ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی در سال ۱۴۰۲

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی شامل چه رشته هایی می‌شود یا بهترین رشته های تجربی به ترتیب کدامند؟ چنانچه داوطلب کنکور تجربی باشید قطعاً به رقابت شدید خصوصاً در سال‌های اخیر کاملاً آشنا هستید. به همین دلیل مشاوره رایگان کنکور تجربی را می‌توان همان چیزی دانست که هر یک از داوطلبانی که مایل به آن در تمامی مراحل حتی در زمان انتخاب رشته کنکور خواهند بود.

 

برای بسیاری از داوطلبان انتخاب رشته کنکور تجربی ، صرفاً بر اساس رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی صورت می پذیرد. در صورتی که ما توصیه می نماییم که همه جانبه به تمامی موارد توجه داشته باشید. برنامه‌ریزی برای کنکور تجربی ، همان چیزی است که می‌تواند شما را به تمامی اهدافتان برساند. همچنین جدول درآمد های رشته های پیراپزشکی ، برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به قبولی در رشته پزشکی نمی‌شوند‌ بسیار کمک کننده می‌باشد.

 

بررسی و تحلیل کارنامه های زیر 1000 کنکور تجربی ، کمک می‌کند تا شما به فاصله حداقلی با این رتبه‌ها دست یابید و به همین دلیل به راحتی در یکی از رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی پذیرفته خواهید شد. ورود به این رشته ها در دانشگاه‌های مختلف و با رتبه‌های مختلف امکان پذیر می‌باشد. اطلاع از جدول درآمد رشته های پیراپزشکی نیز، به شما کمک می‌نماید تا با درآمد مشاغل آینده آشنا شوید.

 

در ادامه به ارائه لیست بهترین رشته های تجربی بر اساس بازار کار خواهیم پرداخت. اما توصیه ما برای تمامی داوطلبان این است که اگر می‌خواهید در هر یک از این رشته در هر دانشگاهی پذیرفته شوید، بهتر است از موارد لازم اطلاعات جامعی را کسب نمایید. کافی است با متخصصین ایران تحصیل شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین رشته های تحصیلی  ، جدول درآمد رشته های پیراپزشکی ، زمان دقیق انتخاب رشته و مشاوره قبولی در رشته مورد علاقه خود با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور 9099075307 ( تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

لیست رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی

 

لیست رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی

 

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی شامل لیست رشته های پزشکی و پیراپزشکی می‌گردد. اولین رشته پردرآمد تجربی را می‌توان رشته پزشکی دانست. یکی از سوالاتی که در ادامه برای داوطلبان مطرح می‌شود، به موضوع چگونه رشته پزشکی قبول شویم بازمی‌گردد. در ابتدا بهتر است منابع کنکور تجربی را به درستی انتخاب نمایید و به ضرایب دروس کنکور تجربی نیز، نگاه دقیقی داشته باشید.

 

پذیرش در رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی راه‌های مختلف و در دانشگاه‌های مختلفی امکان پذیر می‌باشد. پزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان را می‌توان از جمله راه‌هایی دانست که داوطلبان با توجه بدان می‌توانند پذیرفته شوند. سایر لیست رشته ها را در ادامه برای شما ذکر خواهیم نمود. قبل از آن به این نکته توجه نمایید که جدول درآمد رشته های پیراپزشکی با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

  • دندانپزشکی 
  • داروسازی
  • فیزیوتراپی
  • علوم آزمایشگاهی
  • دامپزشکی
  • علوم تغذیه
  • رادیولوژی
  • روانشناسی 
  • پرستاری 
  • بینایی سنجی
  • زیست شناسی
  • اتاق عمل
  • شنوایی شناسی
  •  هوشبری
  • شیمی
  • زیست شناسی سلولی مولکولی
  • کار درمانی
  • مامایی
  • اعضای مصنوعی
  • گفتار درمانی

 

 

رشته های تحصیلی پر درآمد را می توان در ابتدا رشته های پزشکی و پس از آن رشته های پیراپزشکی دانست

 

 

جدول درآمد رشته های پیراپزشکی

 

جدول درآمد رشته های پیراپزشکی

جدول درآمد رشته های پیراپزشکی

 

در رابطه با جدول درآمد رشته های پیراپزشکی باید بگوییم که بسته به هر یک از رشته های انتخابی شما، می تواند این جدول متفاوت باشد. برخی از سایت ها اقدام به ارائه درآمد رشته های تحصیلی پردرآمد تجربی می باشد می نمایند . ما به هیچ عنوان این کار را اصولی نمی دانیم. زیرا در هر محلی و با توجه به تخصص هر فرد، می تواند این مورد متفاوت باشد.

 

به عنوان مثال اگر بخواهیم به جدول درآمد رشته های پیراپزشکی اشاره نماییم. قطعا ابتدا به درآمد رشته پزشکی می پردازیم. پزشکی فرض کنید را که در یک روستای دور افتاده مشغول به خدمت است و تخصص زیادی را در حوزه رشته خود ندارد، چه درآمدی را خواهد داشت؟ حال پزشکی را در یک شهر بزرگ که تخصص بالایی را دار را به این تصور اضافه نمایید آیا نباید جزو رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی باشد؟

 

جدول درآمد رشته های پیراپزشکی که در برخی از سایت ها ارائه می گردد، عموما به لیست درآمد کشورهای خارجی مربوط می شود و به همین دلیل ، این جداول مغایر با جداول در ایران می باشند. بنابراین بهتر است به کسب اطلاعات دقیق تر و مشورت با متخصصین در این حوزه بپردازید.

 

بهترین رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی به ترتیب

قبل از اینکه به ارائه بهترین رشته های تجربی به ترتیب اشاره نماییم، بهتر است نکته ای را به تمامی داوطلبان عزیز یادآور شویم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بهترین ها، الزاما بهترین رشته های پر درآمد تجربی نخواهند بود. بنابراین بهترین رشته را می توان متناسب ترین رشته فرد و مطابقت با شخصیت او دانست.

 

اما به صورت کلی بهترین رشته های تجربی را به ترتیب می توان در ابتدا رشته هایی همانند پزشکی ، دندانپزشکی ، پرستاری ، اتاق عمل و… دانست. اما نکته مهم این است که ابتدا از متخصصین کمک بگیرید و با استفاده از تست شخصیت و آزمون رغبت، به آنچه مطابق با ویژگی های شما می باشد، دست به انتخاب بزنید. ممکن است بهترین رشته برای شما رشته کشاورزی باشد و شما را به بهترین درآمد در آینده بهره مند سازد.

 

 

زیرشاخه رشته های تجربی همراه با رتبه

زیر شاخه رشته های تجربی همراه با رتبه در سال های مختلف بسته به دانشگاه ها و ظرفیت آنان ، دشواری سوالات کنکور سراسری ، می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای سال 98 ممکن است فردی که مایل به تحصیل در رشته های تحصیلی تجربی همانند رشته پزشکی می باشد، شاید به راحتی با رتبه 100 در دانشگاه تهران پذیرفته شود اما همین فرد سال بعد با رتبه 50 نیز، موفق به پذیرفته شدن نگردد.

 

بنابراین بسیاری از موارد را می توان بسته به رتبه و شرایط همان سال متفاوت دانست. بنابراین حتی در دهه های مختلف ، ما می توانیم به زیرشاخه رشته های تجربی همراه با رتبه جهت معرفی هر یک از داوطلبان اشاره نماییم. زیرا جدول رشته ها و ظرفیت آنان در هر سال متغییر می باشد و به همین دلیل تغییراتی را در رتبه های لازم ایجاد نموده است.

 

 

بهترین رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی از نظر بازار کار

بهترین رشته های تجربی از نظر بازار کار را می توان در ابتدا رشته های پزشکی دانست. به عنوان مثال این رشته از جمله رشته هایی است که بسیار می تواند به درآمد داوطلبان در آینده کمک نماید. جدول درآمد رشته های پیراپزشکی نیز، نشان از بالا بودن درآمد این رشته ها می باشد. بنابراین همانطور که انتظار می رفت، رشته های تحصیلی پردرآمد تجربی را می توان همان رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانست.

 

در این مطلب تلاش نمودیم که شما را با تمامی رشته های تحصیلی پردرآمد تجربی آنان نماییم. اما همانطور که می دانید، آنچه مهتر از این اطلاع می باشد، نحوه پذیرش در این رشته های است. زیرا حتی شما اگر با رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی نیز آشنا باشید، باز هم در صورتی که نتوانید در این رشته های پذیرفته شوید، اطلاعات به دست آمده کمکی به شما نخواهد نمود.

 

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با نحوه پذیرش رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی , مشاغل مربوط به رشته تجربی می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های موجود در جدول زیر تماس حصل نمایید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی  ، جدول درآمد رشته های پیراپزشکی ، زمان دقیق انتخاب رشته و مشاوره قبولی در رشته مورد علاقه خود با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال مشاوره و راهنمایی رشته های تجربی بر طرفدار

کانال مشاوره و راهنمایی رشته های تجربی بر طرفدار

بیشتر بدانید

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

روش مطالعه دروس عمومی کنکور

نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس

رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان

 اعتبار مدرک پردیس خودگردان

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان

رشته های پرطرفدار تجربی کدامند ؟

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی کدام اند؟

رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی شامل لیست رشته های پزشکی و پیراپزشکی می‌گردد.

چه چیزی ما را به رشته های تحصیلی پر درآمد تجربی نزدیک تر میکند؟

بررسی و تحلیل کارنامه های زیر 1000 کنکور تجربی، برنامه ریزی و اطلاع از منابع صحیح آزمون.

بهترین رشته های تجربی از نظر بازار کار کدام اند؟

بهترین رشته های تجربی از نظر بازار کار را می توان در ابتدا رشته های پزشکی دانست.

نحوه پذیرش در رشته های تحصیلی پردرآمد تجربی چیست؟

برای مشاوره و کسب اطلاع بیشتر در رابطه با قبولی در بهترین رشته تجربی میتوانید با متحصصان و مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-1403

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)