ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاعیه مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ منتشر شد. کلیه پذیرفته شدگان این دانشگاه لازم است، پس از دعوت به مصاحبه ، مطابق با کارتی که خود دانشگاه در اختیار آن ها قرار می دهد، در مکان مورد نظر، به انجام معاینات اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که انجام معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله تنها توسط تیم مورد تائید این دانشگاه قابل انجام و مورد تائید خواهد بود.

کلیه داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند، در صورتی که در معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله صلاحیت آنان به تائید این دانشگاه برسد و همچنین در مصاحبه علمی و گزینشی نیز موفقیت لازم را کسب نموده باشند؛ و از رتبه بهتری نسبت به سایر رقبای خود برخوردار باشند، احتمال قبولی آنان حتمی خواهد بود. برای دریافت مشاوره در رابطه با معاینات پزشکی این دانشگاه می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله و همچنین شرایط جسمانی مورد نظر دانشگاه دریافت مشاوره سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

در صورتی که در برخی مراحل معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله سلامتی داوطلب به تائید نرسد، بر روی کارت معاینه او، مهر مردودی زده خواهد شد.

 

معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله به چه صورتی است؟

 

معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله به چه صورتی است؟

پس از اعلام نتایج، از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، داوطلبان پذیرفته شده می توانند نسبت به  مصاحبه و انجام معاینات پزشکی اقدام نمایند. همانگونه که در سازمان سنجش و آموزش کشور اطلاعیه ای مبنی بر شروع مصاحبه قرار گرفته شده است، داوطلبان لازم است به سایت دانشگاه بقیه الله مراجعه نموده و از زمان مصاحبه آگاه شوند.

در نظر داشته باشید که در هر یک از رشته های مورد پذیرش دانشگاه بقیه الله، با توجه به شرایط خاص بودن آن و همچنین امکان استخدام برای کلیه داوطلبان سخت گیری های بیشتری نسبت به پذیرش و امکان تحصیل در این دانشگاه وجود خواهد داشت. همچنین داوطلبان باید از صحت و سلامت کافی از نظر جسمانی و روانی برخوردار باشند تا امکان تحصیل در این دانشگاه را داشته باشد.

همزمان با انجام مصاحبه لازم است جهت معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله و انجام آزمایشات لازم نسبت به مراحل مختلف اقدام کنید. صحت و سلامت کلیه پذیرفته شدگان مرحله اولیه دانشگاه بقیه الله و تایید آن بر عهده پزشکان و تیم در نظر گرفته این دانشگاه خواهد بود به همین دلیل اخذ نامه و انجام آزمایشات در مکان های خارج از  مراکز مربوطه مورد تایید نمی باشد.

 

برای اطلاع از حقوق دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

 

مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

1. برای طی کردن مراحل معاینات پزشکی، ابتدا نامه‌ای به شما مبنی بر آغاز مراحل کار ارائه خواهد شد که بر اساس آن، لازم است تمامی مراحل مورد نظر را پس سر هم طی نمایید. برای انجام معاینات پزشکی داوطلبان پذیرفته شده، لازم است به چندین مرحله را طی نمایند همچنین مطابق با جدولی در ادامه ارائه خواهیم نمود تمامی موارد زیر مورد بررسی قرا خواهن گرفت.

 2. هر داوطلب با همراه داشتن یک کارت، پس از ورود به محل مورد نظر، لباس هایش را در خواهد آورد و به صف مراجعه کنندگان می پیوندد. مراجعین برای انجام معاینات پس از نوبت خود باید به پزشک مراجعه نمایند. در این مرحله، اضافه وزن و کاهش بیش از حد وزن قد فرد مورد سنجش قرار می گیرد. همچنین جهت اطلاع از جراحات ناشی از چاقو یا تیر یا فاصله بین زانوها بررسی های لازم انجام خواهد شد.

3. در صورتی که برخی از داوطلبان فاصله بین زانوهایشان از یک عرض قندان تفنگ بیشتر باشد و یا اینکه افرادی دارای سابقه شکستگی در بدن باشند مردود شناخته می‌شود و در صورتی که شرایطی که در مرحله اولیه و پس از مراجعه به پزشک اول نداشته باشند می‌توانند مراحل بعدی را مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله را پشت سر بگذارند.

4. پس از مراجعه به پزشک دوم، داوطلبان در اتاقکی مخصوص نزد پزشک می روند. اندام جنسی آنها توسط پزشک معاینه می شود در صورتی که فردی دارای سابقه بیماری ام اس باشد و یا مشکل خود ارضایی داشته باشد، در این مرحله پذیرفته نخواهد شد و کارت فرد مهر و امضا نمی گردد. اما اگر مشکلی وجود نداشته باشد به پزشک بعدی و لازم است مراجعه نمایید.

5. پزشک سوم برای انجام معاینات چشم خواهد بود. در این مرحله یک چشم پزشک چشم های داوطلب را در سه مرحله مورد معاینه قرار می دهد که در این مرحله میزان دیده افراد ، آستیگمات و همچنین کوررنگی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و متناسب با شرایط و اطلاعات او را در کارت مربوطه درج می کنند.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

6. پزشکان چهارم به معاینه دندان و لثه های افراد می‌پردازد در صورتی که دندان های پر شده بیش از ۴ دندان باشند و یا یکی از دندان های آنها کم شده باشد؛ در معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله رد خواهد شد. همچنین در صورت داشتن عفونت دندان و یا دهان این مسائل موجب رد شدن داوطلب می شود. در واقع دیدگاه آنها این است هر فردی که مسواک می زند دچار بیماری های دهان و دندان می باشد.

7. پزشک چهارم برای معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله در واقع متخصص قلب و عروق می باشد که بر اساس معاینات پزشکی فشار خون و همچنین سابقه داشتن بیماری های قلبی داوطلب را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که داوطلب مورد نظر دچار مشکل باشد، مردود خواهد شد.

8. پزشک ششم در واقع اعصاب داوطلب را مورد سنجش قرار می دهد. انجام نوار مغز و یا استفاده از برخی ابزارها برای سنجش اعصاب داوطلب از موارد ضروری می باشد.

9. پزشک بعدی که شما را مورد بررسی قرار خواهد داد، در واقع متخصص حلق و بینی می باشد. در این مرحله با توجه به نظر پزشک مورد نظر و انجام بررسی شرایط داوطلب در صورتی که تنگی نفس یا سینوزیت وجود داشته باشد، داوطلب از انجام معاینات رد خواهد شد.

10. آخرین پزشکی که باید برای معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله به او مراجعه کنید، معاینه گوش می باشد. در این مرحله که فرد از نظر شناسایی مورد سنجش قرار می گیرد و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، تایید خواهد شد و بدون مشکل بودن او مشخص خواهد شد. در غیر این صورت بر اساس نظرات هر یک از پزشکان تصمیم‌گیری می‌شود .

11. انجام معاینات پزشکی مطابق با دستورالعمل اجرایی و بر اساس دفترچه معاینات استخدامی صورت می پذیرد. تناسب قد و وزن داوطلبان با توجه به سن آنها و همچنین نظامی بودن این دانشگاه باید متناسب باشد و داوطلبان نباید از ۱۶۰ سانتیمتر برای آقایان و ۱۵۵ سانتی متر برای خانم ها قد کوتاه تر از آن داشته باشند.

نکته مهم : هرگاه داوطلبی دچار بیماری و یا نقص عضو باشد و این موضوع را پزشکانی که فرد را مورد معاینه قرار می‌دهند، پنهان نماید. به توصیه مرکز معاینات پزشکی و بر اساس شرایط تعیین شده و روش های جاری از خدمت اخراج و کلیه هزینه‌ها و خسارات مربوط به دانشگاه را در هر زمان پس از محرز شدن این موضوع باید پرداخت نماید.

 

جهت اطلاع از نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

چه نوع بیماری هایی در معاینات پزشکی دانشگاه بقیه الله مورد ارزیابی قرار می گیرد؟

لیست بیماری‌هایی که این دانشگاه به بررسی آنها می پردازند، بسیار زیاد می باشد و تقریبا می‌توان گفت در تمامی زمینه ها دانشگاه بقیه الله به بررسی شرایط جسمانی داوطلب برای نداشتن نقص جسمانی خواهد پرداخت. به همین دلیل ما برای آشنایی داوطلبان و پذیرفته شدگان مرحله اولیه اطلاعاتی در این زمینه ارائه خواهیم نمود.

 

جهت انجام ثبت نام سامانه ملی کارآموزی karamouz.irost.org برروی لینک کلیک کنید.

بررسی بیماری های پوست در معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

  • آکنۀ شدید صورت و بدن – جوش های بزرگ و عفونی
  • اگزمای سرشتی شدید
  • اگزمای وسیع – حساسیت های پوستی شدید
  •  عفونت قارچی گسترده و مقاوم به درمان
  • فرونکولوز متعدد در عودکننده و مزمن
  • گانگرن های پوستی و زخم هائی که اختلالات مثل دیابت توأم باشد.
  • جذام و سل های پوستی و ضایعات سفلیسی
  • پورفیری های جلدی
  • خال های مادرزادی و تومورهای عروق و آنژیوم ها بیش از 2 سانتی متر
  • ضایعات هیپرپیگمانتاسیون پوستی در مواردی که کراهت منظر شدید ایجاد کند.
  • بیماری هوچکین لوسمی ها رتیکولوزهای بدخیم التیام های پوستی (کلوئید) وسیع و عمیق (محل های ترمیم سوختگی و جراحی های بزرگ) اسکلرودرمی ها
  • کهیرهای پوستی مزمن و عود کننده
  • زگیل های متعدد در بدن
  • هر نوع بدخیمی های پوستی
  • در مورد زنان هیرسوتیسم از درجه 3 به بالا
  • الفانتیازیس یا لنف ادم مزمن
  • تعریق شدید و مزمن دست و پا
  • ایکتیوز اکتسابی و مادرزادی گسترده و شدید
  • لیکن پلان پوستی و مخاطی شدید و گسترده
  • پسوریازیس به هر صورت
  • درماتوزهای بولوز غیر میکروبی اکتسابی و مادرزادی
  • لوپوس سیستمیک و اریتماتوی دیسکوئید
  • رکلینگهاوزن (نوروفیبروماتوز) و توبروز اسکلروزیس
  • تومورهای خوش خیم و کیست های پوستی
  • میخچه کف پا مانع پوشیدن کفش گردد.
  • گزانتوماتوز های هیپرکلسترولمیک و ثانوی
  • آلبینیسم آلوپسی یونیورسالیس و توتالیسم آره آتاوسیع

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل انصراف از دانشگاه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

 

بررسی بیماری های فک و صورت و دهان

 

بررسی بیماری های فک و صورت و دهان

 

ناهنجاری های فک و صورت با کراهت منظر (جلوو عقب بودن فک تحتانی نسبت به فک فوقانی )
انکیلوز مفصل تمپورومندیبولر و دررفتگی عود کننده فک
تومورهای بدخیم فکین تومورهای خوش خیم نسبتاً حجیم با مشکلات زیبائی بیماری های بافت اطراف دندان و پیوره پیشرفته با تخریب استخوانی
زخم های دهانی ناشی از پمفیگوس ولیکن پلان لب شکری و شکاف کام با کراهت منظر
انسداد مجاری غدد بزاقی و سنگ ها و تومورهای غدد بزاقی فقدان تعدادی از دندان ها
ناهنجاری های دندانی درمان نشده (کرودینک دندانی دیپ بایت دندان قروچه کراس بایت های خلفی و قدامی) ماکروگلوسیا با اختلال در بیان و عملکدر دندان ها

 

برای اطلاع از ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت امام باقر(ع) ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

دستگاه بینائی در معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

 

  • اختلالات بینایی شدید (میوپی هیپرمتروپی آستیگماتیسم) ضعف بینایی چشم بیشتر از یک برای دیپلم و نظامی بیشتر از 2 برای لیسانس و بالاتر و غیر نظامی
  • سلامت و طبیعی بودن ته چشم و کره چشم
  • بلفاریت ها تغییرات التیامی حاصله از چسبندگی پلک ها به یکدیگر یا به کره چشم
  • تومورهای پلک آنتروپیون الکتروپیون پنوز یکطرفه یا دوطرفه کنژکیتویت بهاره ناخنک تراخم کراتوکونوس یک یا دو چشم کراتیت
  • هر نوع عمل جراحی روی قرنیه
  • کدورت های مرکزی قرنیه
  • التهاب پرده های عروقی چشم ناهنجاری های مادرزادی پرده های عروقی آلبینیسم اونیورسال
  • فقدان عدسی یک یا دو چشم (مادرزادی یا اکتسابی) در رفتگی عدسی یک یا هر دو چشم
  • کاتاراکت و ناهنجاری های مادرزادی عدسی
  • التهاب، دژنرسانس، خونریزی های زجاجیه ای و دکولمان زجاجیه
  • رتینوپاتی و رتینیت پیگمانتر، آنژیوماتوز های شبکیه، تومورها، کیست ها و تغییرات مادرزادی و ارثی شبکیه
  • نقص میدان دید، اختلالات رفلکس مردمک (بیماری هرنر، سندرم آدی آرگان روبرتسون)
  • استرابیسم داخلی یا خارجی، دوبینی یک یا دو چشم، نیستاگموس دائمی، ناهنجاریهای مادرزادی عضلات چشم
  • اگزوفتالمی دوطرفه یا یک طرفه، تومورهای داخل کاسه چشم
  • گلوکوم های ابتدایی یا ثانویه
  • فقدان عضوی و یا عملی یک چشم
  • داکریوآدنیت ها (حاد و مزمن)، داکریوسیستیت حاد و مزمن
  • تومورهای غدد اشکی و مجاری اشکی و ناهنجاری های مادرزادی و اکتسابی
  • سندرم چشم خشک (شوگرن)
  • اختلال دید رنگ، کوررنگی

 

جهت مشاهده کارنامه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

بیماری های استخوان ها و مفاصل

  • استئومیلیت، استئیت، تومورهای خوش خیم، کیست های استخوانی، آرتریت ها، جمودها و …(عفونت های مزمن استخوانی)
  • محدودیت حرکات یا دفرمیتی، فقدان یا قطع یکی از اندام ها
  • در رفتگی های مکرر مفاصل بزرگ و شست هر یک از دست ها
  • پارگی یا شلی لیگمانهای اطراف شانه، زانوها، مچ پا
  • فلج بعد از ابتلا به پولیومیلیت(فلج اطفال)
  • ناهنجاریهای مادرزادی اندام ها (کوتاهی نسبی اندام ها)
  • تنوسینوویت ها، اسکولیوز و اسپوندیلولیستزیس، اسپوندیلیت، اسپوندیلولیزیس
  • شکستگی حفره استابولوم و لگن، تورتیکولی مادرزادی و ا کتسابی
  • سابقه هر نوع عمل جراحی روی ستون فقرات
  • ساکرالیزاسیون و اسپینابیفیدا بدون علائم عصبی
  • سل ستون فقرات پیشرونده یا خاموش
  • ناهنجاریهای مادرزادی ستون فقرات
  • شکستگی استخوان دنبالچه
  • شکستگی ترقوه، بالا بودن مادرزادی استخوان کتف
  • شکستگی حفره گلنوئید استخوان شانه
  • پارگی کلی و جزئی عضلانی و ترس مفصل شانه، پارگی عضله دو سر بازوئی
  • در رفتگی یا فقدان سر استخوان رادیوس
  • تحت فشار بودن عصب مدیان در غلاف مچ دست
  • پارگی یکی از تاندون های هر یک از انگشتان دست و پا
  • انقباض نیام کف دست، سندرم و لکمن
  • قطع یا فقدان یک بند و یا یکی از انگشتان دست و پا
  • سینداکتیلی، شش انگشتی، تغییر شکل ساعد و مچ دست
  • هر نوع ضایعه ای که منجر به اختلال اعمال دست شود، سیکاتریس های بدشکل اندام فوقانی
  • اریب و کج بودن مفصل مچ پا
  • کف پای مسطح
  • هالوس والگوس، شست پا
  • کوتاهی یا پارگی تاندون آشیل پای افتاده پای چنبری کوتاهی و عدم تساوی پاها
  • کوکساوارا کوکساوالگا جوش نخوردن توبروزیته و اپیفزیت استخوان تی بیا
  • ژنوواروم (پا پرانتزی) و ژنووالگوم و چرخش های غیرطبیعی ساق پا
  • سابقه عمل جراحی روی لیگامانها و مفصل زانو
  • قطع یا فقدان انگشتان از هر پا
  • شش انگشتی در پا

 

برای اطلاع از نحوه دریافت انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

 

بیماری های دستگاه ادراری تناسلی معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

  • تومورهای خوش خیم و بدخیم دستگاه ادراری تناسلی
  • سل دستگاه ادراری تناسلی فیستولهای ادراری تناسلی ناهنجاری های مادرزادی و اکتسابی کلیه های کیستیک
  • یکطرفه یا دو طرفه سنگ کلیه یک طرفه و دو طرفه هیدرونفروز کلیوی کوچکی کلیه نفرکتومی پیوند کلیه
  • تنگی یا اتساع حالب ها اورتروسل سیستیت های حاد و مزمن سنگ های مثانه مثانه نوروژنیک پروستاتیت مزمن سنگ های پروستات
  • تنگی مجرای ادراری دیورتیکول اختلال مادرزادی مجرای ادراری سنگ های مجرای ادراری
  • هرمامرودیسم فقدان یا مخفی بودن بیضه یکطرفه یا دو طرفه واریکوسل هیدروسل اسپرماتوسل
  • کوچکی بیضه یکطرفه با دوطرفه

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین اطلاعات مربوط به معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله را به شما داوطلبان و علاقه مندان به این دانشگاه ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله  می باشید و یا اینکه به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، می توانید با کارشناسان دانشگاه بقیه الله ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط مردودی معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله بررسی سایر بیماری های دیگر و دریافت مشاوره سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل

دانشگاه یادگار امام

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

دانشجویان دختر دانشگاه بقیه الله

ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

رشته های دانشگاه بقیه الله

معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله چه زمانی صورت می پذیرد؟

انجام معاینات پزشکی زمانی صورت خواهد پذیرفت که داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند و برای انجام مصاحبه به دانشگاه بقیه الله مراجعه نموده باشند.

مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله چگونه است؟

برای انجام معاینات پزشکی این دانشگاه، باید به 8 پزشک متخصص مراجعه نمایید و هر یک از آن ها با توجه به تخصص خود، شما را مورد معاینه قرار خواهند داد.

آیا ممکن است به دلیل معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله از مصاحبه رد شویم؟

با توجه به حساسیت این دانشگاه، کلیه داوطلبان لازم است از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند. اما در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، احتمال رد شدن داوطلب وجود خواهد داشت.

آیا در صورت عدم مشکل جسمانی، ممکن است به دلیل وجود مشکلات مصاحبه گزینش و یا علمی رد شویم؟

بله. هر دو تیم و گروه، با یکدیگر نسبت به این دانشگاه تصمیم گیری می نمایند و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد، نتایج هر دو تیم مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

نظرات

62 دیدگاه دربارهٔ «مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام آیا با شماره‌ی چشم ۳ نزدیک بین، درصورتی که تراز علمی بالایی داشته باشیم، قبول می‌شویم؟

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)