ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا از تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای اطلاع دارید؟ داوطلبانی که در آزمون هر کدام از مهارت های فنی حرفه ای شرکت نموده اند، می توانند حدود 20 الی 30 روز پس از آزمون با مراجعه به سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای ، کارنامه خود را دریافت نمایند. افرادی که حداقل نمره جواب آزمون عملی فنی حرفه ای آن ها 70 باشد، قبول محسوب می شوند.

در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای صحبت خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که در صورت مردودی چه باید کرد. چنانچه مایل به کسب مشاوره قبولی آزمون رشته مورد نظر خود هستید، می توانید با متخصصان و کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

 

برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای رشته خود از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

 

تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

 

برای افرادی که در مرحله آزمون کتبی فنی حرفه ای موفق شده و در آزمون عملی نیز شرکت کرده اند، آگاهی از نمره کسب شده این مرحله از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که در صورت قبولی در مرحله عملی و به دست آوردن میانگین حد نصاب، گواهینامه مهارت برای کارآموز صادر شده و می تواند از آن برای کسب و کار استفاده نماید.

اما سوال بسیاری از متقاضیان این است که تاریخ اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای چه زمانی خواهد بود و چگونه باید از آن مطلع شد. در پاسخ باید گفت که به دلیل آنکه آزمون مهارت های مختلف در تاریخ های متفاوتی برگزار می گردد، نمی توان یک زمان معین را برای دریافت جواب آزمون عملی فنی حرفه ای معرفی کرد.

اما به طور معمول حدود 20 الی یک ماه پس از هر آزمون عملی، نتایج آن منتشر می شود. بنابراین در این بازه زمانی می توان منتظر دریافت کارنامه بود. اما اگر می خواهید به طور دقیق از زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی خود مطلع شوید، می توانید از طریق تماس با همکاران ما، به اطلاعات موثق دست یابید.

 

 

چنانچه می خواهید از شرایط آزمون مجدد فنی حرفه ای مطلع شوید، بر روی لینک قرمز شوید

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

یکی دیگر از سوالات متداولی که از سوی متقاضیان مطرح می شود، این است که برای دریافت جواب آزمون عملی فنی حرفه ای به کجا باید مراجعه کرد؟ آیا لازم است که به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمود یا به صورت غیر حضوری است؟

خوشبختانه با اینترنتی شدن فرایند مراحل مختلف آزمون، داوطلبان می توانند از طریق ورود به سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای ، کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

نکته مهم آن است که ادارات کل هر استان، به طور جداگانه نتایج آزمون ها را در این سایت قرار داده و متقاضیان می توانند در هنگام مراجعه، اسامی استان هایی که نتایج خود را منتشر کرده اند را با رنگ قرمز ببیند. از این رو، چنانچه در این لیست، نام استان مورد نظر شما موجود نبود، به معنای آن است که کارنامه شما قابل دریافت نیست و باید منتظر بمانید.

 

 

اگر می خواهید بدانید که آزمون ادواری چیست؟ وارد لینک قرمز شوید 

 

 

راهنمای ورود به سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

 

راهنمای ورود به سایت مشاهده جواب آزمون عملی فنی حرفه ای

 

پس از اینکه زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی مشخص شد، با طی چند مرحله به راحتی می توان به نتیجه خود دست یافت. یکی از انواع آزمون های فنی حرفه ای، ادواری می باشد که در سال در چندین نوبت برگزار می شود. برای آشنایی با نحوه مراجعه به سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای و دریافت کارنامه، در زیر مراحل لازم جهت اخذ کارنامه را توضیح می دهیم.

 

  • وارد کردن آدرس اینترنتی  portaltvto.com و ورود به صفحه اصلی. همچنین می توانید پس از مراجعه به سامانه پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر روی گزینه ” ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان ” کلیک نمایید.
  • انتخاب منوی ” آزمون عملی” که در بالای صفحه قرار دارد.
  • وارد کردن سال برگزاری آزمون کتبی و نوع ازمونی که در آن شرکت نموده اید، و سپس کلیک بر روی دکمه ” جستجو”
  • دریافت جواب آزمون عملی فنی حرفه ای خود

 

 

اگر به دنبال کسب آگاهی از آزمون عملی فنی حرفه ای هستید، وارد لینک قرمز شوید.

 

 

شرط قبولی در اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

معیار قبولی در آزمون های فنی حرفه ای، به دست آوردن حداقل نمره 70 می باشد. این نمره در واقع میانگینی از نمره های کسب شده در آزمون های کتبی و عملی است. به طوریکه هر کدام تاثیر بخصوصی بر روی پذیرش می گذارند.

برای مثال، حداقل نمره لازم برای قبولی در آزمون کتبی 50 می باشد و ضریب وزنی آن در نمره کل، 25% است. در این میان، سهم آزمون عملی بسیار بیشتر از آزمون کتبی خواهد. یعنی اگر فردی در تاریخ اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای باید حداقل نمره 70 را کسب کرده باشد.

تاثیر این مرحله بر قبولی، 75% می باشد. همانطور که می بینید، اگر قصد کسب گواهینامه مهارت را دارید، بایستی تلاش بیشتری در مرحله عملی داشته باشید.

 

 

به منطور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید. 

 

 

منظور از مردودی در نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای چیست؟

ما در بالا توضیح دادیم که برای قبولی در آزمون عملی، بدست آوردن چه نمره ایی لازم است. اما خوب است بدانیم که قوانین مربوط به مردودی از چه قرارند.

  • اگر داوطلب در هنگام برگزاری آزمون عملی، بموقع در مرکز حاضر نشود و به اصطلاح غایب باشد، مردود شمرده می شود.

 

  • اگر داوطلب نتواند پس از اخذ جواب آزمون عملی فنی حرفه ای نمره حد نصاب (حداقل نمره 70) را کسب کند، مردود شمرده خواهد شد.

 

  • چنانچه متقاضی در مرحله کتبی و عملی پذیرفته شود اما میانگین یا معدل نمره او کمتر از 70 باشد، مردود آزمون عملی محسوب می شود و مطابق با قوانین می تواند یک بار دیگر در آزمون عملی شرکت نماید.

 

 

برای اطلاع از نمره قبولی آزمون ادواری فنی حرفه ای بر روی لینک کلیک فرمایید

 

 

در صورتی مردودی در آزمون عملی فنی حرفه ای چه باید کرد؟

مسلما نمی توان انتظار داشت که تمامی شرکت کنندکان در آزمون عملی پذیرفته شوند. همواره این امکان وجود دارد که براز متقاضیان به دلیل عدم آشنایی با مهارت و یا موارد دیگر، نتوانند نمره قبولی را در زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی کسب کنند.

در چنین مواردی، معمولا داوطلب که مردود مرحله عملی خوانده می شود، به دنبال یافتن راهی برای شرکت مجدد در آزمون است. خبر خوب آن است که هر کدام از شرکت کنندگانی که در این مرحله رد شده اند، می توانند یک بار دیگر در آزمون عملی شرککت کنند. البته حضور در آزمون مجدد، تنها یک بار امکانپذیر می باشد.

بدین ترتیب، لازم است که حتما با مراجعه به سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای از تاریخ دقیق برگزاری آزمون های بعدی مطلع و برای نام نویسی اقدام نمود.

 

 

اگر می خواهید از زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای مطلع شوید، وارد لینک شوید

 

 

اعتراض به جواب آزمون عملی فنی حرفه ای

در مواردی مشاهده می شود که متقاضی پس از اعلام نتایج آزمون کتبی یا عملی فنی حرفه ای ، نسبت به نمره درج شده در کارنامه معترض باشد و آن را عادلانه نداند. سازمان فنی حرفه ای به منظور ایجاد عدالت و حصول اطمینان از دقت بالا در نمره دهی، فرصتی را فراهم آورده است تا این افراد بتوانند برای بازبینی مجدد، درخواست دهد.

برای این امر لازم است که ابتدا وارد سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای شده، و سپس به تکمیل فرم اعتراض بپردازید.

در فرم مربوطهف وارد کردن مواردی همچون  نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کدملی، کد داوطلبی، رشته، کد استاندارد، شماره پرونده، حوزه آزمون، زمان آزمون، شماره صندلی، تلفن، موبایل، موارد و دلایل اعتراض ضروری است. پاسخ اعتراضات نیز معمولا 3 روز بعد اعلام می گردد.

 

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید 

 

 

اقدامات پس از اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

پس از اینکه تاریخ اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای مشخص شد و فرد موفق به کسب نمره حساب گردید، نوبت می رسد به دریافت گواهینامه مهارت. البته این به شرطی است که معدل کل همه آزمون ها از 70 بیشتر باشد. این مدرک که نه تنها در کشور بلکه در سطح بین المل نیز دارای اعتبار است، برای دریافت کنندگان آن تسهیلات ویژه ایی را به همراه خواهد داشت.

برای دریافت گواهینامه مهارت لازم است که از طریق مراجعه ب پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور اقدام شود. برای رفاه حال متقاضیان گرامی در زیر، مراحل اخذ این مدرک را با هم مرور می کنیم.

  • داوطلب باید ابتدا به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه و هزینه صدور گواهینامه واریز شود تا کد شناسایی به شخص ارائه گردد.
  • بر روی گزینه ” صدور گواهینامه” کلیک نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده اعم از کد شناسایی، کد ملی/ شماره پاسپورت، ملیت، کد امنیتی، کد امنیتی را وارد کنید.
  • در صورت صحیح بودن اطلاعات، با کلیک بر روی ” دریافت فایل پی دی اف” گواهینامه خود را دریافت می کنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

مشاوره قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای

بیشترین آمار مربوط به عدم قبولی در آزمون های فنی حرفه ای، به بخش عملی آن مربوط می شود. برخی از داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی و مشاهده کارنامه خود، از اینکه پذیرفته نشده اند، ناراحت می شوند. اما اگر کارآموز از کارها و مهارت هایی که قرار است برای آن مورد سنجش قرار بگیرد، اطلاع کافی داشته باشد دیگر به هیچ وجه مردود نخواهد شد. بنابراین، سعی کنید که حتما در مورد رشته مورد نظر خود خوبی تحقیق نمایید.

علاوه بر این، سعی کنید در زمان مقرر در حوزه امتحانی حاضر شوید، چرا که عدم حضور بموقع به منزله انصراف خواهد بود. علاوه بر این، به طور معمول روز و ساعت ازمون غیر قابل تمدید است و به همین خاطر بهتر است که حداقل نیم ساعت قبل خود را به مرکز مربوطه برسانید.

در هنگام مراجعه، حتما کارت ملی  یا کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید. چرا که در غیر این صورت، به هیچ وجه اجازه شرکت در ازمون را نخواهید داشت.

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز کلیک فرمایید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا شما متقاضیان گرامی را با زمان انتشار و نحوه دریافت جواب آزمون عملی فنی حرفه ای آشنا کنیم، و سایر اطلاعات دیگر در این زمینه را اختیار همه دوستان گرامی قرار دهیم.

چنانچه قصد دارید تا در  همه مراحل اعم از زمان و شرایط نام نویسی، دریافت کارت ورود به جلسه، آزمون کتبی و عملی، نمونه سوالات و … آگاه شوید، همکاران خبره ما در خدمت شما می باشند. مشاران ایران تحصیل این آمادگی را دارند تا در همه روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره تماس های زیر پاسخگوی سوالات باشند.

 

 

به منظور آشنایی با نحوه اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای و روش کسب نمره قبولی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای

 مشاوره کنکور فنی حرفه ای

 بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

3.5/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سایت مشاهده نمره نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای چیست؟

آدرس اینترنتی  portaltvto.com و ورود به صفحه اصلی. همچنین می توانید پس از مراجعه به سامانه پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر روی گزینه " ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان " کلیک نمایید.

تاریخ اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای چه زمانی است؟

در این مقاله می توانید در مورد زمان دریافت جواب آزمون عملی فنی حرفه ای مطالعه فرمایید.

چگونه در ازمون عملی فنی حرفه ای قبول شویم؟

داوطلبان می توانند به منظور دریافت مشاوره قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیریند.

چه کسانی در زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای قبول محسوب شمرده می شوند؟

افرادی که بتوانند حداقل نمره 70 را کسب نمایند، در آزمون عملی قبول شمرده می شوند.

 

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای»

  1. Avatar photo شری گفت:

    سلام وقتبخیر،من ازمون عملی ناخن چجوری پیگیری کنم کجا باید برم،؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید در سامانه ادواری به نشانی advari.tehrantvto.ir وارد شوید

  2. Avatar photo نگین فعالیان گفت:

    سلام من ۱ ماه هست آزمون پداگوژی دادم ولی نتایج رو نمیتونم ببینم از کجا ببینم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در این مورد با اموزشگاهتون در ارتباط باشید.

  3. Avatar photo هدیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید جواب آزمون عملی عکاسی فنی حرفه آیی اومده؟ من هرچقدر میگردم برام چیزی نمیاره

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر آزمون ادواری مد نظر دارید؟

  4. Avatar photo بابک گفت:

    باسلام ایا مدرک فنی حرفه ای رامیشودبجای دیپلم ارایه دادبه محل کارسپاس

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مدرک فنی حرفه ای یک دوره آموزشی است و ارزش دانشگاهی یا آموزش پرورشی ندارد.

  5. Avatar photo ليلي گفت:

    سلام ببخشيد من يك ماهه پيش امتحان متعادل سازي چهره دادم قبول شدم هم عملي هم كتبي حالا استعلام گواهينامه ميزنم ميزنه ركوردي يافت نشد ميشه راهنمايي كنيد

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اگر از طریق سایت رسمی نمیتونید پیگیری کنید باید از طریق آموزشگاهتون پیگیری رو انجام بدید.

  6. Avatar photo غلامرضا گفت:

    سلام چند ماه امتحان عملی طلا و جواهر سازی را دادم چرا نمیتونم نتیجه را ببینم حسینی فرد

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام تماس بگیریدبررسی کنیم واسطون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور