ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲
ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از داوطلبان و متقاضیان ورود به مدارس امام صادق لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع نحوه و شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق ، نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس امام صادق ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون امام صادق ، تاریخ برگزاری آزمون امام صادق ثبت نام دبیرستان های امام صادق اختصاص داده ایم.

 

شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار امام صادق چیست؟

برای ثبت نام در این مدرسه چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

تاریخ برگزاری آزمون ورودی مدارس امام صادق چه زمانی است؟

شهریه مدارس امام صادق چقدر است؟

 

جهت انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق و ثبت نام دبیرستان های امام صادق با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق

 

جهت ثبت نام در هر یک از مدارس مطابق با قوانینی که وجود دارد به شما امکان ثبت نام را خواهد داد. به همین دلیل هر یک از شما متقاضیان عزیز در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق خواهید توانست در این آزمون شرکت نمایید. شرایط در نظر گرفته شده به صورت شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که در ادامه به برخی از این شرایط اشاره خواهیم نمود.

آن دسته از متقاضیان یکه اتباع خارجی می باشند، امکان پیش ثبت نام مدارس امام صادق 98 را نخواهند داشت. آن دسته از دانش آموزانی که متقاضی ورود به مدارس دوره اول امام صادق می باشند، ازجمله شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق در نظر گرفته شده برای آنان این است که حتما اشتغال به تحصیل در پایه نهم می باشد. همچنین دارا بودن شرایط معدلی برای داوطلبان متقاضی از جمله شرایط بعدی می باشد.

با توجه به اولویت بندی که برای انتخاب مدارس و همچنین رشته تحصیلی به هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق صورت می پذیرد، داوطلبان باید با توجه به مدرسه و رشته تحصیلی مورد نظر موفق به کسب نمره مجاز شده باشند. در غیر این صورت اولویت بعدی آنان منظور می گردد. به همین دلیل پس از پذیرش ، امکان تغییر رشته برای هیچ یک از داوطلبان وجود نخواهد داشت.

مطابق با فرم اینترنتی که برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق در نظر گرفته شده است ، بندهای مورد نظر که در رابطه با ثبت نام می باشند، مربوط به اولیت بندی دانش آموزان در رابطه با انتخاب هایشان می باشد چنانچه این قسمت خالی بماند، حتی در صورت پذیرش ، در فهرست قبول شدگان قرار نخواهند گرفت و نام آنان در لیست اسامی قبولی اعلام نخواهد گردید.

 

 

نحوه قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 کلیک کنید.

 

 

 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون امام صادق

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون امام صادق

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون امام صادق

 

همانطور که میدانید ، مدارس امام صادق ، همانند ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر می نماید. به همین دلیل مدارکی که در ادامه برای ثبت نام دبیرستان های امام صادق ذکر خواهد شد به صورت الکترونیک لازم است بارگزاری نموده و اقدام به ارائه آن نمایند.

خرید کد ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب به مبلغ 11 هزار تومان در سامانه مورد نظر می باشد. همچنین از دیگر مدارک مورد نیاز شامل ارائه اصل و کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب می باشد. بارگزاری عکس داوطلب که به منظور عکس کارت ورود به جلسه استفاده خواهد شد الزامی می باشد.

 

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98 کلیک کنید.

 

تکمیل نمودن فرم ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق به صورت الکترونیک لازم و ضروری می باشد. با توجه به ارائه راهنمایی هایی که در رابطه با انجام ثبت نام و همچنین پر نمودن فرم اینترنتی ارائه شده است، هر گونه خطا یا اشتباهی که در این زمینه صورت پذیرد، مسئولیت آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود و همچنین در صورت هر گونه مغایرت مدارک ارائه شده با اصل آن ، مقرر با قوانین و ضوابط برخورد خواهد شد.

 

برای کسب اطلاع از نحوه مشاهده و زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

تاریخ برگزاری آزمون امام صادق

 

کلیه دانش آموزانی که نسبت به ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق اقدام نموده اند، از دهه اول فرودین تا دهه اواخر فرودین ، امکان ویرایش اطلاعات را خواهند داشت. لذا کلیه داوطلبان عزیز با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مدارس امام صادق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات وارد شده به هنگام ثبت نام بپردازند.

کارت ورود به جلسه ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق ، در تیر ماه به مدت سه روز بر روی پایگاه اینترنتی و سامانه مورد نظر قرار خواهد گرفت. محل آزمون به همراه کروکی دقیق محل آزمون در این سامانه ارائه خواهد شد . امکان شرکت هر یک از داوطلبان بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه غیر قانونی و ممنوع می باشد.

حضور هر یک از داوطلبان یک ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون در جلسه آزمون الزامی می باشد. به همراه داشتن هر گونه وسائل الکترونیکی همانند تلفن همراه ، ماشین حساب و… غیر قانونی و ممنوع می باشد. به همین دلیل چنانچه هر یک از این موراد مشاهده گردد، از حضور داوطلب به جلسه آزمون خودداری خواهد شد. دارا بودن گوشی تلفن همراه حتی در صورت خاموش بودن نیز تقلب محسوب خواهد شد.

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام نمونه دولتی 98-99 کلیک کنید.

 

ثبت نام دبیرستان های امام صادق

 

ثبت نام دبیرستان های امام صادق

ثبت نام دبیرستان های امام صادق

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا شما را با برخی از شرایط تعیین شده برای داوطلبان متقاضی آشنا نماییم. چنانچه مایل به پذیرش در این مدارس می باشید، قبل از ثبت نام دبیرستان های امام صادق بهتر است به برنامه ریزی دقیق در رابطه با قبولی بپردازید. زیرا هر یک از مدارسی که امکانات بالایی برای داوطلبان در نظر دارند،  برای آنان قرار می دهند، شرایط پذیرش سخت تری را نیز مد نظر دارند. به همین دلیل آمادگی هر چه بیشتر را برای پذیرش می طلبد.

به هنگام ثبت نام دبیرستان های امام صادق شما می توانید از مواد و دروس امتحانی در هر یک از دروس آگاه شوید از دیگر مواردی که به هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق  لازم و ضروری می باشد، اطلاع از ضریب هر یک از دروس می باشد بدین معنا که متقاضیان عزیز لازم است برای قبولی در این آزمون ها ، از دروسی که ضریب بیشتری با توجه به رشته مورد نظر آنان دارا می باشد مطالعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق  و همچنین انجام ثبت نام دبیرستان های امام صادق با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید . مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا به کارشناسان ما متصل گردید.

 

کارنامه افرادی که در آزمون پذیرفته نشده اند چگونه است؟

در این کارنامه تعداد پاسخ های صحیح و غلط و همچنین نمره کسب شده توسط داوطلب را نشان می دهد . همچنین علاوه بر این نمره تراز شده هر داوطلب و همچنین تراز هر فرد و تراز شده آخرین فرد را می توانید مشاهده نمایید. این کارنامه مربوط به مدرسه ای است که در آن ثبت نام نموده در آزمون ورودی این مدرسه ثبت نام نموده اند.

آیا می توان نسبت به نتایج منتشر شده در آزمون ورودی دبیرستان اعتراض نمود؟

بله. اعتراض به نتایج منتشر شده با توجه به شرایط خاص امکان پذیر می باشد. زمان مورد نظر برای ثبت اعتراض تنها 5 روز پس از اعلام نتایج می باشد و به همین دلیل در زمان مقرر کلیه داوطلبان می توانند اعتراض خود را برای این مورد به ثبت برسانند. چنانچه داوطلبی پس از این زمان برای ثبت اعتراض اقدام نمایید، به هیچ عنوان به درخواست آنان پاسخ داده شود.

 

آیا می توان همزمان در چندین مدرسه و آزمون ورودی ثبت نام و شرکت نمود؟

آیا به هنگام اعلام نتایج ، فهرست ذخیره نیز اعلام خواهد گردید؟

آیا منطقه محل سکونت در پذیرش تاثیری خواهد داشت؟

چنانچه در اولویت اول پذیرش نشویم، آیا در اولویت های بعدی پذیرفته خواهیم شود؟

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق و ثبت نام مدارس بعثت برای داوطلبان خارج از کشور چیست؟

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق و همچنین دریافت سوالات مطرح شده با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99 – 98

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98

ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام نمونه دولتی نهم 98-99

ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق

ثبت نام دبیرستان های امام صادق

2.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور