ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری

ازدواج-یا-طلاق-بعد-از-برنده-شدن-لاتاری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روزها بسیاری از افراد رویای برنده شدن در بخت آزمایی بزرگ لاتاری را در ذهن خود می‌پرورانند. هر ساله برندگان این بخت آزمایی با سوال‌هایی در زمینه ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن در لاتاری به مشاوران ایران تحصیل مراجعه کرده و نگران وضعیت ویزای خود هستند. در این مقاله به تمامی سوالات مرتبط با طلاق بعد از برنده شدن در لاتاری، ازدواج بعد از برنده شدن در لاتاری و قوانین ازدواج و طلاق ویزای لاتاری آمریکا می‌پردازیم.

همچنین لازم به ذکر است که وضعیت تاهل که در قسمت EDV فرم می‌باشد و تکمیل ناصحیح آن حتی به طور غیر عمد موجب رد صلاحیت شما خواهد شد. به طور مثال، بعضی از افراد از هم جدا شده‌اند، اما طلاق آن ها هنوز ثبت نشده است. با این حال “جدا از نظر قانونی” را انتخاب می‌كنند. تا زمانی که جدایی از نظر قانونی و توسط دادگاه ثبت نشود، امکان اثبات جدایی وجود ندارد. این امر در خصوص ازدواج نیز صادق است، اگر ازدواج رسمی نکرده‌اید اما اعلام کنید ازدواج کرده‌اید، این نیز می‌تواند موجب رد صلاحیت شود. در صورت وجود هرگونه سوال در این زمینه با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

تغییر وضعیت تاهل در لاتاری

اگر هنوز ازدواج نکرده‌اید و می‌خواهید در لاتاری آمریکا شرکت کنید، لزومی به پر کردن اطلاعات همسر نیست! فقط باید اطلاعات خود را در سامانه dvprogram.state.gov وارد نمایید و در صورتی که به طور جدی قصد ازدواج دارید، می‌توانید پس از اعلام نتایج و برنده شدن درخواستی برای تغییر اطلاعات بفرستید. به این ترتیب نگرانی در اینباره وجود ندارد. فقط باید اطلاعات را به صحت و درستی وارد سایت اصلی لاتاری کنید تا رد صلاحیت نشوید.

البته این موضوع تنها محدود به ازدواج نیست و برای طلاق هم صدق می‌کند! بنابراین اگر به صورت رسمی و قانونی از همسر خود جدا نشدید، گزینه تاهل را در سایت اصلی لاتاری انتخاب کنید. پس از انتشار اعلام نتایج، در صورتی که برنده لاتاری شدید، درخواست تغییر اطلاعات را بدهید تا بتوانید به فرم خود دسترسی پبدا کنید. بعد از ورود مجدد به سامانه، اطلاعات مروبطه اصلاح کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید.

در ادامه به بررسی ازدواج یا طلاق بعد از ثبت نام لاتاری، برنده شدن در این قرعه کشی و موقعیت‌های مختلف خواهیم پرداخت. چرا که ممکن است وضعیت تاهل فرد بعد از برنده شدن در لاتاری تغییر کرده و مراحل لازم برای ثبت اطلاعات در فرم‌های مربوطه نیز باشد. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی به سایت رسمی مهاجرت از طریق لاتاری آمریکا به آدرس dvprogram.state.gov مراجعه نمایید.

برای آشنایی با سوالات مصاحبه لاتاری امریکا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

قوانین ازدواج قبل و بعد از قبولی در لاتاری

ابتدا باید این را بدانید که بر اساس قوانین ازدواج و طلاق ویزای لاتاری آمریکا اگر در مورد وضعیت تاهل به اشتباه بنویسید؛ حتی اگر این اشتباه غیر عمد باشد، موجب رد صلاحیت شما در لاتاری می‌شود. ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری در زمان ثبت نام شما باید بسیار دقت کنید. در این شرایط شما یا مجرد می‌باشید و یا متاهل و یا اینکه همسر خود را از دست داده‌اید و در زمان ثبت نام باید دقیقا فرم مربوط به خودتان را پر نمایید.

✅ ازدواج بعد از برنده شدن در لاتاری

ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری قوانین خاصی دارد که ما در اینجا تمامی مباحث ازدواج بعد از قبولی را بررسی میکنیم. ازدواج بعد از برنده شدن در لاتاری، در شرایطی که اعلام نتایج انجام شده است و فرم DS260 را تکمیل کرده‌اید اما اطلاعات همسرتان را در آن وارد نکرده‌اید، تنها راه باقی مانده آن است که به KCC ایمیل بزنید و درخواست تغییر وضعیت در فرم خود را اعلام نمایید.

قوانین-ازدواج-قبل-و-بعد-از-قبولی-در-لاتاری

بدین ترتیب قفل فرم باز شده و می‌توانید اطلاعات همسرتان را به آن اضافه نمایید. در این شرایط لازم است حتما در روز مصاحبه به همراه همسر خود در محل حاضر شوید. در صورت ازدواج پس از مصاحبه لاتاری، همسر شخص باید به صورت عادی به دنبال دریافت ویزای خود باشد که مستلزم زمان و هزینه بیشتری است. به طور کل چند نمونه از این موارد را باهم بررسی می‌کنیم:

✅ ازدواج پس از ثبت نام، اما قبل از اعلام نتایج

این جز مواردی است که شما را به دردسر نمی‌اندازد و یک امر طبیعی است و این امکان وجود دارد که اتفاق بیافتد. در این صورت شما باید فرم DS260 به عنوام متاهل پر نمایید و برای مصاحبه با خود مدارک واقعی ازدواج را به همراه داشته باشید.

✅ ازدواج پس از اعلام نتایج و قبل از مصاحبه

این مورد نیز اگر واقعی باشد مشکلی نخواهد داشت و کاملا منظقی می‌باشد. شما باید مدارک خود را داشته باشید زیرا افراد زیادی هستند که در این مواقع تقلب می‌کنند و برای گرفتن گرین کارت ازدواج صوری انجام میدهند. اغلب کشورها مدارک شما را به صورت خیلی دقیق بررسی می‌کنند.

اطلاعیه

افراد زیادی به دلیل تقلب و ازدواج‌های ساختی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند و از کشور مقصد دیپورت شده‌اند.

به این نکته نیز توجه بفرمایید که اگر شما بعد از انتقال پرونده به سفارت ازدواج کردید، حتما باید به KCC اطلاع دهید و بهترین روش این است که به خود سفارت این موضوع را مطرح کنید. پس گاهی لازم است خودتان و یا از KCC بخواهید با سفارت تماس گرفته و همسرتان را در برنامه مصاحبه قرار دهند. حتما تمامی قوانین ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری را با دقت انجام دهید.

✅ ازدواج پس از مصاحبه و  قبل از ورود به ایالات متحده آمریکا

این کار عاقلانه نیست. زیرا پرونده شما در حال رسیدگی می‌باشد و بسیار پر خطر است. همچنین این امکان وجود دارد که سفارت این مورد را قبول نکند و در این زمان وقت شما هم تمام شود و یا سهیمه ویزاها به اتمام برسد. پس سعی کنید حدالمقدور تاریخ ازدواج خود را قبل از مصاحبه ارائه دهید.

✅ ازدواج پس از مصاحبه و پس از ورود به ایالات متحده آمریکا

این اتفاق اصولا نمی‌افتد و خیلی نادر و کم است. بنابراین فعلا این کار را نکنید زیرا اولین سوالی که از شما می‌پرسند این است که چرا قبل از آمدن این کار نکردید و این امر باعث شک و تردید در واقعی بودن این موضوع می‌شود و ممکن است قوانین ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری را زیر پا گذاشته و باعث دیپورت شما شود.

✅ ازدواج پس از پایان سال

ازدواج پس از پایان سال جز قوانین قرعه کشی DV نیست و اگر این اتفاق افتاد باید روند عادی مهاجرت صورت بگیرد که در این صورت کارها به کندی و با هزینه انجام می‌شود.

برای مشاهده سایت اصلی لاتاری کلیک کنید.

طلاق بعد از برنده شدن در لاتاری

قوانین ازدواج و طلاق ویزای لاتاری آمریکا به این صورت می‌باشد که در صورتی که در زمان ثبت نام لاتاری، طلاق شخص به صورت رسمی ثبت شده باشد، تنها کافی است گزینه divorce را انتخاب کرده و دیگر نیازی به پر کردن اطلاعات همسر سابق وی نمی‌باشد. اما اگر طلاق طرفین به صورت رسمی صورت نگرفته باشد، در زمان ثبت نام متاهل محسوب شده و لازم است اطلاعات همسر خود را نیز به همراه خود ثبت نماید.

طلاق-بعد-از-برنده-شدن-در-لاتاری

توجه داشته باشید در طلاق بعد از برنده شدن در لاتاری، در صورتی که پس از اعلام نتایج لاتاری و قبل از تکمیل فرم DS260 طلاقتان صورت گرفته باشد، تنها کافی است در این فرم تیک divorce را انتخاب نموده و سایر مراحل را بدون دخالت همسر سابقتان انجام دهید. اما در صورتی که وضعیت طلاقتان پس از تکمیل فرم DS260 مشخص گردید، باید به KCC نامه زده و درخواست باز کردن قفل DS260 نمایید و سپس وضعیت خود را به گزینه divorce تغییر دهید.

اثبات رابطه حقیقی برای لاتاری

ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری باعث شده است که عده ای بر این باور باشند که  افراد متاهل شانس بیشتری برای پذیرش در مصاحبه لاتاری دارند و با این دیدگاه نیز به صورت صوری ازدواج می کنند. اما در حقیقت ازدواج صوری اشتباه ترین روش برای دریافت پذیرش است و قوانین ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری را رد میکند ، چرا که آفیسر در صورتی که به پرونده مشکوک شود بدون هیچ درخواست و توضیحی شما را رد خواهد کرد. بنابراین وظیفه تعیین حقیقی بودن ازدوج تنها برعهده شخص شما می باشد. در این مرحله پیشنهاد می شود که مدارکی مانند عکس، سوابق چت، ایمیل و تمام آنچه که برای اثبات رابطه به شما کمک خواهد کرد را ارائه دهید. اسناد مالی و حساب بانکی مشترک بین خود و همسرتان ایجاد نمایید.

اطلاعیه

اثبات واقعی ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری عهده شما می باشد. اگر تردیدی در اثبات وجود داشته باشد، افیسر مجاز است ویزای شما را بدون هیچ گونه فرجام خواهی رد نماید.

آخرین اخبار ازدواج یا طلاق قبولی لاتاری

طبق آخرین اطلاعیه‌های به دست آمده، زمان اعلام نتایج لاتاری آمریکا برای سال 2025 در می 2024 مصادف با اردیبهشت ماه 1403 شمسی است. علاقمندان به شرکت در قرعه کشی برای ثبت نام باید وضعیت تاهل و تجرد خود را به درستی در سایت وارد کنند تا رد صلاحیت نشوند.

  • ترامپ: آمریکا را پس خواهم گرفت و لاتاری ویزا را تعطیل خواهم کرد.

رئیس‌جمهوری پیشین برای حمایت از تیم میشلز که امیدوار است نامزد جمهوری‌ خواهان برای انتخابات فرمانداری ویسکانسین در نوامبر باشد، در این ایالت بود. این یک بار دیگر او را با مایک پنس، معاون سابق خود که برای ربکا کلیفیش، معاون فرماندار پیشین ویسکانسین، برای گرفتن پست فرمانداری مبارزه می‌کند، رو در رو کرده است. ترامپ در یک گردهمایی مملو از جمعیت در واوکشا سخنرانی کرد.

آخرین-اخبار-ازدواج-یا-طلاق-بعد-از-برنده-شدن-لاتاری

او در میان تشویق‌های بلند گفت: «امسال ما مجلس نمایندگان را پس خواهیم گرفت، سنا و آمریکا را پس خواهیم گرفت و در سال ۲۰۲۴، مهم‌تر از همه، ما کاخ سفید باشکوه خود را پس خواهیم گرفت.» ترامپ در ادامه به انتقاد از سوابق جو بایدن در زمینه مهاجرت قانونی و غیرقانونی پرداخت و قول داد در صورت بازگشت او به کاخ سفید، این شرایط سرکوب شود. وی افزود: «ما فاجعه مرزی بایدن را تعطیل و کنترل مرزها را تقویت خواهیم کرد. ما به مهاجرت زنجیره‌ای پایان می‌دهیم، به قرعه‌کشی ویزا پایان می‌دهیم و مهاجرت غیرقانونی را مانند کمتر از دو سال پیش متوقف خواهیم کرد.»

برای مشاهده سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا روی لینک کلیک کنید.

  • جواب لاتاری 2023 چه زمانی می آید؟

برنامه لاتاری آمریکا هر ساله در ماه اکتبر یعنی اواسط مهر ماه برگزار می‌شود. اما این پرسش هم برای کسانی که در لاتاری ثبت‌نام می‌کنند بسیار پیش می‌آید که جواب یا نتایج لاتاری 2025 کی اعلام میشود؟در زمان اعلام نتایج لاتاری اکثر متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، با نحوه چک کردن نتایج لاتاری آشنایی ندارند و این تصور غلط در ذهن آن‌ها وجود دارد که پس از اعلام نتایج لاتاری، با آن‌ها تماس گرفته می‌شود و یا نتیجه لاتاری برای آنها ایمیل خواهد شد. معمولا نتایج لاتاری حدود 6 ماه پس از ثبت‌نام در سایت گذاشته می‌شود. بنابراین کسانی که در اکتبر سال 2023 در لاتاری ثبت‌نام کرده‌اند، باید در روز می سال 2024 یعنی 17 اردیبهشت ماه منتظر اعلام نتایج باشند.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قوانین ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری پرداخته شد. با توجه به آنچه که گفته شد؛ تغییر وضعیت تاهل در بازه های زمانی مختلف نتایج مختلفی را به دنبال دارد. به طور مثال در صورت ازدواج پس از ثبت نام و قبل از اعلام نتایج می‌توانید به سادگی فرم DS260 را به عنوان یک شخص متاهل تکمیل نموده و مشخصات همسر خود را نیز وارد نمایید.

ازدواج پس از اعلام نتایج و قبل از روز مصاحبه لاتاری مستلزم ارسال ایمیل به KCC مبنی بر تغییر وضعیت در فرم شما می باشد. بدین نحو که در ایمیل ذکر نمایید به دلیل تغییر وضعیت تاهل خود خواستار باز شدن قفل فرم خود هستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود این مقاله به صورت PDF کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت ازدواج پس از اعلام نتایج قرعه کشی لاتاری چه باید کرد؟

در صورت ازدواج پس از اعلام نتایج و پیش از روز مصاحبه سفارت، لازم است به KCC ایمیل زده و شرایط خود را برای آن‌ها شرح دهید و در انتها درخواست باز کردن قفل فرم خود را داشته باشید تا امکان افزودن اطلاعات همسرتان میسر شود.

در صورت طلاق پس از اعلام نتایج لاتاری چه باید کرد؟

در صورتی که در زمان ثبت نام لاتاری طلاق شخص به صورت رسمی ثبت شده باشد، تنها کافی است گزینه divorce را انتخاب کرده و دیگر نیازی به پر کردن اطلاعات همسر سابق وی نمی‌باشد.

در صورت ازدواج پیش از اعلام نتایج لاتاری چه باید کرد؟

برای تغییر وضعیت تاهل خود تنها کافی است فرم DS260  را به عنوان یک شخص متاهل تکمیل نمایید و مشخصات همسر خود را نیز به طور کامل وارد نمایید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری»

  1. Avatar photo Babi گفت:

    سلام
    اگه دو نفر در زمان ثبت نام نامزد باشن اما به عنوان متاهل ثبت نام کنن ولی قبل از اعلام نتایج عقد کنن واسشون مشکل پیش میاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر اگر با عنوان متاهل ثبت نام کنید مشکلی پیش نخواهد امد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
تماس با مشاور