ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1403 + زمان و شرایط پذیرش

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی از اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.  لذا دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی در پایه های مختلف ثبت نام و انتخاب رشته کنند ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی مطابق سنوات گذشته اینترنتی خواهد بود.

دانش‌آموزانی که تصمیم به ادامه تحصیل در این مدارس دارند، باید ابتدا در زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی، پیش‌ثبت‌نام خود را به صورت غیر حضوری در سایت مدارس انرژی اتمی انجام دهند. در حال حاضر، آزمون ورودی برای دوره اول متوسطه از پایه ششم به هفتم در مدارس انرژی اتمی لغو‌ شده‌ و تنها برای دوره دوم متوسطه از پایه نهم به دهم برگزار می‌شود.

برای راهنمایی بیشتر، داوطلبان ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی در سال‌های ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانند در ادامه این مقاله با نگاهی به روش‌های ثبت‌نام در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی، زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی ، شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام  آشنا شوند.

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی

با توجه به اطلاعیه ستاد ثبت نام، پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول پسرانه – دخترانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در سال گذشته از تاریخ ۷ اسفند ماه آغاز‌ شده‌ و دانش آموزان محترم توانستند به موقع و به مدت مقرر برای ثبت نام به وب‌سایت دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مراجعه نمایند.

💢 همچنین، زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی برای سال تحصیلی جاری از تاریخ ۸ اسفندماه آغاز‌شده‌است.

ثبت نام دبیرستان‌های انرژی اتمی در شهرهای مشهد، تهران و قزوین برای دوره اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ انجام می‌شود و این مدارس در این مقاطع اقدام به پذیرش دانش‌آموزان می‌نمایند.

توجه داشته باشید که دبیرستان‌های اتمی تهران برای دانش‌آموزان دختر و پسر در دوره اول و دوم متوسطه پذیرش می‌کنند، اما دبیرستان‌های انرژی اتمی مشهد و قزوین تنها برای دانش‌آموزان پسر در این مقاطع ثبت نام می‌پذیرند.

💢 زمان پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول پسرانه – دخترانه در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکسان است و دانش‌آموزان عزیز باید در زمان مقرر به وب‌سایت مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه و بارگذاری عکس و اطلاعات خود، نام کاربری خود را دریافت نمایند.

این نام کاربری برای مراحل بعدی از جمله آزمون ورودی و اعلام نتایج ضروری است.

در سال جاری، پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول پسرانه – دخترانه از تاریخ ۸ اسفند ماه ۱۴۰۳ آغاز‌ شده‌ است.

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی

ثبت نام دانش آموزان در مدارس انرژی اتمی برای دوره اول متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در حال حاضر زمان ثبت نام برای پایه هفتم مشخص‌ نشده‌ است و پس از اعلام ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی، به محض انتشار هر اطلاعیه مرتبط، این مقاله به‌روزرسانی خواهد شد.

ثبت نام دانش آموزان در دوره دوم متوسطه سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تنها با قبولی در آزمون دبیرستان‌های انرژی اتمی امکان‌پذیر است. زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم در رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی هنوز مشخص‌ نشده‌ است و تنها برای رشته علوم انسانی، آزمون ورودی برای ورود به پایه دهم و یازدهم برگزار می‌شود.

برای اطلاع کامل از  آدرس دبیرستان های انرژی اتمی تمام استان ها رو عبارت کلیک نمایید .

سایت مدارس انرژی اتمی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دانش‌آموزان می‌توانند در زمان مشخص شده، ثبت‌نام خود را از طریق فرم اینترنتی در سایت مدارس انرژی اتمی به آدرس اینترنتی aehighschool.com، انجام دهند. دانش‌آموزانی که تمایل به ورود به مدارس انرژی اتمی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دارند، باید با مراجعه به سایت مدارس انرژی اتمی و تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

❇️ از سال ۱۳۹۷، برای پذیرش در دبیرستان انرژی اتمی، آزمون ورودی برگزار نمی‌شود. ثبت‌نام دبیرستان متوسطه اول انرژی اتمی تنها به صورت آنلاین در سایت مدارس انرژی اتمی مربوطه با پرداخت هزینه ثبت‌نام و ارائه مدارک لازم انجام می‌شود. دانش‌آموزان پسر برای ورود به پایه هفتم، باید به سایت ww.aeone.ir مراجعه کرده و دانش‌آموزان دختر برای ورود به پایه هفتم، باید به سایت ww. aehighschool. com مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

❇️ دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم بر اساس قبولی در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، باید در موعد مقرر به سایت مدارس انرژی اتمی، aehighschool.com، مراجعه کرده و پس از ارسال مدارک و تکمیل فرم‌های مربوطه، ثبت‌نام خود را برای آزمون ورودی انجام دهند.

جهت آشنایی با سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی کلیک نمایید.

سایت مدارس انرژی اتمی برای سال تحصیلی

مدارک مورد نیاز ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی نیازمند به یک سری مدارک برای بارگزاری در سایت مدارس انرژی اتمی می باشد که برای راهنمایی بیشتر دانش‌آموزان و داوطلبان ثبت نام در دبیرستان‌های انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، در این بخش به بررسی مدارک لازم پرداخته‌شده‌است.

❇️ تمام متقاضیان ثبت نام دوره اول متوسطه انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تکمیل مراحل پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول پسرانه – دخترانه باید در زمان ثبت نام کارنامه سه سال ۴، ۵ و ۶ دبستان خود را در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بارگزاری کنند.

❇️ بدیهی است که در ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی، درخواست‌های داوطلبانی که کارنامه‌های سه سال خود را در صفحه کاربری بارگذاری نکنند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

❇️ به دلیل عدم برگزاری آزمون کتبی ورودی برای دوره اول متوسطه از سال ۱۳۹۷ و ارزیابی نمرات دانش‌آموزان در مصاحبه حضوری، پیشنهاد می‌شود که داوطلبان علاوه بر کارنامه‌ها، گزارش پیشرفت تحصیلی، تربیتی کیفی – توصیفی خود و در صورت کسب مقام و موفقیت در حوزه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه یا شهر را نیز در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بارگزاری کنند تا در زمان مصاحبه به امتیاز بالاتری دست یابند.

❇️ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی متوسطه دوم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی صورت خواهد گرفت و دانش‌آموزان پایه نهم باید پس از شرکت در دو مرحله آزمون و قبولی در هر دو مرحله، با مراجعه حضوری به دبیرستان و ارائه مدارک و پرونده، ثبت نام قطعی را انجام دهند.

❇️ برای ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، مدارک مورد نیاز شامل کارنامه نهایی پایه هشتم، کارنامه ترم اول پایه نهم و یک عکس برای صدور کارت ورود به جلسه آزمون است که داوطلبان باید در زمان ثبت نام آزمون در سایت بارگزاری نمایند. معدل حداقل برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی ۱۹ است.

❇️ توجه شود که شرایط مذکور ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی در این بخش طبق روال سال‌های گذشته برای داوطلبان توضیح داده‌ شده‌ و در صورت تغییر مدارک مورد نیاز برای بارگزاری در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی و شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، موارد فوق به روز‌رسانی خواهند شد.

برای اطلاع از قبولی در دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

جهت ثبت نام در دبیرستان‌های انرژی اتمی در سال‌های ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه‌های مختلف دوره اول و دوم متوسطه در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی، وجود شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی خاصی از جمله داشتن تابعیت ایرانی الزامی است.

داوطلبان مکلفند که تمامی  آن ها را رعایت نمایند و در صورتی که داوطلبان در رعایت هیچ یک از شرایط ثبت‌نام مدارس انرژی اتمی کوتاهی نمایند، امکان ثبت‌نام در این مدارس برای آنان میسر نخواهد بود.

چنانچه شرایط اعلامی از سوی مدارس انرژی اتمی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط متقاضیان رعایت نگردد، پیش ثبت‌نام آن‌ها لغو‌ شده‌ و هزینه‌ای که برای شرکت در آزمون‌ها پرداخت شده، مسترد نخواهد شد.

به همین منظور، در ادامه به بررسی مفصل شرایط لازم برای ثبت‌نام در دبیرستان‌های انرژی اتمی پرداخته می‌شود. ضروری است ذکر گردد به دلیل خصوصی بودن این مدرسه‌ها، یکی از شرایط اساسی که والدین باید آن را مد نظر قرار دهند، قابلیت پرداخت شهریه دبیرستان انرژی اتمی است.

❇️ شرایط ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم دوره دوم متوسطه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به شرح ذیل است:

🔶 اشتغال به تحصیل در پایه نهم

🔶 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

🔶 کسب حداقل معدل ۱۹ در پایه هشتم و نوبت اول پایه نهم

لازم به ذکر است که مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، جهت پذیرش داوطلبان دختر، تنها از میان دانش‌آموزان متقاضی در شعبه‌های تهران و کاشان و برای رشته‌های ریاضی و تجربی، آزمون برگزار می‌نماید و برای سایر شهرها شعبه دخترانه‌ای تاسیس نگردیده است.

❇️ شرایط ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی برای پایه یازدهم دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

🔶 تحصیل در پایه دهم

🔶 احراز هویت به عنوان تبعه جمهوری اسلامی ایران

🔶 کسب دست‌کم معدل ۱۹ در پایه نهم و نیمسال اول پایه دهم

❇️ شرایط ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی برای پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

🔶 تحصیل در پایه یازدهم

🔶 احراز هویت به عنوان تبعه جمهوری اسلامی ایران

🔶 کسب دست‌کم معدل ۱۹ در پایه دهم و نیمسال اول پایه یازدهم

خواهشمند است توجه فرمایید که آزمون ورودی و ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در گروه علوم انسانی تنها برای پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌گردد، اما در گروه‌های ریاضی و تجربی، پذیرش دانش‌آموزان از طریق آزمون ورودی در تمامی سه پایه میسر است.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 

هزینه ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید در زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی پس از مراجعه به سایت مدارس انرژی اتمی و بارگذاری مدارک و اطلاعات موردنیاز، هزینه مربوط به ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی را نیز پرداخت نمایند.

داوطلبانی که در فرآیند پرداخت هزینه ثبت‌نام دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ با مشکل مواجه شوند و پرداخت آن‌ها تایید نشود، اجازه حضور در جلسه آزمون‌های کتبی و یا مصاحبه حضوری را نخواهند داشت.

زمان پرداخت هزینه ثبت‌نام مدارس متوسطه انرژی اتمی همزمان با تاریخ ثبت‌ نام این مدارس است و نحوه پرداخت نیز به صورت آنلاین و یا از طریق فیش بانکی انجام می‌شود که به‌عنوان مرحله نهایی و تایید ثبت‌نام دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.

در سال جاری والدین می‌توانند در زمان ثبت‌نام که از ۸ اسفند ماه آغاز‌ شده‌ است، هزینه آزمون را نیز پرداخت نمایند.

روش ثبت‌نام در دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت‌نام در دوره متوسطه اول و دوم دبیرستان انرژی اتمی تنها از طریق اینترنت از طریق وب‌سایت مربوطه و با پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون ورودی، بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات لازم انجام می‌شود. مراحل ثبت‌نام برای راهنمایی داوطلبان به صورت تصویری در زیر شرح داده‌ شده‌ است.

✅ ابتدا وارد سایت مدارس انرژی اتمی به آدرس aehighschool.com شوید و بر روی گزینه ثبت‌نام آزمون ورودی مجموع انرژی اتمی کلیک کنید.

روش ثبت‌نام در دبیرستان انرژی اتمی 1

✅ در صفحه باز‌شده‌ در سایت مدارس انرژی اتمی کد ملی دانش‌آموز و شماره همراه یکی از والدین را وارد کنید.

روش ثبت‌نام در دبیرستان انرژی اتمی 2

✅ پس از ورود به پنل کاربری، پایه ورودی، جنسیت و شهر خود را انتخاب کنید.

✅ در این مرحله یکی از مدارس معرفی‌ شده‌ را برای ثبت‌نام انتخاب کنید.

روش ثبت‌نام در دبیرستان انرژی اتمی 3

پس از انتخاب شعبه مدرسه انرژی اتمی مورد نظر خود، لطفا فرم ثبت نام را تکمیل نموده و هزینه ثبت نام را پرداخت فرمایید. پس از ثبت اطلاعات و بارگزاری تصویر، لطفا هزینه مربوطه را پرداخت کرده و کد کاربری خود را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که باید کد کاربری خود را تا زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی و ثبت نام نهایی نگه دارید، زیرا تمام مراحل بعدی، از جمله مشاهده اعلام نتایج، با دسترسی به کد کاربری امکان‌پذیر است.

ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی

برای اطلاع از شهریه مدارس انرژی اتمی کلیک نمایید.

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش‌آموزانی که تصمیم به ادامه تحصیل در پایه‌های مختلف دبیرستان انرژی اتمی دارند، باید با مطالعه منابع معرفی‌شده‌خود را برای شرکت در این آزمون آماده نمایند. در زیر منابع پایه‌های مختلف برای شما ذکر‌شده‌است:

🔶 دروس آزمون مرحله اول آزمون مدارس انرژی اتمی

رشته ریاضی و فیزیک: دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه

رشته علوم تجربی: دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه

رشته علوم انسانی: کتب ادبیات، عربی، قرآن، مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول کتب گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلام‌حسین یوسفی) – غم‌نامه رستم و سهراب و رزم‌نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره) – سوره فتح به همراه ترجمه – جزوه علوم اجتماعی (که در وب‌سایت دبیرستان انرژی اتمی بارگذاری می‌شود) – ریاضی پایه نهم

🔶 دروس آزمون مرحله دوم آزمون مدارس انرژی اتمی

آزمون مرحله دوم برای پذیرفته‌شدگان مرحله اول در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی به صورت تشریحی از همان منابع آزمون مرحله اول برگزار می‌شود.

آزمون مرحله دوم برای پذیرفته‌شدگان مرحله اول رشته علوم انسانی به صورت مصاحبه علمی است.

آزمون ورودی یازدهم در رشته انسانی از کلیه دروس پایه دهم است. آزمون ورودی یازدهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از دروس پایه دهم است.

منابع آزمون ورودی  پایه یازدهم رشته تجربی
مواد آزمون محتوای ازمون
ریاضی یک با تعداد سوال 20 عدد فصل 5 تا 7(صفحات 94 تا 170)
زیست شناسی یک با تعداد سوال 30 عدد فصل 4 از ابتدای گفتار 2 تا فصل 7 (صفحات 55 تا 111)
فیزیک یک با تعداد سوال 20 عدد فصل 3 از ابتدای قضیه کار و انرژی جنبشی تا انتهای کتاب (صفحات 61 تا 120)
شیمی یک با تعداد سوال 20 عدد فصل 2 از ابتدای شیمی سبز تا انتها فصل 3 (صفحات 70 تا 122)

 

 

منابع آزمون ورودی  پایه یازدهم رشته ریاضی
مواد آزمون محتوای آزمون
ریاضی یک با تعداد سوال 25 عدد فصل 5 تا 7(صفحات 94 تا 170)
هندسه یک با تعداد سوال 10 عدد فصل 3 و 4(صفحات 53 تا 96)
فیزیک یک با تعداد سوال 25 عدد فصل 4 تا انتهای کتاب (صفحات 83 تا 149)
شیمی  یک با تعداد سوال 15 عدد فصل 2 از ابتدای شیمی سبز تا انتهای فصل3 (صفحات 70 تا 122)

 

 

منابع آزمون ورودی پایه دوازدهم رشته تجربی
مواد آزمون محتوای ازمون
زمین شناسی  10 سوال فصل 4 تا 7 (صفحات 59 تا 117)
ریاضی دو با تعداد سوال 20 عدد فصل 4 تا 7 (صفحات 71 تا 166)
زیست شناسی دو با تعداد سوال 30 عدد فصل 6 تا 9 (صفحات 79 تا 152)
فیزیک دو با تعداد سوال 20 عدد فصل 2 از توان در مدار الکتریکی تا اخر کتاب (صفحات 53 تا 104)
شیمی دو با تعداد سوال 25 عدد فصل2 از ابتدای آنتالپی همان محتوای انرژی است تا انتهای فصل 3 (صفحات 63 تا 121)

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی پایه دوازدهم رشته ریاضی
مواد آزمون محتوای آزمون
حسابان  با 20 عدد سوال فصل 3، 4، 5 (صفحات 80 تا 151)
امار و احتمال با 10 عدد سوال فصل 2 درس 3 تا آخر کتاب (صفحات 52 تا 128)
هندسه دو با تعداد سوال 10 عدد فصل 2 از ابتدای تجانس تا آخر فصل 4 (صفحات 45 تا 77)
فیزیک دو با تعداد سوال 25 عدد فصل 2 از توان در مدار الکتریکی تا اخر فصل 4 (صفحات 67 تا 130)
شیمی دو با تعداد سوال 20 عدد فصل 2 از ابتدای آنتالپی همان محتوای انرژی است تا انتهای فصل 3 (صفحات 63 تا 121)

 

توجه نمایید این منابع مربوط با سال 1402 بوده و برای دریافت جدیدترین منابع دبیرستان انرژی اتمی  سال جاری می توانید با شماره  9099075307 در ارتباط باشید.

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی

برای مقایسه مدارس سمپاد و انرژی اتمی کلیک نمایید.

مشاوره ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

✳️ دانش‌آموزان دختری که علاقمند به ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌باشند، در صورت احراز شرایط مندرج، مجازند با ارائه مستندات لازم، در بازه زمانی تعیین‌شده به وب‌سایت رسمی مدارس انرژی اتمی به آدرس aehighschool. com مراجعه نموده و فرآیند ثبت‌نام خود را به اتمام رسانند. ضروری است اذعان داشت که مدارس انرژی اتمی تنها در شهرهای تهران و کاشان دارای شعبه‌های دخترانه می‌باشند.

✳️ دانش‌آموزان پسری که تمایل به اشتراک در آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را دارند، با رعایت شرایط و ارائه مدارک موردنیاز، در زمان مشخص‌ شده می‌توانند به وب‌سایت مدارس انرژی اتمی شهر موردنظر خود مراجعه نموده و نسبت به انجام فرآیند ثبت‌نام اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر، داوطلبان می‌توانند به بررسی وب‌سایت و فرآیند ثبت‌نام مدارس انرژی اتمی در شهرهای مختلف مراجعه نمایند.

✳️ دانش‌آموزان پسری که علاقمند به شرکت در آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی تهران یا قزوین هستند، بایستی در دوره ثبت‌نام به وب‌سایت رسمی مدارس انرژی اتمی به آدرس aehighschool. com مراجعه نموده و نسبت به انجام پیش‌ ثبت‌نام خود بر اساس فرم‌های موجود در وب‌سایت اقدام و در نهایت، رسید پیش‌ثبت‌نام خود را دریافت دارند.

✳️ دانش‌آموزانی که علاقمند به ثبت‌نام در دبیرستان انرژی اتمی مشهد می‌باشند، موظفند در زمان ثبت‌نام به وب‌سایت رسمی مدارس انرژی اتمی مشهد به آدرس razavi.aehighschool.com مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم‌های پیش‌ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم، اقدام به پرداخت هزینه ثبت‌نام نموده و در آخرین مرحله، رسید ثبت‌نامی خود را از سامانه دریافت نمایند. لازم به ذکر است که مدارس دوره متوسطه دوم پسرانه انرژی اتمی در شهرهای تهران، مشهد، قزوین، کاشان و بوشهر فعالیت دارند.

برای مشاوره و قبولی تضمینی خود در این مدارس با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

خلاصه مطلب ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

مدارس انرژی اتمی به عنوان موسساتی شناخته‌شده‌ در عرصه آموزش، هر ساله توانایی جذب تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان را دارا می‌باشند. دانش‌آموزانی که تمایل دارند تحصیلات متوسطه خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در مدارس انرژی اتمی ادامه دهند، در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، می‌بایست در بازه زمانی مشخص‌شده‌ به پسایت مدارس انرژی اتمی مراجعه نموده و نسبت به انجام پیش ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی از 8 اسفند می باشد که در طول مقاله در خصوص شرایط و مدارک به صورت کامل توضیح داده شده است. در صورت نیاز به ثبت نام به کارشناسان ایران تحصیل با شماره  9099075307 در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1403 در چه زمانی صورت میگیرد؟

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی از 8 اسفند 1403 می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی به چه صورت است؟

شرایط کامل ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی در مقاله شرح داده شده است اقدام به مطالعه بفرمایید.

 ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی به چه صورت انجام می شود ؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی به صورت اینترنتی انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام در مقاطع متوسطه اول و دوم در این مقاله ارائه شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • جدول جدید شهریه مدارس انرژی اتمی

    شهریه مدارس انرژی اتمی 1403 + جدول مقاطع مختلف

    ادامه تحصیل در مدارس انرژی اتمی نیازمند پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه است. اما یکی از بهترین و درخشان‌ترین مدارس در تهران را می‌توان همین مدرسه دانست. البته اگر...
  • شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    قبولی در هر یک از مدارس ، با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای آن صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 و...
  • آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    دبیرستان انرژی اتمی ، یکی از مدارس مورد علاقه و با امکانات فراوان برای دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم می باشند. با توجه به تعداد بسیار کم این مدارس ، آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 –...
  • سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی

    سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی ۱۴۰۳

    دبیرستان های انرژی اتمی ، همانند سایر دبیرستان هایی که دارای امکانات بسیار مناسبی می باشند، برای ورود داوطلبان به این دبیرستان ، آزمون ورودی را به عمل خواهد آورد. مطابق با این آزمون امکان ورود یا عدم ورود داوطلبان...
تماس با مشاور