ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم برای دانش آموزان دختر و پسر صورت می پذیرد. انجام کلیه مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی صورت امکان پذیر خواهد بود . متقاضیان ورود به این دبیرستان انرژی اتمی بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدارس خواهند توانست به انجام مراحل ثبت نام بپردازند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم و همچنین زمان ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

ثبت نام آزمون دبیرستان های انرژی اتمی  از چه زمانی آغاز می شود؟

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی چیست؟

مدارک لازم برای ثبت نام انرژی اتمی چیست؟

برای دانلود سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی به کدام سامانه باید مراجعه نمود ؟

نحوه ثبت نام آزمون انرژی اتمی به چه نحوی صورت خواهد پذیرفت؟ 

 

جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم و دریافت راهنمایی در رابطه با ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم

 

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم را می توان در دو مرحله صورت می پذیرد. در مرحله اول و ابتدایی برای آن دسته از متقاضیانی که مایل و علاقه مند به شرکت در ثبت نام این مدارس می باشند، ابتدا باید به انجام پیش ثبت نام بپردازند. پیش ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم از بهمن ماه آغاز می گردد و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام در مرحله دوم که پس از پیش ثبت نام می باشد، در واقع مرحله اصلی ثبت نام خواهد بود. دانش آموزان عزیز جهت ثبت نام به سامانه  aehighschool.com مراجعه نموده و پس از انجام مراحل ثبت نام ، خواهند توانست اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبانی که به انجام پیش ثبت نام پرداخته اند، برابر مقررات و آئین نامه ، موظف به پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 30 هزار تومن و بارگزازی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خواهند بود. سامانه ثبت نام تنها در زمان مقرر و تعیین شده باز خواهد بود و قابل دریافت می باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان چنانچه پس از از اتمام زمان تعیین شده به انجام ثبت نام بپردازند، نخواهند توانست به سامانه ثبت نام دسترسی داشته باشند.

 

 

 

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم

 

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به ثبت نام در دبیرستان های انرژی اتمی می باشند، با توجه به شرایط تعیین شده ، خواهند توانست به انجام ثبت نام بپردازند. برخی از شرایط همانند دارا بودن تابعیت ایرانی برای داوطلبان الزامی می باشد. همچنین از دیگر شرایط لازم برای ثبت نام را می توان در رابطه با شرایط معدلی داوطلبان دانست. حداقل معدل لازم برای شرکت در این ثبت نام ، معدل 19 و بالاتر از آن می باشد.

با توجه به اینکه دبیرستان های انرژی اتمی تنها در برخی از رشته ها اجازه ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم به دانش آموزان دختر و پسر می دهند و در برخی از رشته تنها متقاضیان پسر امکان ثبت نام را خواهند داشت . بنابراین در برخی از شرایط تنها دانش آموزان پسر امکان و اجازه ثبت نام را خواهند داشت. در نتیجه برای ثبت نام لازم است هر یک از متقاضیان از شرایط همان زمان آگاه شوند تا بتوانید به انجام مراحل ثبت نام بپردازند.

یکی دیگر شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم  اشتغال به تحصیل داوطلبان در پایه نهم متوسطه اول می باشد. آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و متقاضیان پس از انجام ثبت نام ، خواهند توانست در آزمون این دبیرستان شرکت نمایند. شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره قبولی ، برای کلیه داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند ، الزامی خواهد بود.

 

جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته دبیرستان کلیک کنید.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم

 

با توجه به اینکه ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم  در دو مرحله برای تمامی داوطلبان صورت خواهد پذیرفت. لذا دانش آموزان عزیز پس از بارگذاری مدارک ثبت نام ، خواهند توانست به انجام ثبت نام خود بپردازند. مدارک لازم برای ثبت نام شامل : عکس دانش آموزی داوطلبان ، گواهینامه موفقیت های فرهنگی ، علمی و ورزشی مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، استان و کشور خواهد بود.

 

 

برای اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد  کلیک کنید.

با توجه به اینکه یکی از شرایط ثبت نام مربوط به معدل لازم برای داوطلبان می باشد. به همین دلیل بارگزاری کارنامه سال گذشته، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم خواهد بود. همچنین از جمله مدارک لازم برای ثبت نام را می توان گزارش پیشرفت تحصیلی دانست. آن دسته از داوطلبانی که مایل به انجام ثبت نام می باشند، لازم است مدارک خود را در سامانه مورد نظر ارائه نمایند.

 

 

جهت ورود به سامانه انتخاب رشته دبیرستان کلیک کنید.

ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم

 

 ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم

ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم

 

ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم همانند ثبت نام مدارس تیزهوشان همانطور که ذکر گردید ، در دو مرحله صورت خواهد پذیرفت بنابراین برای ثبت نام در هر یک از پایه های تحصیلی ، با استفاده از سامانه موردنظر امکان پذیر خواهد . توصیه ما به والدین عزیز این است که به هنگام پر کردن فرم ثبت نام ، حتما به وارد نمودن اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشید. زیرا چنانچه در وارد نمودن این اطلاعات دچار خطا و یا اشتباه شوید، ثبت نام شما به خوبی صورت نخواهد پذیرفت.

ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم برای کلیه داوطلبان زمانی قطعی خواهد بود که داوطلبان کد پیگیری و همچنین شماره سریال مورد نظر را دریافت نمانید می توانند در رابطه با انجام ثبت نام خود اطمینان لازم را به دست آورند. بنابراین دقت لازم را داشته باشید، که اتمام ثبت نام با توجه به دریافت این اطلاعات میسر خواهد بود.

کلیه دانش آموزان عزیز می توانند هر گونه سوالی که در رابطه با ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم ، شهریه مدارس انرژی اتمی و همچنین انجام ثبت نام آزمون انرژی اتمی نهم به دهم می توانند با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در میان بگذارند. مشاورین و متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی کلیک کنید.

 

هزینه شرکت در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی چه میزانی می باشد؟

ثبت نام برای کلیه داوطلبان تنها با استفاده از مبلغ 30 هزار تومان امکان پذیر خواهد بود و برای شرکت در آزمون ورودی هیچ گونه هزینه ای از داوطلبان اخذ نخواهد شد. اما چانچه داوطلبان در این آزمون پذیرفته شوند، لازم است برای ادامه تحصیل در این مدارس ، هزینه مورد نظر و مصوب را پرداخت نمایند.

 

پس از ثبت نام و شرکت در آزمون پس از اعلام نتایج در صورت کسب تراز لازم آیا پذیرش ما قطعی شده است؟

با توجه به اینکه ثبت نام دبیرستان های نمونه دولتی در پایه ها و رشته های مختلف تحصیلی صورت می پذیرد، به همین دلیل برای آن دسته از متقاضیان ورود به رشته های علوم انسانی که موفق به کسب رتبه مجاز شده اند، در صورتی پذیرش برای آنان قطعی خواهد شد که در مصاحبه این مدارس بتوانند پذیرفته شوند.

 

زمان دقیق ثبت نام برای پایه های مختلف دبیرستان های انرژی اتمی چه زمانی است؟

آیا ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم تنها مختص به ساکنین شهر تهران می باشد؟

ظرفیت دبیرستان های انرژی اتمی چند نفر است؟

برای اطلاع از آدرس دبیرستان های انرژی اتمی به کدام سامانه باید مراجعه نمود ؟ 

چه مدت پس از پیش ثبت نام می توان نسبت به ثبت نام اصلی در سامانه مورد نظر اقدام نمود؟

آیا مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد؟

 

 

برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

ثبت نام مدارس فرهنگ 

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم
به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام مدارس مدارس انرژی اتمی پایه دوم، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

aehighschool.com سایت مورد نظر است.

چگونه در aehighschool.com سایت ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است.

ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم، چه زمانی است؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی بهمن ماه آغاز می گردد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1403 + زمان و شرایط پذیرش

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی از اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.  لذا دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی در پایه های مختلف ثبت نام و انتخاب رشته کنند ثبت نام دبیرستان های انرژی...
  • جدول جدید شهریه مدارس انرژی اتمی

    شهریه مدارس انرژی اتمی 1403 + جدول مقاطع مختلف

    ادامه تحصیل در مدارس انرژی اتمی نیازمند پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه است. اما یکی از بهترین و درخشان‌ترین مدارس در تهران را می‌توان همین مدرسه دانست. البته اگر...
  • شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    قبولی در هر یک از مدارس ، با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای آن صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 و...
  • آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    دبیرستان انرژی اتمی ، یکی از مدارس مورد علاقه و با امکانات فراوان برای دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم می باشند. با توجه به تعداد بسیار کم این مدارس ، آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 –...
تماس با مشاور