ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه مدارس امام صادق

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۰
شهریه مدارس امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ادامه تحصیل در مدارس امام صادق با توجه به پرداخت شهریه برای تمامی دانش آموزان امکان پذیر است. به همین دلیل آنچه قبل از ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق بسیار مهم به نظر می رسد، اطلاع دقیق از شهریه مدارس امام صادق می باشد. به همین دلیل در ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با شهریه مدارس امام صادق و همچنین هزینه تحصیل در مدارس امام صادق اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

 

میزان شهریه مدارس امام صادق برای دبیرستان متوسطه اول چقدر است؟

چه مدارسی را می توان هم تراز با مدارس امام صادق یافت؟

هزینه تحصیل در مدارس امام صادق برای هر ترم تحصیلی چقدر است؟

 نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس امام صادق را ار کجا دانلود کنم ؟

 

جهت  اطلاع دقیق از شهریه مدارس امام صادق و دریافت جدول هزینه تحصیل در مدارس امام صادق با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

میزان شهریه مدارس امام صادق

 

مدارس امام صادق یکی از بهترین و در عین حال گرانترین مدارس در شهر تهران می باشد. این مدرسه واقع در منطقه دو شهر تهران است و به همین دلیل میزان شهریه آن بسیار بالاست و شاید بتوان این مدرسه را از زمره گرانترین مدارس منطقه دو تهران نامید. شهریه تعیین شده برای هر یک از مدارس بالا می باشد. همچنین این میزان شهریه تا حدود زیادی به پایه های تحصیلی دانش آموزان و امکاناتی که از آن استفاده می نمایند خواهند داشت.

همانطور که می دانید مدارس امام صادق در مقطع ابتدایی تا دبیرستان دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی پیش ثبت نام مدارس امام صادق 98 می نماید. در ادامه در رابطه با شهریه مدارس امام صادق در مقطع ابتدایی در سال های گذشته میزان شهریه را در مدارس ابتدایی حدودا در سال 95 حدودا 4 میلیون تومان بوده است و برای مقطع پیش دبستانی حدودا 3 میلیون تومان بوده است.

میزان شهریه مدارس امام صادق برای مقاطع دبیرستان متوسطه دوم نیز ، تا حدود 8 و 9 میلیون تومان در چند سال اخیر بوده است که این میزان برای پایه های مختلف تحصیلی همچنین رشته های متفاوت آن فرق خواهد کرد. برای اطلاع دقیق از میزان هزینه تحصیل در مدارس امام صادق می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

شهریه مدارس امام صادق هر ساله در مقاطع تحصیلی مختلف تغییر 30 تا 60 درصدی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

چه مدارسی هم تراز با مدارس امام صادق می باشند؟

 

چه مدارسی هم تراز با مدارس امام صادق می باشند؟

چه مدارسی هم تراز با مدارس امام صادق می باشند؟

 

با توجه به بالا بودن هزینه تحصیل در مدارس امام صادق بسیاری از دانش آموزان امکان ادامه تحصیل در این مدارس را نخواهند داشت. همچنین به علت منطقه جغرافیایی این مدرسه ، ممکن است برای ورود به این مدارس مشکلاتی وجود داشته باشد. بنابراین در ادامه لیستی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که با استفاده از آن می توانید از مدارسی که هم تراز با این مدارس می باشند اطلاع دقیق یابید.

  • استاد شهریار (دبستان دوره اول و دوم ابتدایی پسراناه عادی دولتی) منطقه 2 سعادت آباد
  • معلم شماره 2 (دبستان دوره اول و دوم ابتدایی پسرانه عادی غیر دولتی) منطقه 2 شهرک غرب
  • امام صادق (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم  دخترانه غیر دولتی) منطقه 2 شهرک غرب
  • سعادت آباد (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم دخترانه غیردولتی) منطقه 2 سعادت آباد
  • مجتمع تطبیقی پسران (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه عادی دولتی) منطقه 2 سعادت آباد
  • علامه طباطبائی (علامه طباطبایی 1، دبستان ابتدایی دوره اول و دوم پسرانه عادی دولتی) منطقه 2 شهرک غرب
  • فرهنگ سعادت 2 (دبستان ابتدایی دوره اول و دوم  پسرانه غیر دولتی ) منطقه 2 سعادت آباد
  • راهیان فضلیت1 (دبستان دوره اول و دوم پسرانه هیات امنایی) منطقه 2 سعادت آباد

دانش آموزان و اولیای عزیز آنان توجه داشته باشند که منظور از هم ترازی، یکسان بودن شهریه مدارس امام صادق نخواهد بود. این هم ترازی می تواند در رابطه با موارد متعددی همچون امکانات ، سطح تحصیلات دبیران و … باشد. همچنین آنچه در این لیست ارائه گردید، مربوط به تمامی موارد نمی باشد و فقط برای آشنایی دانش آموزان عزیز و اولیای محترم آنان برخی از آیین مدارس را ذکر نمودیم.

 

 

برای اطلاع از ثبت نام دبیرستان مفید 98 کلیک کنید.

 

 

تفاوت مدارس امام صادق با سایر مدارس

قطعا یکی از دلایل بالا بودن میزان شهریه مدارس امام صادق نسبت به سایر مدارس دیگر، امکانات بسیار بالا و فوق العاده این مدارس می باشد. همانطور که می دانید تلاش مدرسه امام صادق تربیت همه جانبه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی می باشد. به همین دلیل تعداد جلسات با اولیا و مربیان و همچنین ارائه امکانات ، تماما برای دانش آموزان و بالا بردن مهارت آنان است.

یکی از محاسن بسیار بزرگ دبیرستان امام صادق نسبت به سایر دبیرستان ها این است که خوشبختانه در این مدارس دبیران با سابقه تدریس بسیار بالا و همچنین مهارت در تدریس کنکور می باشند. به همین دلیل دانش آموزان با پرداخت شهریه مدارس امام صادق دیگر نیازی به ثبت نام در کلاس های کنکوری در موسسات مختلف را نخواهند داشت.

 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کلیک کنید.

هزینه تحصیل در مدارس امام صادق

 

هزینه تحصیل در مدارس امام صادق

هزینه تحصیل در مدارس امام صادق

 

همانطور که می دانید، هزینه تحصیل در مدارس امام صادق  بسیار بالاتر از سایر مدارس می باشد. در واقع آنچه ما در این مقاله در رابطه با میزان شهریه ارائه نمودیم، همانطور که ذکر گردید، مربوط به نرخ مصوب در سه سال گذشته می باشد که با توجه به پایه های تحصیلی در این مدارس ، این میزان ، تغییری  30تا 66 درصدی هر ساله خواهد داشت همچنین به این میزان شهریه باید هزینه های جانبی تحصیل را نیز اضافه نمود.

کلیه دانش آموزان و اولیای محترم آنان می توانند برای اطلاع دقیق از هزینه تحصیل در مدارس امام صادق و همچنین میزان شهریه مدارس امام صادق با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99 کلیک کنید.

 

آیا تحصیل در مدارس امام صادق میتونه به کسب رتبه تک رقمی کمک کنه؟

ادامه تحصیل در هر کدام از این مدارس کمک میکند تا دانش آموزان بتوانند به صورت کامل خود را برای کنکور آماده نمایند. پذیرش در کنکور سراسری نیازمند برنامه ریزی دقیق و همه جانبه خواهد بود . به همین دلیل مدارس امام صادق از همان ابتدا با نحوه تدریس و همچنین نوع آموزشی که دارند، به دانش آموزان کمک می نمایند تا خود را به بهترین وجه برای کنکور سراسری آماده نمایند. خوشبختانه در سال های مختلف شاهد کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی توسط دانش آموزان این مدارس بوده ایم.

مدارس پسرانه امام صادق از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد یا مدارس دخترانه ؟

کیفیت مدارس امام صادق را در طول سال های مختلف و مطابق با آخرین شنیده ها و همچنین آمارها در کل می توان بسیار خوب و مثبت ارزیابی نمود. اما اگر بخواهیم به تفکیک جنسیت این مدارس را ارزیابی کنیم، باید بگوییم که مدارس پسرانه امام صادق در سال های گذشته بسیار بهتر از مدارس دخترانه درخشیده اند و موفقیت بیشتری را کسب نموده اند. البته تمام این نتیجه را نمی توان به کیفیت این مدارس نسبت داد زیرا ممکن است برخی از این مورد مربوط به سطح هوش دانش آموزان نیز مربوط باشد.

آدرس دبیرستان امام صادق چیست؟

آیا می توان شهریه مدارس امام صادق را به صورت قسطی پرداخت نمود؟

پرداخت شهریه در همان ابتدای ثبت نام صورت می پذیرد یا پس از آن؟

آیا مدارس امام صادق برای دانش آموزان آزمون ورودی برگزار می نمایند؟

شرایط ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی چیست؟

آیا امکان تغییر رشته پس از ثبت نام در دبیرستان متوسطه دوم وجود خواهد داشت؟

 

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شهریه مدارس امام صادق و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس شاهد

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 98-99

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 98-99

نمونه سوالات نمونه دولتی 98-99

هزینه تحصیل در مدارس امام صادق

شهریه مدارس امام صادق

2.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور