ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر مایل به دریافت مدرک فنی و حرفه ای در رشته های مختلف مانند آشپزی، طراحی الگو، حسابداری، معرق کاری و … هستید، با شرکت در آزمون ادواری می توانید مدرک خود را دریافت نمایید. این آزمون که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود، در صورتی که متقاضیان نمره قبولی دریافت کنند، به آن ها مدرک فنی حرفه ای اعطا می کند. این آزمون در بازه های زمانی مختلفی در سال برگزار می شود و چنانچه قصد ثبت نام دارید، پس از اعلام زمان نام نویسی می بایست به سایت ثبت نام ادواری مراجعه کرده و درخواست خود را نهایی نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای خواهیم پرداخت. علاوه بر معرفی سامانه ثبت نام آزمون ادواری به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، به معرفی رشته های این آزمون، زمان اعلام نتایج، شرایط لازم و … نیز می پردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون ادواری

آزمون ادواری مخصوص کسانی می باشد که علاقه مند هستند بدون شرکت در دوره های مختلف آموزشی و یا دانشگاهی، مدرک فنی حرفه ای را در رشته مورد نظر دریافت کنند. این آزمون که توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود، در طول سال چندین بار برگزار می گردد که داوطلب می تواند با توجه به شرایط خود یکی از این تاریخ ها را برای شرکت در آزمون انتخاب نماید. بازه زمانی خاصی توسط سازمان فنی و حرفه ای در سامانه advari.irantvto.ir اعلام می گردد که در طول این بازه می بایست متقاضیان نسبت به ثبت نام در آزمون رشته مورد نظر اقدام نمایند. 

داوطلبان شرکت در آزمون ادواری با توجه به اطلاعیه این سازمان، از 30 بهمن ۱۴۰۳ می توانند به سامانه ثبت نام آزمون ادواری مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. همچنین به داوطلبان در یک بازه زمانی سه ماهه، فرصت ویرایش اطلاعات نیز داده خواهد شد تا چنانچه در طول ثبت نام اطلاعات شخصی خود را به اشتباه وارد کرده باشند، بتوانند تصحیح کنند. 

 

اطلاعیه مهم:

ثبت نام این آزمون از طریق سایت ثبت نام ادواری از 30 بهمن ماه ۱۴۰۳ آغاز می گردد.

 

شرایط ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون ادواری نیز مانند تمامی آزمون ها شرایطی را دارد که تمام داوطلبانی که متقاضی دریافت مدرک فنی و حرفه ای هستند و تمایل دارند تا در این آزمون شرکت کنند می بایست دارای این شرایط باشند و پس از آن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در این بخش از مقاله تمامی شرایط لازم بیان شده است ولی چنانچه داوطلبی مایل به بررسی دقیق تر این شرایط باشد، می تواند از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری که توسط سایت ثبت نام ادواری به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir ارائه می شود، بررسی های لازم را انجام دهد.

متقاضیان شرکت در امتحان ادواری ۱۴۰۳ می بایست یکی از استانداردهای آموزشی زیر را داشته باشند:

  • متقاضیان می بایست حداقل میزان تحصیلات متناسب با استاندارد آموزشی ذکر شده در دفترچه راهنما را داشته باشند. (داوطلبانی که در شاخه کاردانش آموزش و پرورش هستند، می توانند با ارائه یک معرفی نامه از سوی آموزش و پرورش از این بند مورد استثنا قرار گیرند.)
  • داشتن گواهی نامه مهارت های پیش نیاز لازم برای شرکت در آزمون هر رشته بر اساس جدول شماره 1 دفترچه راهنمای ثبت نام
  • دارا بودن حداقل شرط سنی 15 سال تمام در زمان ثبت نام این آزمون
  • برخورداری از حداقل توانایی جسمی برای انجام امور مربوط به یک مهارت بر اساس استانداردهای مهارتی هر رشته

 

برای مشاهده نمونه سوالات آزمون ادواری فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

مقررات نظام وظیفه:

علاوه بر داشتن شروط بالا، آقایان داوطلب برای شرکت در این آزمون می بایست به مقرراتی که توسط سازمان نظام وظیفه ارائه شده است، توجه داشته و تنها در صورتی که یکی از موارد زیر را دارا می باشد در این آزمون ثبت نام کنند. این موارد عبارتند از:

  • داشتن کارت پایان خدمت
  • داشتن کارت معافیت پزشکی دائم
  • داشتن کارت معافیت کفالت
  • داشتن کارت معافیت دائم زمان صلح
  • داشتن معافیت تحصیلی
  • متقاضی در حال تحصیل در یکی از حوزه های علمیه باشد.
  • متقاضیان متولد سال 1382 و قبل از آن مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.
  • در صورتی که متقاضی سرباز می باشد، نباید منع قانونی برای وی از سوی نظام وظیفه وجود داشته باشد.

 

مدارک لازم برای بارگذاری در سایت ثبت نام ادواری

مدارک لازم جهت نام نویسی در سایت ثبت نام ادواری به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir عبارتند از:

  • کپی شناسنامه (یک برگ)
  • کپی کارت ملی (یک برگ)
  • عکس 4*3 تمام رخ با زمینه کاملا سفید روشن پشت نویس شده (عکس با حجاب کامل برای داوطلبان زن)
  • کپی مدارک تحصیلی درخواست شده (در صورت نیاز کارنامه تحصیلی همراه با مهر و امضا مدرسه ارائه گردد.)
  • واریز فیش واریزی
  • متقاضیانی که تمایل به ثبت نام در حرفه های درجه یک و یا حرفه هایی را که نیازمند پیش نیاز هستند دارند، می بایست مدرک درجه دو و یا پیش نیاز ارائه دهند. (الزامی)

 

ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای advari.irantvto.ir

در این بخش از مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای خواهیم پرداخت. اولین نکته مهم در رابطه با نام نویسی در این آزمون، غیرحضوری و اینترنتی بودن ثبت نام آن است. داوطلبان به راحتی می توانند در بازه زمانی مشخص شده، به سامانه ثبت نام آزمون ادواری مراجعه کرده و در رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

پس از مطالعه دفترچه راهنما و کسب اطلاعات لازم برای ثبت نام، داوطلبان می بایست کارت اعتباری را از سایت advari.irantvto.ir خریداری کنند و هزینه مربوطه را بپردازند. فراموش نکنید که پیش از اقدام به ثبت نام حتما کارت را تهیه کرده و سریالی را که به شما می دهد، یادداشت نمایید.

 

نکته مهم:

لینک مربوط به ثبت نام هر یک از آزمون های ادواری فقط در زمان مشخص شده ای فعال می گردد و پس از گذشت زمان ثبت نام، امکان ثبت نام در آن آزمون وجود نخواهد داشت. 

 

نحوه ثبت نام آزمون در advari.irantvto.ir

در ادامه مقاله راهنمای تصویری ثبت نام در آزمون ادواری در سامانه advari.irantvto.ir را ارائه خواهیم داد. با ما در مجموعه ایران تحصیل همراه باشید.

در ابتدا عبارت advari.irantvto.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و سپس وارد سامانه ثبت نام آزمون ادواری شده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ورود به سایت ثبت نام ادواری

 

در مرحله بعدی باید نوع آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، مجددا بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در آزمون های مختلف سامانه ادواری

پس از انتخاب نوع آزمون، با دریافت فرم و تکمیل اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود را نهایی کنید. پس از نهایی کردن ثبت نام، کدی به عنوان کد رهگیری به شما داده خواهد شد که یاد داشت کردن آن را فراموش نکنید.

اکنون ثبت نام شما به پایان رسیده است و تنها کار باقی مانده، انتظار برای فرا رسیدن زمان امتحان می باشد. امتحان اولیه کتبی می باشد، در نتیجه برای شرکت رد جلسه آزمون نیازمند کارت ورود به جلسه خواهید بود که در ادامه نحوه دریافت این کارت را توضیح خواهیم داد. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه از سامانه ثبت نام آزمون ادواری

متقاضیان شرکت در آزمون ادواری نیز مانند باقی آزمون ها نیازمند کارت ورود به جلسه خواهند بود. این کارت را داوطلبان می توانند با توجه به راهنمای تصویری ارائه شده در قسمت پایینی این بخش، از سایت آزمون ادواری به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir دریافت کنند. پس فراموش نکنید که چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را به صورت غیر حضوری تهیه کرده باشید.

این کارت می بایست پرینت شده باشد و در روز برگزاری آزمون همراه داوطلب باشد. عدم داشتن کارت ورود به جلسه، شما را از شرکت در آزمون محروم خواهد کرد. توجه داشته باشید که چنانچه محل حوزه و ساعت برگزاری آزمون در زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردید، خالی باشد به معنای معاف بودن شما از شرکت در آزمون کتبی خواهد بود. داوطلبان معاف از آزمون کتبی، می بایست برای شرکت در آزمون عملی اقدام نمایند و برای پیگیری آن به مراکز فنی و حرفه ای شهر خود مراجعه کنند.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری advari.irantvto.ir عبارت است از:

به عنوان نخستین گام، باید وارد سایت advari.irantvto.ir شده و بر روی گزینه کارت ورود به جلسه کلیک کنید.

وارد شدن به سایت ادواری و انتخاب کارت ورود به جلسه

در مرحله بعد، بر روی نام آزمونی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک نمایید.

انتخاب نوع آزمون در سایت advari.irantvto.ir

پس از کلیک بر روی نوع آزمون مورد نظر و ثبت نام آن، اطلاعات خواسته شده اعم از: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره کد ملی را وارد نمایید و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای

 

مراحل آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون های ادواری همه ساله چندین نوبت برگزار می شوند. این آزمون از دو مرحله تشکیل شده است: آزمون کتبی و آزمون عملی.

برای موفقیت در این آزمون و نیز کسب مدرک فنی حرفه ای می بایست هر دو مرحله آزمون را با نمره قابل قبولی، گذرانده باشید. 

آزمون کتبی: اولین مرحله آزمون کتبی ادواری است که این آزمون به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود. در صورتی که داوطلبان بتوانند در آزمون  کتبی نمره بالای 50 از 100 را کسب کنند، قبولی حد نصاب را کسب کرده اند و می توانند برای آزمون مرحله بعد، یعنی آزمون علمی اقدام کنند.

آزمون عملی: مرحله بعدی، آزمون عملی است که به صورت حضوری در هر یک از استان ها برگزار می شود. داوطلبان می بایست پس از قبولی در آزمون کتبی، از طریق ورود به سایت advari.irantvto.ir از محل برگزاری آزمون عملی در استان ها مطلع گردند و در روز آزمون عملی در این آزمون شرکت نمایند. حد نصاب نمره قبولی برای آزمون عملی 70 از 100 می باشد.

چنانچه داوطلبان موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و یا آزمون عملی نشوند، نمی توانند مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت کنند؛ چرا که حد نصاب قبولی کل، بر اساس فرمول زیر، نمره 70 از 100 می باشد.

70≤ (نمره نهایی آزمون کتبی × 25%) + (نمره نهایی آزمون علمی × 75%)

 

رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون ادواری در چهار شاخه آموزشی دارای رشته های متفاوتی می باشد که در ادامه مقاله به بررسی رشته هایی که متقاضیان بیشتری دارد، می پردازیم. این 4 شاخه آموزشی عبارتند از: صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی.

در زمان ثبت نام این آزمون تمامی داوطلبان باید رشته و شاخه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. توجه کنید که برخی از رشته ها نیازمند گواهینامه ای می باشند که گذراندن دروس پیش نیاز مربوط به رشته مد نظر را نشان دهد. در نهایت نیز این گواهینامه باید در سایت بارگزاری گردد.

 

برای مشاهده دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای شاخه خدمات

رشته های موجود در شاخه آموزشی خدمات بالغ بر 50 عدد می باشد که برخی از این رشته ها مانند حرفه مراقبت زیبایی، دارای پیش نیاز بکار گيری الزامات بهداشت و ايمنی 1 در محيط كار (خدمات) است یا حرفه فناوری اطلاعات، نیازمند پیش نیاز كارور عمومی رايانه شخصي را دارد.

حسابدار عمومی پیشرفته کمک حسابدار حسابدار حقوق و دستمزد آشپز پیرایشگر موی زنانه پیرایشگر ابرو و صورت زنانه
پیرایشگر موهای زائد با موم پیرایشگر مردانه ترمیم کننده مو (مردانه) چهره پرداز مردانه متعادل ساز چهره مردانه آرایشگر و پیرایشگر زنانه
آرایشگر موی زنانه متعادل ساز چهره زنانه (آرایش صورت) آرایشگر عروس لوله کش و نصاب تاسیسات گاز رسانی ساختمان تعمیرکار کولر گازی خودرو تعمیر کار آبگرمکن دیواری
تعمیرکار وسایل گاز سوز خانگی تعمیرکار کولر آبی تعمیرکار دستگاه های سرد کننده خانگی و تجاری نصاب کاغذ دیواری ، موکت و پارکت نقاش خودرو درجه 2 جوشکار گاز درجه 2
ابزار تیز کن تعمیرکار اتومبیل های سواری بنزینی نازک کار چوب معرق کار حجمی پیکر تراش چوبی خاتم کار به روش مقدماتی
مشبک کار معرق کار چوب (بدون قالب) درجه 2 معرق کار روکش دوزنده کیف با چرم مصنوعی دوزنده کیف چرمی با دست برقکار ساختمان
 تعمیرکار برق خودرو برقکار صنعتی مونتاژ کار و نصاب تابلوهای برق تعمیرکار ماشین های الکتریک تعمیرکار لوازم خانگی برقی حرارتی و گردنده تعمیرکار ماشین های لباسشویی و ظرفشویی
کاربر گیاهان دارویی کارگر فضای سبز گچبر سنتی حکاک روی فلز زیر ساخت کار مینا طلا ساز
فیروزه کوبی فروشنده طلا و نقره و جواهر نقاشی روی نمای مفید داخل ساختمان (نقاش دیواری) نقش برجسته کار سفال نقاش رنگ و روغن نقاش آکریلیک
نقاش شیشه های تزئینی (ویترای) نقاشی روی شیشه کریستال و سرامیک با آب طلا نقاشی روی نمای مفید داخل ساختمان (نقاش دیواری) برنامه ریز امور هنری در خانواده تذهیب کار حجم ساز درجه 2
مینیاتور ساز عروسک دو معرق کار پارچه رفوگر قالی (مقدماتی) قلمزن فلز سازنده عروسک های خمیر چینی و اشیای تزئینی
معرق کار چرم حکاک چرم سوخت نگار چرم قلاب باف لوازم تزئینی و کاربردی سوزن دوز سنتی خاص مناطق طراح و نقاش روی پارچه
قلاب دوز گلدوز دستی

 

برای اطلاع از آزمون عملی فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

حال که آزمون ادواری را پشت سر گذاشته اید، تنها کار باقی مانده انتظار برای اعلام نتایج نهایی می باشد. زمان اعلام نتایج آزمون ادواری، لازم است تا داوطلبان به سایت ثبت نام ادواری مراجعه کنند و نتیجه آزمون کتبی خود را از آن طریق پیگیری کنند.

نتیجه آزمون عملی شما و اینکه موفق به قبولی شده اید یا خیر توسط همان مرکز فنی حرفه ای که برای آزمون به آن مراجعه کرده بودید اعلام می گردد و داوطلبان می توانند برای پیگیری به همان مرکز مراجعه کنند. در صورتی که موفق به قبولی در هر دو آزمون شده باشید، مدرک فنی حرفه ای به شما اعطا خواهد شد.

اگر تمایل به شرکت در آزمون، در تاریخ 20 فروردین را داشته باشید، نتیجه آزمون کتبی شما در تاریخ 26 فروردین ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد. 

به طور معمول پس از هر بار آزمون ما حدود یک الی دو هفته بعد، نتیجه به شما اعلام می گردد و می توانید نتیجه آزمون خود را در سامانه به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir مشاهده نمایید.

در جدول زیر می توانید یک سری اطلاعات کلی را در رابطه با زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مشاهده کنید. این آزمون سالانه در 4 مرحله و هر بار در فاصله سه ماه از یکدیگر برگزار می گردد.

 

جدول زمانبندی آزمون های ادواری سال ۱۴۰۳
مرحله شروع ثبت نام پایان ثبت نام زمان آزمون عملی زمان اعلام نتایج
۱۴۰۳ ۱۴۰۳/01/20 ۱۴۰۳/11/30 ۱۴۰۳/11/30 ۱۴۰۳/01/26

 

اخبار مرتبط با ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای

روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی: طرح «تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون های استخدام ادواری» با هدف تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای کارنامه قبولی آزمون ادواری به پیمانی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی: این طرح بر این باور است که حق برخی از واجدین شرایط تضییع شده و برای حل این مشکل پیشنهاد زیر را ارائه داده است: «ماده واحده – دولت موظف است کلیه کارکنان دارای حداقل مدرک کارشناسی، شاغل در دستگاه های اجرایی دولتی را که در آزمون های استخدام ادواری سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ پذیرفته و مجاز شناخته شده اند و به صورت قرارداد مدت معین، قرارداد انجام کار مشخص، قرارداد طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، قراردادهای دائمی کارگران مشمول قانون کار، کارگری کار معین و کارگری مدت معین، مشغول به کار هستند، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام، از قراردادهای فوق الذکر به استخدام پیمانی در آن دستگاه اجرایی، تبدیل وضعیت کند.»

 

خلاصه مطلب

آزمون ادواری به متقاضیان این امکان را می دهد که بدون شرکت در دوره های آموزشی فنی حرفه ای بتوانند مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایند. این آزمون که در رشته ها و شاخه های مختلفی برگزار می شود، سالانه توجه متقاضیان بسیاری را به خود جلب می کند. از این رو در این مقال به بررسی نحوه ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳ پرداختیم و نیز سایت ثبت نام ادواری را بررسی کرده، مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام را ارائه کردیم. همچنین متقاضیان گرامی می توانند لیستی از رشته های موجود در شاخه خدمات ادواری را مشاهده نمایند. پس از مطالعه کامل این مقاله، چنانچه با سوال و یا اشکالی رو به رو شدید، می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کامنت شما در سریع ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد. 

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون ادواری به چه صورتی انجام می شود؟

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، ثبت نام آزمون ادواری بصورت اینترنتی در سامانه ادواری فنی و حرفه ای انجام می شود که می توانید مراحل ثبت نام و لینک ورود مستقیم به سامانه را در این مقاله مشاهده کنید.

 آزمون ادواری چه زمانی برگزار می شود؟

آزمون ادواری هر ساله در چهر مرحله و هر بار با فاصله زمانی سه ماه از یکدیگر برگزار می شود. جزئیات زمانبندی برگزاری آن در مقاله ارائه شده است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی و حرفه ای چه اطلاعاتی لازم است؟

یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه، وارد کردن شماره شناسنامه می باشد. با مطالعه کامل این مقاله می توانید اطلاعات تکمیلی مدارک لازم را دریافت کنید. 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Zeinab گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می‌خوام کارت مربیگری نقاشی رو بخرم و تو آزمون شرکت کنم.تو قسمت پیش‌نیاز نوشته بود نقاشی مقدماتی.
    ۱-چیکار باید بکنم ؟ یعنی آزمون خاصی باید بدم در کنارش؟
    ( اگر الزامی هست آزمون نقاشی مقدماتی نمیشه جفتشو ثبت نام کرد هم‌زمان ؟)
    ۲-آیا باید نمونه کارای مدادرنگی، آبرنگ و … رو، روز آزمون عملی همراه داشت؟
    ۳-تو سرفصل‌های آموزشگاهای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کارای عملی دیگه ای هم دارند. لطف کنید راهنمایی کنید چیکار باید بکنم.( من چون نمی‌خوام دوره هاشونو شرکت کنم فقط می‌خوام امتحان بدم )
    (قبلا برای نقاشی رنگ روغن امتحان دادم قبول شدم کارتشو دارم)

    منابع آزمون کتبی مربیگری نقاشی چی هست؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور