ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲
تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون 1403 معمولاً چند روز پس از تاریخ اصلی نام نویسی بدون آزمون دانشگاه سراسری انجام می شود. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای دو نیم سال مهر و بهمن ماه، سالانه از سوی سازمان سنجش مشخص و اعلام می شود. توجه داشته باشید که آخرین مهلت ثبت نام سراسری بدون آزمون 1403 برای نیمسال دوم 3 الی 8 بهمن ماه می باشد.

در این مقاله نحوه ثبت نام در دانشگاه های سراسری را در زمان تمدید مهلت بیان کرده ایم. در صورتی که در مورد هر یک از مراحل نام نویسی سوالی داشتید و یا نیاز به راهنمایی در خصوص آخرین مهلت ثبت نام سراسری بدون آزمون داشتید، می توانید با مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1403

👈🏿 داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، می توانند پس از مطالعه و بررسی دفترچه بدون کنکور سراسری در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. طبق اعلامیه سازمان سنجش از این پس ثبت نام در 85 درصد رشته های بدون کنکور به صورت جداگانه از آزمون سراسری صورت می ‌گیرد. از مزیت ‌های تفکیک رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه سراسری این است که داوطلبان این امکان را دارند که قبل از ثبت نام رشته های بدون کنکور را در اختیار داشته باشند و در صورتی که رشته مورد علاقه خود را پیدا کنند، نیاز به شرکت در کنکور ندارند.

ورود به دانشگاه‌های سراسری برای نیمسال دوم به صورت مهر و بدون آزمون امکان‌پذیر است. این دانشگاه‌ها زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور را اعلام کرده‌اند تا به داوطلبانی که ورودی مهر را از دست داده اند، این فرصت را ارائه دهند.

ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور در ماه بهمن تحت نظر سازمان سنجش انجام می‌شود و زمان آن توسط سازمان تعیین می‌شود. مهلت ثبت نام بدون کنکور برای ورود به دانشگاه سراسری نیمسال دوم هر سال تمدید می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که ثبت نام بدون کنکور برای ورود به دانشگاه سراسری برای سال ۱۴۰۳ نیز در اواخر آذر ماه آغاز شود.

ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون کنکور برای ورود به دانشگاه سراسری در ماه بهمن ۱۴۰۳، در روزهای ۳ الی ۸ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام است.

🔗 برای کسب اطلاع از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در زمان اعلام شده و یا در  تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون قابل انجام می باشد. همانطور که گفته شد آخرین مهلت ثبت نام سراسری بدون آزمون تا 10 دی ماه خواهد بود. متقاضیان ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه سراسری برای ثبت نام باید مراحل زیر را طی کنند:

✅ برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون باید از طریق سازمان سنجش اقدام کنید. به این صورت که باید در ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شده و سپس گزینه سراسری را انتخاب کنید.

✅ پس از باز شدن صفحه جدید باید گزینه سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال 1403 را انتخاب و کلیک کنید.

✅ در مرحله بعد باید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را تهیه کنید.

✅ پس از خرید کارت اعتباری باید مجدد به صفحه اول بازگردید و گزینه ثبت نام جدید را انتخاب و کلیک کنید.

✅ در مرحله بعد باید سریال کارت خریداری شده را وارد و گزینه تایید را انتخاب کنید.

✅ در آخر تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق و با دقت وارد کنید.

✅ توجه بفرمایید اگر امکان ثبت نام به هر دلیلی مانند کند بودن سرعت اینترنت و … را دارید اصلا نگران نباشد، زیرا مشاورین ایران تحصیل این کار را به راحتی برای شما انجام خواهند داد. کافی است با شماره تلفن 9099075307 تماس گرفته و درخواست ثبت نام بدون کنکور سراسری را بدهید.

🔗برای اطلاع از معدل لازم برای رشته های بدون کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

افراد علاقه مند که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری دارند باید ابتدا تمامی شرایط لازم جهت ثبت نام را داشته و سپس اقدام به ثبت نام کنند و اگر در زمان ثبت نام جا مانده اند باید در موقع تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون ثبت نام خود را تکمیل کنند آن هم تنها در صورتی که از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام برخوردار باشند. برخی از شرایط عمومی و اختصاصی مهم به صورت زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی
اعتقاد به قوانین جمهوری اسلامی و نداشتن سو پیشینه
پذیرش قوانین دانشگاه
شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور:
فارغ التحصیلی پس از ثبت نام داوطلب الزامی است
ارائه مدرک دیپلم نظام جدید و یا نظام قدیم
سلامت جسمانی و روانی مطابق با رشته انتخابی
افردی که در کنکور 1400 در دوره روزانه قبول شده باشند نمیتوانند ثبت نام نمایند
انتخاب حداکثری صد کد رشته

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور

مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور 1403

در تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون، فرد متقاضی باید مدارک مورد نیاز را آماده کند تا از ثبت نام جا نماند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون به شرح زیر است:

❌ تمامی اطلاعات شناسنامه فرد متقاضی

❌ عکس پرسنلی با حجاب و پشت زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.

❌ معدل دیپلم متقاضی

❌ اطلاعات محل سکونت، تلفن و …

نکات مهم درباره تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون 1403

اگر تمایل به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری ایران در وب‌سایت سازمان سنجش دارید، به شما توصیه می‌شود که از نکات زیر آگاهی حاصل کنید تا بتوانید مراحل ثبت نام را با آرامش خاطر طی کنید.

آگاهی از تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا افرادی که از فرصت ثبت نام اصلی عقب مانده‌اند می‌توانند اقدامات موردنیاز را انجام دهند و همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای تمامی متقاضیان وجود دارد.

سعی کنید مراحل ثبت نام خود را در زمان مقرر تکمیل کنید و آن را به تعویق نندازید تا این فرصت مجدد را از دست ندهید.

در صورت تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون، فرصتی برای ثبت نام مجدد در وب‌سایت سازمان سنجش وجود نخواهد داشت.

تمامی متقاضیان واجد شرایط می‌توانند پس از آماده‌سازی مدارک، به صورت آنلاین در وب‌سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری نمایند.

در صورت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در زمان ثبت نام یا تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون و انصراف بعدی، وجه پرداختی قابل استرداد نخواهد بود.

فرایند ثبت نام تکمیل می‌شود زمانی که شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنید.

در صورت از دست دادن فرصت‌های ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه‌های سراسری، می‌توانید رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد را نیز بررسی کنید و با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنید. لازم به ذکر است که در صورت اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور  امکان ویرایش در زمان مقرر وجود دارد.

جهت اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن کلیک نمایید.

مشاوره تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش انجام می شود و این نام نویسی تنها در زمان هایی که سنجش اطلاعیه های خود را صادر می کند قابل انجام بوده و در هر زمانی نمی توان برای ثبت نام اقدام کرد.

البته تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون طبق روال سال های گذشته وجود دارد تا داوطلبینی که قصد ثبت نام دارند و از آن جا مانده اند بتواند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون، پس از اتمام زمان نام نویسی اصلی و چند روز بعد آغاز می شود.

شما عزیزان برای اطلاع از آخرین اطلاعیه و اخبار سازمان سنجش و همچنین شرایط و نحوه پذیرش می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره تلفن 9099075307 در تماس باشید و از خدمات تحصیلی مرکز مشاوره ایران تحصیل استفاده کنید.

جدیدترین اخبار تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون

📌 دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1403

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های مختلف گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را دارند می توانند دفترچه ثبت نام بون آزمون را از سایت سازمان سنجش دریافت نموده و پس از بررسی فهرست رشته های ارائه شده برای اسم نویسی خود اقدام نمایند. همزمان با شروع فرایند ثبت نام، این دفترچه نیز در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

📌 سهمیه های پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری 1403

سهمیه های پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری اعم از سهمیه های منطقه یک، منطقه دو، منطقه سه، خانواده شهدا، ایثارگران 25 درصد ظرفیت، ایثارگران 5 درصد ظرفیت و رزمندگان می باشند که برای کسب اطلاع بیشتر می توانید دفترچه انتخاب رشته و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه نمایید.


 

خلاصه مطلب تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون

در این مقاله به بررسی تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون 1403 پرداختیم. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری را دارند، باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در تاریخ اصلی ثبت نام کنند و جا مانده اند، می توانند در آخرین مهلت ثبت نام سراسری بدون آزمون اقدام کنند. توجه داشته باشید که آخرین مهلت ثبت نام سراسری بدون آزمون تقریبا چند روز پس از مهلت اصلی است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون و یا تاریخ آن در نیمسال های اول و دوم به مقاله فوق مراجعه کنید. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی نیز می توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل به شماره 9099075307  تماس بگیرید.

📎 برای دانلود پی دی اف فایل مقاله تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در بهمن قابل تمدید است؟

بله. سازمان سنجش معمولاً زمانی را به عنوان مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اعلام خواهد کرد.

چگونه از تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون در بهمن ماه مطلع شویم؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در بهمن ماه مطلع شوند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام در موعد مقرر در تاریخ 3 الی 8 بهمن ماه می باشد.

نظرات

16 دیدگاه دربارهٔ «تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون 1403»

  1. Avatar photo یاسی گفت:

    سلام میخوام رشته ادبیات ارمنی بدون کنکور با معدل ۱۸/۸ در دانشگاه اصفهان قبول شم
    آیا با این معدل شانسی دارم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما شانس قبولی را دارید

  2. Avatar photo تریفه گفت:

    سلام من با دیپلم کامپیوتر و معدل 17.43 آیا میتونم پذیرش دانشگاه تهران در رشته مهندسی کامپیوتر را بگیرم؟!

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته کامپیوتر در دانشگاه تهران از طریق آزمون سراسری و رتبه پذیرش می کند

  3. Avatar photo پارسیا گفت:

    سلام من رشته انسانی معدل کتبی 12.50ومعدل کل 15:70هستش امکان قبولی در چه رشتی دارم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      در رشته های کم متقاضی شانس بالایی دارید . برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید

  4. Avatar photo حسین گفت:

    ایا دیپلم کارودانش میتونه در دانشگاه سراسری لدون کنکور شرکت کنه

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به رشته دیپلم شما دارد. برای برخی رشته ها میتوانید از طریق سوابق تحصیلی وارد دانشکده های فنی دولتی بشوید.

  5. Avatar photo حسین گفت:

    سلام لطفا راهنمایی کنید..
    بنده دیپلم کارودانش دارم.
    ایا میتونم در دانشگاه سراسری بدون کنکور شرکت کنم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به رشته و دانشگاه مدنظر بستگی دارد.

  6. Avatar photo حسین شمشادی گفت:

    سلام خسته نباشید من روی برگه معافیت تحصیلیم زده تا بهمن ۱۴۰۱ معافیت دارم
    بعد من کارت ورود به دانشگاه رو خریدم ولی دانشگاه ثبت نامش باز نشده که من نام نویسی کنم
    الان با توجه به اتمام معافیت من تا بهمن میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر ثبت نام دانشگاه آزاد 15 دی ماه به اتمام رسید

  7. Avatar photo قادر گفت:

    سلام وقتتون بخیر، می خواستم بدونم آیا از دست دادن تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری به معنی از دست دادن مهلت به صورت کلی است یا احتمال داره که باز هم هم این مهلت برای بار سوم تمدید شود؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر، خیر تا به حال سابقه نداشته که تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون سه بار تکرار شود!

  8. Avatar photo ایمان گفت:

    سلام وقت بخیر آیا در تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون بهمن ماه می تونم اطلاعات خودم ویرایش کنم ؟اجازه این کار وجود داره یا خیر

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز بله امکان ویرایش وجود دارد .لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر وجزئیات کار با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور