ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام سامانه ملی کارآموزی karamouz.irost.org

karamouz.irost.org
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سامانه ملی کارآموزی آغاز شد. برای ورود به سامانه کارآموزی karamouz.irost.org می توانید در زمان مقرر اقدام نمایید. کلیه دانشجویان سراسر کشور می توانند با ورود به سامانه جامع کارآموزی دوره کارورزی خود را با موفقیت به انجام برسانند.

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان می توانند انجام ثبت نام سایت کارورزی را در همین سامانه انجام دهند. برای انجام سامانه ملی کارآموزی جدید و دریافت راهنمایی با کارشناسان سامانه ملی کارورز ما تماس حاصل نمایید.

تمامی دانشجویانی که در سایت karamouz.irost.org ثبت نام می نمایند، باید موافقت استاد راهنمای خود را، برای دوره کارآموزی دریافت نمایند. موافقت واحد مورد نظر با جذب هر یک از کارآموزان و صدور گواهی، به دانشگاه تحویل داده خواهد شد.

در واقع هدف از ایجاد این سامانه این است که دانشجویان بتوانند کلیه امور مربوط به کارآموزی را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهند. بنابراین تفاوتی ندارد در کدام یک از دانشگاه ها مشغول به تحصیل باشید.

 

برای انجام ثبت نام سامانه ملی کارآموزی karamoz.irost.org و دریافت راهنمای ورود به سامانه و رفع خطای تائید مشخصات با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

تمامی مراحل ثبت نام سامانه ملی کارآموزی karamouz.irost.org به صورت الکترونیک و در همین سامانه قابل انجام است.

 

نحوه ثبت نام سامانه ملی کارآموزی برای دانشجویان karamouz.irost.org

 برای ثبت نام سامانه ملی کارآموزی ویژه دانشجویان ابتدا باید وارد سایت karamouz.irost.org شوید. پس از اینکه وارد سامانه مورد نظر شدید، حال لازم است در بین گزینه های موجود در سایت، بر روی ثبت نام دانشجو کلیک نمایید و وارد صفحه ای به نام ثبت مشخصات دانشجو شوید.

 

سامانه کارآموزی

 

پس از طی نمودن این مراحل، حال باید اطلاعات خود را به طور دقیق و کامل ثبت نمایید و پس از اتمام آن، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

پس از اینکه برای انجام ثبت نام اقدام نمودید و پس از ورود به سامانه و وارد کردن اطلاعاتی همچون کد ملی و رمز عبور، در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد نموده باشید، پس از آن می توانید به کارتابل اختصاصی خود وارد شوید.

در صورتی که رمز عبور خود را برای ورود به سامانه جامع کارآموزی را فراموش نموده باشید، حال لازم است بر روی دکمه “کلمه عبور را فراموش کرده ام ” کلیک کنید.

برای اینکه مجددا به رمز عبور خود دسترسی داشته باشید می توانید در لینک مربوطه پس از وارد نمودن کد ملی و شماره همراه خود بر روی دکمه بازیابی کلیک کنید.

 

برای استعلام چک با کد ملی بر روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل ثبت درخواست در سامانه karamouz.irost.org

دانشجویانی که مایل به ثبت درخواست در سایت کارورزی می باشند، لازم است برای ثبت درخواست خود در سامانه پس از ورود به آن بر روی ثبت نام دانشجو کلیک نمایند.

پس از کلیک بر روی این گزینه سامانه فرم ثبت نام را در اختیار شما قرار خواهد داد که لازم است نام، نام خانوادگی، استان، شهرستان، شهر و تلفن را تکمیل نمایید.

همچنین علاوه بر آن اطلاعات کاربری همانند کد ملی و کلمه عبور را نیز تعیین نمایید تا در مراجعات بعدی خود بتوانید به راحتی وارد شوید.

 

ورود به سامانه جامع کارآموزی karamouz.irost.org

 

پس از اینکه تمامی امور مربوط به فرم سامانه ملی کارورز را به انجام رساندید، حال باید به صفحه مورد نظر وارد شوید. همانند تصویر زیر، بر روی دکمه “ورود به سامانه” که در قسمت سمت چپ سایت قرار دارد کلیک نمایید.

 

نحوه ثبت نام در karamouz.irost.org

 

پس از کلیک بر روی ورود به سامانه کارآموزی karamouz.irost.org با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را که از قبل تعریف نموده اید وارد نمایید.

 

سامانه ملی کارآموزی جدید

 

برای ورود به سامانه ملی کارآموزی جدید و انتخاب گزینه زیر می توانید وارد سامانه شوید. با انتخاب گزینه “کارتابل کارآموز” به صفحه شخصی وارد شوید.

 

سامانه ملی کارورز

 

پس از اینکه امکان ورود به سامانه ملی کارورز را پیدا کردید، حال لازم است بر روی گزینه مربوط به “درخواست کارآموزی جدید” مراحل بعدی را پشت سر بگذارانید.

 

مراحل ثبت نام در سایت کارآموزی

 

پس از اینکه فرم مربوطه را در سایت کارورزی تکمیل نمودید، حال لازم است برای تکمیل فرم، اطلاعات دانشگاهی و تحصیلی دانشجو را برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

 

سایت کارورزی karamouz.irost.org

 

برای مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل بر روی لینک کلیک کنید.

 

در صورت تکمیل دقیق فرم موجو در سایت کارورزی حال باید منتظر تائید درخواست خود بمانید. لازم به ذکر است که درخواست شما توسط مسئول کارآموزی دانشگاه به ثبت می رسد.

در صورت تائید مسئول دانشگاه، حال گزینه جایابی و تعیین واحد برای شما فعال خواهد شد و می توانید آن را انتخاب نمایید. نهایت انتخاب شما برای واحد مقصد می تواند سه اولویت به عنوان واحد مقصد باشد و پس آز آن باید منتظر تائید واحد انتخاب شده باشید.

 

برای ورود به سامانه karamouz.irost.ir بر روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای ثبت دانشگاه در سامانه ملی کارآموزی جدید

پس از اینکه وارد سامانه ملی کارورز شدید، حال لازم است بر روی گزینه مربوط به ثبت نام دانشگاه ها کلیک نمایید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر، سامانه ایمیلی برای مسئول کارآموزی شرکت ارسال خواهد کرد.

همچنین در صورت فراموشی کردن رمز عبور، این امکان وجود دارد که شما با استفاده از ایمیلی که در سامانه ثبت نام نموده اید مجددا از طریق ایمیل رمز عبور را بازیابی نمایید.

یکی از مهم ترین مواردی که برای ثبت دانشگاه در ورود به سامانه جامع کارآموزی باید مد نظر داشته باشید این است که دانشگاه مستقل باشد.

در واقع یکی از مهم ترین بندهای مربوط به این موضوع تعیین نمودن مستقل و یا غیر مستقل بودن دانشگاه می باشد. دانشگاه های مستقل دارای شناسه ملی 11 رقمی اختصاصی خواهد بود و وارد نمودن این شناسه در فیلد مربوطه الزامی می باشد.

برای ورود به سامانه جامع کارآموزی و انجام ثبت نام دانشگاه هایی که مستقل نمی باشند، با توجه به اینکه این دانشگاه ها زیر نظر دانشگاه های مستقلی می باشند، می توانند به هنگام ثبت نام مرکز مستقل را انتخاب نمایند.

در صورتی که در مرکز مورد نظر قبلا ثبت نام نموده اید، نام مرکز اصلی ظاهر خواهد شد و در غیر این صورت مرکز مستقل بالاتر را می توانید انتخاب نمایید.

 

برای متصل شدن به سامانه سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه تایید درخواست دانشجویان در سایت کارورزی karamouz.irost.org

پس از تایید درخواست دانشجو قسمت تایید شده، به دانشجو این امکان را می دهد تا جابه جایی را انجام دهد. کلیه امور مربوط به این دانشگاه برای صنعت به شکل خودکار تولید شده و مسئول کارآموزی دانشگاه را می توانید در کارتابل مربوط به خود مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که با توجه به نوع صنعت ممکن است علاوه بر معرفی نامه الکترونیکی، درخواست معرفی نامه رسمی دانشگاه بر روی سربرگ به مهر و امضا نیازمند باشد.

در صورتی که مرکز مستقل بالاتر در این سامانه ثبت نام نموده باشند، نام مرکز به صورت خودکار در ورودی اصلی ظاهر می شود و در غیر این صورت باید به دنبال مرکز مستقلی باشید.

 

برای اتصال به پشتیبانی سامانه گلستان بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سامانه جامع کارآموزی

برای کلیه افرادی که جهت ثبت نام سامانه ملی کارآموزی اقدام نموده اند علاوه بر معرفی نامه الکترونیک دانشگاه، اطلاعاتی همچون گواهی پایان دوره الکترونیک از محل کارآموزی (صنعت پذیرنده کارآموز) را می توان در ستون مربوط به ملاحظات درخواست دانشجو مشاهده نمود.

مشخصات کامل دانشجویی خود را در فرم مربوطه شامل: تاریخ درخواست، فصل کارآموزی، شماره دانشجویی، واحدهای گذرانده، معدل، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، گرایش تحصیلی، استاد کارآموزی، نوع دانشگاه و نام دانشگاه را وارد نمایید.

 

برای دریافت راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات مهم در ورود سامانه ملی کارورز

یا توجه به راهنمای سایت کارورزی به نشانی karamouz.irost.org شرط اول این است که پذیرش دانشجو توسط صنعت باید وجود داشته باشد.

پذیرش قطعی و نهایی هر یک از دانشجویان برای آغاز دوره کارآموزی در آن مرکز معرفی نامه الکترونیکی دانشگاه برای صنعت بایستی صادر شده باشد و همچنین توسط مسئول کارآموزی صنعت مشاهده شده باشد.

لازم به ذکر است که کلیه مراحل کارآموزی به صورت الکترونیک می باشد، صدور پایان نامه دوره کارآموزی توسط صنعت محترم دریافت می شود.

مسئول محترم در صورتی که نامه الکترونیک مهر شده دانشگاه محل تحصیل دانشجو را دریافت نماید. زمان مشاهده معرفی نامه الکترونیکی دانشگاه پذیرش فرد را لغو خواهد کرد و قوانین و قواعد را رعایت ننموده است.

لازم به ذکر است که دانشگاه ها علاوه بر دریافت پایان نامه الکترونیک، درخواست پایان دوره رسمی از صنعت بر روی سربرگ همراه با مهر و امضا نماینده که برای انکار در داخل سامانه با انتخاب گزینه چاپ پایان دوره، می توانید پایان نامه دوره را بر روی سربرگ شرکت پرینت مهر و امضا نمایند. تمامی موارد را به هنگام ثبت درخواست و تائید آن به صورت دقیق بررسی نمایید و پس از آن اقدام نمایید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه ورود به سایت ثبت نام سامانه ملی کارآموزی به نشانی karamouz.irost.org ارائه نماییم.

در صورتی که برای ورود به سامانه ملی کارآموزی جدید مشکلی دارید و یا مایل به انجام کلیه امور سایت karamouz.irost.org توسط کارشناسان ما می باشید، می توانید با مشاورین ما که شماره های آنان در وب سایت موجود است تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

برای اطلاع از رشته های مورد نیاز جامعه، آیین نام کارورزی وزارت علوم و اطلاع از رتبه قبولی در هر یک از دانشگاه های دولتی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307  تماس از سراسر کشور

9099075307  تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

سامانه پایش دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه نوبت دوم

karamouz.irost.org

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انجام ثبت نام سامانه ملی کارآموزی کجا باید مراجعه نماییم؟

برای انجام کلیه امور می توانید با ورود به سامانه کارآموزی karamouz.irost.org تمامی مراحل را پشت سر بگذارنید.

آیا سامانه ملی کارآموزی جدید تنها برای دانشجویان می باشد؟

خیر. ثبت دانشگاه و همچنین ورود به سامانه جامع کارآموزی برای دانشجویان، دانشگاه و اساتید خواهد بود.

آیا انجام ثبت نام در سایت کارورزی تنها برای دانشگاه خاصی می باشد؟

خیر. کلیه دانشجویان سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت karamouz.irost.org برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

من پس از انجام ثبت نام سامانه ملی کارآموزی رمز عبور خود را فراموش نموده ام آیا امکان بازیابی وجود دارد؟

پس از ورود به سامانه کارآموزی می توانید با وارد نمودن ایمیل خود رمز عبور را بازیابی نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور