ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

آدرس دبیرستان های انرژی اتمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دبیرستان انرژی اتمی ، یکی از مدارس مورد علاقه و با امکانات فراوان برای دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم می باشند. با توجه به تعداد بسیار کم این مدارس ، آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 – 99 محدود به چند شهر می باشد به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع آدرس دبیرستان های انرژی اتمی ، لیست آدرس مدارس انرژی اتمی،  شهریه مدارس انرژی اتمی ، نحوه ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی مطالب مفید و مناسبی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

چگونه می توانم به کلیه آدرس های دبیرستان های انرژی اتمی در تمامی شهرها دست یابم؟

مواد آزمون دبیرستان های انرژی اتمی چیست؟

شرایط ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی هفتم چیست؟

چگونه می توانم به لیست آدرس دبیرستان انرژی اتمی دست یابم؟

 

 

 

جهت اطلاع دقیق از آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 – 99 و لیست آدرس مدارس انرژی اتمی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 – 99

 

دبیرستان های دخترانه و پسرانه انرژی اتمی ، یکی از دبیرستان های جدید در سطح کشور می باشند که به تازگی و در سال های اخیر ، فعالیت خود را آغاز نموده اند. مدارس انرژی اتمی ، همانند مدارس نمونه دولتی ، اقدام به برگزاری آزمون ورودی برای سنجش توانایی متقاضیان ورود به این مدارس می باشند. به همین دلیل هر یک از دانش آموزان پس از ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم ، باید در آزمون ورودی مربوطه شرکت نمایند.

دبیرستان های انرژی اتمی تنها در چند شهر کشور موجود می باشند و با توجه به تعداد محدود دبیرستان های دخترانه و پسرانه متوسطه اول تا به اکنون ، آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98-99  محدود به چند دبیرستان می باشد. برای آشنایی داوطلبان و متقاضیان گرامی ، آدرس برخی از این مدارس در ادامه ذکر خواهیم نمود. دسترسی به دبیرستان های انرژی اتمی تهران از سه مسیر امکان پذیر است که یکی از مسیر ها شامل : تهران – خیابان کارگر شمالی – خیابان 20- بلوار جانبازان – انتهای خیابان 23 غربی می باشد.

برخی دیگر از آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98-99 و مسیرهایی که برای این مدارس در آدرس آنان ارائه شده است شامل : تهران – اميرآباد شمالي – خ بيستم (شهید ابطحی) – بلوار جانبازان – انتهای خ 24 غربي  پ 90 تلفن :  88334122- 88334123 -88015863 – 88015864 می باشد. این آدرس ها تنها مربوط به برخی از محل های این مدارس خواهد بود و شامل تمامی آنان نخواهد بود.

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز 98 کلیک کنید.

 

 

 

 

آدرس دبیرستان های انرژی اتمی در سه مسیر برای شهر تهران در یکی از پایه ها و همچنین در سه مسیر ، برای دبیرستان انرژی اتمی سایر پایه ها خواهد بود.

 

 

 

مواد آزمون دبیرستان های اتمی

 

مواد آزمون دبیرستان های اتمی

مواد آزمون دبیرستان های اتمی

 

آزمون ورودی دبیرستان های انرژی اتمی دخترانه و پسرانه در پایه های مختلف تحصیلی صورت می پذیرد. همچنین آزمون این مدارس در رشته های مختلف تحصیلی امکان پذیر است. در ادامه به برخی از مواد آزمون دبیرستان های انرژی اتمی اشاره خواهیم نمود. داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که هر یک از دروسی که در ادامه ذکر خواهد شد دارای ضرایب متفاوتی می باشند .

مواد این آزمون برای رشته ریاضی فیزیک : دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه ، مواد امتحانی برای رشته علوم تجربی : دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه ؛ مواد امتحانی مرتبط با رشته علوم انسانی  : کتاب های ادبیات، عربی، قرآن، مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول و همچنین کتاب های گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلام حسین یوسفی) -غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره) -سوره فتح به همراه ترجمه-جزوه علوم اجتماعی (که در سایت بارگذاری خواهد شد) – ریاضی پایه نهم خواهد بود.

نوبت دوم مصاحبه برای این آزمون به صورت تشریحی و از همین مواد امتحانی دوره اول خواهد بود . رتبه و تراز لازم برای قبولی در آزمون دبیرستان های متوسطه اول و متوسطه دوم با رتبه و تراز قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی متفاوت خواهد بود. زیرا ظرفیت هر یک از رشته ها و همچنین آدرس دبیرستان های انرژی اتمی تنها محدود به تعداد محدودی می باشد.

 

برای دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 98-99 کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی

 

ثبت نام در دبیرستان های متوسطه اول و متوسطه دوم با استفاده از شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی مورد نظر و تعیین شده برای هر یک از این مدارس امکان پذیر خواهد بود. آزمون ورودی برای پایه یازدهم انرژی اتمی دبیرستان پسرانه ، برای آن دسته از داوطلبانی که معدل بالاتر از 19 دارند ، امکان پذیر خواهد بود. آزمون ورودی برای پایه یازدهم انسانی نیز ، از کلیه دروس پایه های دهم امکان پذیر خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون در سه روز مختلف برای پایه های مختلف صورت خواهد پذیرفت. برگزازی آزمون برای آن دسته از داوطلبانی که در سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم 98-99 شرکت نموده اند، در خرداد ماه و ساعت 8 صبح در روزهایی تعیین شده برای هر یک از رشته ها و پایه های مختلف تحصیلی صورت خواهد پذیرفت.

 

برای اطلاع از ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 کلیک کنید.

لازم به ذکر است که آزمون ورودی برای پایه دوازدهم تجربی و علوم ریاضی تنها برای دانش آموزان پسر که دارای معدل بالای 19 می باشند ، امکان پذیر خواهد بود. مواد امتحانی برای شرکت در آزمون این پایه نیز ، از کلیه دروس پایه یازدهم و و همچنین از کتاب خواهد بود. داوطلبان باشگاه المپیاد این دبیرستان نیز ، با توجه به شرایط متفاوتی امکان ثبت نام را خواهند داشت.

 

 

لیست آدرس مدارس انرژی اتمی

 

لیست آدرس مدارس انرژی اتمی

لیست آدرس مدارس انرژی اتمی

 

همانطور که می دانید، لیست آدرس مدارس انرژی اتمی مربوط و محدود به شهرهای تهران ، مشهد، و قزوین می باشد. تغییراتی که در سال های اخیر در رابطه با ثبت نام دبیرستان های دخترانه  و پسرانه انرزی اتمی شاهد بوده ایم، این امکان را ایجاد نموده تا ما به قطعیت نتوانیم در رابطه با نحوه و تعداد پذیرش ثبت نام سخن بگوییم. به همین دلیل تغییرات ایجاد شده ما را ملزم به کسب آخرین اطلاعات در رابطه با آدرس دبیرستان های انرژی اتمی می نماید.

کلیه داوطلبان و همچنین دانش آموزان عزیز متقاضی ورود به این دبیرستان می توانند ، با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورن و متخصصین ایران تحصیل ، از آدرس دبیرستان های انرژی اتمی و همچنین آخرین لیست آدرس مدارس انرژی اتمی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی اطلاع دقیق یابند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین و مشاورین ما خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه نمایند.

 

برای اتصال به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 98-99 کلیک کنید

 

آیا ممکن است به لیست آدرس مدارس انرژی اتمی در سال های اخیر افزوده شود؟

دبیرستان های انرژی اتمی مطابق با مصوبات سازمان انرژی اتمی در چندین شهر ثبت نام آن از سال 69 آغاز شد و تا به اکنون در حال فعالیت می باشد. اما با توجه به اینکه متقاضیان ورود به این مدارس به دلیل سطح بالا و افتخاراتی که در سال های اخیر در رابطه با المپیاد های مختلف داشته اند، بسیاری از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در این دبیرستان می باشند. در رابطه با افزایش و یا کاهش این رشته و تعداد این دبیرستان نمی توان به قطعیت در این زمینه سخن گفت اما ممکن است با هماهنگی و درخواستی که از سوی مدارس انرژی اتمی به سازمان مورد نظر ارائه گردد، تعداد این مدارس افزایش یابد.

آیا دبیرستان های انرژی اتمی دولتی می باشند؟

پاسخ خیر است ! دبیرستان های انرژی اتمی دولتی نبوده و به ازای هر ترم تحصیلی از پذیرفته شدگان شهریه مطابق با نظر خود و مصوبات مدارس اخذ خواهند نمود. به همین دلیل قبل از ثبت نام، حتما در رابطه با میزان شهریه این دبیرستان به اطمینان و اطلاعات کافی دست یابید.

 

امکانات کدام یک از دبیرستان های انرژی اتمی بیشتر است؟

آیا شرایط ثبت نام در دبیرستان های انرژی اتمی در مدارس مختلف متفاوت می باشد؟

دبیرستان دخترانه انرژی اتمی در چه رشته هایی داوطلبان را پذیرش می نماید؟

آیا مواد درسی دوران تحصیلی دبیرستان های اتمی مربوط به آموزش انرژی اتمی می اشد؟

آیا میزان شهریه در لیست آدرس مدارس انرژی اتمی متفاوت می باشد؟

برای دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی انرژی اتمیبه کدام سامانه مراجعه نماییم ؟

ظرفیت دبیرستان های انرژی اتمی تهران چه تعدادی می باشد؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آدرس دبیرستان های انرژی اتمی , ثبت نام مدارس انرژی اتمی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

کانال اطلاع رسانی آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

کانال اطلاع رسانی آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس تیزهوشان

پیش ثبت نام مدارس شاهد

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 98

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99 

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98

ثبت نام دبیرستان مفید 98

azmoon.medu.ir

آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

لیست آدرس مدارس انرژی اتمی

2.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «آدرس دبیرستان های انرژی اتمی»

  1. Avatar photo .. گفت:

    سلام آیا در استان چهارمحال و بختیاری و یا در استان اصفهان مدارس انرژی اتمی وجود دارد؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  2. Avatar photo خواجویی گفت:

    سلام،انرژی اتمی در کرمان،سیرجان هم هستش ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه

  3. Avatar photo ابراهیمی گفت:

    سلام در کرمان مدرسه انرژی اتمی هست؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله

  4. Avatar photo AM گفت:

    سلام
    شنیدم در شهر بوشهر هم مدرسه انرژی اتمی پسرانه است…
    درسته؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام خیر دبیرستانهای انرژِی اتمی در بوشهر وجود ندارد

  5. Avatar photo میربیگی گفت:

    سلام. ببخشید در شهر ایلام مدرسه ی انرژی اتمی وجود داره؟

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  6. Avatar photo محسن گفت:

    به آدرس منزلم دوره این مداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1403 + زمان و شرایط پذیرش

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی از اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.  لذا دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی در پایه های مختلف ثبت نام و انتخاب رشته کنند ثبت نام دبیرستان های انرژی...
  • جدول جدید شهریه مدارس انرژی اتمی

    شهریه مدارس انرژی اتمی 1403 + جدول مقاطع مختلف

    ادامه تحصیل در مدارس انرژی اتمی نیازمند پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه است. اما یکی از بهترین و درخشان‌ترین مدارس در تهران را می‌توان همین مدرسه دانست. البته اگر...
  • شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    قبولی در هر یک از مدارس ، با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای آن صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 و...
  • سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی

    سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی ۱۴۰۳

    دبیرستان های انرژی اتمی ، همانند سایر دبیرستان هایی که دارای امکانات بسیار مناسبی می باشند، برای ورود داوطلبان به این دبیرستان ، آزمون ورودی را به عمل خواهد آورد. مطابق با این آزمون امکان ورود یا عدم ورود داوطلبان...
تماس با مشاور