ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور 1403 + رفع مشکل اینترنتی | irantahsil

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
اشتباه در ثبت نام کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر مشکل ثبت نام شما قابل حل نبود با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور می تواند باعث حذف متقاضی از کنکور گردد. در زمان ثبت نام فرد داوطلب باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کند و این مورد برای سازمان سنجش کشور بسیار مهم و با اهمیت است. با توجه به اهمیت بالای عدم وجود اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری، سازمان سنجش فرصت ویرایش مجددی نیز در اختیار داوطلبین قرار داده است که افراد می توانند در این بازه زمانی اطلاعات خود را ویرایش کنند. ما در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز در باره این موضوع را گام به گام شرح و به صورت تصویری مراحل ویرایش را توضیح داده ایم.

داوطلبان گرامی در صورتی که در زمان ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور خود دچار مشکل شدید و یا سوالی داشتید، می توانید از مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخواست کمک کنید. مشاورین ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

 

اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور 1403

برای ثبت نام در آزمون سراسری کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و آزمون دکتری تخصصی لازم است تمامی اطلاعات مقطع تحصیلی مانند معدل خود را به درستی وارد کنید. این معدل با درصد های مختلف دارای تاثیر مثبت در این آزمون می باشد که در نتیجه و تراز کنکور داوطلب تاثیر می گذارد. گاه پیش می آید که داوطلبان معدل خود را در هنگام ثبت نام به صورت عمدی بالاتر وارد می کنند که این کار تخلف در آزمون محسوب شده و چنانچه رتبه خوبی را هم کسب کنند، اجازه انتخاب رشته نخواهند داشت.

گاه نیز اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور کاملا غیر عمدی بوده و چنانچه داوطلب مجددا معدل خود را بررسی نکند، در زمان ثبت نام در دانشگاه و انتخاب رشته با مشکل رو به رو خواهد شد. برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی لازم است تا با دقت بسیاری در این قبیل آزمون ها ثبت نام کنید؛ ولی اگر به هر دلیلی معدل خود را به اشتباه در سامانه ثبت کردید، این سامانه امکان ویرایش را برای شما در سه بازه زمانی فراهم کرده است. در ادامه مقاله نحوه ویرایش اطلاعات و اشتباهات ثبت نام کنکور را آموزش خواهیم داد.

💡 نکته: اگر در زمان ثبت نام کنکور سراسری، معدل نهایی شما هنوز اعلام نشده است می بایست هنگام دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه سنجش وارد شده و معدل خود را وارد کنید.

 

📎برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور ارشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

برخی را اشتباهات رایج در زمان ثبت نام کنکور به شرح زیر است:

اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور
اشتباه در وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای از رایج ترین و مهم ترین اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور 1403 بوده است. افراد باید تمامی اطلاعات شناسنامه ای خود را مانند کد ملی، کد محل تولد و .. به طور کاملا صحیح وارد کنند.
استفاده از عکس بی کیفیت و یا اشتباه گاهی برخی از افراد ثبت نام های خود را به مراکزی مانند کافی نت می سپارند و به دلیل اینکه میزان ثبت نام این مراکز بالاست ممکن است عکس فرد به اشتباهی ارسال گردد. پس حتما قبل از ارسال عکس و اطلاعات خود را چک کنید. و به موارد مانند سایز عکس و پشت زمینه سفید و حجم عکس و … با توجه به قوانین سازمان سنجش دقت کنید.
اشتباه در وارد کردن اطلاعات تحصیلی اطلاعات تحصیلی مانند معدل، کد سوابق تحصیلی و … است که باید تمامی این اطلاعات را دقیق از روی مدارک تحصیلی خود وارد کنید. این مورد در کنکور سال گذشته از رایج ترین اشتباهات بوده است.

مهمترین اشتباهات

نحوه ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور 1403

نحوه ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور

داوطلبان شرکت در آزمون سراسری می توانند در سه بازه زمانی نسبت به ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور اقدام کنند.

🔹 اولین فرصت:

در زمان ثبت نام است. معمولا زمان ثبت نام چند روزی تمدید می گردد که داوطلبین می توانند در این بازه اطلاعات خود را  تصحیح کنند.

🔹 فرصت دوم:

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه بوده فرصت دوم افراد برای ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور می باشد.

🔹 آخرین فرصت:

در زمان انتخاب رشته است. در این بخش از مقاله برای تسهیل آموزش، راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

 

برای اطلاع از تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید.

 

آموزش تصویری ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام اینترنتی کنکور 1403

اولین فرصت ویرایش ، در زمان ثبت نام است. در طول بازه زمانی که سازمان سنجش برای ثبت نام داوطلبین در نظر گرفته، متقاضیان می توانند در صورت وجود اشکال، آن را رفع کنند. پس از پایان مدت ثبت نام معمولا سازمان سنجش امکان ثبت نام را چند روز تمدید می کند تا افرادی که از نام نویسی به هر دلیلی جا مانده اند بتوانند درخواست خود را نهایی کنند.

در این بازه زمانی نیز به داوطلبان فرصت داده می شود تا اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور را ویرایش کنند. از طریق مراحل شرح داده شده در زیر این قسمت می توانید به راحتی تغییرات لازمه را نهایی کنید.

🔶 در ابتدا لازم است تا در قسمت جستجوی گوگل، سامانه سنجش را به نشانی اینترنتی sanjesh.org سرچ کرده و سپس بر روی گزینه «سراسری» در منوی سمت راست صفحه، کلیک نمایید.

مرحله اول راهنمای ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام کنکور

🔶 در مرحله بعد لازم است تا بر روی لینک فعال «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری» کلیک کنید.

مرحله دوم راهنمای ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام کنکور

🔶 مجددا بر روی لینک فعال «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1403» کلیک کنید. (به دلیل آغاز نشدن زمان ویرایش اطلاعات کنکور 1403، راهنمای تصویری مربوط به تصحیح اطلاعات نوبت دوم سال 1402 می باشد.)

مرحله سوم راهنمای ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام کنکور
🔶 برای ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور، لازم است تا از منوی سمت راست صفحه گزینه «ویرایش اطلاعات» را انتخاب کنید.

مرحله چهارم راهنمای ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام کنکور
🔶 در مرحله آخر لازم است تا «نظام آموزشی» خود را مشخص کرده و در نهایت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را در کادرهای مربوطه یادداشت کنید و گزینه «تایید» را کلیک کنید.

مرحله پنجم راهنمای ویرایش اشتباه در زمان ثبت نام کنکور

نحوه ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

یکی دیگر از فرصت هایی که به داوطلبان کنکور سراسری برای ویرایش و تصحیح اطلاعات داده می شود، زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. افراد در این بازه زمانی می توانند در صورت نیاز به سامانه سنجش وارد شده و نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنید. با طی کردن مراحل زیر می توانید نحوه رفع مشکل اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور را رفع کنید.

مرحله اول ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

🔶 در این مرحله با ورود به صفحه سراسری، لازم است تا بر روی لینک فعال «کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1403» کلیک کنید.

مرحله دوم ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

🔶 با ورود به صفحه جدید می توانید به چهار روش نسبت به مشاهده کارت ورود به جلسه خود اقدام کنید:
🔹 روش اول: وارد کردن شماره سریال شناسنامه به همراه شماره شناسنامه می باشد.
🔹 روش دوم: با درج شماره پرونده و شماره داوطلبی می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کنید.
🔹 روش سوم: با درج کردن شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و شماره شناسنامه می توانید کارت ورود خود را دریافت کنید.
🔹 روش چهارم: در آخرین روش می توانید با وارد کردن شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کنید.

بعد از اینکه یکی از روش های فوق را برای مشاهده کارت ورود به جلسه انتخاب کردید، بر روی گزینه «مشاهده کارت» کلیک کنید.

مرحله سوم ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

🔶 پس از اینکه کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کردید، لازم است تمامی اطلاعات درج شده را بررسی کرده و از صحیح بودن آن مطمئن شوید؛ چنانچه اطلاعاتی  به اشتباه درج شده باشد می توانید به تصحیح آن بپردازید و سپس آن را چاپ نمایید.

 برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور ارشد با رشته های غیر مرتبط بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

زمان ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

پس از یادگیری نحوه ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور در بازه های زمانی مختلف، لازم است تا از زمان دقیق این بازه های زمانی اطلاعات دقیق به دست بیاورید تا فرصت تصحیح را از دست ندهید. از این رو در این بخش از مقاله به بررسی زمان ویرایش اطلاعات اشتباه در کنکور سراسری در فرصت های مختلف می پردازیم. چنانچه اشتباه در ثبت نام کنکور خود دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

📅 زمان ویرایش اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت نام:

همانطور که گفته شد، اولین فرصت متقاضیان تصحیح اطلاعات کنکور در فرم ثبت نامی، زمان ثبت نام کنکور سال 1403 می باشد که افراد با توجه به مراحل گفته شده در بخش قبلی می توانند به سامانه سنجش وارد شده و فرآیند مورد نیاز را تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که بعد از ثبت نام در این آزمون، تا آخر مهلت ثبت نامی می توانید به سامانه وارد شده و اطلاعاتی را که درج کرده اید، تصحیح نمایید.

ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور  1403
نوبت اول و دوم: مهلت ویرایش:
زمان ثبت نام کنکور 1403 دی ماه  21 الی 27 آبان ماه 1402
زمان ثبت نام کنکور 1403 تیر ماه 7 الی 12 فروردین ماه 1403

 

📎 برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری دی ماه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

📅 زمان ویرایش اطلاعات اشتباه در هنگام تمدید مهلت ثبت نام:

طبق روال هر سال که شاهد تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری هستیم، امکان تصحیح مشکلات موجود در اطلاعات وارد شده در این بازه زمانی نیز وجود دارد. برای اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات در هنگام تمدید مهلت ثبت نام جدول زیر را مشاهده کنید.

ویرایش اشتباه در ثبت نام کنکور در زمان تمدید مهلت
نوبت اول و دوم مهلت ویرایش
تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 دی ماه هنوز مشخص نشده است.
تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 تیر ماه تاکنون مشخص نشده است.

📅 زمان ویرایش معدل اشتباه در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه:

سومین فرصت تصحیح اطلاعاتی چون معدل اشتباه در سامانه سنجش در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد. در این بازه زمانی داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه، اطلاعات خود را تصحیح و ویرایش نمایند. بهتر است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه خود، تمامی اطلاعات وارد شده را بررسی کنید (چه در حالتی که می دانید اشتباهی رخ داده و چه در حالتی که نمی دانید). ویرایش اطلاعات در فرصت های اولیه، استرس کمتری را برای داوطلب خواهد داشت.

ویرایش اشتباه کنکور در زمان کارت ورود به جلسه
نوبت اول و دوم مهلت ویرایش
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403دی ماه هنوز مشخص نشده است.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403 تیر ماه تاکنون مشخص نشده است.

🔔 اطلاعیه 🔔

امکان ویرایش اطلاعات تنها پنج بار برای داوطلبان در سامانه سنجش وجود دارد.

📅 زمان ویرایش اطلاعات اشتباه در هنگام انتخاب رشته:

آخرین فرصت ویرایش و تصحیح اطلاعاتی مانند معدل برای داوطلبان در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد که در این بخش جدولی از زمان بندی آن وجود دارد.

ویرایش اشتباه کنکور در زمان انتخاب رشته
نوبت اول و دوم مهلت ویرایش
زمان انتخاب رشته کنکور 1403 دی ماه نیمه دوم مرداد ماه
زمان انتخاب رشته کنکور 1403 تیر ماه نیمه دوم مرداد ماه

📎 برای مشاهده سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمان ویرایش اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

عواقب اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

کنکور سراسری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر دانش آموزی است و تقریبا آینده شغلی وی را ترسیم می کند. با توجه به اهمیت این آزمون لازم است تا در هنگام وارد کردن اطلاعات خود برای ثبت نام نیز بیشترین حساسیت را نشان داده و از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنیم. با این حال نیز گاه پیش می آید که مشکلاتی چون اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور رخ دهد. با توجه به اینکه سازمان سنجش در چند بازه زمانی فرصت تصحیح اشتباه را به شما می دهد، راه تمام بهانه ها را پس از برگزاری این آزمون برای موجه کردن دلیل اشتباه می بندد و عواقب جدی را برای متخلفان در نظر می گیرد.

براساس بخشنامه ای که به تازگی از سوی سازمان سنجش منتشر شده است، به دانشگاه ها اعلام شده است که از نام نویسی داوطلبانی که اطلاعات ثبت شده آن ها در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، جلوگیری شود تا داوطلب اجازه تحصیل نداشته باشد.

با این حال اگر پس از برگزاری کنکور به اشتباه بودن اطلاعات خود پی برده اید، چنانچه بتوانید دلیل منطقی و قابل اثبات برای اشتباه رخ داده خود ارائه دهید، می توانید به سازمان سنجش درخواستی را ارسال نمایید و دلایل خود را ذکر کنید. اگر دلیل شما موجه باشد این ویرایش از سوی سازمان سنجش برای شما رخ می دهد. اما اگر به طور عمدی اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشید و نتوانید از دلیل خود دفاع کنید، فرصت اعتراضی هم نخواهید داشت.

 

📎 برای اطلاع از لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مشاوره اشتباه در ثبت نام کنکور 1403

به دلیل اهمیتی که ثبت نام و برنامه ریزی کنکور سراسری برای افراد دارد، خوب است که پیش از اقدام به ثبت نام در این آزمون از افراد کارشناس در این زمینه مشاوره بگیرید و یا در حضور یک کارشناس ثبت نام خود را نهایی کنید.

گاه پیش می آید که به دلیل استرس زیاد در هنگام ثبت نام و یا سپردن ثبت نام در کنکور به فرد دیگر، اطلاعات وارد شده در سامانه اشتباه باشد، مثلا معدل شما به اشتباه در سامانه ثبت گردد و در آینده زحمت بسیاری را برای شما داشته باشد. برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی سعی کنید تا حد ممکن اطلاعات وارد شده را بررسی کرده و از نبود هیچ گونه مشکلی اطمینان حاصل کنید.

چنانچه پیش از اقدام به ثبت نام در سامانه سنجش و یا در حین ثبت نام در این آزمون با اشکال و یا سوالی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل کرده و از کمک مشاوران مجرب ما استفاده کنید.

 

📎 برای اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشاوره اشتباه در ثبت نام

اخبار مرتبط با اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

📰مغایرت معدل پذیرفته‌ شدگان در کنکور سال ۱۴۰۲ چگونه بررسی می‌ شود؟

حسن مروتی، معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری علی رغم تذکرهای متعدد در اطلاعیه ها، دفترچه راهنما و مصاحبه با رسانه ها باز هم به اشتباه معدل های خود را اعلام کرده اند و گزینش نهایی در رشته محل های صرفاً با سوابق تحصیلی برای آن ها صورت گرفته است.

مروتی ادامه داد: وضعیت افرادی که با معدل جدید پذیرش آن ها بلامانع از طریق این پرتال اعلام می شود و ادامه تحصیل آن ها در کد رشته محل قبولی منعی ندارد و برای سایرین وضعیت تصمیم گیری توسط سازمان سنجش انجام و به دانشگاه مربوطه اعلام می شود، همان گونه که بارها اطلاع رسانی شده است، در صورت عدم احراز حداقل معدل قبولی توسط برخی از این داوطلبان، نسبت به لغو پذیرش آن ها اقدام خواهد شد.

او تأکید کرد: پذیرفته شدگان در صورت هر گونه سؤال در خصوص مغایرت معدل لازم است از طریق دانشگاه محل قبولی پاسخ را پیگیری کنند و نیازی به مراجعه یا ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور وجود ندارد.

📰هشدار به کنکوری‌ هایی که معدل واقعی خود را اعلام نکنند:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در صورت مغایرت معدل ثبت شده در کنکور با نمره واقعی، آزمون را باطل می کند، گفت: دانشگاه ها در زمان ثبت نام داوطلبان تمامی مدارک را تطبیق می دهند و در صورتی که معدل مغایرت داشته باشد قبولی در کنکور باطل می‌ شود.

کال تو اکشن تماس


خلاصه مقاله اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور

کنکور سراسری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فردی است و به دلیل حساسیت بالایی که دارد، ممکن است سبب استرس و نگرانی داوطلبان در هنگام ثبت نام در آزمون، حین شرکت در آزمون و پس از آزمون شود. از آن جایی که استرس سبب افزایش بی دقتی می شود، احتمال بروز اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور زیاد می شود. ما در این مقاله تمامی موارد مهم اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور را همراه با راه حل آن برای شما عزیزان شرح دادیم.

پس از مطالعه دقیق این مقاله، چنانچه در هر یک از مراحل گفته شده در مقاله فوق با مشکل مواجه شدید و یا سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل کرده و از کمک مشاوران مجرب ما استفاده نمایید. هم چنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهند شد.

 

📎 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر مشکل ثبت نام شما قابل حل نبود با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اشتباه در ثبت نام کنکور شامل چه مواردی می باشد؟

شامل موارد بسیاری از جمله اشتباه در وارد کردن اطلاعات فردی، تحصیلی، عکس و … شود.

چه زمانی داوطلبان کنکور می توانند برای تصحیح اطلاعات در فرم ثبت نام کنکور سراسری خود اقدام کنند؟

داوطلبان کنکور سراسری می توانند در سه بازه زمانی نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند، این بازه های زمانی عبارت است از: قبل از اتمام مهلت ثبت نام در کنکور سراسری، زمان تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه.

چگونه می توان مشکل اشتباه وارد کردن  در ثبت نام کنکور سراسری را رفع کرد؟

داوطلبان می توانند با ورود به سامانه سنجش نسبت به تصحیح اطلاعات خود در بازه های زمانی خاص اقدام کنند. برای مشاهده نحوه ویرایش اطلاعات در ثبت نام کنکور سراسری، به مقاله فوق مراجعه کنید.

نظرات

84 دیدگاه دربارهٔ «اشتباه در ثبت نام اینترنتی کنکور 1403 + رفع مشکل اینترنتی | irantahsil»

  1. Avatar photo Lili گفت:

    سلام وقت بخیر،الان که کپی فرم ثبت نامم و نگاه کردم دیدم جلوی مدرک کارشناسی اشتباه بجای روانشناسی ،دین و رسانه ثبت شده.آیا این مشکل قابل حله؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید درخواست اینترنتی ثبت کنید و این مسئله رو اصلاح کنید

  2. Avatar photo سورنا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که امکان اصلاح شماره در سایت سازمان سنجش هست یا نه من می خوام امسال با شماره جدیدی کنکور ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به سنجش درخواست بزنید

  3. Avatar photo ... گفت:

    من رشتەم تجربی هستش در ثبت نام هم کنکور سراسری رو زدم هم فرهنگیان رو میشە تغییرش داد فقط سراسری باشە؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تا زمانی که سایت با هست امکان ویرایش وجود دارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)