ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس بعثت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس بعثت 98 – 99 برای تمامی دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم امکان پذیر است. شرایط ثبت نام مدارس بعثت برای پایه های مختلف و رشته های تحصیلی متفاوت می باشد. همانند  ثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام مدارس شاهد برای ورود به این مدارس لازم است ابتدا در آزمون ورودی پذیرفته شوید تا بتوانید ادامه تحصیل دهید. در ادامه این مطلب سایت ایران تحصیل به معرفی سامانه ثبت نام مدارس بعثت و همچنین شرایط ثبت نام مدارس بعثت ، نحوه ثبت نام دبیرستان های بعثت مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

چگونه می توانم برای ثبت نام مدارس بعثت اقدام نمایم ؟

شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام چیست ؟

آدرس سامانه ثبت نام مدارس بعثت چیست ؟

ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی  از چه زمانی آغاز می شود ؟

 

جهت انجام ثبت نام مدارس بعثت و ورود به سامانه ثبت نام مدارس بعثت با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس بعثت

 

همانطور که می دانید، انجام ثبت نام مدارس بعثت همانند سایر مدارس دیگر به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام مدارس بعثت صورت خواهد پذیرفت. فرم پیش ثبت نام مدارس بعثت به سه قسمت قابل تقسیم می باشد. اطلاعاتی که در بخش دانش آموزی لازم است وارد نمایید همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید شامل اطلاعات هویتی و همچنین عکس دانش آموز مورد نظر است که حتما با حجم در نظر گرفته شده و وضوح قابل قابول باید بارگزاری شود.

 

نحوه ثبت نام مدارس بعثت 1

نحوه ثبت نام مدارس بعثت 1

 

بخش بعدی که به هنگام ثبت نام مدارس بعثت لازم است وارد نمایید ، مربوط به توانایی هایتان می باشد. در این فرم همانطور که در تصویر ملاحظه می نماید ، علاوه بر وارد نمودن توانایی های خود ، می توانید مقاماتی را که توانسته اید کسب نمایید را وارد کنید. همچنین بخش دیگری نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که با توجه به آن چنانچه در زبان های خارجی مهارت دارند را می تواند در فرم مورد نظر وارد نمایند.

 

نحوه ثبت نام مدارس بعثت فردی

نحوه ثبت نام مدارس بعثت فردی

 

بخش سوم برای ثبت نام مدارس بعثت همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد، در رابطه با وارد نمودن اطلاعات مربوط به پدر دانش آموز می باشد. بدین ترتیب وارد نمودن موارد مورد نظر برای تمامی متقاضیان الزامی خواهد بود . قطعا اطلاعات مربوط به پدر و یا مادر شما تاثیری در پذیرش شما نخواهد داشت و آنچه می تواند تعیین کننده قبولی و یا عدم پذیرش شما شود، نمره کسب شده شما در آزمون خواهد بود.

 

نحوه ثبت نام مدارس بعثت 2

نحوه ثبت نام مدارس بعثت 2

 

بخش چهارم فرم ثبت نام مدارس بعثت نیز مربوط به وارد نمودن اطلاعات مادر می باشد. بخشی از اطلاعات مربوط به اطلاعات هویتی مادر دانش آموز می باشد و بخش دیگر آن در رابطه با آدرس محل کار و همچنین تحصیلات پدر و مادر وی  است. لازم به ذکر است که در وارد نمودن تمامی اطلاعات در سامانه ثبت نام مدارس بعثت نهایت دقت عمل را داشته باشید.

 

برای کسب اطلاع دقیق از ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99 کلیک کنید.

 

 

 

 

ثبت نام مدارس بعثت به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه این مدارس صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس بعثت

 

شرایط ثبت نام مدارس بعثت

شرایط ثبت نام مدارس بعثت

 

یکی از شرایط ثبت نام مدارس بعثت برای دانش آموزان و داوطلبان شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای رشته های مختلف آنان می باشد. به عنوان مثال برای آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در پایه دهم در رشته های مختلف ( ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی ) می باشند، چنانچه دارای معدل بالای 19 باشند و همچنین موفق به کسب نمره 20 برای انضباط خود شده باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

شرایط ثبت نام در نظر گرفته شده برای پایه یازدهم تنها برای آن دسته از دانش آموزانی که در رشته های ریاضی و تجربی در حال تحصیل می باشند امکان پذیر است. شرایط در نظر گرفته شده برای این دسته از داوطلبان نیز کسب معدل بالای 19 در کل سال و یا معدل ترم تحصیلی اول را حتما باید بالای 19 باشد. همچنین از نظر نمره مربوط به انضباط نیز حداقل نمره مربوط باید 20 باشد.

خوشبختانه امکان ثبت نام برای دانش آموزان و متقاضیان پایه دوازدهم نیز وجود خواهد داشت و ثبت نام نیز تنها برای پایه دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی وجود خواهد داشت. از نظر شرایط معدلی برای این پایه با سایر پایه های دیگر تفاوت هایی وجود دارد . اما به لحاظ نمره انضباط هیچ گونه تفاوتی بین این دو دسته از دانش آموزان وجود نخواهد داشت.

 

 

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق کلیک کنید.

 

ثبت نام دبیرستان های بعثت

 

دانش آموزان پایه های تحصیلی دبیرستان که مایل و علاقه مند به ثبت نام می باشند لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس بعثت اقدام نمایند. همچنین دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که در صورت موافقت با ثبت نام از طرف مدارس مورد نظر ، داوطلبان عزیز حتما باید در آزمون و مصاحبه مدرسه ثبت نام شده شرکت نمایند.

مصاحبه به صورت حضوری برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است و هر یک از دانش آموزان برای اطلاع دقیق از زمان مصاحبه عملی و علمی می توانند از طریق سامانه مورد نظر و از طریق وب سایت آگاه شده و  اقدامات لازم به انجام برسانند. اولیای عزیز دانش آموزان توجه داشته باشند که شرکت در مصاحبه علمی و عمومی به همراه پدر و مادر دانش آموزان الزامی خواهد بود.

کلیه دانش آموزان عزیزی که در ثبت نام مدارس بعثت شرکت نموده اند و در مصاحبه عملی این دانشگاه نیز پذیرفته شده اند، لازم است فرم مربوط به مصاحبه را از محل مورد نظر دریافت نموده و به مدرسه و محل ثبت نامی خود تحویل دهند. زمان مصاحبه دانش آموزان با توجه به سایت محل مورد نظر  قابل دریافت خواهد بود.

 

 

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق کلیک کنید.

 

سامانه ثبت نام مدارس بعثت

 

سامانه ثبت نام مدارس بعثت

سامانه ثبت نام مدارس بعثت

 

همانطور که در این مطلب ذکر شد، ثبت نام برای تمامی داوطلبان و پر کردن فرم ثبت نام با استفاده از سامانه ثبت نام مدارس بعثت صورت خواهد پذیرفت. دانش آموزان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند که هر یک از آنان تنها با استفاده از همین سامانه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بنابراین توصیه می شود که از مراجعه به این مدارس به صورت حضوری اکیدا خودداری نمایید.

تمامی دانش آموزان عزیز می توانند برای انجام ثبت نام مدارس بعثت و ثبت نام مدارس علوی و همچنین متصل شدن به سامانه ثبت نام مدارس بعثت با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین ما همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ گویند.

 

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان بعثت چیست؟

آزمون ورودی برای تمامی پایه های تحصیلی با هدف سنجش اطلاعات دانش آموزان در دروس تخصصی برگزار خواهد شد. همچنین همانند سایر آزمون های ورودی مدارس دیگر نیز ، یکی از اطلاعات مورد نظر که از دانش آموزان دریافت می شود، سوالات مربوط به هوش می باشد که در این زمینه نمی توان منبع مشخصی را ارائه نمود. اما دانش آموزان عزیز در رشته های تجربی و ریاضی برای آزمون ورودی لازم است منابع همان آزمون را که به صورت دروس تخصصی می باشند، مطالعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام چیست؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کلیه دانش آموزان و داوطلبان عزیز شامل ارسال برخی از مدارک دانش آموزی و همچنین هویتی همچون عکس مورد نظر و کارنامه داوطلبان می باشد. با توجه به اینکه شرط معدل یکی از موارد اصلی برای گزینش داوطلبان می باشد ، به همین دلیل چنانچه تخلفی در این زمینه صورت پذیرد، ثبت نام داوطلبان ملغی خواهد گردید و برابر قوانین با این دسته از دانش آموزان برخورد خواهد شد.

 

زمان دقیق ثبت نام دبستان مدارس بعثت از چه زمانی آغاز می گردد؟

هزینه تحصیل در مدارس بعثت برای هر ترم تحصیلی به چه میزان است؟

آدرس مدارس بعثت دخترانه را چگونه می توانم دریافت نمایم؟

امکانات ثبت نام مدارس نمونه دولتی چیست؟

حداقل معدل لارم برای ثبت نام مدارس بعثت چند است؟

حداقل تراز لازم برای قبولی در رشته تجربی مدارس بعثت به چه میزان است؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام مدارس بعثت و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام دبیرستان هدف

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

ثبت نام مدارس سلام

ثبت نام مدارس سراج تهران

 ثبت نام مدارس امین تهران

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان معارف

آدرس سایت مدارس شاهد

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99

قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور