ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا {آموزش تصویری} + شرایط و زمان

ثبت نام لاتاری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای ثبت نام آنلاین و غیرحضوری لاتاری 2025 به صورت رایگان تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با ثبت نام لاتاری امریکا می توانید شانس خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی و دریافت گرین کارت امتحان کنید. از آنجایی که این روش از جمله ساده ترین و ارزان ترین راه های دریافت شهروندی امریکا است هر ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و برای برنده شدن در این قرعه کشی مشتاق هستند. برای ثبت نام لاتاری نیازی به داشتن شرایط خاص و ویژه نیست و فقط کافی است از زمان ثبت نام لاتاری اطلاعات کافی را بدست آورده و با اطلاع از نحوه ثبت نام لاتاری فعالیت خود را به اتمام برسانید.

زمان ثبت نام لاتاری 2025 نیز اعلام شده است و برای داوطلبان از تاریخ 12 مهر 1403 (4 اکتبر 2023) الی 16 آبان 1403 (7 نوامبر 1403) مهلت ثبت نام در نظر گرفته شده است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در مورد اینکه چگونه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟ اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

زمان ثبت نام لاتاری

یکی از مواردی که در خصوص نحوه ثبت نام لاتاری امریکا وجود دارد، اطلاع از زمان آن است.

زمان ثبت نام لاتاری در سال 2025 از 12 مهرماه 1403 آغاز خواهد شد. برای ثبت نام کافی است در ساعت  20:30 به وقت ایران به وبسایت ارائه دهنده خدمات ثبت نام مراجعه کرده و مراحل را به انجام برسانید.

مهلت ثبت نام در LOTERRY  به وقت ایران تا روز سه شنبه 16 آبان 1403 ساعت 20:30 خواهد بود. دقت کنید که برای ثبت نام در لاتاری 2025 آمریکا حتما باید در مهلت تعیین شده ثبت نام خود را تکمیل کنید، زیرا پس از رسیدن موعد مقرر، مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد و در صورت از دست دادن این فرصت، تنها راه حل منتظر ماندن تا سال آینده خواهد بود.

جهت کسب اطلاع از شرایط ازدواج یا طلاق بعد از برنده شدن لاتاری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام لاتاری 2025

برای ثبت نام لاتاری امریکا هزینه ای از شما دریافت نشده و ثبت نام لاتاری رایگان خواهد بود. اما اگر بخواهید از شرکت های واسطه ای استفاده کنید، ممکن است هزینه ای را از شما بابت ثبت نام بگیرند.

ثبت نام لاتاری رایگان

به صورت کلی ثبت نام لاتاری رایگان انجام می شود و از شما بابت ثبت نام در آن هزینه ای دریافت نخواهد شد. البته در صورتی که خودتان با ثبت نام آشنایی ندارید می توانید از شرکت های واسطه کمک بگیرید که در این صورت از شما هزینه ای دریافت خواهد شد.

اگر تجربه و تخصص کافی برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری را دارید و مطمئن هستید که همه اطلاعات خود را به درستی بر روی سایت اصلی لاتاری آمریکا وارد می کنید در آن صورت می‌توانید از ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا در سایت اصلی استفاده نمایید؛ اما چنانچه تجربه و تخصص کافی برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری را ندارید و یا نیاز به خدمات بیشتری در زمینه ثبت نام لاتاری دارید، بهتر است از شرکت های واسطه کمک بگیرید.

جهت کسب اطلاع از میزان تمکن مالی برای لاتاری روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

راهنمای گام به گام ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری در ابتدا نیاز است به سایت رسمی برای ثبت نام LOTERRY آمریکا یعنی dvprogram.state.gov مراجعه نمایید. در حال حاضر یعنی قبل از رسیدن مهلت ثبت نام شما با صفحه‌ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد.

حالت غیر فعال سایت لاتاری آمریکا

پس از وارد شدن گزینه Begin Entry را زده و فرایند ثبت نام را آغاز نمایید.

اولین مرحله ثبت نام لاتاری آمریکا

پس از کلیک روی گزینه Begin Entery که (در زمان مشخص شده برای ثبت نام لاتاری) با دکمه ای سبز رنگ مشخص شده است وارد صفحه زیر خواهید شد. در این قسمت باید کد تصویری مربوطه را وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه Begin Entery که (در زمان مشخص شده برای ثبتنام لاتاری) با دکمه ای سبز رنگ مشخص شده است وارد صفحه زیر خواهید شد. در این قسمت باید کد تصویری مربوطه را وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب کنید.

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

اطلاعات هویتی مورد نیاز ثبت نام در لاتاری

در مرحله بعدی وارد صفحه ای خواهید شد که از 15 قسمت تشکیل شده است و هر یک از قسمت های آن مربوط به بخشی از اطلاعات فردی و خانوادگی شما است. دقت کنید که این موارد را باید دقیقا مطابق با اطلاعات هویتی و پاسپورتی خود تکمیل کنید.

بخش name که در واقع اولین بخش این فرم است شامل نام خانوادگی، نام کوچک و نام میانی است. موارد را مطابق تصویر زیر پر کنید. دقت داشته باشید که در ایران نام میانی وجود ندارد. در نتیجه تیک گزینه No Middle Name را فعال کنید.

در بخش Gender جنسیت خود را مشخص کرده و در بخش Birth Date تاریخ دقیق تولد خود را به میلادی وارد نمایید. اولین کادر مربوط به ماه، دومی مربوط به روز و بخش آخر سال تولد شما است.

وارد کردن اطلاعات هویتی در سایت ثبت نام لاتاری

اطلاعات را طبق تصویر زیر تکمیل کرده و در قسمت چهارم شهر محل تولد و در بخش پنجم کشور تولد خود را وارد نمایید. برای قسمت 6 فرم ثبت نام لاتاری نیز دقت داشته باشید در بخشی که نوشته شده است آیا کشور محل تولد شما مجاز به شرکت در لاتاری هست یا خیر روی گزینه YES کلیک کنید.

اطلاعات محل تولد در سایت dvprogram.state.gov

بنر کال تو اکشن

پاسپورت ثبت نام لاتاری آمریکا

در سال های گذشته یکی از الزامات ثبت‌ نام در لاتاری داشتن پاسپورتی با حداقل یک روز مهلت انقضا بود. اما با توجه به اخبار جدید، دیگر نیازی به داشتن پاسپورت نیست. اما از آنجا که ثبت نام لاتاری 2025 هنوز آغاز نشده است برای اطمینان بیشتر بد نیست مروری به بخش پاسپورت ثبت نام loterry نیز داشته باشیم.

در عکس زیر، بخشی در کادر قرمز قرار دارد که مربوط به کسانی است که قادر به دریافت پاسپورت نیستند. این اشخاص باید به یکی از دلایل زیر قابلیت دریافت پاسپورت نداشته باشند تا اجازه شرکت در لاتاری آمریکا را داشته باشند. این موارد به ترتیب در ادامه ترجمه شده اند:

  • اشخاصی که ملیت ندارند.
  • کسانی که در کشور هایی زندگی میکنند که به کل دریافت پاسپورت در آن ممکن نیست. (برخی کشور های کمونیستی، افراطی و…)
  • افرادی که قادر به دریافت پاسپورت نیستند اما از طرف دولت آکریگا Waiver شناخته شوند. (این گزینه تنها در زمان ریاست جمهوری ترامپ فعال بود)

اطلاعات پاسپورت لاتاری

عکس ثبت نام loterry 2025

یکی از حساس ترین موارد در ثبت نام لاتاری آمریکا، آپلود کردن عکس متقاضی است. از آن جا که مورد بسیار مهم است در مقاله جداگانه ای به آن پرداخته میشود. اما بطور خلاصه این عکس باید یک عکس دیجیتالی با پس زمینه سفید بوده که حجم مشخصی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر مقاله مربوط به شرایط عکس لاتاری را مطالعه نمایید.

بعد از تهیه عکس قابل قبول برای لاتاری آمریکا، مطابق تصویر زیر روی دکمه Choose New Photo کلیک کنید.

انتخاب عکس لاتاری

اطلاعات محل سکونت و شماره تماس برای نامنویسی در لاتاری

در بخش بعدی ثبت نام باید اطلاعات محل سکونت و محل زندگی حال حاضر خود را بنویسید. دقت داشته باشید آدرس در زبان انگلیسی بالعکس زبان فارسی است. به طوری که از واحد و پلاک باید آغاز کنید و در آخر به معبر اصلی، شهر و کشور برسید.

محل سکونت برای ثبت نام در لاتاری

در بخش بعدی باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. شماره تلفن ثابت به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و دقت داشته باشید شماره باید به همراه کد کشور ایران یعنی 98+ وارد شود.

برای مثال اگر شماره تلفن همراه شما 09127777777 باشد شما باید شماره خود را به صورت 989127777777+ وارد نمایید. (+ با 00 در نوشتن شماره تماس برابر است، اما جهت اطمینان بیشتر از + استفاده نمایید.

در بخش بعدی در هر یک از کادر های مربوطه، ایمیل خود را بنویسید. فرمت نوشتن ایمیل به صورتی است که پس از نام کاربری شما در سرویس ایمیل دارای @ بوده و انتهای آن معمولا با com. مانند gmail.com, yahoo.com, mail.com… پایان میابد.

شماره تماس و ایمیل معتبر برای ثبت نام لاتاری

مدرک تحصیلی مورد نیاز ثبت نام در dvprogram.state.gov

یکی از مدارکی که برای ثبت نام لاتاری امریکا مورد نیاز است، مدرک تحصیلی است. مدرک تحصیلی شما باید مطابق با مدرک 12 ساله امریکا باشد. مدرک دیپلم در ایران نیز دقیقاً مطابق با آن می باشد و به همین  دلیل از بابت ثبت نام مشکلی نخواهید داشت.

در این بخش باید مقطع تحصیلی حال حاضر خود را به دقت انتخاب کنید. معانی گزینه های قابل انتخاب در زیر آمده است:

  •  Primary school only: مدرک ابتدایی
  •  High School, no degree: مدرک دبیرستان بدون گرفتن مدرک تا این لحظه یا دیپلم 11 ساله
  • high School degree: مدرک دیپلم 12 ساله یا پیش دانشگاهی
  •  Vocational school: معادل مدرک فنی و حرفه ای
  • Some university Courses: تحصیل کاردانی و یا کارشناسی (اگر دانشجو هستید و مدرک کاردانی یا کارشناسی را نگرفته اید این گزینه را بزنید)
  • university degree: معادل مدرک کاردانی و یا کارشناسی اگر مدرک را گرفتین این گزینه را بزنید.
  • Some Graduate Level Courses: معادل مدرک دانشجوی کارشناسی ارشد.
  • Masters degree: معادل مدرک کارشناسی ارشد یا همان فوق لیسانس.
  • some Doctorate Level Courses: معادل مدرک دانشجوی دکترا.
  •  Doctorate degree: معادل مدرک دکترا.

مدرک تحصیلی مورد نیاز لاتاری آمریکا

ثبت همسر و فرزندان در نامنویسی لاتاری

یکی از مواردی که برای ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت آمریکا نیاز است اطلاعات وضعیت تاهل و تعداد فرزندان شما است. در قسمت 14 فرم ثبت نام باید یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید.

  • مجرد.
  • متاهل و همسرم سیتیزن یا مدرک اقامت موقت آمریکا ندارد.
  • متاهل و همسرم سیتیزن یا مدرک اقامت موقت آمریکا دارد.
  • طلاق گرفته.
  • فوت همسر.
  • از نظر قانونی جدا از هم هستید.

قسمت 15 نیز مربوط به جزییات همسر و فرزند می شود که تنها نیاز است تعداد فرزندان خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

وضعیت تاهل برای نامنویسی لاتاری

برای اطلاع از هزینه ثبت نام لاتاری کلیک کنید.

نکات مهم ثبت نام لاتاری

پس از بررسی نحوه ثبت نام لاتاری در قسمت های بالاتر در این قسمت قصد داریم به سوال شما مبنی بر اینکه چگونه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟ پاسخ دهیم.

در خصوص پاسخ به چگونه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟ باید بگوییم برای ثبت نام LOTERRY آمریکا دو راه وجود دارد. راه اول این است که از طریق فرم سایت اصلی لاتاری آمریکا اقدام کنید. برای ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا در سایت اصلی، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

✅ فرمی که در سایت اصلی وجود دارد، به زبان انگلیسی می باشد به همین دلیل باید به این زبان برای ثبت نام مسلط باشید.

✅ در هنگام نوشتن آدرس خود نیز باید نگارش انگلیسی آدرس را رعایت فرمایید که با نگارش فارسی آدرس متفاوت است.

✅ چنانچه اطلاعات خود را به اشتباه درون فرم ثبت نام LOTERRY آمریکا در سایت اصلی وارد کنید، هشدار خطا نشان داده نشده  و به همین دلیل بدون اینکه خودتان بدانید شانس برنده شدن را از دست خواهید داد.

✅ پس از ثبت نهایی اطلاعات خود در سایت اصلی LOTERRY آمریکا به هیچ عنوان امکان ویرایش یا تغییر اطلاعات را ندارید.

✅ یک شخص نمی‌تواند دو فرم ثبت نام LOTERRY در سایت اصلی تکمیل نماید و اگر هم کسی این کار را انجام دهد، هر دو فرمی که پر کرده است حذف خواهد شد.

✅ در صورتی که اطلاعات و فرمت عکس ثبت شده شما در فرم ثبت نامLOTERRY اشتباه باشد، فرم شما به صورت خودکار از شرکت در قرعه کشی لاتاری آمریکا حذف می شود و هیچ پیام یا اخطاری در این زمینه دریافت نخواهید کرد. بنابراین بدون اینکه متوجه شوید در قرعه کشی شرکت داده نخواهید شد و شانس شما از بین می رود.

✅ در هنگام اعلام نتایج لاتاری، هیچگونه نامه، پیام کوتاه و یا ایمیل از طرف نهاد رسمی برگزار کننده لاتاری برای شما ارسال نمی‌شود. در صورتی که برنده لاتاری باشید یا آنکه انتخاب نشده باشید، باید خودتان به سایت اعلام نتایج لاتاری مراجعه کرده و نتیجه را ببینید. برای آشنایی با نحوه اعلام نتایج لاتاری، می‌توانید مقاله نحوه چک کردن نتایج لاتاری در سایت اصلی را بخوانید.

✅ سایت اصلی لاتاری آمریکا هیچگونه خدمات پشتیبانی ارائه نمی دهد. در صورتی که در هنگام تکمیل فرم ثبت نام لاتاری در سایت اصلی با مشکلی مواجه شوید، نمی‌توانید مشکل خود را پیگیری کنید در نتیجه برای اطمینان بیشتر از انجام صحیح این اقدام میتوانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای مشاهده هزینه ثبت نام لاتاری آمریکاروی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

سابقه شغلی لازم برای ثبت نام لاتاری

اگر شرایط مدرک تحصیلی لازم برای ثبتنام LOTERRY را ندارید، می‌توانید با داشتن دو سال سابقه شغلی نسبت به ثبت نام در لاتاری 2025 آمریکا اقدام نمایید.

تمام ثبت نام کنندگان در LOTERRY  آمریکا شانس برابری دارند، داشتن تحصیلات دانشگاهی یا موقعیت شغلی خوب هیچ امتیازی برای شانس برنده شدن در لاتاری ایجاد نمی‌کند. با این حال راه هایی برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

حداقل سن لازم برای ثبت نام لاتاری

ثبتنام LOTERRY آمریکا شرط سنی ندارد، اما شرط داشتن دیپلم به معنی عدم ثبت نام از افراد زیر 18 سال می باشد. برای سنین بالا هم هیچ محدودیتی برای ثبت نام در لاتاری وجود ندارد.

برای اطلاع از نظرات برندگان لاتاری امریکا کلیک کنید.

ثبت نام لاتاری 2025 بدون پاسپورت امکان پذیر است؟

در دوره های قبل ثبت نام LOTERRY آمریکا، داشتن اطلاعات پاسپورت برای ثبتنام LOTERRY لازم بود. بنابراین افرادی که به عنوان متقاضی اصلی قصد ثبت نام در لاتاری آمریکا را داشتند، باید حتما پاسپورت خود را ارائه می کردند. در سال های قبل ثبتنام LOTERRY آمریکا بدون پاسپورت تنها در شرایط بسیار خاص امکان پذیر می شد و فقط افغان هایی که به کشورهای دیگر پناهنده شده بودند و پاسپورت نداشتند، می‌توانستند ثبتنام LOTERRY آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند. بنابراین در لاتاری های سال گذشته افراد بدون پاسپورت شامل برخی دانشجوها، سربازان، مشمولان غایب از خدمت سربازی و کلا افرادی که به هر دلیل پاسپورت نداشتند نمی‌توانستند ثبتنام LOTERRY آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند. اما ظاهراً در سال جاری این امر امکان پذیر می باشد.

طبق خبرهای رسمی منتشر شده، قاضی تیموتی جیمز کلی که یک قاضی فدرال در ایالت متحده آمریکاست، پس از برگزاری یک دعوی حقوقی، به دولت آمریکا حکم کرده است که دولت آمریکا اجازه ندارد که از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا اطلاعات پاسپورت را دریافت نماید.

شانس برنده شدن در لاتاری 2025 آمریکا

یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان ثبت نام لاتاری رایگان این است که شانس برنده شدن در LOTERRY آمریکا چقدر است و راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری 2025 چیست؟ در جواب این سوال ها ابتدا ابهامات متقاضیان در مورد شانس برنده شدن در لاتاری برطرف می‌کنیم و سپس به بیان راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری 2025 آمریکا می‌پردازیم.

برای کسب اطلاع از زمان زمان اعلام نتایج لاتاری روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا

به صورت کلی کشور آمریکا دارای مردمی با نژادهای مختلف است و از آنجایی که ممکن است تعادل نژادی مردم این کشور بر هم زده شود، از طریق قرعه کشی لاتاری برای برخی کشورها امتیاز بیشتری برای گرین کارت در نظر گرفته شده و به جذب افراد می پردازند.

در برنامه لاتاری تعدادی  مشخص ویزا برای نژادهای مختلف در نظر گرفته شده است که از طریق آن برای متعادل سازی نژادها استفاده خواهد شد. پس از ثبت نام در لاتاری برای دریافت ویزای تنوع نژادی آمریکا فقط به شانس نیاز خواهید داشت تا بتوانید گرین کارت خود را دریافت کنید.

از آنجایی که لاتاری امریکا یک برنامه قرعه کشی است ممکن است بسیاری در مورد اینکه چطور می توانند شانس برنده شدن خود را افزایش دهند، سوال بپرسند. در این مورد باید به شما بگوییم که LOTERRY امریکا با یک برنامه کامپیوتری انجام می شود و به همین دلیل با چند بار ثبت نام و یا هر ترفند دیگر نمی توانید شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

اولین چیزی که برای افزایش شانس برنده شدن درLOTERRY آمریکا باید رعایت کنید، ثبتنام صحیح در LOTERRY امریکا می باشد. برخی افراد به دلیل عکس نامناسب یا ورود اطلاعات اشتباه در فرم لاتاری، در قرعه کشی لاتاری آمریکا شرکت داده نشده و در نتیجه شانس خود را  از بین می برند. متاسفانه سایت اصلی لاتاری به افرادی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت می‌کنند، هیچ اخطاری نداده و سالانه افراد زیادی به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح ثبتنام لاتاری شانس خود را از بین می برند.

  • شانس دو برابر متاهلین در لاتاری آمریکا (ثبتنام دو شانسه)

یکی از راه هایی که برای افزایش شانس وجود دارد، ثبت نام دو شانسه است که مخصوص به متاهلین می باشد. در این روش ثبت نام زن و مرد می توانند به صورت جداگانه ثبت نام کنند. بدین صورت که یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و خانم و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و آقا و فرزندانشان به عنوان همراه ثبت نام می‌شوند. بنابراین در ثبت نام دو شانسه، یک بار شما شانس برنده شدن در لاتاری را دارید و یک بار هم همسرتان شانس برنده شدن در لاتاری را خواهد داشت.

  • افراد زیر 21 سال مجرد، سه شانس در لاتاری دارند

چنانچه شما یک فرد زیر 21 سال مجرد باشید و مدرک دیپلم نیز داشته باشید، می‌توانید به شیوه های زیر در لاتاری آمریکا ثبت نام کرده و شانس خود را 3 برابر برای برنده شدن افزایش دهید:

  • یک بار می‌توانید در زیر مجموعه پدر ثبت نام نمایید.
  • یک بار می‌توانید در زیر مجموعه مادر ثبت نام نمایید.
  • یک بار هم می‌توانید به عنوان متقاضی اصلی خودتان را ثبت نام کنید.

جهت آشنایی با سوالات مصاحبه لاتاری امریکا روی لینک مربوطه کلیک کنید و با ما همراه باشید.

مزایای ثبت نام در لاتاری 2025

در صورتی که در برنامه ثبت نام لاتاری رایگان برای گرین کارت آمریکا برنده شوید، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • اخذ گرین کارت و اقامت دائم آمریکا (زندگی همیشگی در آمریکا)
  • مهاجرت به آمریکا بدون شرایط خاص
  • امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی آمریکا با شهریه کم (همانند شهروندان آمریکا)
  • امکان کار در آمریکا همانند شهروندان عادی امریکا
  • امکان اخذ گواهینامه آمریکایی، باز کردن حساب در بانک های آمریکا و دریافت کارت اعتباری
  • شما به عنوان یک دارنده گرین کارت آمریکا اجازه دارید که در هر شهری از آمریکا زندگی کنید و از خدمات دولتی استفاده نمایید.
  • برنده لاتاری می‌تواند خانواده خود را نیز به آمریکا ببرد که شامل فقط همسر و فرزندان زیر 21 سال مجرد می شود.
  • مزایای ثبت نام در لاتاری

تعداد برندگان لاتاری در ایران

به صورت کلی در مورد تعداد برنده های لاتاری از ایران می توان گفت که این تعداد 4501 نفر می باشد. البته تعداد برنده ها می تواند هر ساله مقدار متفاوتی باشد که ما در ادامه این تعداد نفرات را آورده ایم. با توجه به تعداد برنده های سال های گذشته پیش بینی می شود که تعداد برنده ها در سال جاری افزایش  یابد.

  • تعداد برنده های لاتاری سال 2013 از ایران عدد 6029 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2014 از ایران عدد 6027 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2015 از ایران عدد 4992 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2016 از ایران عدد 4501 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2017 از ایران عدد 4500 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2018 از ایران عدد 4500 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2019 از ایران عدد 4199 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2020 از ایران عدد 4101 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2021 از ایران عدد 6001 نفر
  • تعداد برنده های لاتاری سال 2022 از ایران عدد 5739 نفر

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی شد تمام مواردی که باید در ثبت نام لاتاری 2025 به آن توجه کنید، توضیح دهیم. در این مطلب به توضیح مواردی همچون زمان ثبت نام لاتاری، نحوه ثبت نام لاتاری نیز پرداختیم و سعی کردیم به سوال شما مبنی بر اینکه چگونه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟ پاسخ دهیم.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ثبت نام لاتاری رایگان و یا مراحل ثبت نام داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید نحوه ثبت نام لاتاری نیاز به دانستن یک سری نکات مهم دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید به راحتی از قرعه کشی حذف خواهید شد.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای ثبت نام آنلاین و غیرحضوری لاتاری 2025 به صورت رایگان تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام لاتاری امریکا چقدر باید هزینه کرد؟

ثبت نام به صورت رایگان انجام می شود.

آیا با برنده شدن در لاتاری هزینه های زندگی در امریکا نیز پرداخت می شود؟

خیر فقط می توانید گرین کارت دریافت کنید.

آیا می توان برای برنده شدن در لاتاری و افزایش شانس دوبار ثبت نام کرد؟

خیر این امکان وجود ندارد و درصورت تشخیص این موضوع به صورت کلی از قرعه کشی حذف خواهید شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
تماس با مشاور