ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیش ثبت نام مدارس امام صادق ۱۴۰۳ّ

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
پیش ثبت نام مدارس امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزان برای ادامه تحصیل در هر یک از مدارس گزینه های مختلفی دارند که لازم است با توجه به شرایط خود،در هر یک از این مدارس اقدام به ثبت نام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع پیش ثبت نام مدارس امام صادق ، معرفی سایت ثبت نام مدارس امام صادق دخترانه و پسرانه ، شرایط ثبت نام مدارس ماندگار امام صادق ،  نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس امام صادق ، ثبت نام دبستان های امام صادق ،  ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق دخترانه و پسرانه اختصاص داده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با پیش ثبت نام مدارس امام صادق  صحبت کنیم.

 

آیا سامانه ثبت نام مدارس امام صادق برای دبیرستان های دخترانه و پسرانه متفاوت می باشد؟

شرایط ثبت نام دبیرستان های ماندگار امام صادق چیست؟

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد همانند مدارس امام صادق است ؟

زمان آغاز ثبت نام دبیرستان امام صادق برای پایه های مختلف از چه زمانی آغاز می گردد؟

شهریه مدارس امام صادق چقدر است؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از پیش ثبت نام مدارس امام صادق و سامانه ثبت نام مدارس امام صادق با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پیش ثبت نام مدارس امام صادق

 

مدارس امام صادق همانند سایر مدارس و ثبت نام های دیگر همانند ثبت نام دبیرستان مفید  به صورت الکترونیک ، داوطلبان و متقاضیان ثبت نام را پذیرش می نمایند. بنابراین برای ثبت نام دخترانه و پسرانه می توانید با مراجعه به سامانه  sadiq.ir  و ارسال مدارک، بتوانند در سامانه مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایند. در ادامه به برخی از شرایط ثبت نام اشاره خواهیم نمود.

پیش ثبت نام مدارس امام صادق به صورت الکترونیک می باشد. اما برای سایر مراحل همانند مدارس دیگر، نیازمند عبور از آزمون ورودی می باشد. داوطلبانی که مایل به پذیرش و قبولی در مدارس امام صادق دخترانه و پسرانه می باشند، ابتدا اولیای محترم آنان باید در جلسه معارفه ، مصاحبه شرکت نمایند و چنانچه نمره لازم را در مصاحبه اخذ نمایید، می توانند سایر مراحل مورد نظر را پشت سر بگذارنند.

داوطلبان در مرحله پیش ثبت نام مدارس امام صادق لازم است در سامانه مورد نظر ، مبلغ 40 هزار تومن را به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب به صورت الکترونیک در سامانه مورد نظر پرداخت نمایند. دارا بودن رمز دوم برای پرداخت تمامی متقاضیان الزمی می باشد. متقاضیان لازم است این هزینه را به صورت الکترونیک پرداخت نمایند.

 

 

 

 

 

پیش ثبت نام مدارس امام صادق  از پیش دبستانی تا دبیرستان به صورت اینترنتی و با توجه بله شرایط مندرج در سامانه که به صورت عمومی و اختصاصی است ، امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس ماندگار امام صادق

 

شرایط ثبت نام مدارس ماندگار امام صادق

شرایط ثبت نام مدارس ماندگار امام صادق

 

ثبت نام در مدارس امام صادق در هر یک از مناطق متفاوت می باشد. در ادامه به برخی از این شرایط ثبت نام مدارس ماندگار امام صادق منطقه دو تهران اشاره خواهیم نمود.

داوطلبان پس از ورود به سایت ثبت نام مدارس امام صادق دخترانه و پسرانه این مدارس ، لازم است کد ملی و همچنین مدرسه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. از جمله شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای متقاضیان ورود ب این مدارس قبولی در معارفه و مصاحبه اولیا می باشد. مدارس امام صادق از والدین دانش ماوزان محترم مصاحبه به عمل می آورد که مطابق با آن دانش آموزان می توانند در این مدرسه ثبت نام نمایند.

 

 

برای  ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

قبولی در آزمون ورودی مدارس امام صادق برای تمامی دانش آموزانی که نسبت به ثبت نام آزمون ورودی اقدام می نمایندف الزامی می باشد. شرایط سنی برای هر یک از مقاطع با توجه به سن مورد نظر در رابطه می باشد. زمان آغاز ثبت نام از نیمه استفد آغاز و تا نیمه اردیبهشت ماه به طول خواهد انجامید.

 

برای ثبت نام نمونه دولتی نهم  کلیک کنید.

ثبت نام دبستان های امام صادق

 

ثبت نام دبستان های امام صادق برای برخی از مدارس متفاوت می باشد. پیش ثبت نام مدارس امام صادق دخترانه با توجه به شرایط اختصاصی به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد صورت خواهد پذیرفت. کلیه متقاضیان لازم است در آزمون ورودی مدرسه امام صادق که برای پایه های اول تا ششم صورت خواهد پذیرفت، شرکت نمایند.

قبولی در مصاحبه و معارفه اولیا برای کلیه متقاضیانی که در سامانه ثبت نام مدارس امام صادق اقدام می نمایند الزامی خواهد بود. شرایط سنی در نظر گرفته شده  برای پیش ثبت نام پیش دبستان 1 ، نیمه دوم 93 و نیمه اول 94 می باشد.  و شرایط سنی جهت پیش ثبت نام پیش دبستان2 ، نیمه دوم 92 و نیمه اول 93 می باشد. همچنین شرایط سنی جهت پیش ثبت نام پایه اول ، نیمه دوم 91 و نیمه اول 92 می باشد.

مهلت پیش ثبت نام مدارس امام صادق برای داوطلبان و متقاضیان پیش دبستانی دخترانه از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. ثبا تام برای پایه های اول تا ششم نیز از نیمه اسفند تا نیمه اردیبهشت ملاه ادامه خواهد داشت. انجام و طی مراحل ثبت نام مطابق با دستور العمل ثبت نام برای کلیه پایه ها الزامی خواهد بود.

برای ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم  کلیک کنید.

 

سامانه ثبت نام مدارس امام صادق

 

سامانه ثبت نام مدارس امام صادق

سامانه ثبت نام مدارس امام صادق

 

انجام ثبت نام در کلیه پایه ها با استفاده از سامانه ثبت نام مدارس امام صادق صورت خواهد پذیرفت. مراحلی که داوطلبان برای ثبت نام دبیرستان های امام صادق دخترانه و پسرانه  لازم است طی نمایند به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد می باشد. متقاضیان توجه داشته باشند که نحوه ثبت نام در هر یک از مدارس به شکل متفاوتی خواهد بود.

در سامانه ثبت نام مدارس امام صادق پس از  ورود سایت پیش ثبت نام  به آدرس  www.sadiq.ir  می توانید با ثبت کدملی دانش آموزی و انتخاب مدرسه، به مرحله بعدی که به عنوان مطالعه و تایید بیانیه رسالت می باشد شروع پیش ثبت نام را آغاز نمایید. با توجه به اینکه مدارس امام صادق در مقاطع مختلفی دانش آموزان را پذیرش می نماید، لذا انتخاب مقطع آموزشی جهت ثبت نام نیز مرحله بعدی ثبت نام خواهد بود.

متاسفانه برخی از والدین عزیز بدون آشنایی با پیش ثبت نام مدارس امام صادق دخترانه و پسرانه ، اقدام به ثبت نام می نمایند و به همین دلیل دچار مشکلاتی در مراحل بعدی می گردد. سامانه ثبت نام مدارس امام صادق ایران تحصیل با ارائه خدمات به شما متقاضیان عزیز کمک می نماید تا بتوانید به راحتی علاوه بر انجام ثبت نام ، به دریافت مشاوره نیز بپردازید.

 

برای ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی  کلیک کنید.

 

پس از قبولی در مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق، به منظور کاهش اضطراب دانش آموزان در وهله اول، کارگاه هایی برای والدین و اولیای دانش آموزان عزیز برگزار می نماید که با استفاده از آن، به کاهش اضطراب جدایی کودکان می پردازند. سلامت روان دانش آموزان این مدرسه برای مدیران آن بسیار با اهمیت می باشد. به همین دلیل کارگاه های مختلفی برای اولیای محترم برگزار می گردد. همچنین دانش آموزان عزیز نیز مطابق با برنامه مدارس لازم است به ادامه تحصیل بپردازند.

 

من کد رهگیری را که به هنگام پیش ثبت نام مدارس امام صادق دریافت نموده ام را فراموش کرده ام. آیا می توانم دوباره به آن دسترسی داشته باشم؟

 

در سامانه ثبت نام مدارس امام صادق امکان دریافت مجدد کد رهگیری به وجود آمده است که با توجه به آن ، داوطلبان می توانند به دریافت مجدد اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند. بنابراین با مراجعه به سامانه و انجام مراحل مورد نیاز، خواهیم توانست به سامانه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

 

آیا ثبت نام دبیرستان های امام صادق دخترانه و پسرانه محدود به شهر تهران می باشد؟

پیش ثبت نام مدارس امام صادق برای سال بعد از چه زمانی آغاز می شود؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم چیست ؟

منابع لازم برای قبولی در آزمون ورودی مدارس امام صادق چیست؟

معدل به چه میزانی برای ثبت نام مدارس شاهد موثر خواهد بود؟

ظرفیت پذیرش در مدارس امام صادق در هر یک از مقاطع چگونه است؟

آیا پس از پیش ثبت نام مدارس امام صادق و قبولی در این مدارس، برای ادامه تحصیل لازم است شهریه بپردازیم؟

سطح علمی معلمان چگونه است؟

چگونه عکس خود را در سامانه بارگزاری نمایم؟

 

 برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیش ثبت نام مدارس امام صادق می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

زمان ثبت نام نمونه دولتی 

سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

نتایج آزمون تیزهوشان 

سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

sampad.medu.ir

ثبت نام مدارس سلام

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

azmoon.medu.ir

پیش ثبت نام مدارس امام صادق

سامانه ثبت نام مدارس امام صادق

لیست ذخیره مدارس شاهد

2.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام مدارس امام صادق، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

sadiq.ir سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت sadiq.ir ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است.

میزان شهریه مدارس امام صادق چقدر است؟

میزان شهریه مدارس امام صادق برای مقاطع دبیرستان متوسطه دوم نیز ، تا حدود 8 و 9 میلیون تومان در چند سال اخیر بوده است که این میزان برای پایه های مختلف تحصیلی فرق خواهد کرد.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «پیش ثبت نام مدارس امام صادق ۱۴۰۳ّ»

  1. Avatar photo فرزانه گفت:

    سلام میخواستم بدون چطوری میتونم به نمونه سوالهای امام صادق برای ورودی ششم به هفتم دست پیدا کنم و اینکه آزمون ورودی به چه صورتی هست ممنون میشم کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای دریافت مشاوره با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo Mobina گفت:

    ببخشید آیا ازمون ورودی برای پایه ی ۱۱ امام صادق برگزار می گردد ؟

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام
      نیازه برای ازمون ای میان پایه از طریق مدرسه پیگیری کنید

  3. Avatar photo Mobina گفت:

    سلام ببخشید برای پایه ی ۱۱ امام صادق آیا ازمون ورودی برگزار می گردد ؟

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام
      نیازه برای ازمون ای میان پایه از طریق مدرسه پیگیری کنید

  4. Avatar photo طناز گفت:

    با سلام
    شرمنده من برای مدرسه ی امام صادق دوره اول اصفهان ثبت نام کردم و فردا ازمون ورودی دارم
    چجوری به نمونه سوالات ازمون ورودی دست پیدا کنم؟

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام ازمون ودادین

  5. Avatar photo زینب متولی گفت:

    باسلام
    آزمون مدارس امام صادق اصفهان، به چه صورت و از چه محتوایی برگزار می گردد؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.بستگی به پایه مد نظر شما دارد.

  6. Avatar photo Melina گفت:

    خسته نباشید
    آزمون ورودی مدارس امام صادق اصفهان در دوره متوسطه اول به چه صورت برگزار میشود؟کتبی یا شفاهی؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.به صورت شفاهی میباشد.

  7. Avatar photo YONES گفت:

    کیا قبول شدند؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام افراد پذیرفته شده رو مدرسه بهشون اطلاع میده

  8. Avatar photo هستی انوری نسب گفت:

    خوب است

  9. Avatar photo متین گفت:

    چه جوری ثبت نام کنم

  10. Avatar photo متین گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور