ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوالات مصاحبه لاتاری امریکا

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۲
سوالات مصاحبه لاتاری امریکا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لاتاری یک شانس بزرگ و ارزان برای افرادی است که قصد دارند اقامت دائم و قانونی کشور آمریکا را دریافت کنند. این نکته را در نظر داشته باشید هر شخص که دارای گرین کارت آمریکا باشد می تواند به صورت آزادانه در ایالات متحده آمریکا زندگی کند. از سوی دیگر دولت آمریکا برای این دسته از افراد  شرایط کار، تحصیل و مسافرت را فراهم می کنند. دریافت گرین کارت آمریکا از روش های مختلفی امکان پذیر است که شرکت در لاتاری ارزانترین راه به دست آوردن این کارت معتبر می باشد. لازم به ذکر است بدانید ۶ درصد از سهمیه لاتاری در جهان به ایران اختصاص داده شده است. در نتیجه می توان به این استنباط رسید که در هر سال سه هزار نفر موفق می شوند در لاتاری برنده شوند و به کشور آمریکا مهاجرت کنند. لازم به ذکر است بدانید قبل از مهاجرت به آمریکا باید بتوانید به نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا پاسخ دهید.

مطمئنا اطلاعات کاملی نسبت سوالات مصاحبه لاتاری امریکا در اختیار ندارید و این مسئله می تواند شما را با چالش مواجه کند به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا و دلیل رد شدن در مصاحبه لاتاری را مورد بررسی قرار دهیم. در ثانی مهمترین نکات مصاحبه لاتاری را هم ذکر خواهیم کرد تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام کنید و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید. حال اگر قصد دارید از تمام جزئیات مربوط به مصاحبه لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا مطلع شوید و متوجه شوید چه کسانی در چه لاتاری قبول و کسانی در مصاحبه لاتاری رد می شوند پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وبسایت ایران تحصیل همراه باشید.

برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام لاتاری روی لینک مربوطه کلیک کنید و با ما همراه باشید.ْ

نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا

 در این بخش از محتوا بررسی نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا تصمیم داریم چند نکته مهم را متذکر شویم تا شما بتوانید با دید باز به سوالات پاسخ دهید. در گام اول باید آرامش خود را حفظ کنید زیرا با مطالعه این مقاله شما از تمامی نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا مطلع خواهید شد. با توجه به این مسئله وجود هر گونه استرس در شما بی مورد است. از سوی دیگر سوالاتی در مصاحبه از شما پرسیده می شود اصلا سوالات سختی نیست و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن به این سوالات پاسخ دهید. در بخش زیر چند نمونه از سوالات را مطرح خواهیم کرد تا شما با این سوالات بیشتر آشنا شوید.

کجا تحصیل کرده اید؟

اولین سوالی که ممکن است از شما پرسیده شود محل تحصیل شما می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید دانشگاهی در آن تحصیل کرده اید در آینده شغلی شما تاثیر زیادی دارد. برای مثال اگر در یکی از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه تهران، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان و غیره که جزو دانشگاه های معتبر هستند فارق التحصیل شده باشید مطمئنا بعد از ورود به خاک آمریکا می توانید طی مدت زمان کوتاه رشد چشمگیری داشته باشید چون در آمریکا ارزش زیادی برای تخصص قائل هستند.

نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا

به طور عادی چه کاری انجام می دهید؟

یکی دیگر از سوالات مصاحبه لاتاری امریکا که از شما پرسیده می شود مربوط به کارهای عادی است که انجام می دهید. سعی کنید به چنین سوالاتی بسیار کوتاه پاسخ دهید و از جملات اضافه استفاده نکنید.

کجا در ایالات متحده زندگی خواهید کرد؟

همانطور که می دانید انتخاب شهر محل زندگی در ایالات متحده آمریکا بعد از برنده شدن در لاتاری به عهده خود شما می باشد و یکی از نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا مربوط به شهر مورد علاقه شما برای زندگی در ایالات متحده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم انتخاب شهر در ایالات متحده آمریکا بسیار سخت است به همین دلیل این سوال یکی از سوالاتی است که هر ایرانی را با چالش مواجه می کند. این نکته را در نظر داشته باشید زندگی در شهر های بزرگ آمریکا میتواند شما را با مشکلات مالی مواجه کند در نتیجه باید قبل از انتخاب شهر، اطلاعات مفیدی در مورد رفاه اجتماعی، کیفیت زندگی، سیستم آموزشی، سیستم بهداشت و درمان، سیستم حمل و نقل، اقتصاد شکوفا، امنیت، درآمد زایی، نرخ بیکاری و امنیت شغلی و کسب درآمد آن شهر به دست بیاورید.

برای اطلاع از شرایط عکس لاتاری روی لینک کلیک کنید.

توجه داشته باید در پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم بین شهر هایی همچون (پیتسبورگ پنسیلوانیا، کانزاس سیتی میسوری، لنکستر پنسیلوانیا، هارتفورد گنتینگ، ناکسویل تنسی، چارلستون کارولینای جنوبی، هریسبورگ پنسیلوانیا، منچستر نیوهوم سفیر، جکسون ویل فلوریدا، لانسینگ، میشیگان) را انتخاب کنید. شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا این شهر ها را باید انتخاب نمایید. برای دریافت پاسخ این سوال پیشنهاد می کنیم به جدول زیر مراجعه کنید زیرا در قسمت زیر اطلاعات مربوط به این شهر در مورد میزان جمعیت، متوسط حقوق سالانه، کیفیت زندگی و حتی شاخص ارزش ذکر شده است. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یکی از این شهر ها زندگی خوب و لذت بخشی را در امریکا تجربه کنید.

لیست بهترین شهر برای برندگان لاتاری
نام شهر  جمعیت  متوسط حقوق سالانه  کیفیت زندگی  شاخص ارزش
پیتسبورگ، پنسیلوانیا جمعیت :300,286  متوسط حقوق سالانه: 48,580  دلار  کیفیت زندگی :6.3  ارزش : 8.2
کنزاس سیتی، میسوری جمعیت: 495,327 متوسط حقوق سالانه: 49,460 دلار کیفیت زندگی: 6.2 ارزش: 7.7
 لنکستر، پنسیلوانیا جمعیت: 59,262 میانگین حقوق سالانه: 43.760 دلار کیفیت زندگی: 7.7 ارزش: 6.7
هارتفورد، کنتینگ جمعیت :122,105 متوسط حقوق سالانه:60,040 دلار کیفیت زندگی: 6.2 شاخص ارزش: 6.4
ناکسویل، تنسی جمعیت: 187,603 متوسط حقوق سالانه: 43,840 دلار کیفیت زندگی: 6.2 شاخص ارزش: 7.4
چارلستون، کارولینای جنوبی جمعیت: 137,566 میانگین حقوق سالانه: 44,970 دلار کیفیت زندگی: 6.5 شاخص ارزش: 6.2
هریسبورگ، پنسیلوانیا جمعیت: 49,271 متوسط حقوق سالانه: 48,270 دلار کیفیت زندگی: 6.9 شاخص ارزش: 7.4
منچستر، نیوهموسفیر جمعیت: 112,673 میانگین حقوق سالانه: 52,640 دلار کیفیت زندگی: 7.1 شاخص ارزش: 4
جکسنویل، فلوریدا جمعیت:911,507 متوسط حقوق سالیانه: 45,760 دلار کیفیت زندگی: 6.6 شاخص ارزش: 6.3
لانسینگ، میشیگان  جمعیت:118,210 میانگین حقوق سالانه: 47,990 دلار کیفیت زندگی:7.1 شاخص ارزش:7.4

آیا ازدواج‌ کرده‌اید؟ بچه‌داری؟ آیا شما حیوان خانگی دارید؟

در این بخش باید ذکر کنید که ازدواج کرده اید یا خیر و در صورت جدا شدن از همسرتان باید این گزینه را هم اعلام کنید. تعداد فرزند یا فرزندانتان را هم باید اعلام کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید در صورت داشتن حیوان خانگی باید این مسئله را هم اعلام نمایید زیرا این سوال برای این است تا متوجه شوند که احتمال دارد شما چه اشخاصی را با خودتان به آمریکا خواهید برد.

جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج لاتاری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

با کی در آمریکا زندگی خواهی کرد؟

یکی از سوالاتی که در مصاحبه لاتاری با آن مواجه می شوید این است که با چه شخص یا اشخاصی در امریکا زندگی خواهید کرد. شما در پاسخ به این سوال باید نام همسر و فرزندان خود را اعلام کنید.

رابطه شما با افرادی که با آنها زندگی خواهید کرد چیست؟

همانطور که میدانید در تمام زندگی ها اختلاف نظر وجود دارد و مطمئنا شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. در نتیجه پیشنهاد می کنیم به صورت صادقانه پاسخ دهید. البته اگر تنش شما با خانواده زیاد است نباید این مسئله را به گونه ای بیان کنید که برای شما مشکل ایجاد کند. 

نکات مصاحبه لاتاری

در این قسمت تصمیم داریم به برخی از نکات مصاحبه لاتاری اشاره کنیم که دانستن آن ها قبل از شرکت در مصاحبه اهمیت بسیار زیادی دارد. این نکته را در نظر داشته باشید برخی اصطلاحات وجود دارد که باید نسبت به آن ها مطلع باشید. در ادامه با اصطلاحات و نکات مصاحبه لاتاری به طور کامل آشنا خواهید شد.

نکات مصاحبه لاتاری

کارنتی چیست؟

اولین اصطلاحی که برنده شدگان لاتاری با آن مواجه می شوند عبارت کارنتی است. آشنایی با کارنتی جزو اصلی ترین نکات مصاحبه لاتاری به شمار می رود. توجه داشته باشید که کارنتی یک فراخوان برای افرادی است که در لاتاری برنده شدند. در واقع در این فراخوان به افرادی که در لاتاری برنده شدند اعلام می شود که برای مصاحبه به یکی از سفارتخانه های مجاز آمریکا مراجعه کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که این فراوان از طریق چه سیستمی به شما اعلام می شود؟ در پاسخ به این سوال بهتر از ذکر کنیم فراخوان کارنتی از طریق سیستم ویزا بولتن آمریکا در هر ماه ماه انجام می شود. شایان ذکر است بدانید شما از طریق این سیستم اطلاع رسانی متوجه خواهید شد که در چه زمان و چگونه برای مصاحبه آماده شوید. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که در ماه های اول تنها برای ۸۰۰ نفر فراخوان زده می شود اما این مسئله بعد از دو الی سه ماه تغییر می کند و تعداد افرادی که برای مصاحبه دعوت می شوند به بیش از 2000 نفر در ماه می رسد.

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام لاتاری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

مدیکال چیست؟

مدیکال یکی دیگر از اصطلاحاتی است که جزو مهمترین نکات مصاحبه لاتاری محسوب می شود و شما باید نسبت به آن آگاه باشید. این نکته را در نظر داشته باشید تمام افرادی که در لاتاری برنده شده اند باید توسط یکی از مراکز پزشکی مورد اعتماد سفارت آمریکا مورد انجام آزمایشات پزشکی قرار بگیرند. زمان انجام مدیکال چند روز قبل از مصاحبه است و تمامی آزمایشات پزشکی باید در کشور محله مصاحبه صورت بپذیرد.

دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه کسانی در مصاحبه لاتاری رد می شوند و دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری چیست در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که دلایل مختلفی برای رد شدن در مصاحبه لاتاری وجود دارد که ما قصد داریم در این بخش از مقاله چند نمونه از این دلایت اشاره کنیم. در ادامه بهتر از ذکر کنیم مواردی همچون تکمیل اشتباه فرم DS-260، وضعیت خدمت سربازی، زمان‌بندی نامناسب در انجام مرحله مدیکال، وجود سوءسابقه در پرونده، آماده نبودن برای مصاحبه، دروغ گویی و پنهان کاری در مصاحبه، عدم تمکن مالی برندگان لاتاری و بسیاری از موارد جزو دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید در صورت نداشتن این شرایط و انجام این اشتباهات مطمئنا نمی توانید برای زندگی وارد خاک امریکا شوید. در نهایت امیدواریم متوجه شده باشید چه کسانی در مصاحبه لاتاری رد می شوند.

دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری

اطلاعیه 

برای ثبت نام لاتاری باید به سایت dvprogram.state.gov مراجعه کنید.

اخبار پیرامون لاتاری امریکا

برنده لاتاری نیاز به تهیه ویور قبل از مصاحبه ندارند

بسیاری از برنده شدگان لاتاری بر این باور هستند که باید برای دریافت ویور اقدام کنند اما بر اساس اعلام دفتر امور کنسولی سفارتخانه های امریکا هیچ کدام از افرادی که در لاتاری برنده شده اند نیاز به دریافت ویور ندارند.

سایت رسمی برای ثبت نام لاتاری اعلام شد

افرادی که قصد دارند برای ثبت نام لاتاری اقدام کنند باید به وب سایت dvprogram.state.gov مراجعه نمایند.

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله نمی دانستید چه کسانی در مصاحبه لاتاری رد می شوند و دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری چیست؟ اما در حال حاضر که با نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا آشنا شده اید مطمئناً می دانید که در مصاحبه لاتاری سوالاتی همچون (کجا تحصیل کرده اید، به طور عادی چه کاری انجام می دهید،  کجا در ایالات متحده زندگی خواهید کرد، آیا ازدواج‌ کرده‌اید؟ بچه‌داری؟ آیا شما حیوان خانگی دارید، با کی در آمریکا زندگی خواهید کرد و رابطه شما با افرادی که با آنها زندگی خواهید کرد چیست) از شما پرسیده می شود. از سوی دیگر اصطلاحاتی وجود دارد که شما باید قبل از مراجعه به سفارتخانه آمریکا برای پاسخ دادن به سوالات مصاحبه لاتاری امریکا از آنها مطلع شوید. برای مثال سوالاتی همچون کارنتی چیست، مدیکال چیست و غیره که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

در ادامه هم بهتر است ذکر کنیم مواردی همچون (تکمیل اشتباه فرم DS-260، وضعیت خدمت سربازی، زمان‌بندی نامناسب در انجام مرحله مدیکال، وجود سوء سابقه در پرونده، آماده نبودن برای مصاحبه، دروغگویی و پنهان کاری در مصاحبه، عدم تمکن مالی برندگان لاتاری) اصلی ترین دلایل رد شدن در مصاحبه لاتاری می باشند، در نتیجه حتماً باید به آن ها توجه کنید. در نهایت امیدواریم با مطالعه این مقاله به این استنباط برسید که چه کسانی در مصاحبه لاتاری رد می شوند و چگونه باید به نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا پاسخ دهید تا بتوانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.

برای دانلود فایل PDF مقاله نمونه سوالات مصاحبه لاتاری امریکا بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

3.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه لاتاری به چه زبانی است؟

انتخاب زبان به درخواست شما است و اگر اعلام کنید تصمیم دارید به زبان فارسی صحبت کنید افسر به زبان فارسی از شما سوالات را می پرسد.

بهترین شهر برای برندگان لاتاری ایران کدام شهر است؟

بهترین شهر برای ایرانیانی که در لاتاری برنده شده اند شهرهایی همچون پیتسبورگ پنسیلوانیا، کانزاس سیتی میسوری، لنکستر پنسیلوانیا، هارتفورد گنتینگ، ناکسویل تنسی، چارلستون کارولینای جنوبی، هریسبورگ پنسیلوانیا، منچستر نیوهوم سفیر، جکسون ویل فلوریدا، لانسینگ، میشیگان می باشد. در مقاله اطلاعات کاملی در مورد این شهر ها مطرح شده است.

شانس برنده شدن در لاتاری چقدر است؟

شما شانس زیادی برای برنده شدن در لاتاری دارید زیرا 6 درصد از لاتاری به ایرانیان ختصاص داده شده است و هر ساله حدود به 3000 هزار نفر در لاتاری برنده می شود و به کشور آمریکا محاجرت می کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تغییر رشته در سال دهم متوسطه

    تغییر رشته در سال دهم متوسطه 1403 + شرایط و مراحل

    برخی از دانش آموزان با پس از ورود به مقطع دهم نسبت به رشته انتخابی خود دچار شک و تردید می‌شوند و نمی‌توانند دروس را به درستی فراگیرند. وزارت آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان امکان تغییر...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • شرایط تغییر رشته دبیرستان

    شرایط تغییر رشته دبیرستان + بخشنامه جدید 1403 | ایران تحصیل

    اطلاع از شرایط تغییر رشته دبیرستان به دانش آموزان متوسطه مقطع دوم فرصت دوباره ای می دهد تا در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. گاهی پیش می آید برخی از دانش آموزان تصور خاصی از یک رشته تحصیلی داشته...
  • دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا

    دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا + راهنما تصویری | irantahsil

    در حال حاضر دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا امکان‌پذیر است. سامانه سیدای دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir که ابتدا به منظور ثبت نمرات و اطلاعات دانش آموزان ایجاد شد، اکنون امکانات متعددی از جمله دریافت کارنامه تحصیلی، نقل...
تماس با مشاور