ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر برای کلیه واجدین شرایط آغاز شد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند، می توانند با مراجعه به سامانه dpdi.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل به موضوع شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر بپردازیم.

ایرانشهر قطب سیستان و بلوچستان می باشد و به لحاظ محرومیت همانند سایر مناطق این استان محروم می باشد. به همین دلیل تعداد قبولی این ناحیه در کنکور سراسری بسیار پایین بود. بنابراین تصمیم به احداث و ایجاد امکان ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر گرفته شد و به همین دلیل سامانه dpdi.ir را برای راحتی امور دانش آموزان عزیز در نظر گرفته شد. علاوه بر آن داوطلبین می توانند برای ثبت نام مدارس غیر حضوری 98 در این استان اقدام نمایند

 

شرایط ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر چیست؟

تا چه زمانی امکان ثبت نام ر این مدارس را خواهیم داشت؟

آدرس سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر چیست؟

هزینه ثبت نام مدارس رشد چقدر است؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر و دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه dpdi.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

 

جهت انجام ثبت نام و اعلام نتایج دبیرستان ایرانشهر کلیه داوطلبان می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که امکان ثبت نام تنها برای برخی از مناطق تعیین شده امکان پذیر می باشد. لذا با توجه به مناطق تعیین شده امکان ثبت نام برای هر یک از داوطلبان قرار داده خواهد شد.

یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای داوطلبانی که مایل به ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر مقطع متوسطه دوم می باشند این است که کلیه این دسته از متقاضیانی که مایل به ثبت نام در مقطع دبیرستان می باشند می توانند در صورت کسب موفقیت در ترم اول (نیمسال اول) نهم و در صورت اشتغال به تحصیل در این پایه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر روی لینک بزنید.

جهت انجام ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که مایل به ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر می باشند، حتما لازم است که از شرایط معدلی تعیین شده برخوردار باشند. شرایط در نظر گرفته شده برای تحصیل این دسته از داوطلبان دارا بودن حداقل معدل 18 می باشد. بدین معنا که تنها آن دسته از دانش آموزانی که موفق به کسب معدل بالای 18 شده اند، امکان ادامه تحصیل در این مدارس را خواهند داشت.

 

 

 

 

 

پذیرش در دبیرستان دانشگاه ایرانشهر پس از ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر به صورت الکترونیک از تمامی واجدین شرایط و همچنین شرکت و قبولی در آزمون ورودی این مدارس امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

 

سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

 

جهت انجام ثبت نام کلیه متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر، نسببت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام برای کلیه متقاضایانی که مایل به انجام ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر می باشند لازم است با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب ، نسبت به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

با توجه به اینکه برای گزینش نهایی آزمون ورودی به عمل خواهد آمد. لذا از کیله متقاضیانی که در سامانه dpdi.ir اقدام به ثبت نام نموده اند، پس از مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، آزمونی به عمل خواهد آمد که مطابق با آن هر یک از متقاضیان لازم است در آزمون شرکت نموده و در صورت موفقیت در کسب نمره مورد نظر، پذیرش آن ها نهایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه ثبت نام دبیرستان دنشگاه ایرانشهر قابل دریافت خواهد بود. لذا به مدت دو روز قبل از برگزاری آزمون ، کلیه داوطلبان لازم است نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین با توجه به مفاد در نظر گرفته شده در رابطه با قوانین این آزمون ، به همراه داشتن کارت ورود  به جلسه برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد.

 

 

جهت انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق کلیک کنید.

 

مهلت ثبت نام دبیرستان ایرانشهر

 

برای انجام ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر تنها با استفاده از مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام امکان پذیر می باشد. مهلت ثبت نام دبیرستان ایرانشهر حدودا یک ماه می باشد که با توجه به این زمان کلیه داوطلبان می توانند نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. همچنین متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ارائه تمامی مدارک به صورت کامل به هنگام ثبت نام ضروری می باشد.

با توجه به اینکه داوطلبان پس از اناجم ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر در سامانه dpdi.ir لازم است در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند، به همین دلیل مواد امتحانی برای دانش آموزانی مایل به ثبت نام پایه دهم می باشند تعیین شده است که مطابق با همین مواد آزمون ورودی برگزار خواهد شد. که شامل : ادبیات فارسی تعداد 20 سوال، پیام های آسمانی: تعداد 20 سوال علوم تجربی: تعداد 20 سوال ریاضی: تعداد 20 سوال زبان انگلیسی: تعداد 20 سوال می باشد.

نکته مهمی که شرکت کنندگان در ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر حتما باید به آن توجه نمایند این است که کتب ذکر شده تنها نام هر یک از دروس خواهد بود و این نام شامل مواد و کتب کمک آموزشی نمی باشد به همین دلیل آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انجام ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نموده اند لازم است از بهترین منابع برای قبولی در آزمون مورد نظر اطلاع دقیق یابند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 کلیک کنید.

ورود به سامانه dpdi.ir

 

dpdi.ir

dpdi.ir

جهت انجام ثبت نام و ورود سامانه dpdi.ir ابتد لازم است به هنگام ثبت نام برخی از مدارک را به صورت الکتروینک در این سامانه بارگذاری نمایید. مدارک مورد نظر و تعیین شده شامل : کارنامه تایید شده پایه هشتم دوره اول متوسطه و ترم اول پایه نهم ، یک برگ فتوکپی از شناسنامه خوانا (صفحه اول به مراه سریال شناسنامه ، یک قطعه عکس 4 * می باشد.

همچنین مطابق با آنچه در سامانه dpdi.ir ذکر شده است، کلیه متقاضیان ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر لازم است درج دقیق آدرس محل سکونت و شماره تلفن که بتوان با آن در مواقع ضروری تماس گرفت (ترجیحاً تلفن همراه) در سایت ثبت نام آزمون را وارد نمایند زیرا همانطور که ذکر گردید، یکی از موارد گزینش داوطلبان بر حسب مدارس و مناطق آنان خواهد بود.

برای انجام ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر  و همچنین دریافت اطلاعات و راهنمایی های لازم در رابطه با حوه ثبت نام در سامانه dpdi.ir می توانید با مشاورن و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین داوطلبان عزیز می توانند با برقراری ارتباط با متخصصین ما از کلیه اطلاعات لازم در رابطه با نحوه تست زنی و همچنین کتب های کمک آموزشی آگاهی های لازم را دریافت نمیند.

 

برای اطلاع از چگونه فیش حقوقی فرهنگیان را بگیریم؟ وارد شوید

 

 

هدف از ایجاد دبیرستان دانشگاه ایرانشهر چیست؟

با توجه به محروم بودن این مناطق از سیستان و بلوچستان، این مدارس به منظور تربیت دانش آموزان مستعد و همچنین فراهم نمودن زمینه رشد برای این دانش آموزان فراهم گردید. بنابراین همانند اهداف درنظر گرفته شده برای این مدارس پرورش استعداد های دانش آموزان یکی از اهداف مهم و در اولویت موسسان و همچنین معلمین این مدارس خواهد بود.

بنده نسبت به ثبت نام این مدارس اقدام نموده ام اما موفق به پرینت اطلاعات خود نشده ام چگونه می توانم این اطلاعات را پرینت بگیرم؟

چنانچه مرمرگری که از آن استفاده می نمایید Google Chrome می باشد، لازم است ابتدا به قسمت راست بالای صفحه رفته و گزینه‌ای به شکل ۳خط زیر  وجود دارد آن را انتخاب نمایید. پس از آن به Settings بروید. در گام بعدی گزینه Show Advanced Settings را انتخاب کنید و گزینه Content Settings را پیدا کنید. سپس بر روی Allow all sites to show pop-ups کلیک کرده و ان را انتخاب کنید.

 

هزینه ثبت نام مدارس ایرانشهر چه میزان است؟

آیا تنها فرزنادن اساتید دانشگاه می توانند در ثبت نام این مدارس شرکت نمایند؟

آیا برای ادامه تحصیل در این مدارس هزینه ای دریافت می شود؟

تعداد ظرفیت پذریش در این مدارس به چه میزان است؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر  همچنین دریافت پاسه سوالات ممطرح شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط : 

fish.medu.ir

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98

 ثبت نام مدارس سما

سامانه سجا

hoosh.medu.ir

ثبت نام مدارس صالحین آبادان

 ثبت نام مدارس فقهی 98-99

ثبت نام دبیرستان هدف

ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

ثبت نام مدارس فرهنگیان

ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

dpdi.ir

فیش حقوقی فرهنگیان

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور