ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس سراج تهران

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس سراج تهران

ثبت نام مدارس سراج تهران

ثبت نام مدارس سراج تهران برای پایه های تحصیل مختلف آغاز شد. مطابق با اطلاعیه این مدرسه ،کلیه دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس هستند، می توانند با استفاده از سایت ثبت نام مدرسه سراج serajedu.ir تمامی مراحل لازم برای ثبت نام را پشت سر گذاشته و نسبت به ادامه تحصیل در این مدارس اقدام نمایند. در ادامه در رابطه با ثبت نام مدارس سراج تهران در سایت ایران تحصیل اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

مدرسه سراج با برترین امکانات علمی آموزشی – رفاهی و کادر دبیران حرفه ای کشور آماده ارائه خدمات علمی آموزشی نوین و متفاوت برای دانش آموزان عزیز و گرامی می باشد ، ثبت نام مدرسه سراج همانند سنوات گذشته به صورت الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام مدرسه سراج انجام خواهد شد و پس از زمان ثبت نام مدرسه اطلاعات وارد شده را بررسی خواهد نمود و اسامی دانش آموزان واجدالشرایط جهت تحصیل در مرکز آموزشی سراج را اعلام خواهد نمود.

ثبت نام مدارس سراج در تمامی پایه ها انجام می گیرد و با توجه به برابری رتبه علمی این مدارس با مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و مدارس رشد فقط دانش آموزان برتر می توانند در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند شایان ذکر است اولیا محترم می توانند جهت بررسی و احراز شرایط دانش آموز با مرکز تماس بگیرند تا اقدامات لازم جهت ثبت نام در این مرکز فراهم شود.

 

چگونه می توانم برای ادامه تحصیل در مدارس سراج اقدام نمایم؟

شهریه در نظر گرفته شده برای هر ترم تحصیلی در مدارس سراج به چه میزان است؟

آیا پس از ثبت نام راهی برای پیگیری ثبت نام انجام گرفته وجود خواهد داشت؟

ثبت نام مدارس سراج چه تفاوتی با ثبت نام مدارس شاهد  دارند؟

 

جهت انجام ثبت نام مدارس سراج تهران و ورود به سایت ثبت نام مدرسه سراج  با مرکز ثبت نام مدارس ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس سراج تهران 98

ثبت نام مدارس سراج تهران همانند ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت. پس از فراخوان و اطلاعیه ای که از طرف مدرسه سراج منتشر می گردد، دانش آموزان در پایه مورد می نظر می توانند بر روی لینک قرار داده شده کلیک کرده و نسبت به تکمیل کردن فرم پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدرسه سراج تهران serajedu.ir اقدام نمایند. فرم های ثبت نام برای پایه های مختلف تنها در همان زمان بر روی سایت ثبت نام سراج قابل مشاهده خواهد بود.

دانش آموزان و متقاضیانی که مایل به ثبت نام مدارس سراج تهران در پایه نهم تحصیلی می باشند، می توانند در اسفند ماه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که سامانه تنها در چند روز مشخص قابل استفاده خواهد بود و پس از آن به صورت خود به خود لینک مورد نظر بسته خواهد شد. همچنین ظرفیت این مدارس محدود می باشد لذا به اطلاع از زمان دقیق ثبت نام امری ضروری برای تمامی دانش آموزان عزیز می باشد.

کلیه دانش آموزان و اولیای محترم آنان می توانند برای انجام ثبت نام مدارس سراج و همچنین اتصال به سامانه serajedu.ir به سامانه ایران تحصیل متصل شویند. تفاوت سامانه ایران تحصیل با سایر سامانه های دیگر دارا بودن یک مشاور در کنار شما خواهد بود که علاوه بر انجام ثبت نام ، مشاوره های لازم را در رابطه با این مدارس و اطلاعات مورد نظر را در اختیار ما قرار خواهد داد کافی است با شماره های 9099075307 و 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

ثبت نام مدارس سراج تهران به صورت الکترونیک و با توجه به واجد شرایط بودن امکان پذیر است.

 

 

 

 

برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام مدارس انرژی اتمی کلیک کنید.

 

 

 

شهریه مدرسه غیرانتفاعی سراج 98-99

 

شهریه مدرسه سراج

شهریه مدرسه سراج

 

یکی از سوالاتی که والدین و همچنین دانش آموزان از مدیران مدارس سراج دارند، در رابطه با شهریه این مدارس سراج می باشد که باید بگوییم شهریه این مدارس توسط آموزش پرورش تعیین می گردد. با توجه به اینکه مدارس سراج از جمله مدارس غیردولتی می باشند، امکانات بسیار بیشتری نسبت به سایر مدارس در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. به همین دلیل هزینه های جانبی دیگر نیز ، در کنار شهریه ها مصوب اخذ خواهد گردید.

یکی از اهدافی که مدارس سراج دارند، تربیت همه جانبه دانش آموزان با رویکردهای جدید و آموزش های نوین می باشد به همین دلیل برای ثبت نام مدارس سراج تهران و همچنین ادامه تحصیل در این مدارس هزینه هایی را دریافت می نمایند. به عنوان مثال یکی از موارد بسیار مهمی که این مدارس بدان توجه بسیار زیادی دارند، در رابطه با نوع آموزش و همچینن محصور نکردن دانش آموزان در کلاس درس می باشد.

بدیهی است با توجه به افزایش هزینه هایی که هر ساله ما در تمامی موارد شاهد می باشیم، شهریه مدارس سراج نیز در سال های مختلف متفاوت و رو به افزایش باشد به همین دلیل توصیه ما به کلیه والدین عزیز این است که قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام مدرسه سراج serajedu.ir ابتدا از توان پرداخت خود اطمینان حاصل نمایید و پس از آن نسبت به ثبت نام در پایه های مختلف تحصیلی اقدام نمایید.

 

 

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99 کلیک کنید.

پیگیری ثبت نام مدرسه سراج

 

پیگیری ثبت نام مدرسه سراج کلیه دانش آموزان می توانند پس از انجام ثبت نام و دریافت کد مورد نظر ، نسبت به پیگیری ثبت نام انجام شده اقدام نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان و اولیای محترم آنان با سامانه مورد نظر آشنایی ندارند و سوالات فراوانی در این رابطه ممکن است داشته باشند می توانند در با 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایند.

یکی از تفاوت هایی که مدارس سراج با سایر مدارس دیگر دارند نحوه نگرش و انتخاب آنان برای نظام آموزشی مورد نظر می باشد. به همین منظور برخلاف سایر مدارس دیگر ، به تربیت دانش آموزان به صورت افراد کارآفرین و خلاق بسیار توجه می شود. ضعفی که در نظام آموزشی ما کاملا مشهود و قابل مشاهده می باشد. در واقع این مدرسه تلاش می نماید تا تمامی نقطه ضعف های مدارس دیگر را به صورت کامل برطرف نماید.

یکی از اصولی که مدارس سراج بسیار بدان متعهد می باشد، در رابطه با ارتباط دو جانبه مدرسه با اولیای دانش آموزان می باشد به همین دلیل حتی این موضوع در زمان ثبت نام مدارس سراج تهران کاملا قابل مشاهده می باشد. از جمله محاسنی که می توان برای این مدرسه ذکر نمود، ارائه دروس به صورت عملی به تمامی دانش اموزان است . داوطلبین هم می توانند برای ثبت نام مدارس تیزهوشان به سامانه  hoosh.medu.ir مراجعه نمایند .

 

 

برای اطلاع از روش های تست زنی نمونه دولتی کلیک کنید.

 

serajedu.ir

 

serajedu.ir

serajedu.ir

همانگونه که ذکر گردید، برای ثبت نام تمامی دانش آموزان می توانند در serajedu.ir اقدام نمایند. سامانه مورد نظر در قسمت های جداگانه تمامی اطلاعاتی را که برای ثبت نام و همچنین آشنایی دانش آموزان با این مدارس مورد نیاز است را در اختیار آنان قرار خواهد داد. لذا کلیه دانش آموزان عزیز می توانند علاوه بر انجام ثبت نام در ای سامانه ، از فعالیت های این مدارس نیز آگاه شوند.

همانطور که در سایت ثبت نام مدرسه سراج serajedu.ir ذکر شده است، مدارس سراج با رویکرد تخصصی و آموزش دیجیتال تلاش می نماید تا با استفاده از جدیدترین روش های تدریس ، کلیه اطلاعات و آموزش های لازم را به دانش آموزان عزیز ارائه دهد. خوشبختانه مطابق با آمارهایی که از فارغ التحصیلان این مدارس در دست می باشد، فارغ التحصیلان این مدارس نسبت به سایر مدارس دیگر ، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و زمان دقیق ثبت نام مدارس سراج تهران و همچنین متصل شدن به سایت ثبت نام مدرسه سراج serajedu.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین ما همه روزه ؛حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. برای ثبت نام مدارس شاهد می توانید وارد سامانه سجا saja.medu.ir شوید .

 

کانال تلگرام ثبت نام مدارس سراج تهران

کانال تلگرام ثبت نام مدارس سراج تهران

 

آیا محتوای دروس در مدرسه سراج متفاوت از سایر مدارس است؟

روش تدریس در این مدارس با سایر مدارس دیگر متفاوت می باشد به همین دلیل آنچه تفاوت را ایجاد می کند، تنها نحوه یادگیری مطالب و آموزش آن است. بنابراین به لحاظ محتوای دروس هیچ گونه تفاوتی بین این مواد وجود ندارد و هر دانش آموز می تواند همه آنچه در سایر مدارس دیگر آموزش داده می شود، را آموزش ببیند. منتهی با یک رویکرد و شیوه جدید. در واقع با استفاده از این روش تدریس دانش آموزان تا چهار برابر ظرفیت بیشتری را برای آموزش خواهند داشت.

آیا فوق برنامه در مدارس سراج وجود دارد؟

همانطور که ذکر گردید مدارس سراج رویکرد متفاوتی با سایر مدارس دیگر دارند. به همین دلیل ایجاد فوق برنامه برای دانش آموزان را به گونه ای طراحی دیده است که نیازی به اجبار و یا اصرار برای انجام فعالیت ها توسط دانش آموزان وجود نداشته باشد. به عنوان مثال برای تقویت زبان انگلیسی نیازی به ارائه کلاش های جداگانه نخواهد بود. زیرا ایجاد این کلاس ها موجب خستگی هر چه بیشتر آنان می شود. اما این آموزش را به گونه ای طراحی خواهند دید که مهارت خود را افزایش دهند. همچنین کارهای گرافیکی و همچنین آموزش ربات و برنامه های مختلف را یاد خواهند گرفت.

 

آیا برای کلاس های آموزش رباتیک و همچنین برنامه نویسی و… لازم است هزینه جداگانه ای را پرداخت نماییم؟

آیا برای ثبت نام مدارس سراج تهران مهلت تمدید در نظر گرفته شده است؟

آیا پس از ثبت نام مدارس سراج تهران دانش آموزان لازم است در آزمون ورودی شرکت نمایند؟

آیا پس از ثبت نام دانش آموزان نیازمند آزمون ورودی برای پذیرش در این مدارس می باشند؟

فضای آموزشی کشاورزی و …. برای این مدارس به صورت جداگانه می باشد یا در همان مدارس قرار دارد؟

آیا ساعات تشکیل کلاس در مدارس سراج با  مدارس سلام  متفاوت می باشد؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات و همچنی کسب اطلاعا بیشتر با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط :

 ثبت نام مدارس بعثت

پیش ثبت نام مدارس امام صادق

ثبت نام مدارس سراج تهران

سایت ثبت نام مدرسه سراج

serajedu.ir

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور