ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۰
کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳ اعلام شد. متقاضیانی که قصد شرکت در هر کدام از رشته های فنی و حرفه ایی را دارند، می توانند با مراجعه به سایت آموزشی فنی و حرفه ای و بسته به مهارتی که قصد شرکت در آن را دارند، کارت خود را اخذ نمایند.

داوطلبان لازم است که کارت خود را بموقع دریافت کرده و پرینت بگیرند تا در صورت وجود اشتباهات احتمالی نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

همچنین، برای دریافت مشاوره قبولی و طرح سوالات خود در مورد آزمون های کتبی و عملی همه رشته ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفته و راهنمایی های لازم را بگیرید.

 

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اهمیت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳

 

اهمیت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳

 

سازمان فنی و حرفه ای به عنوان متولی برگزاری آزمون های ادواری، فرصتی را فراهم کرده است تا آن دسته از افرادی که در دوره های مختلف مهارت آموزی شرکت کرده و یا دارای مهارت خاصی هستند در صورت قبولی، گواهینامه دریافت کنند.

داوطلبان این اخذ گواهینامه لازم است که ابتدا در زمان های مقرر، فرایند نام نویسی را انجام داده و کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای را در هنگام حضور در آزمون با خود به همراه داشته باشند. در این کارت، عکس، مشخصات فردی متقاضی و نام رشته مورد نظر و محل آزمون قید شده است.

بر این اساس، پرینت و دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای الزامی بوده و چنانچه شخصی در هنگام حضور در آزمون آن را ارائه ندهد، مجاز به شرکت در آن نخواهد بود.

 

به منظور دریافت مشاوره کنکور فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز کلیک فرمایید. 

 

زمان دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای

کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای به طور معمول حدود سه روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. اما نکته قابل توجه آن ها است که زمان اخذ این کارت برای همه رشته ها یکسان نبوده و برخی از رشته ها با دیگری متفاوت می باشد.

مثلا ممکن است فاصله برگزاری یک آزمون با دیگری یک ماه یا یک ماه و نیم باشد. از این رو، متقاضیان بایستی بسته به رشته مورد نظر حتما به موقع جهت دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای اقدام نمایند.

در جدول زیر زمان برگزاری نزدیکترین آزمون ها قید شده است که با توجه به آن می توان کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳  را اخذ کرد. اما برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت رشته خود، می توانید با تیم کارشناسی ما تماس بگیرید.

 

مرحله

تاریخ آغاز نام نویسی تاریخ پایان ثبت نام
مرحله چهارم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/04/15
مرحله پنجم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/05/12
مرحله ششم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/06/16
مرحله هفتم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/07/20
مرحله هشتم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/08/18
مرحله نهم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/09/16
مرحله دهم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/10/21
مرحله یازدهم آزمون هماهنگ  1399/12/01 ۱۴۰۳/11/19

 

 البته در کارت های ورود به جلسه برخی از متقاضیان، جای حوزه و ساعت امتحانی خالی می باشد که به معنای عدم برگزاری آزمون کتبی برای رشته مربوطه می باشد. به همین دلیل، این افراد باید در یک روز کاری پس از آزمون کتبی به مرکز فنی و حرفه ایی شهر مراجعه و از زمان آزمون عملی مطلع شوند.

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید.

 

نحوه دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای

برای دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای کافی است که به سامانه آموزش فنی و حرفه ایی مراجعه و با انجام چند مرحله آن را اخذ نمود. مراحل مربوطه مطابق با راهنمای زیر می باشند.

  • آدرس اینترنتی portaltvto.com را در موتور جستوگر خود وارد نموده و گزینه کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای را انتخاب کنید.

 

نحوه دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای

 

  • در صفحه بعد لیستی به محتوای نام آزمون و تاریخ برگزاری هر کدام برای شما شما به نمایش درخواهد آمد. از میان حرفه های موجود، بر روی نام مهارت مورد نظر خود کلیک نمایید.

 

کارت ورود به جلسه portaltvto.com

 

  • اطلاعات خواسته شده اعم از نام، نام خانوادگیف نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و کد امنیتی را وارد کرده و دکمه ” نمایش کارت” را بزنید.

 

کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای

 

  • کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفته و در رزو آمون به همراه داشته باشید. توصیه می شود که حتما مندرجات کارت را مطالعه کنید و در صورت وجود هر گونه اشکال، مراتب را به باجه های رفع نقص آموزشگاه گزارش دهید تا مورد را برطرف سازند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون ادواری

 

برای اطلاع از بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار وارد لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

داوطلبانی آزمون ادواری فنی حرفه ای را دریافت کرده به طور معمول چند مرحله اعم از آزمون های هماهنگ، عملی، ادواری و آنلاین را پشت سر می گذرانند.

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای، ابتدا می بایست آزمون کتبی را پشت سر گذاشت و سپس در صورت کسب نمره حد نصاب، وارد مراحل بعدی شد.

بنابراین، تاریخ اعلام نتایج را نمی توان به یک مرحله خلاصه کرد و هر کدام از آزمون ها بسته به زمان برگزاری شان دارای بازه زمانی خاصی جهت اعلام نتایج می باشند. البته روال مرسوم این است که نتایج حدود 10 الی 15 روز بعد از برگزاری هر آزمون اعلام می شود.

به همین منوالف شرکت کنندگان با مراجعه به سامانه قادر به مشاهده نتیجه خود خواهند بود. همچنین، اگر فردی در آزمون کتبی موفق به کسب نمره حد نصاب نشده باشد، می تواند برای دور بعدی نام نویسی کرده و با دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای یک بار دیگر شرکت نماید.

 

اگر می خواهید در مورد ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای اطلاعات لازم را کسب نمایید، وارد لینک شوید.

 

تعداد دفعات مجاز برای ثبت نام در آزمون ادواری فنی حرفه ای

یکی از سوالات متداول بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های ادواری این است که چند بار می توانند متقاضی این ازمون باشند. در پاسخ باید بگوییم که هر فردی در سال تنها دو بار مجاز به شرکت در آزمون هر استان می باشد.

یعنی اگر داوطلبی، یک بار ثبت نام کرده و کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای را اخذ نماید، اما نتواند در آزمون کتبی نمره حد نصاب را بدست اورد، یک فرصت دیگر خواهد داشت.

اما چنانچه، در هر دو نوبت پذیرفته نشود، لازم است که به یکی از مراکز آموزش دولتی یا غیر دولتی مراجعه و دوره مهارت اموزی را تکمبیل نماید.

در صورتی که بتواند در این دوره، مطابق با استاندردهای مهارت مورد نظر عمل کرده و در ازمون پایان دوره قبول گردد، به وی گواهینامه پایان دوره داده می شود.

 

جهت آشنایی با رتبه و نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

نکات پایانی در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون ادواری

از آنجا که گواهینامه صادر شده در آزمون های ادواری می تواند شرایط مناسبی را از نظر شغلی و درآمد برای افراد جامعه فراهم کند، متقاضیان زیادی را هر ساله به خود جلب می کند.

برای اینکه در هر مرحله دچار مشکل نشوید، بهتر است که ثبت نام را به موقع انجام دهید تا به دوره های بعد موکول نشوید و زمان را از دست ندهید.

همانطور که اشاره شد، برای این منظور داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای الزامی و اگر شخصی ان را با خود همراه نداشته باشد، از شرکت در آزمون محروم خواهد شد.

از این رو، سعی کنید که برای دریافت کارت را طبق جدول زمانبندی اعلام شده اقدام کنید. چرا که پس از اتمام مهلت، اگر کارت شما دارای مشکل یا خطایی باشدف دیگر فرصتی برای رفع ان نخواهید داشت.

 

اگر می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای آگاه شوید، بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم تا زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای را به اطلاع متقاضیان عزیز برسانیم و توضیحات لازم دیگر را در این زمینه ارائه دهیم.

اگر قصد دارید که در این آزمون شرکت کنید، می توانید در مورد تمامی زمینه های آزمون ادواری از ثبت نام تا نتیجه از کارشناسان ایران تحصیل راهنمایی دریافت نمایید.

برای این منظور کافی است که از ساعت 8 صبح الی 1 شب در همه روزهای کاری هفته از طریق شماره های درج شده در جدول زیر با ما در ارتباط باشید.

 

برای رفع نواقص و طرح سوالات خود در مورد کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای

 ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 

حذف کنکور فنی حرفه ای

کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای 

نمره قبولی آزمون ادواری فنی حرفه ای

راهنمای ورود به سیستم ناد

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای چه زمانی قابل دریافت است؟

در این مقاله می توانید زمان دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای را مطالعه نمایید.

برای دریافت کارت آزمون ادواری فنی حرفه ای باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

داوطلبان لازم است که برای این منظور به سامانه portaltvto.com  مراجعه فرمایند.

در هر سال چند بار می توان در آزمون ادواری فنی حرفه ای شرکت کرد؟

هر داوطلب در سال تنها دو بار می تواند در آزمون آزمون ادواری فنی حرفه ای شرکت نماید و اگر قبول نشود، بایستی در دوره های مورد تایید این سازمان شرکت نماید.

اگر کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری فنی حرفه ایی دارای خطا یا مشکل بود، چه باید کرد؟

متقاضیان برای این می توانند به باجه های رفع نقص آموزشگاه شهر محل زندگی خود مراجعه کنند. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور