ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1402 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران معافیت موقت و گواهی اشتغال به تحصیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، میتوانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی دانشجویان دانشگاه های سراسری از طریق سامانه گلستان، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین دانشجویان آزاد از طریق سامانه آموزشیار است.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز می توانند برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین از طریق سامانه هم آوا اقدام کنند. از آنجا که ارائه این گواهی در موارد بسیاری کاربرد دارد و بسیاری سوال دارند که گواهی اشتغال به تحصیل را از کجا بگیریم؟ می توانید سوالات و ابهامات خود را در این زمینه از طریق تماس با شماره 9099075307 و از طریق ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنید.

اهمیت صدور گواهی اشتغال به تحصیل چیست؟

گواهی اشتغال به تحصیل، همانطور که از نام آن بر می آید نشان دهنده شاغل به تحصیل بودن دانش آموز یا دانشجو می باشد. در بسیاری از موارد با داشتن گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان می توان از تسهیلات خاصی استفاده کرد و به همین دلیل، نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی همواره اهمیت داشته است. اگر به طور خلاصه در مورد کاربردهای صدور گواهی اشتغال به تحصیل صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

اهمیت صدور گواهی اشتغال به تحصیل

  • لزوم دریافت گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان مرد:

دانشجویان مرد مشمول خدمت سربازی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نیستند، برای تحصیل در دوره جدید گواهی اشتغال به تحصیل دریافت کنند.

  • دریافت کردن معافیت تحصیلی:

مشمولانی که می خواهند برای اخذ معافیت تحصیلی اقدام کنند، باید گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت نمایند و آن را به سازمان نظام وظیفه ارائه کنند.

  • ارائه به محل کار:

شاغلین برای ورود به محل کار باید گواهی اشتغال به تحصیل را ارائه نمایند.

  • ارائه برای دریافت گواهینامه رانندگی:

آقایان برای احراز نمودن مشکل نظام وظیفه جهت دریافت گواهینامه رانندگی باید به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نموده و گواهی اشتغال به تحصیل دریافت کنند.

  • ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور ( البته در چنین مواقعی گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان باید ترجمه گردد)
  • تحصیل در یکی از دانشگاه های داخل کشور
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای اخذ مجوز خروج از کشور برای دانشجویانی که قصد سفرهای زیارتی دارند.
  • حضور در سمینارهای علمی که در خارج از کشور تشکیل می شوند و اخذ مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشجویان شاغل به تحصیل در این مقاطع

اهمیت صدور گواهی اشتغال به تحصیل چیست؟

گفتنی است که برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل می توان به دو روش عمل کرد. یکی از ساده ترین راه ها، اقدام از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویی و روش دیگر ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه محل تحصیل است. در ادامه با هر دو این روش ها آشنا می شویم.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

جهت ورود به سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی بر روی لینک کلیک نمایید

نحوه صدور گواهی اشتغال به تحصیل از سایت گلستان

دانشجویان دانشگاه سراسری غالباً سوال دارند که گواهی اشتغال به تحصیل را از کجا بگیریم؟ یکی از روش های دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی، مراجعه به سامانه گلستان osreg.pnu.ac.ir می باشد. برای این منظور، می توانید مراحل زیر را طی نمایید:

  • ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه محل تحصیل و کلیک بر روی بخش آموزش. از این به ترتیب، گزینه دانشجو، درخواست ها، و درخواست گواهی اشتغال به تحصیل را انتخاب نمایید.

گام اول صدور گواهی اشتغال به تحصیل از سایت گلستان

  • چنانچه در ترم جاری انتخاب واحد کرده و وضعیت فعال داشته باشید، فرمی به شکل زیر برای شما ظاهر می شود. دکمه ” درخواست جدید” را لمس کنید تا به مرحله بعد بروید.

گام دوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل از سایت گلستان

  • در این قسمت، لازم است که اطلاعات خواسته شده را پر کنید. چند نکته را مورد توجه داشته باشید.
    1. در فیلد نوع گواهی، مشخص نمایید که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان را برای چه منظوری می خواهید. اگر مورد شما در میان گزینه ها موجود نبود می توانید باکس ” سایر” را بزنید.
    2. برای محدود نمودن نام شهرها و ادارات، می توانید نام را به همراه علامت % در اول آن قرار داده و سپس آیکون ” ؟ ” را انتخاب نمایید.
    3. اگر نوع اداره و شهر مورد نظر موجود نبود، گزینه ” سایر” را کلیک و نام را به صورت دستی وارد کنید.

گام سوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل از سایت گلستان

  • چنانچه گواهی به تایید نیاز داشت، برای چاپ بایستی حتما آن را تایید نمایید.

گام چهارم صدور گواهی اشتغال به تحصیل از سایت گلستان

چنانچه در ارتباط با جزئیات دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین سوالی داشتید با مشاوران ایران تحصیل 9099075307 در تماس باشید.

درخواست اینترنتی گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه سجاد

همانطور که قبلا گفته شد، برای ورود به بخش درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه سجاد، بیش از هر چیز باید ثبت نام صورت گیرد. در ادامه مراحل گام به گام دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین در این سایت را ارائه کرده ایم.

 

  • آدرس اینترنتی saorg.ir را در موتور جستجوگر خود وارد نموده و پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه ” ثبت نام که در بالای صفحه واقع شده است را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعد، پس از خواندن قوانین و مقررات، عبارت ” با قوانین موافق هستم”.
  • در مرحله بعد بایستی چند فیلد را عنوان های نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل، پست الکترونیک و رمز عبور پر کنید.

گام اول درخواست اینترنتی گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه سجاد

  • در گام بعد باید گزینه مربوط به محلی که میخواهید گواهی را به آنجا ارائه کنید، انتخاب نمایید.

گام دوم درخواست اینترنتی گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه سجاد

  • در نهایت، نام کاربری ( کد ملی) و رمز عبور ( که خودتان آن را تعیین کردید) به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر اطلاعات خود را در تا یک ماه بعد تکمیل نکنید، حساب کاربری باطل خواهد شد. از این پس می توانید با انتخاب گزینه ” ورود” برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان اقدام کنید.

گام سوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه سجاد

به منظور دریافت راهنمای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی لینک مربوطه را انتخاب کنید.

 

 

نحوه صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد

بسیاری از دانشویان دانشگاه آزاد سوال دارند که گواهی اشتغال به تحصیل را از کجا بگیریم؟ واحدهای دانشگاه آزاد سامانه های متفاوتی دارد و دانشجویان می توانند برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل از طریق این سامانه ها اقدام کنند.

سامانه آموزشیار یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است و افراد می توانند با وارد شدن به این سامانه درخواست خود را برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی ثبت کنند. در ادامه راهنمای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد را ارائه کرده ایم.

ابتدا وارد به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir شده و مطابق تصویر بخش “دانشجو” را انتخاب کنید.

گام اول صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد

در گام بعد شماره دانشجویی خود را با کد امنیتی در کادرهای مربوطه ثبت کرده و پس از ثبت اطلاعات درخواستی گزینه تایید را انتخاب نمایید.

گام دوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد

در گام بعد وارد صفحه اصلی آموزشیار می شوید و باید نام کاربری، شماره دانشجویی و کد تصویر را ثبت کنید. برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، وارد قسمت امور دانشجویان شوید تا فرم ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل و خروج از کشور را مشاهده کنید.

گام سوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد

در این مرحله همه بندهای این فرم پر کنید و در آخر بر روی گزینه ثبت فرم کلیک نمایید تا درخواست شما از سوی کارشناسان بررسی و گواهی اشتغال به تحصیل صادر شود.

نحوه صدور گواهی اشتغال به تحصیل علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا را برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل راه اندازی کرده است. دانشجویان برای ثبت درخواست صدور گواهی باید مراحل زیر را طی کنند:

ابتدا وارد سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد پورتال اصلی شوید.

گام اول صدور گواهی اشتغال به تحصیل علمی کاربردی

در گام بعد از صفحه اصلی سامانه هم آوا گزینه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل را انتخاب کنید.

گام دوم صدور گواهی اشتغال به تحصیل علمی کاربردی

برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه هم آوا، دانشجو باید فرم گواهی اشتغال به تحصیل را تکمیل کرده و در آن مشخصات شخصی را به همراه محل ارائه گواهی اشتغال به تحصیل ثبت کنند.

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری پیام نور

دانشگاه پیام نور که از جمله دانشگاه هایی است که دانشجویان آن به صورت حضوری و غیر حضوری تحصیل می کنند نیز صدور گواهی اشتغال به تحصیل را به صورت اینترنتی انجام می دهد. اما دانشجویان این دانشگاه سوال دارند گواهی اشتغال به تحصیل را از کجا بگیریم؟

چندی پیش مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اعلام کرد که دانشجویان متقاضی دریافت گواهی اشتغال می توانند با مراجعه به سایت جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و تکمیل موارد خواسته شده، برای این منظور اقدام نمایند.

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری پیام نور

همچنین، در گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری می توان عناوین و محتوایی همچون مشخصات شناسنامه ای، مشخصات سازمان گیرنده گواهی نامه، شماره دانشجویی، ترم تحصیلی در حال اشتغال، و مهر و امضای مسئول ذیربط را مشاهده نمود. مراحل دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی دانشجویان پیام نور به ترتیب زیر می باشند:

  • ارائه درخواست از طریق مراجعه به سایت گلستان و ورود به بخش آموزش
  • اخذ تایید کارشناس خدمات آموزشی مرکز
  • تایید ریاست دانشکده یا واحد آموزشی
  • چاپ گواهی صادر شده به همراه مهر و امضای ریاست مرکز

برای اطلاع از نحوه دریافت استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

قوانین صدور گواهی اشتغال به تحصیل

خوشبختانه سازمان امور دانشجویی با راه اندازی سامانه سجاد، این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق ورود به سامانه سجاد برای استعلام گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری و حضوری اقدام نمایند. البته قبل از اینکه با روش دریافت این گواهی بیشتر آشنا شویم، بهتر است چند نکته را مد نظر داشته باشید.

  • ورود به سامانه سجاد به آدرس saorg.ir و ثبت نام برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل تنها برای دانشجویانی است که در داخل کشور مشغول به تحصیل می باشند. دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور می بایست به به صفحه انگلیسی این سامانه مراجعه نمایند.
  • ورود آدرس ایمیل و شماره موبایل معتبر دانشجو الزامی می باشد. چرا که برای انجام فرایند ثبت نام، در طول فرایند کدهای تاییدیه به آدرس ایمیل و شماره تلفن این افراد ارسال خواهد شد.
  • دانشجو باید حتما آدرس ایمیل و شماره موبایل شخصی خود را وارد نماید تا بتواند از اطلاع رسانی های بعدی مطلع شود.
  • دریافت از دو مرحله ثبت نام و ورود تشکیل شده است و دانشجو باید این دو مرحله را طی نماید.
  • پس از انجام ثبت نام و اتمام آن، دانشجو می تواند برای ورود از نام کاربری (کد ملی) استفاده کرده و درخواست خود را به ثبت برساند.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

خلاصه مقاله صدور گواهی اشتغال به تحصیل

در این مقاله با نحوه درخواست و صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری آشنا شدیم و دیدیم که از چند روش می توان برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اینترنتی اقدام کرد. دانشجویان دانشگاه سراسری که سوال دارند گواهی اشتغال به تحصیل را از کجا بگیریم؟ باید از طریق سامانه گلستان درخواست دهند.

چنانچه شما نیز قصد دارید برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل آنلاین اقدام کنید، می توانید راهنمایی های لازم در مورد روند اخذ آن در هر کدام از دانشگاه های کشور، نحوه ترجمه و برخورداری از کاربردهای مختلف، و یا هر گونه مورد این چنینی را از مشاوران ایران تحصیل دریافت نمایید. به این منظور، کافی است که از طریق شماره 9099073507 بطور 24 ساعته با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دریافت PDF کلیک کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران معافیت موقت و گواهی اشتغال به تحصیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل چه باید کرد؟

برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری می توان به سایت جامع گلستان یا سامانه سجاد مراجعه نمود.

کاربردهای گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان چیست؟

در این مقاله، همه توضیحات لازم در این باره را ذکر کرده ایم.

برای ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل چه اقداماتی لازم است؟

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد نحوه ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1402 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما»

  1. Avatar photo سیمین گفت:

    سلام اشتغال به تحصیل فقط برای آقایونه یا برای خانوما هم ممکنه نیاز بشه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اگر نیاز باشد برای خانمها هم صادر میشود.

  2. Avatar photo محمدحسن گفت:

    سلام من بخاطر بیماری از 9 سالگی مدرسه رفتم و الان 20 سالمه. امکانش هست که برای من گواهی اشتغال به تحصیل صادر کنن؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله میتونید در این مورد به اداره آموزش و پرورش شهرتون مراجعه کنید.

  3. Avatar photo Shahrzad گفت:

    سلام
    من به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم آبا میتوانم بایبت سال های تحصیلم گواهی اشتغال به تحصیل دریافت کنم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز گواهی اشتغال به تحصیل مخصوص افرادی است که مشغول تحصیل باشند شما فارغ التحصیل هستید.

  4. Avatar photo Felo گفت:

    سلام من کارشناسی رو ۷ ترمه تموم کردم دانشگاه تا چه زمانی به من گواهی اشتغال به تحصیل میده؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      پس از پایان مقط تحصیلی می توانید گواهی اشتغال دریافت نمایید

  5. Avatar photo ehsan گفت:

    سلام خسته نباشید برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل برای ارشد باید اول دانشگاه ثبت نام کنیم ؟ گواهی رو خوده دانشگاه از سازمان وظیفه درخواست میزنه؟ یا اینکه خودمون باید درخواست بدیم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اول ثبت نام کنید بعد از سخا درخواست ثبت کنید.

  6. Avatar photo امیر محمدم گفت:

    من باز مانده از تحصیل هستم خرداد ۱۳۸۲ دوم متوسطه هستم میتونم برای فارغاتحصیلی دیپلم ادامه تحصیل بدم یا باید برم خدمت بعد ادامه تحصیل بدم از طرفی ام معافیت پزشکی میتونم بگیرم موندم چکار کنم چون معافیت پزشکی استخدام اردارات وارگان دولتی مشکل پیدا پیکنم از طرفی ب.رم خدمت چون سابقه تشنج دارم میترسم چور دیگه به مشکل بخورم لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      گرفتن معافیت پزشکی محدودیت های شغلی داردتا اتمام 20 سالگی فرصت گرفتن دیپلم را دارید.

  7. Avatar photo ببب گفت:

    سلام وقت به خیر من دانشگاه آزاد درس می‌خوانم برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل میگن باید کل شهریه را واریز کنم آیا راهی دیگری هست که بتوانم گواهی بگیرم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام با آموزش رای زنی کنید

  8. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وقت بخیر،از چه زمانی میشه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه گرفت؟منظورم اینه که امکانش هست بلافاصله بعد از ثبت نام در دانشگاه گواهی اشتغال به تحصیل رو گرفت؟یا باید چند ماهی از تحصیل بگذره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بعد از ثبت نام قطعی میتونید گواهی رو دریافت کنید.

  9. Avatar photo reza گفت:

    سلام مدت زمان اعتبار گواهی اشتغال ب تحصیل در دانشگاه پیام نور چند سال است؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام روزتون بخیر با توجه به مقاله مدت زمان برای کار شناسی 5 سال و برای کارشناسی ارشد 3 سال است ولی بستگی به این دارد که چند ترمه مقطع تحصیلی خود را به پایان می رسانید برای اطلاع بیشتر تماس بگیرید

  10. Avatar photo ali گفت:

    سلام من فارغتحصبل شدم امسال و شروع 18 سالگیم در اواخر شهریور ماه هست و میخام پشت کنکور بمونم برای بار اول من اشتغال به تحصیل لازم دارم برای پشت کنکور موندن ؟ الان اقدام کنم یا شهریور ؟ شهریور من مدرسه ای تحصیل نمیکنم اشتغال به تحصیلم شرایتش چیمیشه؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      بعد از فارغ التحصیل در هر مقطع از سوی نظام وظیفه 6 ماه تا یکسال بر حسب شرایط فرصت دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)