی و همین طور عمومی گروه آزمایشی خود (ریاضی یا تجربی) چه درصدی باید داشته باشد تا رتبه قبولی در دانشگاه افسری و تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش را بدست آورد.

اهمیت اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش

👈🏻 برای آشنایی با نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش چند است؟

حتماً برای شما داوطلبان عزیز که تمایل به تحصیل در دانشگاه های افسری ارتش را دارید این سؤال پیش آمده است که رتبه قبولی در دانشگاه افسری چند است؟

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که پاسخ به این سؤال مهم چندان کار آسانی نیست.

شاید بپرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که اولاً ورود به دانشگاه افسری ارتش از طریق کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها انجام نمی شود و در نتیجه رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری به کار شما نمی آید.

پس لطفاً از فکر رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری ارتش بیرون بیایید.

دوم این که، با توجه به مشکل بودن ورود به این دانشگاه و در دسترس نبودن اطلاعات کافی در رابطه با رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری نمی توان اطلاعات دقیق و موثقی را در رابطه با رتبه قبولی در دانشگاه افسری از طریق جست و جو در اینترنت بدست آورد.

اما نگران نشوید و استرس به خود راه ندهید. راه های دیگری هم برای اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری و همین طور تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سختی های دانشگاه افسری روی لینک کلیک کنید.

حتماً کنجکاو هستید که بدانید از چه راهی می توانید از رتبه قبولی در دانشگاه افسری و تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش مطلع شوید.

باید خدمت شما دوستان عزیز بگوییم که بهترین راه اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه افسری و تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش این است که از کمک یک مشاور خبره و کاربلد استفاده کنید.

مشاوری که با داشتن تجربه زیاد در دادن مشاوره به داوطلبان ورود به دانشگاه های افسری ارتش از جمله دانشگاه های امام علی، خاتم الانبیا و فارابی بتواند شما را از رتبه قبولی در دانشگاه افسری و تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش مطلع کند.

تازه اگر این فرد مشاور خودش هم از قبولی های دانشگاه های افسری مختلف از جمله خاتم الانبیا، فارابی و یا امام علی باشد که دیگر نور علی نور است.

این گونه می توانید به جز کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با رتبه قبولی و تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش در مورد خود دانشگاه های افسری ارتش یعنی دانشگاه هایی مثل خاتم الانبیا، امام علی و فارابی هم اطلاعاتی را بدست آورید.

به عنوان مثال اطلاعاتی در رابطه با امکانات دانشگاه های افسری امام علی، فارابی و خاتم الانبیا و همینطور مزیت های ورود به‌ آن ها و غیره از جمله این اطلاعات هستند.

 

📢 اطلاعیه 📢

هرگز این موضوع مهم را هم فراموش نکنید که رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری استفاده ای برای شما ندارد و برای تحصیل در  دانشگاه های افسری ارتش یعنی دانشگاه هایی مانند خاتم الانبیا، امام علی و فارابی فقط باید در آزمون اختصاصی این دانشگاه شرکت کنید.

عدم کاربرد رتبه کنکور برای پذیرفته شدن در دانشگاه های افسری

👈🏻 برای اطلاع از استخدام دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

چه کار کنم تا به رؤیای قبولی در دانشگاه های افسری جامه عمل بپوشانم؟

راستش را بخواهید قبولی در دانشگاه های افسری ارتش از جمله دانشگاه های خاتم الانبیا، امام علی و فارابی و کسب تراز قبولی در دانشگاه افسری ارتش برای بسیاری از دوستان تبدیل به یک رؤیا شده است.

شاید این موضوع از آن جایی نشأت بگیرد که پذیرش در این دانشگاه و کسب رتبه قبولی در دانشگاه افسری مزایای فوق العاده خوبی برای فرد به همراه دارد و علاوه بر این وی می تواند جایگاه اجتماعی خوبی را هم در جامعه بدست آورد.

تمام این عوامل و بسیاری عوامل دیگر موجب می شود که داوطلبان تمامی تلاش خود را برای قبولی و پذیرش در این دانشگاه ها به خرج دهند.

اما در این میان، داوطلبان و متقاضیان با توجه به عدم تأثیر رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری ارتش به دنبال یافتن پاسخی درخور و مناسب برای این سؤال هستند که چه کار کنم تا به رؤیای قبولی در دانشگاه افسری ارتش برسم؟

در جواب باید نکات بسیار مهم و اساسی را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم.

نکاتی که به وسیله آن ها می توانید به قبولی در این دانشگاه برسید و دیگر این موضوع فقط برایتان یک رؤیا نباشد.

مورد اول این که، باید اطلاعات کافی را در رابطه با منابع مورد استفاده برای قبولی و پذیرش در آزمون ورودی این دانشگاه بدست آورید.

به این معنا که، دقیقاً بدانید چه دروس عمومی و اختصاصی برای ورود به دانشگاه های افسری از جمله دانشگاه خاتم الانبیا، فارابی و امام علی نیاز است.  

بعلاوه، بهتر است بدانید از چه کتب کمک آموزشی برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه افسری باید استفاده کنید تا به این ترتیب بهترین رتبه قبولی در دانشگاه افسری و بهترین تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش را بدست آورید.

کسب تراز قبولی در دانشگاه افسری

مورد دوم این که، ورود به دانشگاه افسری فقط محدود به آزمون کتبی نمی شود. به عبارت دیگر، شما مجبور به طی کردن مرحله مصاحبه کتبی و شفاهی هم هستید.

مصاحبه ای که در صورت عدم کسب نمره ای خوب و منطقی در آن حتی اگر بهترین رتبه قبولی در دانشگاه افسری و بهترین تراز قبولی در دانشگاه افسری ارتش را هم کسب کرده باشید باز هم فایده ای ندارد و شما امکان ورود به دانشگاه را ندارید.

پس حتماً تحقیق و پرس و جوی مفصل و کاملی در رابطه با سؤالات مطرح شده در مصاحبه ورودی دانشگاه های افسری داشته باشید و هرگز از این موضوع غفلت نکنید.

زمانی که اطلاعات کاملی از سؤالات مصاحبه کتبی و شفاهی داشته باشید و روال برگزاری مصاحبه را بدانید مسلماً در طول زمان حضور در مصاحبه استرس و نگرانی کمتری دارید و احتمال قبولی شما هم بیشتر است.

حتماً‌ می پرسید چگونه از سؤالات مصاحبه دانشگاه افسر ارتش مطلع شوم؟ این کار را به مشاوران زبده و کاردان ایران تحصیل بسپارید.

مشاورانی که با داشتن اطلاعاتی بالا و عالی در رابطه با مصاحبه ورودی دانشگاه های افسری ارتش از جمله سؤالات مطرح شده در طول برگزاری مصاحبه می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

بعلاوه، در این میان کسب اطلاعاتی در مورد منابع درسی، کتب کمک آموزشی و همین طور تعداد سؤالات مطرح شده برای هر درس هم از طریق مشاوران تحصیلی ایران تحصیل خالی از لطف نیست و می تواند راهنمای شما باشد.

التبه به این موضوع مهم توجه داشته باشید که گذر از مرحله معاینه پزشکی هم خود یکی از سخت ترین قسمت های ورود به دانشگاه ارتش است.

زیرا شما دوست عزیز نباید کوچکترین مشکلی از بابت جسمی و یا روحی داشته باشید و باید از هر نظر در سلامت کامل به سر ببرید.

👈🏻 برای اطلاع از شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

آیا برای قبولی در مصاحبه باید منبع خاصی را مطالعه کنم؟ 

از جمله سؤالاتی که ممکن است در ذهن شما دوست عزیز داوطلب ورود به دانشگاه افسری ایجاد شده باشد این است که آیا برای قبولی در مصاحبه کتبی و شفاهی دانشگاه ارتش باید منبع خاصی را مطالعه کنم؟ و یا اینکه چه اطلاعاتی برای قبولی در این دانشگاه ها و ارگان نظامی تضمین کننده هستند؟ 

این ها، سوالات بسیار مهمی است که پاسخ آن ها را تنها با یک تماس به مشاوران مجموعه ایران تحصیل می توانید بدست آورید. 

مشاورانی که با جان و دل در خدمت شما هستند و هر آنچه را که برای پذیرش و قبولی در دانشگاه افسری ارتش نیاز دارید در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهند. 

منابع لازم برای قبول شدن در مصاحبه دانشگاه های افسری

کال تو اکشن تماس

اخبار پیرامون قبولی در دانشگاه افسری ارتش

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه های افسری ارتش 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه های افسری ارتش در سال 1401 و استخدام داوطلبین دانشگاه های افسری ارتش ج .ا.ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه می باشد و افراد شرکت کننده در این آزمون می توانند پس از اعلام تاریخ دقیق انتشار نتایج، برای مشاهده نتیجه خود به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایند.

معرفی به گزینش داوطلبان نیروی دوم آزمون ورودی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ 

به اطلاع آن دسته از افراد شرکت کننده در آزمون ورودی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می رسانیم یک فرصت مجدد به داوطلبانی که نتوانسته اند در انتخاب اولیه خود رتبه مجاز را کسب کنند داده شده است و این افراد در علاقمندی نیروی دوم خود که در زمان ثبت نام آن را انتخاب کرده اند برای جهت شرکت در فرآیند گزینش معرفی خواهند شد.

اخبار پیرامون قبول شدگان دانشگاه های ارتش

👈🏻 برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

خلاصه مطلب 📝

در این مقاله به بررسی رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش پرداختیم و گفتیم برای اینکه بتوانید تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش امام علی، فارابی و خاتم الانبیا را کسب نمایید باید چه کارهایی انجام دهید.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات سودمندی را در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه علاقمند هستید در خصوص رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش اطلاعات بیشتری بدست آورید و یا مشاوره کسب تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش امام علی، فارابی و خاتم الانبیا را دریافت نمایید می توانید همه روزه حتی در ایام تعطیل با شماره 9099075307 (بدون کد) تماس بگیرید.

فراموش نکنید رسیدن به موفقیت بدون دریافت مشاوره و استفاده از تجربیات افراد دیگر، هرچند ممکن اما کاری سخت و پیچیده است. بنابراین برای رسیدن به موفقیت حتما از افراد باتجربه و مشاوران آگاه راهنمایی دریافت کنید.

افزون بر این شما عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال در مورد فرایند گزینش و یا هرکدام از مراحل قبولی دانشگاه افسری ارتش، سوال خود را به صورت کامنت در انتهای این مقاله برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

👈🏻 برای دریافت فایل پی دی اف مقاله رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

3.4/5 - (16 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا پس از کسب رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش می توانیم در هر یک از رشته ها ادامه تحصیل دهیم؟

خیر. برای قبولی در این دانشگاه باید از مراحل مختلفی از جمله مرحله مصاحبه نیز بگذرید.

آيا امکان تحصیل از طریق رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری ارتش وجود دارد؟

خیر. ورود به دانشگاه افسری ارتش تنها از طریق آزمون ورودی مخصوص آن میسر است.

چگونه می توانیم تراز قبولی دانشگاه افسری ارتش را در دانشگاه های امام علی، خاتم الانبیا و یا فارابی کسب نماییم؟

برای کسب رتبه و تراز قبولی در دانشگاه افسری راه های مختلفی از جمله انتخاب درست منابع، شناخت سؤالات مصاحبه وجود دارد.

نظرات

102 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش {آخرین رتبه قبولی} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وقت بخیر من یه سوال داشتم اگر در آزمون اول دانشگاه افسری قبول نشیم آیا مثل دانشگاه فرهنگیان آزمون دوم داره مثلا منظورم سال سال اوله سال اول قبول نشیم سال دوم….هم ماننده فرهنگیان چنین قوانینی داره یا فقط یه سال آزمون داره دانشگاه افسری ممنون میشم جواب بنده رو بدین

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر در صورت عدم قبولی نمیتوانید مجدد اقدام بفرمایید مگر اینکه دوباره در ازمون شرکت بفرمایید

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام.من دیروز بهم کارت ورود به جلسه دادن پنج شنبه آزمون افسری با رشته حقوق راهنمایی میکنید چ درسهایی بخونم..واینکه اگ کسی رد بشه چی میشه؟؟من بیشتر مراحل پیش رفتم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام سوالات اکثرا از دروس دبیرستان طراحی شده اند و بعد از قبولی به مصاحبه دعوت میشوید

  3. Avatar photo Erfam گفت:

    ببخشید برای قبولی در آزمون ورودی دانشکده افسری ارتش
    مطالب کتاب درسی کافیه فقط دروازدهم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام میتونید کتابهای درسی متوسطه دوم رو بخونید

  4. Avatar photo عرفان گفت:

    کسی سوالات آزمون ورودی دانشکده افسری ارتش دارد

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام میتونید همون کتابهای متوسطه دوم رو برای ازمون ارتش مطالعه کنید

  5. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    منبع مناسب برای ازمون‌ کتبی اولیه رو شما پیشنهاد میدین؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام جهت دریافت منابع کامل با مرکز مشاوره تماس بگیرید

  6. Avatar photo ذبیح یاوری گفت:

    سلام آیا با دیپلم انسانی میشود رشته خلبانی در دانشگاه شهید ستاری را تحصیل کرد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر باید حتما دیپلم ریاضی با تجربی داشته باشید

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام سطح سوالات ازمون افسری چگونه است

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      سطح سوالات آزمون افسری به نسبت کنکور سراسری راحت تر می باشد

  8. Avatar photo امیر گفت:

    سلام ببخشید
    من دیپلم انسانی دارم خواستم بدونم باید همون کتاب های درسی خودمون رو بخونیم تا در امتحان قبول شیم یا کتاب های خاصی است؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      همون کتابهای خودتون
      مفاد امتحانی رو داخل سایت چک کنید

  9. Avatar photo همایون گفت:

    سلام خسته نباشید من دوازدهم تجربی هستم اما نتونستم دیپلم بگیرم و دی میرم تا برای دیپلم اقدام کنم خواستم بپرسم بدون دیپلم هم میشه در آزمون افسری شرکت کرد و دیپلم هم همراه با اون گرفت ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر
      پیش نیاز اش مدرک دیپلم است

  10. Avatar photo امیریان گفت:

    سلام ببخشید من تمام مراحل دانشگاه افسری رو قبول شدم فقط چون تجدید داشتم گفتن زنگ میزنیم،تصمیمی گرفته شده یا نه

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر باید از طریق خود دانشگاه افسری پیگیری کتید

    2. Avatar photo ،عزفان گفت:

      ببخشید درباره آزمون ورودی یکم توضیح دهید

      1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

        سلام میتونید همون کتابهای متوسطه دوم رو برای ازمون ارتش مطالعه کنید

  11. Avatar photo علی گفت:

    اگه دوازدهم تجدید آورده باشه کسی میتونه بره دانشکده افسری

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله باید شرایط معدلی داشته باشید

    2. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما برای پذیرش در دانشگاه افسری بعد از داشتن شرایط و ضوابط باید مدرک دیپلم خود را اخذ کرده باشید.

  12. Avatar photo سجاد گفت:

    ببخشید دوباره مزاحم میشم با معدل کل 15.73 و معدل کتبی 14.11 رشته تجربی کارت بسیج فعال هم دارم با این شرایط امکان قبولیم کمه، متوسطه، یا زیاده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      بستگی به مجموع امتیازات و روند مصاحبه دارد.

  13. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام وقت بخیر🌷 با معدل کل 15.73و معدل کتبی 14.11 رشته تجربی و کارت بسیج فعال برای چه رشته ها میتونم نام نویسی کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به لیست رشته های ارائه شده اقدام نمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام درجه داری نیروی انتظامی

    استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice

    زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد...
  • شرایط استخدام نیروی انتظامی

    شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات

    شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام...
  • ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

    ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط، زمان و رشته ها

    دانشگاه افسری امین ناجا، هر ساله آزمونی برگزار می کند تا در طی آن داوطلبان واجد شرایط را پذیرش کند. لذا، افراد پیش از ثبت نام در این آزمون، باید از شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی مطلع شوند....
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)