ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون عملی فنی حرفه ای

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آزمون عملی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا از تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای اطلاع دارید؟ افرادی که در آزمون کتبی هر کدام از رشته ها یا مهارت های فنی حرفه ای شرکت کرده اند، بایستی از زمان ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، برگزاری و اعلام نتایج آزمون عملی مطلع باشند. چرا که عدم حضور بموقع در این آزمون به منزله انصراف است. در ادامه با زمانبندی آزمون عملی فنی حرفه ای در مراحل مختلف آشنا شده و توضیحات کامل در این مورد دریافت خواهید کرد.

مطمئنا در مورد هر کدام از جنبه های آزمون کتبی و عملی رشته خود نیازمند راهنمایی هستید، این راهنمایی ها در متن به شما ارائه خواهد شد. در نهایت اگر قصد دارید در مورد مباحث ذکر شده در مقاله اطلاعاتی را به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

 

اطلاعیه

سیستم نمره دهی آزمون های عملی فنی و حرفه ای از 0 تا 100 می باشد. برای قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای باید نمره 70 را به دست بیاورد

 

منظور از آزمون عملی فنی حرفه ای چیست؟

امروزه در کشور ما راه ها و گزینه های بسیاری برای ورود به دنیای کار وجود دارد که بسیاری از آن ها نیازمند مدرک های معتبر است. سازمان فنی حرفه ایی یکی از نهادهای بسیار موثر در ایجاد فضای مناسب جهت ورود افراد دارای مهارت به مشاغل مختلف است. این سازمان با ارائه گواهینامه مهارت به جوانان این فرصت را می دهد تا جوانان در زمینه ایی که استعداد آن را دارند، مشغول به کار شوند.

اما کسب نمره قبولی آزمون ادواری فنی حرفه ای و سایر آزمون های آن در بسیاری از رشته ها نیازمند عبور موفقیت آمیز در دو مرحله کتبی و عملی می باشد. هدف از آزمون عملی فنی این است که میزان توانایی و قابلیت فرد در اجرای کار سنجیده شود، چرا که قرار است وی به طور عملی به انجام شغل مربوطه بپردازد.  موفقیت در این آزمون مستلزم پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز یک فرایند کلی می باشد. در ادامه با تمامی این مراحل آشنا می شویم.

منظور از آزمون عملی فنی حرفه ای چیست؟

منظور از آزمون عملی فنی حرفه ای چیست؟

 

تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای چه زمانی است؟

همانطور که گفته شد، تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای رشته های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و از این روز لازم است که هر فرد متناسب با رشته ایی که در آن نمره حد نصاب آزمون کتبی را دریافت نموده، شرکت کند. اما روند کلی این است که به طور معمول حدود 3 تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون تستی و کتبی، نوبت به آزمون عملی می رسد.

چنانچه می خواهید از تاریخ دقیق آزمون عملی رشته خود آگاه شوید، بایستی ابتدا به سایت آموزش فنی حرفه ای مراجعه کرده و سپس دوره آزمونی را انتخاب نمایید. سپس بر روی رشته مورد نظر خود کلیک کنید تا جدول زمانبندی آزمون عملی فنی حرفه ای برای شما به نمایش در می آید.

نکته قابل ذکر در مورد این مرحله، احتمال به تعویق افتادن برگزاری برخی از آزمون ها می باشد. چرا که به دلیل شرایط کرونایی، با وجودآنکه تاریخ هر کدام از آزمون ها به طور منظم اعلام می شود، اما گاها برنامه ریزی ها لغو شده و به زمان دیگری موکول می شود. به همین دلیل، اگر می خواهید از جدیدترین تغییرات آزمون عملی رشته خود مطلع شوید، می توانید با شماوزان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای

از آنجا که به طور معمول برای شرکت در هر آزمونی داشتن کارت ورود به جلسه اجباری است، احتمال دارد این سوال مطرح شود که کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای را از کجا، چه زمانی و چگونه باید تهیه کرد. در پاسخ باید گفت که برای آزمون های عملی فنی کارت ورود به جلسه ای صادر نمی گردد. اما متقاضیان موظفند تا کارت ورود به جلسه آزمون کتبی خود را در هنگام مراجعه به مرکز برگزار کننده آزمون عملی ارائه دهند.

همچنین، به همراه داشتن کارت ملی برای حضور در مرکز نیز ضروری است. نکته دیگر آنکه، برای آن دسته از کارآموزانی که رشته آن ها پیش نیاز دارد، ضروری است که گواهینامه مربوطه را در هنگام ورود به آموزشگاه تحویل دهند. در غیر این صورت، به هیچ وجه اجازه شرکت در آزمون عملی را نخواهند داشت.

 

روند تشکیل پرونده آزمون عملی فنی

افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب نمره حد مجاز شده اند، لازم است که مدارک زیر را جمع آوری کرده و به مرکز انتخابی ثبت نام خود مراجعه کنند. لازم به ذکر است که زمان ارائه این مدارک، یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی می باشد. اگر داوطلب در این مهلت نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام ننماید، قبولی وی لغو خواهد شد و دیگر امکان شرکت در آزمون عملی را نخواهد داشت.

  • ارائه اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی و یا گواهی اشتغال به تحصیل
  • اصل و کپی كارت پايان خدمت، معافيت پزشكي، يا گواهي اشتغال به خدمت وظيفه عمومي
  • اصل و کپی گواهينامه مهارت پيش نياز
  • مدارکی که نشان دهنده مردود شدن فرد در دوره های قبلی می باشد برای متقاضیانی که قبلا در یکی از استاندارهای آموزشی دارای علامت * شرکت نموده اند.
  • یک عدد پوشه ساد
روند تشکیل پرونده آزمون عملی فنی

روند تشکیل پرونده آزمون عملی فنی

زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی 

تاریخ اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای نیز برای شرکت کنندگان در آن اهمیت بسزایی دارد. طبق روال مرسوم، نمرات هر آزمون حدود 3 هفته بعد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. البته سازمان های فنی حرفه ای برای همه آزمون های خود در مراحل مختلف جدول زمان بندی دارد. برای مثال، در زیر جدول زمانبندی آزمون عملی فنی حرفه ای مربوط به آزمون های ادواری درج کرده ایم تا داوطلبان گرامی آگاهی بیشتری با آن داشته باشند. اما در مورد نحوه اعلام نتایج نیز می توان گفت که معمولا مراکز فنی حرفه ای خود نتایج را به اطلاع کار آموزان می رسانند.

 

 

 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله سوم نیروهای مسلح  ۱۴۰۳/04/30 تا ۱۴۰۳/12/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله دوم نیروهای مسلح  ۱۴۰۳/03/30 تا ۱۴۰۳/12/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله اول نیروهای مسلح  ۱۴۰۳/02/30 تا ۱۴۰۳/12/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “تمدید گواهینامه آزمون ادواری در سال   تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “فوق العاده صنعت ساختمان  ۱۴۰۳/04/15 تا ۱۴۰۳/10/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “تمدید صنعت ساختمان   تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله اول آزمون صنعت ساختمان  ۱۴۰۳/04/06 تا ۱۴۰۳/10/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “تمدید گواهینامه آزمون تفاهم نامه  تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “تمدید تفاهم نامه   تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “فوق العاده تفاهمنامه  ۱۴۰۳/04/06 تا ۱۴۰۳/10/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله اول آزمون تفاهمنامه  ۱۴۰۳/04/06 تا ۱۴۰۳/10/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “فوق العاده هماهنگ تیر  ۱۴۰۳/04/06 تا ۱۴۰۳/10/30
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “* آزمون آنلاین” 1392/10/23 تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “آزمون اصناف  ۱۴۰۳/01/01 تا ۱۴۰۳/12/28
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “مرحله سوم آزمون هماهنگ  ۱۴۰۳/04/06 تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “تمدید گواهینامه آزمون هماهنگ    تا ۱۴۰۳/12/29
 نتایج کتبی و عملی آزمون با عنوان “99 مرحله دوم آزمون ادواری” 1399/10/05 تا ۱۴۰۳/05/29

نمره قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای چند است؟

قبولی در آزمون های فنی حرفه ای بر اساس میانگین نمره های مکتسبه از آزمون های کتبی و عملی می باشد. همچنین، هر کدام از مراحل خود به طور جداگانه یک معیار و حد مشخص برای پذیرش دارند. همانطور که می دانید، سیستم نمره دهی این آزمون ها از 0 تا 100 می باشد. قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای بشرطی محقق می شود که فرد بتواند حداقل نمره 70 را به دست آورد. در غیر این صورت، مردود مرحله عملی محسوب خواهد شد. اما اگر به دنبال اطلاع از ضریب وزنی آزمون عملی در نمره کل باشید، باید بگوییم که فرمول زیر در این مورد حاکم است.

 

اطلاعیه

اگر به دنبال اطلاع از ضریب وزنی آزمون عملی در نمره کل هستد بهتر است بدانید فرمول ضریب وزنی آزمون عملی (نمره آزمون عملی × 75% ) + ( نمره کتبی × 25%) > 70 می باشد

 

 

در صورت مردودی در آزمون عملی فنی چه باید کرد؟

حال که با تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای آشنا شدیم و دانستیم که نمره قبولی در آن چند می باشد، خوب است که بدانیم که در صورت مردودی چه باید کرد. اگر متقاضی نتواند نمره حد نصاب آزمون عملی را که همان 70 است را در مرحله اول کسب نکند، مردود عملی خوانده می شود. این افراد می توانند بر اساس برنامه زمانبندی آزمون عملی فنی حرفه ای که در هر استان اعلام می گردد، یک بار دیگر در آن شرکت نماید. پرداخت هزینه آزمون مجدد نیز ضروری خواهد بود. چنانچه در این دو بار همچنان مردودی اتفاق بیفتد، لازم است که داوطلب در یک دوره مهارت آموزی مورد تایید سازمان فنی حرفه ایی شرکت کرده و در آن پذیرفته شود.

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

مرحله بعد از آزمون عملی چیست؟

پس از اینکه همه مراحل آزمون کتبی و عملی فنی با موفقیت طی گردید، نوبت به دریافت گواهینامه مهارت می رسد. برای اخذ این گواهینامه بایستی ابتدا به سامانه سازمان فنی حرفه ای به آدرس portaltvto.com مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه درخواست شده، مواردی همچون کد ملی، شماره شناسنامه، و … آن ها را به تایید رساند. سپس با کلیک بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید و وارد کردن اطلاعات خود، می توانید گواهینامه را چاپ نمایید.

 

مرحله بعد از آزمون عملی چیست؟

مرحله بعد از آزمون عملی چیست؟

 

چند نکته مهم در مورد آزمون فنی حرفه ای

برای شرکت در آزمون عملی فنی لازم است که چند نکته مهم را به یاد داشته باشید.

  • با توجه به آنکه عدم حضور بموقع در محل آزمون به منزله انصراف است و امکان تمدید آن وجود ندارد، توصیه می شود که حتما ضمن اطلاع از زمانبندی آزمون عملی فنی حرفه ، حداقل نیم ساعت قبل از شروع در محل حاضر شوید.
  • حوزه آزمون امتحانی را در روزهای قبل از مرکز آزمون مطلع شوید
  • حتما کارت شناسایی عکسداریا همان کارت ملی را با خود به همراه داشته باشید.
  • اگر مهارتی که قرار است در آن آزمون دهید به ابزار خاصی نیاز دارد، در صورت درخواست مسئولین مربوطه، بهتر است لوازم مورد نیاز را با خود ببرند.

 

 

اطلاعیه

سایت رسمی سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com می باشد

 

آخرین اخبار در مورد آزمون عملی فنی حرفه ای

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ بیش از 50 هزار نفر در فرآیند سنجش مهارت شرکت کرده‌اند، لازم به ذکر است بدانید این تعداد نفر نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 44 درصد رشد کرده است.

مطابق با اعلام وزیر تعاول در پی چارچوب صلاحیت‌های حرفه‌ای ملی که در انتظار تایید هیات وزیران است به زودی صلاحیت حرفه‌ای همه تکنسین‌ها و کارگران فنی بررسیمی شود و افرادی که واجد شرایط هستند کارت مهارت صلاحیت حرفه‌ای دریافت خواهند کرد.

طبق اعلام سازمان فنی و حرفه ای با مشخص شدن تاریخ آزمون افراد می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های فنی و حرفه ای به پورتال رسمی این سازمان مراجعه نمایید.

 

خلاصه مطالب

در این محتوا تمام تلاش خود را کردیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به آزمون عملی فنی حرفه ای به دست بیاورید. در این مقاله موارد مهمی همچون تاریخ آزمون، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحان، روند تکمیل پرونده و بسیاری از مباحث دیگر را مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله توانسته باشد نیازهای شما را مرتفع کند.

 

برای دانلود فایل PDF محتوا آزمون عملی فنی حرفه ای  بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

3.6/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تاریخ ثبت نام در آزمون عملی فنی حرفه ای چه زمانی است؟

تاریخ نام نویسی رشته های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای کسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون رشته عملی رشته خود با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نتایج آزمون عملی فنی حرفه چه زمانی اعلام می شود؟

به طور معمول زمانبندی اعلام آزمون کتبی و عملی فنی حرفه ای در سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای اعلام می شود.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای به کجا باید مراجعه نمود؟

آزمون عملی فنی حرفه ای نیازی به کارت ورود به جلسه نداشته و کارآموزان لازم است که کارت ملی را به همراه کارت ورود به جلسه آزمون کتبی در زمان مراجعه به مرکز ارائه دهند.

 

نظرات

62 دیدگاه دربارهٔ «آزمون عملی فنی حرفه ای»

  1. Avatar photo پیمان گفت:

    سلام ، آیا رشته تعمیرات اتومبیل درج ۲ ، آزمون عملی هم دارد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ازمون عملی دارند

  2. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام
    من ۱۳آذر۱۴۰۲ ازمون عملی اکستنشن مژه داشتم و قبول شدم
    ولی نمیدونم تاریخ آزمون عملی چه روزی است ممکنه راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز تاریخ آزمون رو باید از طریق آموزشگاه استعلام کنید.

    2. Avatar photo امینی گفت:

      سلام برای تمدید گواهینامه مهارت قایبافی آزمون عملی هم برگزار میشود؟مدرک من برای سال ۹۱ هست

      1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله

  3. Avatar photo حسین گفت:

    سلام بدون آموزشگاه نمیشه رفت امتحان داد برای تعمیرات موبایل

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بدون شرکت در دوره های فنی حرفه ای می توانید در آزمون ادواری شرکت نمایید

      1. Avatar photo شیرازی گفت:

        سلام و عرض ادب
        مدت زمان آزمون عملی نازکدوز زنانه درجه ۲ چند ساعت است (درعرض چند ساعت باید لباس را تحویل آزمونگر داد)

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          مدت زمان آزمون عملی نازکدوز زنانه درجه 40 دقیقه می باشد

  4. Avatar photo پورقاسم گفت:

    سلام آزمون کتبی و عملی ارایش ناخن چه روزیه من خیلی وقته منتظرم یکی کمک کنه واقعا

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      باید از مراکز فنی حرفه ای مطلع شوید.

  5. Avatar photo فرزانه گفت:

    سلام زمان ازمون عملی ارایشگری چه تاریخی است با تشکر

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز تاریخ امتحان از طرف آموزشگاه باید اعلام شود.

    2. Avatar photo غزاله گفت:

      تو خرداد هست

      1. Avatar photo Setare گفت:

        سلام وقتتون بخیر آزمون عملی سیاه قلم به چه روشی برگزار میشه

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          بستگی به تصمیم مسئول برگزاری ازمون میباشد هم میتواند به صورت تصویری باشد ویا به صورت موضوع میباشد

  6. Avatar photo رحیم داداشی گفت:

    سلام بنده امتحان عملی کارت هوشمند دادم تا حالا نتوانستم جواب امتحان را دریافت کنم لطفاً راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازه از طریق همان واحد شما استعلام داشته باشید

  7. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم از زمانی که مربی اسم ما رو وارد سایت میکنه چه مدت زمانی بعدش آزمون تست و بعد از تست چه مدتی آزمون عملی ما است در رشته ی نازکدوزی خیاطی
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی معمولا بعد از ثبت نمره تئوری خود استاد براتون تاریخ امتحان مشخص میکنه.

  8. Avatar photo مبینا گفت:

    امتحان عملی فنی حرفه ای نقاشی چی و چطوری هست؟ و منابعی هست که بتونه برای امتحان کتبی و عملی فنی حرفه ای نقاشی کمک کنه؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله منابعی هست که بتونه کمک تون کنه
      برای توضیحات دقیق تماس بگیرید

    2. Avatar photo معصومه گفت:

      سلام من ازمون کتبی تزیین کیک رو قبول شدم ۲۳ اذر . تاریخ ازمون عملی کی مشخص میشه

      1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

        سلام وقت بخیر
        نیازه از همان ارگان پیگیری کنید

  9. Avatar photo فریبا گفت:

    سلام .تایم امتحان عملی آرایش دائم چقدر هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق آموزشگاه فنی حرفه ای پیگیری نمایید.

  10. Avatar photo مارال گفت:

    سلام خسته نباشید من چندسال پیش دوره کامل کاربرد مواد رو توی یه آموزشگاه گذروندم و امتحان تئوریمو هم دادم و قبول شدم ولی برای امتحان عملیم چون مدل نداشتم نتونستم امتحان بدم و مدرک بگیرم الان میخوام بدونم چطوری میتونم دوباره امتحان بدم که مدرکمو بگیرم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر از اموزشگاه فنی حرفه ای اقدام بفرمایید

      1. Avatar photo فاطمه گفت:

        سلام ببخشید برای کابینت سازی هم مدرک میدن؟

        1. Avatar photo tahmasebi گفت:

          سلام دوست عزیز برای استعلام در این مورد باید به سایت رسمی سازمان فنی و حرفه ای مراجعه کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور