ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی نمره حد نصاب را کسب نموده اند، الزامی می باشد. بر این اساس، متقاضیان گرامی بایستی در زمان های مقرر و قبل از برگزاری آزمون کتبی ضمن مراجعه به سامانه آموزش فنی و حرفه ایی، با ورود به حساب کاربری خود برای اخذ این کارت اقدام نمایند. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای در واقع همان کارت ورود به جلسه آزمون کتبی است که باید نزد خود نگه دارند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم در این مقاله ما تصمیم داریم اطلاعات کاملی در مورد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای در اختیار شما قرار دهیم. در واقع شما در این مقاله از زمان دریافت کارت ورود به جلسه، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، روند شرکت در آزمون، تعداد دفعات مجاز در آزمون و غیره مطلع خواهید شد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات نسبت به این موارد تا پایان مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

اطلاعیه

به دلیل حرفه و مهارت های مختلفی که سازمان فنی و حرفه ای به متقاضیان آموزش می دهد، آزمون های فنی و حرفه ای نیز در تاریخ های متفاوت با فاصله یک ماه الی یک ماه و نیم از یکدیگر برگزار می شود

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

داوطلبانی که برای آزمون ادواری هر کدام از رشته های فنی حرفه ای ثبت نام نموده اند، بایستی برای حضور در جلسه آزمون حتما کارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند. در این کارت، نام و مشخصات فردی متقاضی، محل و زمان برگزاری آزمون و همه اطلاعات مهم درج شده است. همانطور که می دانید، آزمون های ادواری از دو مرحله کتبی و عملی تشکیل شده اند. بدین مفهوم که شرکت کنندگان ابتدا بایستی از مرحله آزمون کتبی با موفقیت عبور کرده و سپس در زمان های مقرر برای انجام آزمون عملی رشته خود حاضر شوند.

به همین دلیل، برای دذبسیاری از داوطلبان این سوال برایشان پیش می آید که کارت ورود به جلسه آزمون عملی در چه زمانی منتشر می شود. نخست باید بگوییم که از آنجا که مهارت ها و رشته های مختلف در بازه های متفاوتی با یکدیگر در آزمون شرکت می کنند، بنابراین، نمی توان یک زمان وارد را برای دریافت کارت ورود به جلسه اعلام کرد.

اما به طور معمول کارت ورود به جلسه آزمون کتبی هر مهارت حدود سه روز قبل از برگزاری در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. حال هر کدام از متقاضیانی که از آزمون کتبی به خوبی عبور کرده باشند، بایستی کارت ورود به جلسه کتبی خود را نگهداری کرده و در زمان آزمون کتبی تحویل دهند. از این رو توصیه می شود که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای در نگهداری آن کوشا باشید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

به طور کلی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و عملی به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارند. برای این منظور، کافی است که شخص وارد سامانه آموزش فنی حرفه ای شده و با درج مشخصات خود، کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. ما در ادامه مراحل لازم برای دریافت این کارت را شرح می دهیم.

  • وارد کردن آدرس سامانه آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی اینترنتی azmoon.irantvto
  • در جدولی که در صفحه بعد برایتان به نمایش در می آید، که اسامی آزمون هایی که زمان برگزاری آن ها نزدیک به نمایش درآمده است. اگر مهارتی که شما در آن شرکت کرده اید وجود دارد، بر روی گزینه ” دریافت کارت ” کلیک کنید.
  • سپس کادرهای مربوط به نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و کد امنیتی را تکمیل کرده و گزینه ” نمایش کارت” را بزنید.
  • کارت ورود به جلسه برای شما به نمایش در می آید که می توانید از آن پرینت بگیرید.

 

به منظور اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای  بر روی لینک کلیک فرمایید

 

روند شرکت در آزمون عملی آزمون فنی حرفه ای

حال که اطلاعاتی راجع به نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای کسب کردیم، خوب است که یک توضیح کلی در مورد مراحل انجام آزمون ادواری ارائه دهیم. دلیل هم آن است که برخی از متقاضیان با این روند آشنایی چندانی نداشته و گاها سوالات زیادی در این زمینه برایشان مطرح می شود.

  • ثبت نام اینترنتی از طریق مراجعه به سایت irantvto.ir و تکمیل همه مدارک خواسته شده
  • پرداخت هزینه خواسته شده جهت خرید کارت اعتباری و به دنبال آن آگاهی از زمان برگزاری آزمون کتبی
  • مراجعه به سایت مذکور به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی در زمان مقرر
  • حضور در جلسه مطابق با جدول زمانبندی
  • تشکیل پرونده برای حضور در جلسه علنی برای افرادی که در آزمون کتبی قبول شده اند
  • کسب آگاهی از زمان آزمون عملی حدود یک هفته بعد از تشکیل پرونده
  • شرکت در آزمون عملی مطابق با جدول زمانبندی
  • پرداخت هزینه جهت صدور گواهینامه برای افرادی که در آزمون کتبی قبول شده اند.

 

روند شرکت در آزمون عملی آزمون فنی حرفه ای

روند شرکت در آزمون عملی آزمون فنی حرفه ای

 

اطلاعیه

هر داوطلبان در یک سال فقط مجاز است 2 مرتبه در آزمون کتبی و عملی شرکت کند

 

 

تعداد دفعات مجاز برای شرکت در آزمون عملی ادواری

ممکن است برای داوطلبان این سوال مطرح شود که چند بار می توان در آزمون کتبی یا عملی ادواری شرکت کرد. طبق قوانین موجود، هر کدام از داوطلبان در سال تنها دو بار مجاز به شرکت در آزمون کتبی و عملی می باشند. یعنی اگر متقاضی بعد از ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و کتبی فنی حرفه ای و حضور در جلسه نتوانست نمره حد نصاب را کسب نماید، بایستی مجددا برای آزمون ثبت نام کند.

البته، توجه داشته باشید که رسیدن به مرحله عملی تنها با عبور از مرحله کتبی امکانپذیر است. افرادی که برای بار دوم نیز نتوانند نمره قبولی را کسب نمایند، لازم است که در دوره های مهارت آموزی دولتی یا غیر دولتی فنی حرفه ای شرکت کرده و آن را به اتمام برسانند. چنانچه این داوطلبان بتوانند دوره خود را مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده تمام کنند، به آن ها گواهینامه داده می شود.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی لینک کلیک فرمایید 

 

کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی رشته های بدون آزمون کتبی

برای قبولی و کسب گواهینامه فنی در برخی از رشته ها نیازی به شرکت در آزمون کتبی نیست. به همین دلیل در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، چیزی با عنوان محل حوزه و ساعت برگزاری آزمون قید نشده است  و کادرهای مربوطه خالی می باشند. بدین ترتیب، داوطلبان این قبیل رشته ها تنها باید در آزمون عملی شرکت نمایند. این افراد بایستی در روز کاری بعد از آزمون کتبی به مرکز آموزش فنی حرفه ای محل سکونت خود مراجعه کرده، و از زمان و مکان آزمون عملی مطلع شوند. برای این متقاضیان نیز به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی الزامی خواهد بود.

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

مدارک لازم برای شرکت در آزمون عملی فنی حرفه ای

افرادی که در مرحله کتبی قبول شده اند، برای شرکت و اخذ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای نیازمند تشکیل پرونده هستند. برای تشکیل پرونده لازم است که یک سری مدارک تهیه و سپس با به همراه داشتتن آن ها به مرکز انتخابی مراجعه نمود.

ذکر این نکته ضروری است که مراجعه برای این منظور باید حتما در زمان مقرر صورت گیرد. در غیر این صورت، از شرکت کردن فرد ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین، وجه ثبت نامی وی بازگشت داده نخواهد شد. برای رفاه حال داوطلبان عزیز مدارک لازم را در زیر شرح می دهیم:

  • یک قطعه عکس پرسنلی تمام رخ دارای زمینه سفید اسکن نشد. عکس باید جدید و بدون معر و امضا بوده و رعایت شئونات اسلامی برای خانم ها الزامی است.
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی و یا گواهی اشتغال به تحصیل
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت، معافیت پزشکی، و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان
  • اصل و کپی مدرک گواهینامه پیش نیاز منطبق با جدول شماره 1
  • مدارکی که نشان دهنده مردود شدن در آزمون های پیشین هستند برای متقاضیانی که در آزمون استاندارد آموزشی * دریافت کرده اند.
  • به همراه داشتن یک پوشه ساده

 

مدارک لازم برای شرکت در آزمون عملی فنی حرفه ای

مدارک لازم برای شرکت در آزمون عملی فنی حرفه ای

 

برای آگاهی از بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار وارد لینک مربوطه شوید 

 

 

نکات مهم اخذ کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای

  • با توجه به آنکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای محدود می باشد، سعی کنید حتما در زمان مقرر برای دریافت آن اقدام کنید.
  • پس از دریافت کارت ورود به جلسه، حتما مندرجات آن اعم از نام، نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه، عکس و … را چک نمایید تا در صورت وجود هر گونه مغایرت نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.
  • اگر عکس روی کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای مشکل دار بوده یا روی آن قرار نداشته باشد، از ورود داوطلب ممانعت به عمل خواهد آمد. اگر عکس نیاز به تغییر یا ویرایش داشته باشد، بایستی حتما قبل از اجرای آزمون برای آن اقدام کرد، چرا که پس از آزمون انجام این امر مجاز نخواهد بود.
  • اگر در اطلاعات کارت ورود به جلسه متقاضی مغایرتی مشاهده شود، فرد می بایست با مراجعه به حوزه آزمون خود برای رفع آن اقدام نماید. در غیر اینصورت، خود داوطلب عهده دار مسئولیت های آن متعاقب می باشد.
  • از آنجا که کد ملی اساس انجام و پیگیری همه فرایندهای آزمون است، توصیه می شود که در وارد کردن ان هنگام نام نویسی دقت کافی را داشته باشید. توجه داشته باشید که تغییر مشخصات شناسنامه امکانپذیر نخواهد بود.
  • نگهداری از کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و تحویل آن برای شرکت در ازمون عملی اجباری است.
  • علاوه بر کارت ورود به جلسه، به همراه داشتن کارت ملی الزامی خواهد بود.

 

آخرین اخبار مربوط به کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای

طبق اعلام سازمان فنی و حرفه ای آزمون اصناف در سال ۱۴۰۳ میتوانید ثبت نام را در تاریخ ۱۴۰۳/01/01 انجام دهید، پایان ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۳/12/28 می باشد و زمان برگزاری آزمون هم در تاریخ ۱۴۰۳/12/28 است.

داوطلبان بعد از این که از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای مطلع شدند، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه آموزشی فنی و حرفه ای به آدرس portaltvto.com مراجعه کنند.

طبق اعلام رئیس سازمان تامین اجتماعی ۱۵ کارگاه آموزشی ویژه افراد معلول و نابینایان در سال ۱۴۰۳ افتتاح شده است.

 

اطلاعیه

ثبت نام برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای از طریق وب سایت irantvto.ir انجام می شود

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با ذکر توضیحاتی در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای تمام تلاش خود را کردیم تا شما اطلاعات کاملی در این زمینه به دست بیاورید. در واقع شما بعد از مطالعه این مقاله از مواردی همچون مدارک لازم برای شرکت در آزمون عملی فنی حرفه ای، کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی رشته های بدون آزمون کتبی، تعداد دفعات مجاز برای شرکت در آزمون عملی ادواری و بسیاری از موارد دیگر مطلع شوید. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند شما را در امر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای به بهترین نحو ممکن یاری کند.

 

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای چه زمانی قابل دریافت است؟

در این مقاله می توانید زمان دریافت کارت آزمون عملی ادواری فنی حرفه ای را مطالعه نمایید.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

داوطلبان لازم است که برای این منظور به سامانه azmoon.irantvto  مراجعه فرمایند.

در هر سال چند بار می توان در آزمون فنی حرفه ای شرکت کرد؟

هر داوطلب در سال تنها دو بار می تواند در آزمون آزمون فنی حرفه ای شرکت نماید و اگر قبول نشود، بایستی در دوره های مورد تایید این سازمان شرکت نماید.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Raha گفت:

    سلام سایت فنی حرفه ای آزمون عملی رو نشون نمیده
    کارت ورود به جلسه آزمون عملی رو چجوری دانلود کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید وارد سایت ازموت ادواری شوید

  2. Avatar photo سمیه دهقان گفت:

    سلام وقت بخیر
    واقعا سایت مزخرف و مسخره ای هست .بنده ثبت ناممو انجام دادم الان میخام بدونم تاریخ آزمون تفاهم نامه کیف دوزی در بهمن ماه کی هست اصلا مشخص نیست و سه ساعته دارم یخ های مخالفت رو میخونم و آخر هم هیچ جا به جواب نرسیدم.متاسفم واقعا

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام سایت اصلی سازمان فنی حرفه ای کشور وارد شده و از انجا پیگیر وضعیت آزمون ها شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)