ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ + دانلود | ایران تحصیل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام بدون آزمون منتشر شد. هر فرد در صورت داشتن شرایط ضروری می‌تواند پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی سراسری اقدام به ثبت‌نام در این دوره بدون کنکور کند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام متشکل از شرایط عمومی و اختصاصی کلیه داوطلبین وظیفه عمومی، سهمیه‌ها، لیست رشته محل‌ها طبق سوابق تحصیلی، مدارک لازم برای ثبت‌نام، فرم پیش‌نویس ثبت‌نام، جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم)  با در نظر گرفتن گروه آزمایشی و نوع دیپلم است.

محتوای دفترچه دانشگاه دولتی براساس سوابق تحصیلی موارد بسیاری را شامل می‌شود. هر داوطلب پس از دانلود دفترچه دانشگاه دولتی براساس سوابق تحصیلی در ابتدا باید مندرجات آن را با دقت مورد مطالعه قرار دهد و سپس هرگونه اقدام لازم را برای ثبت نام بدون آزمون انجام دهد.

سهمیه‌های مناطق سه‌گانه، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان در پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری، مطابق با قوانین مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آن اعمال می‌گردد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1402

✅ مسئولیت رسمی برگزاری کنکور سراسری برعهده سازمان سنجش آموزش کشور است و به همین سبب ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری هم یکی از وظایف این سازمان است.

✅ همزمان با آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری، دفترچه‌ای با عنوان سوابق تحصیلی در سامانه سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر می‌شود.

✅ کلیه داوطلبین و متقاضیان، با در نظر گرفتن مهلت ثبت نام بدون کنکور 1402 به سایت سنجش مراجعه کرده و به صورت کامل دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ را مطالعه کنند. سپس با گردآوری کد رشته محل موردنظر خود در نهایت ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند.

✅ در ادامه این بخش از مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور در سال‌های گذشته قرار گرفته است تا شما با جزئیات و محتوای این دفترچه به طور دقیق‌تر آشنا شوید. لازم به ذکر است که به محض اینکه دفترچه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی سراسری 1402 منتشر شد، لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر ماه 1401
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1401

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری

دفترچه ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور برای افراد ورودی مهر ماه ۱۴۰۲ در حال حاضر منتشر شده است و در دسترس داوطلبان قرار دارد.

اما در رابطه با زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی سراسری برای افراد و داوطلبان ورودی بهمن ماه هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید تا زمان انتشار این دفترچه توسط مسئولین امر صبر کرد. البته باتوجه به زمان انتشار این دفترچه در سال‌های گذشته، می‌توان حدس زد که این دفترچه حدودا در مرداد ماه منتشر می‌شود.

برای مطالعه رشته های بدون کنکور ریاضی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

کلیه اطلاعاتی که در راستای انجام نام نویسی و انتخاب رشته برای داوطلبات کاربردی است، در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری درج شده است، تمامی عناوین و سرفصل‌های قرار داده شده در دفترچه بدون آزمون سراسری در زیر بیان شده است.

✔ جدول زمان‌بندی پذیرش

✔ شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

✔ سهمیه‌ها و تسهیلات

✔ مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته

کد نظام وظیفه

✔ نحوه انتخاب رشته

✔ جداول رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی و پردیس خودگردان و همچنین موسسات آموزش عالی

✔ لیست رشته‌های تحصیلی ارئه شده در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

برای کسب اطلاع از تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

لیست رشته های بدون کنکور موجود در دفترچه

در دفترچه رشته های بدون کنکور تمامی رشته های تحصیلی در همه دوره های تحصیلی روزانه، نوبت دوم، مجازی، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی برای هر کدام از استان ها به تفکیک ذکر شده است. به علاوه در هر کدام از جداول جزئیاتی هم چون گروه و دوره تحصیلی، کد رشته محل، عنوان رشته، ظرفیت پذیرش نیمسال مربوطه، جنس پذیرش و توضیحات ارائه می شود.

ما در جدول های زیر سعی کرده ایم تا لیست این رشته ها را به تفکیک گروه آزمایشی ذکر نماییم تا داوطلبان عزیز با آگاهی به انتخاب بپردازند.

🔔 اطلاعیه: لیست رشته محل ها بسیار زیاد است، بنابراین شما برای مطالعه دقیق آن ها باید دفترچه رشته های بدون کنکور را دانلود کنید و اگر فرصت و زمان مطالعه دقیق دفترچه را به هر دلیل ندارید می توانید برای اطلاع از لیست رشته مورد نظر خود  با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و به راحتی اطلاعات رشته محل های خود را دریافت نمایید.

 گروه آزمایشی علوم ریاضی فیزیک
کاردانی معماری کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندسی مکانیک
کاردانی فنی عمران مهندسی عمران مهندسی برق
کاردانی فنی مکانیک مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر
کاردانی علمی کاربردی برق قدرت کاردانی فنی الکترونیک مهندسی معماری
کاردانی نقشه برداری کاردانی فنی صنایع مهندسی پزشکی
مهندسی شیمی

 

 گروه آزمایشی علوم تجربی
کاردانی تولید و فرآوری خرما کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر زمین شناسی
کاردانی تکنولوژی صنایع غذایی کاردانی امور زراعی و باغی علوم دامی
شیمی محض کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی علوم و مهندسی باغبانی
زیست شناسی گیاهی کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری علوم و مهندسی خاک
علوم و مهندسی صنایع غذایی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی شیمی آزمایشگاهی علوم و مهندسی جنگل

برای اطلاع از معدل لازم برای رشته‌های بدون کنکور سراسری روی لینک کلیک کنید.

 گروه علوم انسانی
زبان و ادبیات فارسی کاردانی امور دولتی حسابداری
کاردانی گردشگری کاردانی حسابداری حقوق
کاردانی هتلداری کاردانی مدیریت بازرگانی روانشناسی
مدیریت صنعتی کاردانی امور مالی و مالیاتی علوم سیاسی
کاردانی تربیت معلم قرآن کریم کاردانی مدیریت صنعتی مدیریت بازرگانی
مشاوره کاردانی بیمه علوم ورزشی
کاردانی علوم قضایی کاردانی امور بانکی مدیریت دولتی
اقتصاد

 

 گروه آزمایشی هنر
کاردانی باستان شناسی کاردانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی عکاسی
طراحی صنعتی کاردانی گرافیک ارتباط تصویری
کاردانی طراحی پوشاک کاردانی انیمیشن طراحی لباس
تلویزیون و هنرهای دیجیتالی کاردانی هنر سفالگری نقاشی

اگر می خواهید از انتخاب رشته رایگان کنکور بهره مند شوید، لینک قرمز را انتخاب نمایید

راهنمای انتخاب رشته های بدون کنکور

ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون در یک مرحله صورت می گیرد. بدین مفهوم که بعد شروع مهلت نام نویسی، متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه رشته های بدون کنکور، اطلاعات خود را وارد کرده و 150 کد رشته محل را انتخاب نمایند. برای آشنایی بیشتر فرایند کلی را به صورت مرحله ایی توضیح می دهیم.

🔷 ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب لینک دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور

🔷 پر کردن فرم پیش نویس که در آخر دفترچه ذکر شده است.

🔷 وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی در کادرهای مربوطه و ثبت اولویت های انتخاب رشته. اگر کد رشته محلی را به انتخاب درج کرده باشید، پیام خطا به نمایش در خواهد آمد که برای رفع آن باید اقدام کنید و یا ویرایش لازم را انجام دهید.

🔷 رشته ها بر حسب دوره ها و مقطع به رنگ های مختلف نمایش داده می شوند، بنابراین حتما از قبل کد رشته ها و دانشگاه های محل پذیرنده را به همراه مقطع مورد نظر بررسی و در صورت بروز خطا مجددا به مرحله قبل رفته و ویرایش کنید.

🔷 چنانچه همه مراحل به درستی انجام داده باشید، با کلیک بر روی اتمام فرایند یک شماره پرونده 7 رقمی به همراه کد 16 رقمی رهگیری به شما تعلق خواهد گرفت.

🔷 به طور معمول یک مهلت ویرایش در نظر گرفته می شود تا آن دسته از داوطلبانی که فرم ثبت نامی آن ها نیازمند اصلاح می باشد، در موعد مقرر به ویرایش بپردازند.

راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور

جهت آشنایی با رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری  لینک قرمز را انتخاب نمایید

شرایط دفترچه رشته های بدون آزمون

بسیاری از متقاضیان تصور می کنند که تنها شرط قبولی در رشته های بدون آزمون صرفا داشتن معدل قابل قبول است. این در حالی است که در دفترچه رشته های بدون کنکور جزئیات و شرایط دیگری نیز ذکر شده است. از این رو اگر داوطلب از این شرایط برخوردار نباشد امکان ثبت نام و انتخاب رشته را نخواهد داشت. به طور کلی شرایط به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند.

شرایط عمومی که در بین اغلب آزمون ها یک سال می باشد. به همین علت از بیان آن ها خودداری می‌کنیم. اما برای رفاه حال علاقه مندان ورود به رشته های بدون آزمون شرایط اختصاصی را شرح می دهیم.

🔷 داشتن مدرک دیپلم نظام جدید در یکی از رشته های نظری، فنی حرفه ای، کار دانش، یا ارائه یکی از مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم، کاردانی در یکی از موسسات عالی و دانشگاه ها یا آموزشکده های فنی و حرفه ای

🔷 داوطلبانی که مشغول به تحصیل هستند، اخذ مدرک مربوطه نهایتاً تا ۳۱ شهریور الزامی خواهد بود.

🔷 افرادی که مدرک دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام سالی واحدی یا سالی واحدی هنرستان را دارند، اما از مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی برخوردار نیستند، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته نیستند. ثبت نام انتخاب رشته این افراد تخلف محسوب می‌شود و با آن ها برخورد خواهد شد.

🔷 ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور تنها به صورت اینترنتی و  از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

🔷 تمامی متقاضیان موظف هستند تا معدل کل یا معدل کتبی خود را به به طور دقیق در فرم ثبت نام درج کنند. اگر داوطلبی سهوا یا عمدا معدل خود را کمتر یا بیشتر از آنچه که هست به ثبت برساند از پذیرش وی ممانعت به عمل می آید.

🔷 داوطلبان برای انتخاب رشته باید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند و در آن جا از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

🔷جهت بهرمندی از خدمات پیام کوتاه، واریز مبلغ ذکر شده در سایت ثبت نامی ضروری است.

جهت ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری لینک مربوطه را انتخاب کنید

نکات مهم در مورد دفترچه رشته های بدون کنکور

پس از بارگذاری دفترچه رشته های بدون کنکور دانستن و رعایت کردن چند مورد زیر اهمیت دارد:

🔷 ابتدا اینکه، آن دسته از متقاضیانی که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند، ولی علاقه مند به انتخاب رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هستند مجاز به به انتخاب رشته های با آزمون نخواهند بود و تنها می توانند از میان رشته های بدون آزمون برگزینند.

🔷 چنانچه فردی در آزمون سراسری شرکت کرده باشد، برای انتخاب رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دیگر نیازمند ثبت نام مجدد نمی باشد و در کنار آن ها می تواند به انتخاب رشته های با آزمون که رتبه مجاز را در آن ها کسب نموده نیز بپردازد. به عبارتی دیگر، تمامی شرکت کنندگان در کنکور سراسری مجاز خواهند بود تا در فرم انتخاب رشته خود، 150 کد رشته محل اعم از رشته های با آزمون و بدون آزمون را درج نمایند.

🔷 اگر داوطلبی برای کنکور سراسری نام نویسی کرده، اما در جلسه حضور نداشته باشد، برای انتخاب رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارد. این افراد می توانند در فرم انتخاب رشته ای که سازمان سنجش در اختیار آن ها قرار می دهد، تنها رشته هایی را وارد کند که در دفترچه رشته های بدون کنکور قید شده است.

🔷 بر خلاف آزمون سراسری، برای انتخاب رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی محدودیتی از نظر گروه یا مدرک تحصیلی وجود ندارد و هر داوطلبی با هر مدرکی می تواند به انتخاب رشته های همه گروه های آزمایشی بپردازد.

نکات مهم در مورد دفترچه رشته های بدون کنکور

چنانچه پس از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره موارد مربوط به دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری داشتید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با ابهامات خود را با کارشناسان ما در ایران تحصیل مطرح کنید.

برای اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری کلیک کنید.

اخبار پیرامون دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری

✅ هزینه ثبت‌نام‌ در کنکور ‌۱۴۰۲ اعلام شد/ نحوه درج سوابق تحصیلی

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، باید با در دست داشت کارت‌های عضور شبکه بانی شتاب نسبت به پرداخت الکترونیکی آن اقدام کنید. پس از مراحعه به وبسایت سنجش و پرداخت 750 هزار ریال یا 75 هزارتومن می‌توانید شماره سریال 12 رقمی را در نهایت دریافت کنید.

✅ زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

زمان ثبت‌نام برای پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای سال ۱۴۰۲، مرداد ماه آینده اعلام شد.

برای مطالعه لیست رشته های بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک کنید.


خلاصه مطلب

کلیه افرادی که قصد شرکت در تمامی دوره‌های بدون آزمون دانشگاه سراسری دارند، می‌بایست نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ و همچنین مطالعه بخش‌‌های درج شده اقدام کنند. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در این مقاله از ایران تحصیل به آن پرداختیم.

شما با خواندن این مقاله دریافتید که دانشگاه‌های سراسری سالانه در دو ترم مهر و بهمن براساس سوابق تحصیلی، دانشجو پذیرش می‌کنند. همزمان با شروع فرآیند نام‌نویسی، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان باید برای طی کردن مراحل گفته شده، اطلاعات کافی داشته باشند.

به دلیل اینکه شرایط و رشته‌های ارائه شده در ترم‌های مهر و بهمن در این دفترچه متفاوت است؛ به همین سبب برای هر ترم به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است و در این صورت متقاضیان شرکت در بدون کنکور سراسری، باید از زمان انتشار این دفترچه اطلاغ داشته باشند. در این صفحه به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با بخش‌های دفترچه دانشگاه دولتی براساس سوابق تحصیلی پرداخته‌ایم. در صورتی که در زمان مطالعه این دفترچه با ابهام یا مشکلی روبرو شدید می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری روی لینک کلیک کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری چه زمانی منتشر می‌شود؟ 

باتوجه به زمان انتشار این دفترچه در سال‌های گذشته، می‌توان حدس زد که این دفترچه حدوداً در مرداد ماه منتشر می‌شود. 

مندرجات دفترچه دانشگاه دولتی براساس سوابق تحصیلی چیست؟ 

مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری شامل مواردی همچون شرایط و ضوابط ثبت نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های بدون کنکور و موارد دیگر می‌شود.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری را چگونه می تواند دانلود کرد؟ 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری برای ورودی‌های مختلف در این مقاله قرار گرفته است.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ + دانلود | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo نفس گفت:

    سلام وقت بخیر
    دفترچه انتخاب رشته ورودی بهمن ماه امسال از چندم دی ماه منتشر میشه؟!
    نگرانیم که یوقت کلا امسال ورودی بهمن ماه نباشه!!
    چون هیچوقت مثل امسال اینقدر انتخاب رشته به تعویق نمی‌‌افتاد!

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر ثبت نام نمیسال دوم یا ترم بهمن ماه شروع نشده است اما احتمال می رود در چند روز آینده ثبت نام شروع شود

  2. Avatar photo اسیوند گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخوام برا دوره ارشد بالینی بدون کنکور ثبتنام کنم کارشناسی روانشناسی کودکان را واجدهستم. لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      گرایش های مختلف ارشد روانشناسی تحت شرایطی بدون کنکور ارائه می شود.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  3. Avatar photo آنااسیوند گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخوام برا دوره ارشد بالینی بدون کنکور ثبتنام کنم کارشناسی روانشناسی کودکان را واجدهستم. لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      گرایش های مختلف ارشد روانشناسی تحت شرایطی بدون کنکور ارائه می شود.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  4. Avatar photo درس خون گفت:

    دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری از کجا دانلود کنیم؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش امکان دانلود وجود دارد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  5. Avatar photo مجمدرضا گفت:

    سلام، سوالی که برای بنده پیش اومده اینه که دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری را از چه سامانه ای باید دریافت کنیم؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری به سایت sanjesh.org باید مراجعه کرد.

  6. Avatar photo مجمدرضا گفت:

    سلام، سوالی که من دارم اینه که دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری از کجا باید دریافت کنیم؟

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 در سایت سازمان سنجش قابل دریافت میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)