ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس سما + شرایط 1403 | ورود samaschools.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۲
ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

یرای ثبت نام میان پایه مدارس سما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارس سما تنها مدارسی هستند که در کل کشور به صورت زنجیره‌ای می‌باشند و در سراسری کشور امکان ثبت نام مدارس سما وجود خواهد داشت. به همین دلیل برای ورود به سامانه ثبت نام لازم است به آدرس samaschools.ir مراجعه نمایید. خوشبختانه از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی امکان ثبت نام مدارس سما قرار داده شده است. به همین دلیل با مراجعه به سامانه مذکور می‌توانید به راحتی به انجام ثبت نام بپردازید.

مدارس غیرانتفاعی در طی دوره‌های مختلف دچار تغییراتی شده‌اند که به همین دلیل ادامه تحصیل در این مدارس را با مشکلاتی مواجه نموده است. به همین دلیل یکی از محاسنی که برای ثبت نام مدارس سما وجود دارد، عدم تغییر کیفیت آموزشی این مدارس می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان و همچنین اولیای عزیز در سامانه samaschools.ir اقدام به ثبت نام می‌نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد نحوه ورود به سامانه ثبت نام سما با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

پرتال جامع ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

پرتال جامع مدارس سما وب سایتی است که به صورت جامع تمامی امکانات را در اختیار داوطلبان و متقاضیان وود به این مدارس قرار می‌دهد. به عنوان مثال با استفاده از این پرتال شما می‌توانید به تمامی نقاط تحت پوشش این مدارس که در حال فعالیت می‌باشند دست یابد و در رابطه با اینکه در کدام شهرستان‌های استان محل سکونت شما این مدارس وجود دارند، اطلاعات لازم و کافی را کسب نمایید.

همانطور که در پرتال جامع مدارس سما ملاحظه می‌نمایید، نقاط تعیین شده به معنای دارا بودن این مدارس می‌باشد. بنابراین پس از کلیک بر روی هر یک از این مقاطع شما خواهد توانست نسبت به انجام ثبت نام مدارس سما اقدام نمایید. خوشبختانه با کلیک بر روی هر یک از این مقاطع شما به صفحه و وب سایت مدارس مورد نظر وارد خواهید شد.

آنچه ذکر آن در رابطه با انجام ثبت نام مدارس سما و همچنین ورود به سامانه samaschools.ir لازم و ضروری به نظر می‌رسد این است که این مدارس به ازای امکان ادامه تحصیل در آنان شهریه را دریافت می‌نمایند. به همین دلیل قبل از انجام ثبت نام حتماً در رابطه با میزان شهریه در پایه مورد نظر خود اطمینان لازم را به دست آورید تا پس از پذیرش دچار مشکل نشوید.

ثبت نام مدارس سما برای کلیه پایه‌ها از مقطع پیش دبستان تا دبیرستان برای واجدین شرایط امکان پذیر می‌باشد.

پرتال جامع ثبت نام مدارس سما

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

در حال حاضر خدمات مدارس سما دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و به شکل غیرحضوری ارائه می‌شود. از این رو دانش آموزان، والدین و کادر اداری و آموزشی این مدارس باید با چگونگی ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما آشنا باشند.

پس از ورود به سامانه مدارس سما، دانش آموزان و والدین آنها این امکان را دارند که با انتخاب محل مدرسه خود، به پرتال مدنظر خود مراجعه کرده و از خدماتی که برای مقاطع تحصیلی مختلف ارائه شده، استفده کنند. برای وارد شدن به این سامانه لازم است که مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا عبارت ” پرتال جامع مدارس سما” را در مرورگر گوگل جستجو کنید. پس از آن بر روی آدرس samaschools.ir کلیک کنید و وارد سامانه شوید.

گام اول ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما

در بخش بعد، شما می‌توانید از بخش‌های مختلف سامانه استفاده کنید. چنانچه قصد ورود به پرتال مدرسه خود را دارید، می‌توانید از روی نقشه واحد آموزشی مدظر را انتخاب کرده و وارد پرتال واحد آموزشی سما شوید.

گام دوم ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما

برای ورود به پورتال جامع مدارس سما کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

ثبت نام مدارس سما برای کلیه پایه‌های تحصیلی به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه samaschools.ir صورت خواهد پذیرفت. پس از ورود به سامانه مذکور شما می‌توانید بر روی مدرسه مورد نظر خود کلیک نموده و نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. برای ثبت نام مدارس سما محدودیت‌هایی وجود دارد که به همین دلیل اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام یکی از امور مورد نیاز داوطلبان می‌باشد.

نحوه ثبت نام مدارس سما و همچنین پذیرش داوطلبان در هر یک از مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال برای پایه‌های تحصیلی پنجم و ششم ارائه کارنامه سال گذشته برای متقاضیان به هنگام ثبت نام، یکی از شرایط در نظر گرفته شده می‌باشد. همچنین قبولی در آزمون ووردی این مدارس نیز، از اهمیت ویژه‌ای در این زمینه برخوردار می‌باشد. دانش آموزان برای اطلاع از سامانه سجا می‌توانند کلیک کنند.

با توجه به ظرفیت محدودی که برای ثبت نام مدارس سما در مقطع پیش دبستانی وجود دارد، اولویت پذیرش در وهله اول با دانش آموزان و متقاضیانی خواهد بود که برای ثبت نام زودتر اقدام نموده باشند. همچنین در آزمون‌های مربوط به هوش و استعداد بتوانند نمره لازم را دریافت نمایند . این آزمون هوش در فرم پیش ثبت نام وجود خواهد داشت و لازم است آن را تکمیل نمایند.

جهت اطلاع دقیق از ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات سامانه ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

یکی از سوالاتی که دانش آموزان قبل از ورود به مدارس سما دارند، معمولاً به این موضوع مربوط می‌شود که امکانات قرار داده شده در این مدارس چیست؟ که در ادامه قصد داریم تا در این رابطه به ارائه اطلاعات بیشتری بپردازیم. سوابق آموزشی و پرورشی مدارس سما به علت درخشان بودن آن یکی از مواردی است که به موجب آن بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام در این مدارس اقدام می‌نمایند.

دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی نسبت به ثبت نام مدارس سما اقدام می‌نمایند پس از ورود به سامانه مذکور و همچنین ادامه تحصیل در این مدارس ، معمولاً به راحتی می‌توانند در آزمون مدارس استعداد درخشان پذیرفته شوند. زیرا سطح آموزشی و کیفیت آموزش در این مدارس بسیار بالا می‌باشد و همین مسئله موجب شده است تا دانش آموزان در کنکور نیز بتوانند بهترین رتبه‌ها را کسب نمایند.

روش آموزش در مدارس سما بر اساس دانش آموز محور می‌باشد. بدین معنا که دانش آموزان و معلمین با هم و به صورت هماهنگ و مشارکتی در فعالیت‌ها شرکت می‌نمایند و همچنین بسیاری از وظایف برای پرورش دانش آموزان به آنان محول می‌نمایند. همچنین لازم است بدانید که مدارس سما مجری طرح قدس می‌باشند که آموزش قرآن به صورت رایگان در این مدارس ارائه می‌شود.

دانش آموزان و اولیای عزیز که مایلند فرزندان خود را علاقه مند به کارهای پژوهشی گردانند و یا اینکه انجام کارهای پژوهشی را یاد بگیرند، ثبت نام مدارس سما می‌تواند بهترین گزینه بری آنان باشد. زیرا این مدارس در پایه‌های چهارم تا ششم ابتدایی به دانش آموزان پژوهش و نحوه انجام آن را آموزش می‌دهند . البته امکانات و مزایای این مدارس به همین موارد محدود نمی‌باشد و خوشبختانه این مدارس از امکانات بسیار بالاتری برخوردار می‌باشند. بخش‌های مختلف سامانه شما شامل قسمت‌های زیر است.

امکانات سامانه ثبت نام مدارس سما

بخش درخواست راه اندازی پرتال سما

یکی از مهمترین بخش‌های سامانه سما، بخش راه اندازی می‌باشد. در این بخش از سامانه، درخواست‌ها برای راه اندازی پرتال اختصاصی به شکل غیر حضوری ثبت خواهد شد و شرایط راه اندازی پرتال اختصاصی هر کدام از مدارس در این بخش ذکر شده است.

بخش دانلودها و آموزش‌ها پرتال سما

در این قسمت آموزش‌های مورد نیاز دانش آموزان، والدین و کادرهای آموزشی و اداری مدارس وجود دارد.کاربران این امکان را دارند که با وارد شدن به این بخش، آموزش ای مختلف را دریافت کرده و کتاب‌های درسی مورد نظر خود را دریافت کنند.

بخش سیستم شهریه مدارس سما

خدمات مربوط به این بشخ مختص کادرهای اداری و آموزشی مدارس است. در این قسمت مدارس این امکان را دارند که گزارش‌های مالی خود را جهت پرداخت شهریه دانش آموزان ثبت نمایند.

بخش مهارت ورزی مدارس سما

بخش مهارت ورزی پرتال جامع مدارس سما، به تارگی ایجاد شده است. در این بخش، دانش آموزان و والدین می‌توانند دوره‌های مهارت ورزی برگزار شده در مدارس را دانلود کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

ورود به پرتال‌های شخصی مدارس سما

از دیگر امکاناتی که در سامان وجود دارد، ورود به پرتال شخصی مدارس می‌باشد. همه دانش آموزان و والدین می‌توانند با ورود به قسمت نقشه، در پرتال جامع مدارس سما، نام واحد آموزشی خود را در میان استان‌ها و شهرهای مختلف جستجو کرده و وارد آن شوند.

از جمله امکاناتی که در این سامانه ارائه می‌شود، ورود به پورتال‌های شخصی مدارس است. تمامی دانش آموزان و والدین آن‌ها می‌توانند با ورود به قسمت نقشه در پرتال جامع مدارس سما samaschools.ir، نام واحد آموزشی خود را در بین استان‌ها و شهرهای مختلف جستجو کنند و با کلیک کردن بر روی آن، به آن وارد شوند.

برای اطلاع دقیق از شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی کلیک کنید.

برنامه‌های فوق برنامه مدارس سما

زبان: با تمرکز بر مکالمه، ارائه مدرک از اموزشگاه زبان سما

آموزش اینترنت و ،Excel و word آموزش ،windows کامپیوتر: آشنایی با کامپیوتر، آموزش وبلاگ نویسی

نقاشی: آموزش مھارتھای مختلف نقاشی ھمچون نقاشی با مداد رنگی، ترام، آبرنگ و طراحی

قرآن: روخوانی، روانخوانی، آشنایی با داستان ھای قرانی با استفاده از تصویرسازی

p4c: آموزش تفکر به کودکان، ایجاد سازگاری رفتاری در بین دانش آموزان ، چگونگی تعامل با گروه ھمسالان

آموزش تربیت بدنی: والیبال، بسکتبال، طناب زنی، ژیمناستیک، تنیس روی میز، شنا، متناسب با دستور العمل واحد تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سما

برگزاری جشن ھای متعدد در مدرسه: شب یلدا، ھفت سین، جشن بدون کیف، فارغ ،P4C ، شکوفه ھا، الفبا، تکلیف، خلاقیت تحصیلی

وجود کتابخانه غنی و فعال دارای ٨٠٠٠ جلد کتاب

برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله نویسی

برگزاری نمایشگاه ھای مختلف کتاب

اھداء جایزه به فعالان کتابخوانی بصورت ماھانه

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

پاسخ به سؤالات متداول در مورد ثبت نام مدارس سما

سطح تحصیلات و همچنین کیفیت آموزشی مدارس سما نسبت به سایر مدارس چگونه است؟

خوشبختانه با توجه به اینکه مدارس سما برای دانش آموزان برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که از قبل مشخص می‌باشد، ینابراین هر یک از داوطلبان می‌توانند به راحتی در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند. در واقع ما در این مدارس سطح متوسط نداریم و خشبختانه تمامی مدارس در سطح عالی می‌باشند و حتی در برخی از مدارس نوع آموزش به گونه‌ای است که می‌توان این مدارس را از سطح عالی نیز بالاتر دانشت.

تفاوت و ویژگی‌های مدارس سما نسبت به سایر مدارس چیست؟

یکی از تفاوت‌های عمده‌ای که این مدارس با سایر مدارس دیگر دارد، نوع ابتکاری است که در این مدارس وجود دارد. همچنین به دلیلی اینکه معلمین این مدارس بدون محدودیت می‌توانند به انجام فعالیت‌های خود بپردازند، به همین دلیل برخلاف بسیاری از مدارس که تنها تحت ضوابط می‌توانند تدریس نمایند، این مشکلات وجود نخواهد داشت. همچنین نوع و روش‌های آموزشی که مطابق با آخرین و بهترین تدریس‌ها می‌باشند، از دیگر ویژگی‌های این مدارس می‌باشد.

اطلاعیه

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس سما و همچنین دریافت پاسخ سؤالات مطرح شده می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 از سراسر کشور تماس بگیرید.

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس سما توضیحات مفصلی را ارائه کردیم. آن دسته از دانش آموزانی که مایل به استفاده از خدمات سامانه مدارس سما دانشگاه آزاد هستند، می‌توانند از طریق آدرس samaschools.ir وارد بخش‌های مختلف سامانه شده و از خدمات آن استفاده کنند.

خدمات آنلاین این سامانه در راستای اطلاع رسانی به دانش آموزان، والدین و مدارسی که تحت نظر دانشگاه‌های آزاد فعالیت دارند، در اختیار آنها قرار گرفته است. جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام مدارس سما و ورود به سامانه samaschools.ir با مشاورین آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

2.9/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

یرای ثبت نام میان پایه مدارس سما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نشانی سامانه ثبت نام مدارس سما چیست؟

آدرس ساماه ثبت نام این مدارس به نشانی samaschools.ir است.

نحوه ثبت نام در سامانه مدارس سما چگونه است؟

در متن مقاله به طور کامل به نحوه نام نویسی در این سامانه اشاره کردیم.

بخش های مختلف سامانه ثبت نام سما چیست؟

این سامامه از پنج بخش درخواست راه اندازی، سیستم شهریه، بخش دانلودها و آموزش‌ها،بخش مهارت ورزی و پرتال شخصی تشکیل شده است. 

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مدارس سما + شرایط 1403 | ورود samaschools.ir»

  1. Avatar photo نیرومند گفت:

    سلام و عرض ادب
    آیا ثبت نام در مدارس سما شرایط ویژه ای میخواد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور