ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه اینترنتی ثبت نام مدارس رشد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس رشد

ثبت نام مدارس رشد

پیش ثبت نام مدارس رشد آغاز شد. تمامی آن دسته از والدینی که مایل به ادامه تحصیل فرزندان خود در این مدارس می باشند .می توانند فرزندان خود را از مقطع پیش دبستانی تا مقطع دبیرستان ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مدارس رشد نسبت به تکمیل نمودن فرم ثبت نام اقدام نمایند در ادامه این مقاله سایت ایران تحصیل به نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس رشد به نشانی reheroshd.org اشاره خواهیم نمود.

 

جهت انجام ثبت نام مدارس رشد و ورود به سامانه ثبت نام reheroshd.org با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

مدارس رشد همانند مدارس سلام و مدارس علوی یکی از بهترین مدارس در سطح کشور می باشد که در تمامی مقاطع تحصیلی و در پایه های مختلف اقدام به ثبت نام و پذیرش دانش آموزان می نماید که در ادامه روند پذیرش دانش آموز – شرایط و زمان ثبت نام در این مدارس را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

 

چگونه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نماییم؟

آدرس سایت مدارس رشد چیست؟

مدارس رشد از چه امکاناتی برخوردارند؟

هزینه تحصیل در مدارس انرژی اتمی چقدر است؟

 

 

نحوه ثبت نام مدارس رشد

ثبت نام در مدارس رشد به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان و دانش آموزان عزیز می توانند با استفاده از همین سامانه کلیه اطلاعات خود را در فرم مورد نظر وارد نموده و برای ثبت نام اقدام نمایند. دانش آموزان و اولیای عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام مرحله اولیه برای تمامی دانش آموزان می باشد و به منزله اتمام کار نخواهد بود.

ارائه کلیه مدارک برای ثبت نام به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود. اطلاعاتی که برای ثبت نام مهد کودک و پیش دبستانی از دانش آموزان می خواهند شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی و همچنین اطلاعات دیگری مانند اطلاعات مربوط به والدین می باشد. به همین دلیل تمامی دانش آموزان عزیز لازم است به هنگام ثبت نام اطلاعات خود را وارد نمایند.

کلیه دانش آموزان و اولیای عزیز می توانند برای ثبت نام مدارس رشد در پایه های مختلف تحصیلی و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی در رابطه با این مدارس با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل با کارشناسان ایران تحصیل متصل شده و سوالات خود را در میان بگذارند.

 

 

 

 

ثبت نام مدارس رشد در مقاطع تحصیلی مختلف به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت. تنها برخی از داوطلبان در این زمینه مستثنی محسوب خواهند شد و لازم است به صورت حضوری مراجعه نمایند.

سایت ثبت نام مدارس رشد

همانطور که در سایت ثبت نام مدارس رشد و در تصویر زیر ملاحظه می نمایید، این مدارس به صورت دخترانهو پسرانه می باشد. به همین دلیل اولای عزیز می توانند در هر دو جنسیت و در هر یک از پایه های تحصیلی مختلف دانش اموزان و فرزندان خود را ثبت نام نمایند. زمین در نظر گرفته شده برای ثبت نام در هر یک از مقاطع و همچنین شرایط در نظر گرفته شده مربوط به ثبت نام متفاوت می باشد.

 

سایت ثبت نام مدارس رشد

سایت ثبت نام مدارس رشد

برای ثبت نام مدارس رشد پیش دبستانی در سامانه reheroshd.org ابتدا بر روی دبستان دخترانه کیک نمایید. پس از آن شما به صفحه ای هدایت خواهید شد که مطابق با آن می توانید اطلاعات خود را وارد نموده و ثبت نام خود را قدم به قدم انجام دهید. در مرحله اول وارد نمودن اطلاعات هویتی داوطلب و پس از آن لازم است وارد شود و پس از آن علایق و استعداد خود را تعیین نمایید تا با توجه به آن آموزش های لازم را در حیطه علاقه خود دریافت نمایید.

ثبت نام مدارس رشد برای پایه های دبیرستان نیز به صورت الکترونیک خواهد بود. نکته مهمی که متقاضیان عزیز لازم است بدان توجه نمایند این است که تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید زیرا در صورتی که دچار خطا و یا اشتباهی در این زمینه گردید، ثبت نام شما به درستی صورت نخواهد پذیرفت. به همین دلیل دچار مشکل خواهید شد.

 

برای الاع از نحوه ی ثبت نام مدارس تیزهوشان روی عبارت کلیک نمایید

 

 

امکانات مدارس رشد

مدارس رشد امکانات و بخش های مختلفی را شامل می شود که تقریبا برای هر بخش، دانش آموزان با هر علایق و سلیقه ای ، می توانند از امکانات مورد نظر استفاده نمایند. به همین دلیل هنگام وارد شدن به سایت reheroshd.org آنچه ملاحظه می نمایید این است که قسمتی را اختصاصا در رابطه با دپارتمان های مختلف می توانید مشاهده نمایید. این دپارتمان ها شامل دپارتمان هنر، زیان ، ریاضی، ورزشی، مشاوره و بین المللی خواهد بود.

در واقع هدف مدارس رشد از آموزش دانش آموزان رشد همه جانبه آنان ، خصوصا پیشرفت در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است به همین دلیل به هنگام ثبت نام مدارس رشد علایق دانش آموزان مورد سوال قرار می گیرد. به عنوان مثال به کار گیری شبکه های اجتماعی و بخش دیجیتال برای دانش آموزان یکی از اهداف بسیار مهم این مدارس می باشد.

 

جهت انجام ثبت نام مدارس سراج تهران کلیک کنید.

نظارت بر اجرای کار معلمان و دانش آموزان عزیز نیز به صورت الکترونیک و دیجیتال صورت می پذیرد. به همین دلیل بسیاری از روش های سنتی که در رابطه با سایر مدارس قابل مشاهده می باشد، در این مدارس به نحو دیگری صورت پذیرفته است. تفاوت آموزش ها و نحوه ارائه مطالب در این مدارس نیز به نوبه خود یکی از موارد مهمی است که در آموزش های مختلف این مدارس قابل مشاهده می باشد.

 

جهت انجام ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی کلیک کنید.

 

 

راهنمای ورود به سامانه رشد – reheroshd.org

 

reheroshd.org

reheroshd.org

سامانه reheroshd.org در اختیار دانش آموزان و اولیای محترم آنان قرار داده شده است تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری علاوه بر ثبت نام مدارس رشد ، بر بسیاری از اطلاعات دیگر نیز دسترسی داشته باشند. محیط وب سایت مدارس رشد به لحاظ گرافیکی بسیار جذاب طراحی شده است به همین دلیل دانش آموزان عزیزی که در این مدارس تحصیل می نمایند، می توانند به تمام اخبار و اطلاعات لازم دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از بخش های در نظر گرفته شده در سامانه reheroshd.org ، جشنواره ها، همایش ها و همچنین کلیه دستاورد هایی است که دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی موفق به کسب آن شده اند. این اطلاعات هم برای آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند مفید خواهد بود و هم به اولیای عزیز برای شناخت بیشتر این مدارس کمک خواهد نمود.

برای اتصال به سامانه reheroshd.org و انجام ثبت نام مدارس رشد و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره های لازم ، می توانید با کارشناسان و مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. پاسخگویی همه روزه ، حتی ایام تعطیل امکان پذیر می باشد.

 

 

دپارتمان انگلیسی مدارس رشد چه امکاناتی دارد؟

دپارتمان های مختلفی که در این مدارس به وجود آمده است ، هر یک با اهداف ویژه ای تعیین شده اند. به عنوان مثال هدف دپارتمان زبان و همچنین امکانات آن شامل : سیستم بسیار مدرن ، پویا و کودک محور از طریق نقاشی ، شعر ، موسیقی ، کارتون های جذاب ، بازی ، سیستم ارزشیابی از پیش تعیین شده ، منظم و پویا ، بهره گیری از فناوری و شیوه های نوین آموزشی ، ایجاد پرونده ی آموزشی زبان (Portfolio) برای هر دانش آموز جهت تسهیل در روند پیگیری مسائل آموزشی ، نوشتن time table و برنامه بودجه بندی دروس در هر سطح، استفاده از وسایل کمک آموزشی متنوع از قبیل پوستر ، سی دی ، فلش کارت و . . . . به منظور تفهیم ، تمرین و تکرار بیشتر دروس در محیط آموزشی شاد و مسرت بخش ، نصــــب پوستـــــرهای آموزشــی و پرورشـــی با استـــفاده از دســت ســـازه های دانش آموزان و بسیاری از امکانات دیگر خواهد بود.

پیگیری آموزشی در این مدارس چگونه صورت می پذیرد؟

همانطور که ذکر شد، مدارس رشد از بخش فناوری و اطلاعات به خوبی استفاده نموده و همچنین بهره لازم را در این زمینه برده اند. به همین دلیل بسیاری از نظارت هایی که لازم است بر معلمین و همچنین دانش آموزان صورت پذیرد، از طریق همین بخش ها ممکن است پیگیری شود. اما در رابطه با برخی از موارد دیگر مانند همین کلاس های آموزشی نیز باید گوییم که همکاری های والدین عزیز با هر سوادی می تواند بسیار نقش تعیین کننده ای در این زمینه می تواند داشته باشد.

 

کلاس های زبان در طول هفته چند ساعت تشکیل می گردد؟

آیا مربیان کلاس های زبان معلمین دانش آموزان هستند؟

آیا برای امکانات جانبی که در مدارس قرار داده می شود لازم است هزینه جداگانه ای را پرداخت نماییم؟

چگونه می توانم به آدرس تمامی مدارس رشد تهران دسترسی نماییم؟

کدام دسته از دانش آموزان از ثبت نام مدارس رشد به صورت الکتروینک برخوردار نیستند؟

آیا تکمیل ظرفیت برای پذیرش این مدارس در نظر گرفته شده است؟

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام مدارس رشد و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس بعثت

شهریه مدارس امام صادق

ثبت نام دبیرستان هراتی اصفهان

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

سامانه سجا

hoosh.medu.ir

ثبت نام مدارس فرهنگیان

reheroshd.org

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور