ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج دبیرستان ایرانشهر ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۲
نتایج دبیرستان ایرانشهر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج دبیرستان ایرانشهر 1403 اعلام شد. ثبت‌نام در دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر برای محرومیت‌زدایی و ایجاد امکان ادامه تحصیل برای کلیه دانش‌آموزان محروم ساکن در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد. پس از ثبت‌نام آنچه داوطلبان بسیار به دنبال اطلاع از آن هستند، نتایج دبیرستان ایرانشهر 1403 می‌باشد. برای مشاهده اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر می‌توانید به سامانه school.velayat.ac.ir مراجعه کرده و برای بررسی وضعیت قبولی خود اقدام کنید.

نتایج دبیرستان ایرانشهر 1403 برخلاف سایر مدارس دیگر که با توجه به شماره داوطلبی و همچنین اطلاعات متقاضیان به صورت اختصاصی قابل مشاهده می‌باشد، در این مدارس تنها نام و اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر در سامانه مذکور قابل مشاهده می‌باشد. بنابراین چنانچه نام شما نیز در این لیست قرار گرفته است، می‌توانید برای انجام مراحل بعدی که همان ثبت‌نام حضوری می‌باشد، اقدام نمایید. چنانچه شما متقاضیان عزیز در ارتباط با نتایج دبیرستان ایرانشهر نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید و با مشاوران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای مشاهده اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر وارد سامانه school.velayat.ac.ir شوید.

 

سامانه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر در زمان مقرر اقدام کنند. پس از شرکت در آزمون ورودی این مدارس، دانش‌آموزان می‌توانند به نتایج خود دسترسی داشته باشند. دانشگاه ولایت به منظور سهولت دسترسی داوطلبان به نتایج آزمون سامانه‌ای را برای مشاهده وضعیت قبولی این افراد راه‌انداری کرده است.

دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت نتایج آزمون و لیست اسامی پذیرفته‌شدگان می توانند وارد سامانه school.velayat.ac.ir شده و پیگیر نتایج رائه شده در این سامانه باشند. لازم به ذکر است مراحل اسم‌نویسی و بارگذاری مدارک نیز از طریق این سامانه انجام می‌شود. اما بسیاری از دانش‌آموزان در ارتباط با زمان مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر سوال دارند که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.  

سامانه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

زمان مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

زمان ثبت‌نام در آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر معمولاً هر سال از نیمه آخر فروردین ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان  می‌توانند در این بازه زمانی مراحل اسم‌نویسی خود را تکمیل کنند. آزمون ورودی دبیرستان‌های دانشگاه ولایت یا دبیرستان ایرانشهر هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. طبق روال هر سال این آزمون امسال در تاریخ 29 اردیبهشت برگزار شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر نتایج آزمون هستند تا پس از مشاهده وضعیت قبولی خود برای ثبت‌نام حضوری اقدام کنند. هر سال نتایج دبیرستان ایرانشهر دو ماه پس از آزمون از طریق آدرس school.velayat.ac.ir منتشر می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به این سامانه پیگیر نتایج باشند. در سال 1403 نتایج دبیرستان دانشگاه ولایت از تاریخ 7 تا 17 تیر ماه در دسترس دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب کسب کرده باشند، می‌توانند برای مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند. 

زمان مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

نحوه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

برای مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر یا مدارس دانشگاه دبیرستان ولایت نیازی به مراجعه حضوری به مدارس مورد نظر نخواهید داشت. تنها کافی است که به سامانه این مدارس به آدرس school.velayat.ac.ir مراجعه نمایید تا بتوانند به راحتی از نتایج آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر آگاه شوند. همچنین لازم به ذکر است که واجدین شرایط پس از اینکه گزینش شوند، می‌توانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

نتایج دبیرستان ایرانشهر برای تمامی دانش‌آموزان و همچنین اولیای محترم آنان به صورت کلی در تمامی پایه‌ها قابل مشاهده خواهد بود و به همین دلیل نیازی به وارد نمودن اطلاعات به صورت تکی نخواهد بود. به طور کلی تمامی اطلاعات وارد شده در سامانه برای همه دانش‌آموزان قابل مشاهده می‌باشد. اما در ادامه لازم است با اسامی قبول شدگان آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر توضیحاتی ازائه کنیم.

اطلاعیه

برای اطلاع دقیق از نحوه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر و همچنین دریافت آدرس سامانه نتایج برای اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل از طریق شماره‌ 9099075307 در تماس بگیرید. 

بنر کال تو اکشن

اسامی قبول‌شدگان آزمون دبیرستان ایرانشهر

برای مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر داوطلبان لازم است به سامانه دانشگاه ولایت به آدرس مراجعه school.velayat.ac.ir نمایند. این سامانه پس از انجام ثبت‌نام در زمان مقرر نسبت به درج اسامی اعلام نتایج دبیرستان ایرانشهر اقدام می‌نمایند. نتایج این دبیرستان به گونه‌ای است که حتی در صورتی که خودتان برای مشاهده آن مراجعه نکنید، می‌توانید به این اسامی دسترسی داشته باشید. بنابراین در این مورد جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

برای مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر چندین راه وجود دارد. یکی از این راه‌ها این است که می‌توانید با مراجعه به کافی نت‌ها به سامانه موردنظر مراجعه نموده و برای دریافت نتایج دبیرستان ایرانشهر اقدام نمایید. همچنین راه دیگر نیز این است که شما خودتان در منزل با سیستم رایانه و یا لپ‌تاپ خود بتوانید نتایج را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید برای دریافت نتایج دبیرستان ایرانشهر داشته باشید، این است که با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود. همچنین چنانچه نام شما در لیست اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر قرار گرفته است، حتماً از اقدامای بعدی برای قبولی در این دانشگاه اطلاع دقیق یابید.

اسامی قبول‌شدگان آزمون دبیرستان ایرانشهر

جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم بر روی کلیک کنید.

 

علت عدم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ایرانشهر

برای قبولی در مدارس ایرانشهر شما باید ابتدا باید در آزمون ورودی این دبیرستان پذیرفته شوید و پس از آن در صورتی که موفقیت لازم را به دست آورید، می‌توانید در لیست اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر قرار بگیرید. با توجه به اینکه چند روز قبل از آزمون لازم است کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید، بنابراین برای دریافت کارت ورود به جلسه چنانچه از مروگر کروم استفاده می‌نمایید و دچار مشکل هستید، موارد زیر را انجام دهید

اگر به قسمت بالای صفحه مرورگرخود نگاه کنید، سه خط را مشاهده خواهید کرد. پس از کلیک بر روی خطوط تعیین شده ، بر روی Settings که همان تنظیمات می‌باشد کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه می‌توانید بر روی Show Advanced Settings کلیک نمایید. سپس گزینه مورد نظر که همان Content Settings می‌باشد را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

در آخرین مرحله چنانچه توانسته‌اید با موفقیت تمام مراحل را پشت سر بگذارنید، حال باید بر روی Allow all sites to show pop-ups کلیک کنید و پس از انتخاب گزینه مورد نظر، خواهید توانست کارت ورود به جلسه را مشاهده نمایید. عدم دریافت کارت ورود به جلسه در واقع به تنظیمات شما بستگی خواهد داشت و در صورت انجام تنظیمات مذکور به درستی می‌توانید این کارت را دریافت نمایید.

اطلاعیه

پس از اعلام نتایج دبیرستان ایرانشهر کلیه پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای ثبت‌نام حضوری در این مدارس اقدام نمایند.

کال تو اکشن تماس

جدیدترین اخبار پیرامون دبیرستان پیرانشهر

زمان ثبت‌نام حضوری در دبیرستان ایرانشهر 

با توجه به اینکه نتایج دبیرستان ایرانشهر در تیر ماه اعلام می‌شود. لذا از کلیه دانش‌آموزانی که در آزمون این مدارس موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند تقاضا می‌شود، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می‌توانند برای ثبت‌نام حضوری به مدارس مذکور مراجعه نمایند. شایان ذکر است که حضور ولی دانش‌آموز به هنگام ثبت‌نام الزامی می‌باشد. فرم‌های مورد نیاز برای ارائه توسط دبیرستان دانشگاه ایرانشهر منتشر شده‌اند. لذا کلیه دانش‌آموزان پس از تکمیل این فرم‌ها و همراه داشتن آن‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های این مدارس مراجعه نموده و به تکمیل ثبت‌نام بپردازند. نشانی دبیرستان‌های دانشگاه ولایت به شرح زیر است:

  • آدرس دبیرستان پسرانه دانشگاه ولایت: بلوار مکران _ بلوار مولوی قمرالدین ملازهی، جنب عیدگاه جدید اهل سنت.
  • آدرس دبیرستان دخترانه دانشگاه ولایت: خیابان امام خمینی (ره) _ فلکه ابتر، جنب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی.
  • آدرس دبیرستان پسرانه دانشگاه سرباز: سرباز، کلات، کدان.

شرایط ثبت‌نام در دبیرستان دانشگاه ولایت 

آزمون ورودی برای تمامی دانش‌آموزان واجد شرایط و علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع نهم صورت خواهد پذیرفت. همچنین دانش‌آموزان و اولیای عزیز توجه داشته باشند که ورود به دو رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک با استفاده از همین آزمون و پذیرش در آن برای کلیه داوطلبان امکان پذیر خواهد بود. با توجه به اینکه تصحیح سؤالات آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد، لذا در رابطه با تصحیح سؤال جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت‌نام نمونه دولتی کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون دبیرستان پیرانشهر

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نتایج دبیرستان ایرانشهر و اعلام اسامی قبول شدگان در آزمون ورودی این مدارس پرداختیم. دبیرستان ایرانشهر یا همان دبیرستان دانشگاه ولایت هر ساله آزمونی را برگزار می‌کند و داوطلبانی که نمره حدنصاب را کسب کنند، می‌توانند در دبیرستان‌های این دانشگاه در مقطع هم ادامه تحصیل دهند. این آزمون در سال 1403 در اردیبهشت ماه برگزار شد و نتایج آن معمولاً دو ماه پس از آزمون یعنی تیرماه منتشر می‌شود. داوطلبان برای مشاهده وضعیت خود در آزمون می‌توانند از طریق آدرس school.velayat.ac.ir اقدام کنند.

افرادی که در این آزمون قبول شده باشند، می‌توانند پس از پیگیری نتایج دبیرستان ایرانشهر، مراحل ثبت‌نام حضوری در این مدارس را انجام دهند. چنانچه شما داوطلبان عزیز در ارتباط با نتایج دبیرستان ایرانشهر سؤال و ابهامی دارید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

3.2/5 - (26 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از نتایج دبیرستان ایرانشهر 1403 به چه صورت است؟

نام و اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر در سامانه school.velayat.ac.ir قابل مشاهده می باشد.

نتایج دبیرستان ایرانشهر در چه زمانی اعلام می گردد؟

نتایج دبیرستان ایرانشهر هر سال در تیرماه اعلام می گردد.

آیا اطلاع از نتایج دبیرستان ایرانشهر 1403 بصورت حضوری امکان پذیر است؟

خیر، برای مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر کافیست به سایت school.velayat.ac.ir مراجعه کنید.

 

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «نتایج دبیرستان ایرانشهر ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo خسروانپور گفت:

    سلام ورودی دبیرستان ایرانشهر امتحان دادم هنوز نتیجه نیومده باید چه کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید منتظر باشید تا اعلام نتایج شود

  2. Avatar photo خداوردی گفت:

    سلام خسته نباشید. نتایج دبیرستان ایرانشهر معمولا کی میاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشخص نیست باید وارد سایت رسمی بشید برای نتایج

  3. Avatar photo peranses گفت:

    سلام وقت بخیر آیا نتایج دبیرستان دانشگاه اعلام شده؟
    و چطوری میتونیم نتایج دبیرستان دانشگاه رو ببینیم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سایت tehran.medu.ir

  4. Avatar photo بابک گفت:

    سلام کی اعلام میکنن پس این نتایج رو

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  5. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام نتایج کی میااد؟

  6. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام نتایج دبیرستان دانشگاه ۱۴۰۱ کی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      نتایج پایانی در شهریور

  7. Avatar photo farwqhashmzayy@gmail.com گفت:

    سلام من کد پیگیری گم کردم نمیتونم از سایت بفهمم ک قبول شدم یانه الان باید از کجا بفهمم ک قبول شدم یا نه

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید بیشتر بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور