ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه دانشگاه بقیه الله | راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰
مصاحبه دانشگاه بقیه الله
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه دانشگاه بقیه الله آغاز شد.در ادامه به ارائه راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی خواهیم پرداخت. مطابق با راهنمای قبولی در مصاحبه دانشگاه بقیه الله هر یک از استان ها با توجه به شرایط موجود، زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله متفاوت خواهد بود. در ادامه به برخی از سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله اشاره خواهیم نمود و اطلاعاتی را در این رابطه با شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

به هنگام مصاحبه دانشگاه بقیه الله تست ورزش و آمادگی جسمانی داوطلبان اخذ خواهد شد. سوالات متفاوتی در رابطه با مصاحبه از داوطلبان پرسیده خواهد شد که برای پاسخ به هر یک از این سوالات و زمینه های مختلف لازم است اطلاعات کافی را به دست آورید. برای دریافت سوالات و همچنین پاسخ آن ها می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دانشگاه بقیه الله ، دریافت جزوه آمادگی در مصاحبه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شروع مصاحبه دانشگاه بقیه الله احتمالا پس از گذشت ده روز از اعلام نتایج خواهد بود.

 

مصاحبه دانشگاه بقیه الله چگونه است؟

 

مصاحبه دانشگاه بقیه الله چگونه است؟

تمامی دانشگاه های شرایط خاص برای پذیرش داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل دارند. در این دانشگاه ها مصاحبه ای جهت گزینش داوطلبان از نظر آمادگی روانی جسمانی و یا سایر موارد ضروری برای تحصیل در دانشگاه و یا اشتغال در آینده را مورد سنجش قرار می دهند و در صورت پذیرش داوطلبان در این شرایط امکان تحصیل را خواهند داشت.

اغلب داوطلبان هنگامی که برای مصاحبه این دانشگاه و یا سایر دانشگاه ها شرکت می کنند، دچار اضطراب بسیار زیادی می شوند و به همین دلیل، گاهی متاسفانه در زمان مصاحبه عملکرد لازم را نمی توانند داشته باشند. این موضوع می تواند موجب شود تا با وجود کسب رتبه لازم نیز از پذیرش در این دانشگاه محروم شود.

ایجاد آمادگی برای انجام مصاحبه در هر یک از این دانشگاه ها بسیار ضروری خواهد بود و در صورتی که شما آمادگی لازم را در رابطه با ارائه اطلاعات در موارد مختلف نداشته باشید و یا اینکه از نظر روانی دچار استرس و یا اضطراب شده باشید، این موضوع می تواند موجب عدم تایید در مراحل مختلف توسط مصاحبه کنندگان و عدم رضایت آنها شود.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

در مصاحبه دانشگاه بقیه الله  چه سوالاتی پرسیده می شود؟

به طور کلی می‌توان گفت سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله شامل موارد سیاسی اجتماعی مذهبی عقیدتی بررسی روابط اجتماعی و سایر موارد دیگر می باشد. در تمام این زمینه ها هدف از پرسش سوال ها در وهله اول سنجیدن اطلاعات داوطلبان و در وهله دوم بررسی آمادگی داوطلب از نظر ذهنی و روانی و همچنین تسلط او بر ایراد سخن کردن است.

از جمله سوالات عقیدتی که ممکن است از داوطلبان پرسیده شود شامل:

  • احکام تقلید و مقلد داوطلب و همچنین گاهی سوالاتی در رابطه با تفاوت های برخی از مراجع در رابطه با موضوعات خاصی ممکن است سوال پرسیده شود.
  •  نماز و احکام مربوط به وضو و غسل و ارکان آن همیشه یکی از سوالاتی است که بسیار به آن توجه می شود و در این زمینه سوال هایی از داوطلبان پرسیده خواهد شد.
  •  در رابطه با قرآن کریم روان خوانی و حتی با لحن و صوت خواندن آن و همچنین اطلاعاتی در رابطه با سوره های مختلف و آیه های قرآن مورد توجه قرار گیرد.
  •  درباره احکامی که مربوط به جنسیت شما به عنوان یک زن یا مرد در در رساله ها تعیین شده است نیز یکی از موارد مورد توجه خواهد بود.

 

جهت اطلاع از مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

سوالات سیاسی مصاحبه شامل چه سوالاتی می شود؟

 

سوالات سیاسی مصاحبه شامل چه سوالاتی می شود؟

در واقع بسیاری از تحولات منطقه‌ای و آنچه در کشور ما در حال وقوع است و یا مواردی که در در سراسر دنیا اتفاق افتاده است و موضوعات روز و یا مربوط به موضوعات اخیراً می باشد را مورد سوال قرار می دهند و گاهی حتی از داوطلبان خواسته می شود تا در این رابطه اظهار نظر نمایند. برخی از نمونه سوالات به شرح زیر می باشد.

  • به عنوان مثال : وزیران را چه افرادی می توانند انتخاب کنند و یا اینکه چه ملاک هایی می تواند در تایید و یا رد صلاحیت آنها تاثیرگذار باشد.
  •  تعیین رهبری بر عهده چه کسی است؟ و یا به سوالات مربوط به وظایف رهبر و ابهامات در آن زمینه مورد سوال قرار می گیرد.
  •  همچنین  در رابطه با قانون اساسی و آنچه که در کشورمان و شده است سوال پرسیده می شود.
  •  وظایف دیوان عالی کشور یکی دیگر از سوالاتی است که در رابطه با موارد سیاسی از داوطلبان پرسیده خواهد شد.

دقت داشته باشید که از شما به عنوان یک داوطلب انتظار نمی رود که کلیه این احکام و یا کلیه موارد سیاسی را مسلط باشید و اگر در برخی زمینه‌ها، نتوانید به سوالی به طور کامل پاسخ دهید، موجب رد صلاحیت شما به عنوان داوطلب دانشگاه بقیه الله نخواهد شد. اما بهتر است قبل از مصاحبه آمادگی لازم را برای خود به وجود آورد.

 

برای اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی

اگر شما به دنبال کسب اطلاعات از افرادی که در سال های گذشته موفق به پذیرش در این دانشگاه شده باشند، حتماً به شما خواهند گفت که نباید برای پذیرش در دانشگاه استرس و یا اضطرابی داشته باشید و یا در زمان مصاحبه نهایت دقت خود را برای پاسخ دادن و نحوه ابراز پاسخ خود داشته باشید.

برخی از سوالات، با توجه به زندگی شخصی شما منحصر به خودتان است ولی می توان گفت که تمامی سوالات را می توان از قبل آماده نمود. به عنوان مثال : در رابطه با ملاک های ازدواج و یا در صورتی که متعهد باشید، در رابطه با روابط خانوادگی شما با همسرتان و سایر موارد زندگی شخصی‌تان ممکن است سوالاتی پرسیده شود که یکی از دلایل آن سنجش راستگویی و دیگری؛ نوع برقراری روابط اجتماعی شما خواهد بود.

گاهی برای سنجش نگاه و رویکرد داوطلبان، چالش‌هایی برای آنها به وجود می‌آورند که بر اساس آن می خواهند نوع نگاه داوطلبان و همچنین شرایط آنها را مورد سنجش قرار دهند. در این شرایط بسیار مهم است که شما به عنوان یک شخصیت اجتماعی خودتان باشید و تلاش نکنید آنچه که آنها می خواهند و یا تمایل به شنیدن آن را دارند صحبت کنیم.

 

جهت اطلاع ازنحوه گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای قبولی در مصاحبه دانشگاه بقیه الله

آنچه در رابطه با راهنمای قبولی در مصاحبه دانشگاه بقیه الله می توانیم به شما توصیه نماییم قبل از انجام مصاحبه و در حین مصاحبه مواردی را مورد توجه قرار دهید. قبل از مصاحبه حتماً با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم و کافی را به شما ارائه نمایند و همچنین جزوه هایی را برای شرکت در مصاحبه در اختیار شما قرار دارد.

پس از این که آمادگی لازم را برای انجام مصاحبه در خود ایجاد نموده اید، در جلسه مصاحبه بسیار مهم است که اعتماد به نفس کافی را در ایستادن، نشستن و همچنین صحبت کردن داشته باشید. فراموش نکنید که اگر شما بورسیه سپاه ارتش نیروی انتظامی و هرکدام از آنها که باشید، تفاوتی نخواهد داشت. چراکه باید صلابت و اقتدار خود را به عنوان یک داوطلب دانشگاه نظامی اقدام نشان دهید.

در جلسه مصاحبه، یکی از مصاحبه کننده ها روانشناس می باشد که حرکات زبان بدن شما را مورد سنجش قرار می‌دهد تا متوجه راستگویی و صداقت و شما شوند. بنابراین بهتر است در صحبت کردن خود نهایت صداقت را رعایت کنید. اگر پاسخ سوالی را نمی دانید هرگز از کلمه نمی دانم استفاده نکنید! یا اینکه سوال مورد نظر را بی پاسخ نگذارید! زیرا شما به عنوان فردی که توانایی استقلال را ندارد خود را به مصاحبه کنندگان معرفی نموده.

 

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان بر روی لینک کلیک کنید.

 

زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله

 

زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله

در رابطه با زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله سایت سازمان سنجش و آموزش کشور پس از اعلام نتایج اولیه این دانشگاه، آدرس سایت دانشگاه را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا پس از مراجعه به آن، از زمان مصاحبه آگاه شوند. در سال های گذشته انجام مصاحبه،منحصرا در دانشگاه بقیه الله تهران برای داوطلبان صورت می پذیرفت.

امروزه با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام مصاحبه دانشگاه بقیه الله در هر استان در دانشگاه علوم پزشکی آن صورت می پذیرد. داوطلبان لازم است به هنگام شرکت در مصاحبه کتونی و لباس ورزشی به همراه داشته باشند تا در گزینش آمادگی جسمانی نمره کافی را کسب نمایند.

آنچه در سال ۱۴۰۰ برای زمان مصاحبه تعیین شده است این است که داوطلبان حدوداً ده روز پس از اعلام نتایج اولیه مطابق با اطلاعیه ای که در دانشگاه علوم پزشکی هر استان در نظر گرفته می شود، به سامانه مورد نظر مراجعه نموده و مدارک خود را در مکان تعیین شده به همراه داشته باشند و در زمان انجام مصاحبه ارائه نمایند.

 

جهت اطلاع از  شرایط و مراحل انصراف از دانشگاه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله

برخی از سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله  را می توان سوالاتی دانست که به طور کلی در تمامی مصاحبه های دانشگاه های شرایط خاص ممکن است پرسیده شود. اما برخی دیگر از سوالات نیز، منحصر به همین دانشگاه می‌باشد و تنها با توجه به شرایط تحصیل و اشتغال این دانشگاه برای سنجش داوطلبان سوالاتی پرسیده خواهد شد.

ایجاد چالش و یا موقعیت های پیش بینی نشده برای داوطلبان، یکی از شگردهای مصاحبه کنندگان برای سنجش آمادگی ذهنی و قدرت تحلیل داوطلبان می باشد. بنابراین بهتر است خودتان را کمی برای موقعیت های پیش بینی نشده آماده نمایید و همچنین در رابطه با موارد مختلف فکر کنید تا در صورتی که از شما سوال پرسیده شد؛ بتوانید به راحتی به آن پاسخ دهید.

در رابطه با زندگی شخصی شما و آنچه برای آینده خود تصور کرده اید و یا برنامه‌ای دارید، نیز سوال پرسیده خواهد شد یکی از اهداف این گونه سوال ها سنجش نگرش داوطلبان نسبت به موضوعات مختلف می باشد و در مرحله دوم می خواهند متوجه شوند که آیا شما فردی هستید که برای آینده و زندگی آینده خود برنامه و تصوری داشته باشید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مصاحبه دانشگاه بقیه الله و همچنین راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی ارائه نماییم. جهت دریافت سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله و اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط مصاحبه دانشگاه بقیه الله و همچنین دریافت سوالات مصاحبه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه

حقوق دانشجویان دانشگاه بقیه الله

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین

رشته های دانشگاه افسری امام حسین

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

 

3.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در مصاحبه دانشگاه بقیه الله در چه مورادی سوال پرسیده می شود؟

سوالات مصاحبه دانشگاه بقیه الله در زمینه های سیاسی، مذهبی، روابط اجتماعی و عقیدتی می باشد.

چگونه می توان به راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی دست بافت؟

برای دریافت راهنمای قبولی در مصاحبه دانشگاه بقیه الله و همچنین دریافت مشاوره وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

زمان مصاحبه دانشگاه بقیه الله به طور دقیق چگونه است؟

با توجه به شرایط کرونا، دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به زمان بندی خود نسبت به دعوت به مصاحبه اقدام می نمایند.

آیا برای انجام مصاحبه دانشگاه بقیه الله مدرکی باید به همراه داشته باشیم؟

به هنگام انجام مصاحبه، به همراه داشتن مدارک تحصیلی و سایر مدارکی که نشان دهنده عضویت شما در موارد مختلف باشد را به همراه داشته باشید.

 

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه دانشگاه بقیه الله | راهنما قبولی، سوالات + تجربیات قبولی»

  1. Avatar photo صالح گفت:

    سلام و خسته نباشید
    اگه مصاحبه دانشگاه بقیه الله سپاه شرکت کنیم و قبول بشیم انتخاب های بالاتر ما نادیده گرفته میشود؟ یعنی حتما باید بعد قبولی در مصاحبه دانشگاه بقیه الله ثبت نام کنیم یا ابتدا الویت های بالاتر ما مورد نظر قرار میگیرد؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اگر قبول بشید بقیه ی انتخابهاتون نادیده گرفته خواهد شد.

  2. Avatar photo کوثر گفت:

    سلام و وقت بخیر ببخشید برا مصاحبه دانشگاه بقیه اله چند تا سوال داشتم رو چه شماره ای میتونم تماس بگیرم؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس حاصل فرمایید

  3. Avatar photo سارینا گفت:

    سلام، زمان مصاحبه حدودا چ قدر پس از انتخاب رشتس؟ و اینکه اگه برای مصاحبه دعوت شیم سازمان سنجش بهمون پیام میده؟ از کجا باید بفهمیم دعوت شدیم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اسمای دعوت شدگان در سایت اعلام میشود و همچنین پیامک ارسال خواهد شد.

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    تو مصاحبه دانشگاه بقیع الله میپرسن که اینستگرام داریم یانه؟
    ینی اگه داشته باشیم نمره منفی داره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اگر فعالیت غیر مجاز نکنید مشکلی نداره .
      و در مصاحبه بیشتر امتیازات شما رو چک میکنند.

  5. Avatar photo علی گفت:

    سلام
    ببخشید زمان و مکان مصاحبه رو از طریق تماس تلفنی اعلام میکنن؟

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      دوست عزیز براتون ایمیل یا پیامک میکنن.

  6. Avatar photo زینب گفت:

    ، من چهار تا دندون دارم که پوسیدگی داره ، شش تاهم پر کردم . رد میکنن؟

    1. Avatar photo زینب گفت:

      ببخشید سلام

      1. Avatar photo hedayati گفت:

        سلام وقت بخیر

    2. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      طبق قوانین مصاحبه ای و پزشکی رفتار خواهد شد.

  7. Avatar photo حکیمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    چادر الزامیست؟

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      رعایت حجاب کامل الزامیه.

  8. Avatar photo محمد گفت:

    بعد مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چک پزشکی هم دارن مثلا کسی تتو داشته باشه رد میشه؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      معاینات پزشکی انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)