ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه مدارس انرژی اتمی 1403 + جدول مقاطع مختلف

جدول جدید شهریه مدارس انرژی اتمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ادامه تحصیل در مدارس انرژی اتمی نیازمند پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه است. اما یکی از بهترین و درخشان‌ترین مدارس در تهران را می‌توان همین مدرسه دانست. البته اگر بخواهیم امکانات و همچنین شرایط تحصیل در مدارس دولتی عادی را با هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی مقایسه نماییم، باید بگوییم باتوجه به مزیت‌ این مدارس، شهریه دبیرستان انرژی اتمی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

تحصیل در مدارس انرژی اتمی راهی است که به موجب آن تمامی دانش آموزان مستعد را می‌تواند پرورش دهد. به همین دلیل فارغ التحصیلان این مدارس عموما می‎‌توانند در سایر مقاطع تحصیل موفقیت‌های درخشانی به دست آورند. قطعا میزان شهریه مدارس انرژی اتمی برای دانش آموزان می‌‎تواند متفاوت باشد، به همین دلیل برای اطلاع دقیق از هزینه تحصیل در مدارس انرژی اتمی این مطلب را تهیه و تدارک دیده‌ایم.

میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی 1403

مدارس غیردولتی به ازای اجازه تحصیل و امکاناتی که در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند، این امکان را برای آنان فراهم آورده است تا بتوانند ادامه تحصیل دهند. اما باتوجه به میزان هزینه‌ای که برای امکانات این مدارس صرف می‌شود، بدیهی است که میزان هزینه‌ای برای تحصیل دانش آموزان در نظر بگیرند که دبیرستان انرژی اتمی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

همانطور که می‌دانید هر یک از مدارس برای قبولی دانش آموزان خود شرایطی را در نظر دارند که باتوجه به آن اجازه تحصیل به متقاضیان می‌دهند. ما در مقاله‌های گذشته در رابطه با شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی توضیحاتی را به دانش آموزان عزیز ارائه نمودیم.

اما یکی از سوالاتی که برخی از دانش آموزان و همچنین اولیای عزیز آن با آن روبه رو می‌شوند در رابطه با این است که آیا این پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی در همان روز اول باید صورت پذیرد؟

شهریه دبیرستان انرژی اتمی نسبت به نوع منطقه، امکانات و شهری که دانش آموز پذیرفته شده، متفاوت است. از این رو دانش آموزان بایستی برای اطلاع از هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی بایستی با مدرسه تماس بگیرند و یا از مشاورین ما کمک بگیرند.

البته طبق آخرین اخبار سال گذشته، شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه 12 میلیون تومان و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 16 میلیون تومان است. در ادامه در رابطه با شهریه مدارس انرژی اتمی در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم بیشتر سخن خواهیم گفت. اما برای کسب اطلاعات دقیق و همچنین دریافت پاسخ سوالات می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی

تغییر هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی

شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه متفاوت می‌باشد. در واقع باتوجه به هزینه‌هایی که برای دانش آموزان در نظر دارند، متغیر است. همچنین شهریه در نظر گرفته شده برای هر یک از پایه‌ها هر ساله در حال افزایش می‌باشد و به همین دلیل نمی‌توان میزان ثابتی برای این شهریه در نظر گرفت. میزان این شهریه باتوجه به سازمان انرژی اتمی در نظر گرفته شده است.

به طور میانگین می‌توان گفت شهریه مدارس انرژی اتمی در دوره اول متوسطه اول به صورت حدودی به میزان 12 میلیون می‌باشد. این میزان هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی برای یکسال تحصیلی بوده و مبلغ آن هرسال نسبت به سال قبل متفاوت است.

در ضمن شهریه مدارس انرژی اتمی برای مقطع دبیرستان متوسطه دوم نیز در حدود 18 میلیون می‌باشد که همانند شهریه سایر مدارس، این میزان شهریه هر ساله در حال افزایش می‌باشد. یکی از موارد مهمی که داوطلبان لازم است بدان توجه نمایند این است که این هزینه برای رشته های مختلف متفاوت بوده و میزان شهریه ارتباطی به آدرس دبیرستان های انرژی اتمی نخواهد داشت.

در حال حاضر اگر قصد اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان دارید، می‌توانید از مشاورین باتجربه این تحصیل کحمک بگیرید تا بتوانید نتایج این آزمون را در اختیار شما قرار دهند. جهت ارتباطی با کارشناسان ما که همه روزه آماده پاسخگویی به عزیزان هستند، با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

معیارهای تعیین شهریه مدارس انرژی اتمی 1403

آنچه در سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم قابل ملاحظه است، تنها مربوط به پرداخت شهریه مدارس انرژی اتمی نیست. بلکه بسیاری از اطلاعاتی که شما لازم است در رابطه با آن اطلاع دقیق یابید نیز می‌توانید در سامانه این دبیرستان مشاهده نمایید. به عنوان مثال با توجه به امکانات و کلاس‌های آموزشی که در این مدارس وجود دارد، می‌توانید به صورت حدودی از هزینه تحصیل در مدارس انرژی اتمی آگاه شوید.

هزینه تحصیل در مدارس انرژی اتمی برای رشته های مختلف دبیرستان می‌تواند متفاوت باشد. همچنین باتوجه به امکاناتی که هر یک از مدارس برای دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی ارائه می‌نمایند، می‌تواند متغیر باشد. اما شهریه دبیرستان انرژی اتمی در مقایسه با سایر مدارس دیگر بالاتر است چرا که رتبه علمی بالاتری نسبت به دیگر مدارس ایران دارد.

همچنین شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی پایه دوم به گونه‌ای است که باتوجه به آن تنها دانش آموزان واجد شرایط امکان تحصیل را خواهند داشت. از این رو در ادامه قصد داریم به معیارها و ملاک‌های مهم برای تعیین هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی بپردازیم. این ملاک‌ها عبارت است از:

معیارهای تعیین شهریه دبیرستان انرژی اتمی
میزان درآمد و وسع دبیرستان قرار گرفته در آن منطقه
میزان امکانات مدارس انرژی اتمی دخترانه و پسرانه
میزان برنامه ریزی و معین کردن ساعت آموزشی
تدریس معلمین باتوجه به سابقه درخشانی که دارند

 

 

معیارهای تعیین شهریه مدارس انرژی اتمی

شهریه مدارس پسرانه انرژی اتمی

مدارس انرژی اتمی جز مدارس غیرانتفاعی است که در برابر ارائه امکانات و خدمات، از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کند. اما این موضوع به این معنا نیست که تمامی دانش آموزان می‌توانند به راحتی در این مدارس ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند. این دبیرستان باتوجه به سطح علمی بالا و رقابت با مدارس برتر همچون تیزهوشان و سلام و… توانسته جایگاه و رتبه علمی بالایی داشته باشد.

از این رو شهریه مدارس اتمی نسبت به امکانات، خدمات آموزشی، علمی و گردشی که برای دانش آموزان تدارک دیده، به نسبت بالا است. همچنین همانطور که گفتیم برای اینکه بتواند دانش آموزان برتر، نخبه و استعداد درخشان را نیز جذب کند، آزمون دو مرحله‌ای هر سال برگزار می‌کند. این ازمون به صورت تستی و مصاحبه حضوری است.

به این ترتیب در ادامه قصد داریم حداقل شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه پسرانه را در جدول زیر بیاوریم:

جدول شهریه دبیرستان انرژی اتمی
مقطع تحصیلی اتمی حداقل شهریه اتمی حداکثر شهریه اتمی
دوره متوسطه اول 10 میلیون 20 میلیون
دوره متوسطه دوم 15 میلیون 30 میلیون

شهریه مدارس دخترانه انرژی اتمی

شهریه دبیرستان انرژی اتمی دخترانه در شهرهای تهران، مشهد و قزوین متفاوت است. هر کدام از این مدارس باتوجه به امکانات آموزشی و رفاهی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده، میزانه هزینه و شهریه متفاونی دارند. البته دبیرستان دخترانه اتمی تهران و مشهد هم پایه متوسطه اول و هم متوسطه دوم فعالیت دارند، اما دبیرستان دخترانه انرژی اتمی قزوین تنها در مقطع متوسطه دوم دانش آموزان استعداد درخشان را پذیرش می‌کنند.

از آنجایی که دبیرستان اتمی، غیرانتفاعی بوده است؛ شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه با یکدیگر فرق دارد. اما این مدرسه سطح علمی بالایی داشته و برای ورود و ثبت نام دانش آموزان، آزمون کتبی و مصاحبه حضوری گذاشته است.

از این رو در ادامه این بخش قصد داریم حداقل شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه و شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه دخترانه را در جدول زیر بررسی نماییم:

جدول شهریه دبیرستان انرژی اتمی
مقطع تحصیلی اتمی حداقل شهریه اتمی حداکثر شهریه اتمی
دوره متوسطه اول 10 میلیون 20 میلیون
دوره متوسطه دوم 15 میلیون 30 میلیون

 

شهریه مدارس دخترانه انرژی اتمی

خلاصه مقاله شهریه مدارس انرژی اتمی

در این مقاله درباره شهریه مدارس انرژی اتمی توضیحاتی ارائه دادیم و گفتیم که دانش آموزان برای اینکه بتوانند در این دبیرستان غیرانتفاعی مشغول به تحصیل شوند، لازم است در آزمون ورود به این مدارس شرکت کنند و در صورتی که مرحله اول را قبول شدند، باید به مرحله دوم یعنی مصاحبه حضوری بروند.

شهریه دبیرستان انرژی اتمی دخترانه و پسرانه برای مقاطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است. چنانچه درباره هزینه تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی سوالی دارید، می‌توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید.

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه مدارس انرژی اتمی 1403 چه اندازه است؟

شهریه مدارس انرژی اتمی در مقاطع مختلف متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر به مقاله رجوع کنید.

شرایط پذیرش مدارس انرژی اتمی چیست؟

برای ورود به مدارس اتمی باید از شرایطی برخوردار باشید و در آزمون ورودی قبول شوید.

شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه دخترانه چقدر است؟

شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطهدخترانه از حداقل 10 میلون تومان تا 20 میلیون تومان می‌باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1403 + زمان و شرایط پذیرش

    ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی از اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.  لذا دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی در پایه های مختلف ثبت نام و انتخاب رشته کنند ثبت نام دبیرستان های انرژی...
  • شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی

    قبولی در هر یک از مدارس ، با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای آن صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 و...
  • آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    آدرس دبیرستان های انرژی اتمی

    دبیرستان انرژی اتمی ، یکی از مدارس مورد علاقه و با امکانات فراوان برای دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم می باشند. با توجه به تعداد بسیار کم این مدارس ، آدرس دبیرستان های انرژی اتمی 98 –...
  • سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی

    سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی ۱۴۰۳

    دبیرستان های انرژی اتمی ، همانند سایر دبیرستان هایی که دارای امکانات بسیار مناسبی می باشند، برای ورود داوطلبان به این دبیرستان ، آزمون ورودی را به عمل خواهد آورد. مطابق با این آزمون امکان ورود یا عدم ورود داوطلبان...
تماس با مشاور