ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین دی وی دی های کنکور 1403 + معرفی و مقایسه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۲
بهترین دی وی دی های کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای مشاوره و خرید بهترین DVD‌های کنکور با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مقایسه بهترین دی وی دی های کنکور با توجه به ازدیاد این روش آموزشی در چند ساله اخیر امری است که بسیاری دانش‌آموزان در پی آن هستند. افرایش کیفیت این شیوه تدریس، عدم نیاز به حضور در کلاس های خصوصی پر هزینه و کلاس‌های کنکور، انعطاف زمان بندی و آزادی عمل و… از عواملی هستند که یادگیری با دو وی دی های آموزشی کنکور را نسبت به روش های سنتی در اولویت قرار میدهد.

موسسات مطرحی همچون حرف آخر، پرش، ونوس، قلمچی، گاج، رهپویان، تاملند، فیلیمو مدرسه و… در چند سال اخیر بطور جدی تری پا به این عرصه گذاشته‌اند. این موضوع باعث شده تنوع محصولات آموزشی صوتی و تصویری بیش از پیش شده و رقابت میان این موسسه‌ها باعث افزایش کیفیت محتوای آن گردد.

اما از طرفی تعدد این نوع محتوای آموزشی انتخاب را برای متقاضیان سخت میکند. برای انتخاب بهترین دی وی دی کنکور باید به شناخت نسبی به هرکدام از آنها برسید. در این مقاله از سایت ایران تحصیل به بررسی هرکدام از پکیج های آموزشی تصویری کنکور خواهیم پرداخت و نقاط ضعف و قدرت هر یک را بررسی میکنیم.

محتوای دی وی دی های کنکور

cd ها و dvd های آموزش کنکور عمدتا متمرکز بر فیلم ها و جلسات آموزشی دروس عمومی و تخصصی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم است. در کنار آموزش های کتاب درسی با رویکرد قبولی در کنکور، معمولا در این دی وی دی ها، جلساتی با اساتید تست زنی، برنامه ریزی، تند خوانی و… نیز قابل مشاهده است که میتوانند به شما در مسیر کنکور کمک کنند.

علاوه بر محتوای ویدئویی، برخی از پکیج های دی وی دی کنکور شامل کتاب‌ها و منابع تست‌زنی تخصصی نیز میشوند که در واقع مکمل جلسات آموزشی ضبط شده است. برخی پکیج ها و دی وی دی های آموزشی نیز دارای پشتیبانی تلفنی، آنلاین و حضوری هستند که شما را با مشاوران ارتباط داده و یا خدمات حل اشکال برای مشتریان خود فراهم میکنند.

محتوای پکیج های فیلم آموزشی کنکور

برای آشنایی با بهترین روش مرور دروس برای کنکور روی لینک کلیک کنید.

شاخصه های بهترین دی وی دی های کنکور

مقایسه محصولات و محتوای آموزشی بخصوص در زمینه حساسی همچون کنکور، نیاز به سنگ محکی قابل اطمینان و منطقی دارد تا بتوان به آن اتکا کرد و در نتیجه بهترین تصمیم و خرید را انجام داد. برای درک صحیح تری از مقایسه و بررسی بهترین دی وی دی های کنکور بد نیست با مولفه‌های این قیاس آشنا باشید.

  • سلامت dvd ها و کیفیت بالای صدا و تصویر
  • به روز بودن و عدم بازگویی مباحث حذف شده
  • پوشش تمام مواد درسی و مباحث مربوط به کنکور
  • کیفیت بالای آموزش و استفاده از اساتید حرفه‌ای
  • بیان شیوا اساتید و استفاده از متدهای جدید
  • تنوع در محتوا جهت جلوگیری از خستگی و یکنواختی (استفاده از انیمیشن، عکس و…)
  • قیمت مناسب در کنار محتوای غنی و…

البته طبیعتا سلیقه دانش‌آموز نیز در رابطه با انتخاب دی وی دی آموزشی کنکور هم بی اثر نیست و در این تصمیم گیری باید به علاقه خود و حسی که نسبت به پکیج خود دارید نیز بها دهید.

برای دریافت مشاوره کنکور بصورت 24 ساعته و آنلاین روی لینک بزنید.

شاخصه های بهترین دی وی دی های کنکور

برترین موسسات دی وی دی کنکور

همانطور که اشاره شد، تعداد موسساتی که اقدام به ساخت محتوای تصویری آموزش کنکور میکنند در سال های گذشته افزایش یافته است. البته در میان اسامی موسسه های فرهنگی آموزشی، مجموعه های قدیمی تر و با تجربه‌ای نیز وجود دارند که به آن‌ها اشاره خواهد شد. برخی از مطرح‌ترین این مجموعه‌ها در جدول زیر گردآوری شده اند.

حرف آخر بسته معلم خصوصی پرش ونوس
رهپویان (قلمچی) تاملند فیلیمو مدرسه
گاج کنکور آسان است کلاسینو

از دیگر موسساتی که  اقدام به تولید محتوای آموزشی کنکور میکنند میتوان به رایان کلاس، آلا، آفبا، آلفا اسکول، ماز و… اشاره کرد که بطور آنلاین اقدام به ارائه دروس میکنند و اطلاعاتی مبنی بر انتشار دی وی دی از آن ها در دسترس نیست.

مشکل وسواس در مطالعه چیست؟ برای دریافت راه حل‌های آن روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

دی وی دی حرف آخر

حرف آخر یکی از قدیمی‌ترین مجموعه هایی است که در زمینه تولید و انتشار بهترین دی وی دی های کنکور فعالیت میکند. پکیج های آموزشی این مجموعه طیف گسترده ای از مباحث ریاضی و تجربی را در برمی‌گیرد. دی وی دی های حرف آخر تنها برای گروه های آزمایشی تجربی و ریاضی در دسترس است.

البته دو درس ادبیات تخصصی و عربی تخصصی نیز بسته‌های خود را دارند که با خرید دروس عمومی، میتوان از آن ها برای تقویت این مباحث در کنکور 1403 استفاده کرد. به تازگی بسته جدید تحت عنوان دروس اختصاصی رشته انسانی، منطق و اقتصاد جامع به دسته بندی کنکور انسانی افزوده شده است که مکمل موارد فوق خواهد بود.

یکی از نقاط قوت این مجموعه در درس زیست شناسی و جزئیات آموزش آن است به طوری که زیست گیاهی، زیست ژنتیک و سایر مباحث درس زیست سال دوازدهم بطور مجزا در قالب دی وی دی عرضه میشود.

دی وی دی حرف آخر

اساتید دروس مختلف حرف آخر به شرح زیر هستند:

  • ریاضیات، هندسه و حسابان: عبدالرضا منتظری، امیرحسین نصیری و استاد قاسمی
  • زیست شناسی: محمد شاکری، رضا شعبانی
  • ادبیات فارسی: محسن منتظری
  • فیزیک: پیمان کامکار
  • شیمی: غلامحسین شیروانی
  • عربی: محمد واعظی
  • علیرضا یوسفیان: دین و زندگی
  • مجتبی محمودی: زبان انگلیسی
نمونه قیمت پکیج های کنکور حرف آخر
دروس اختصاصی رشته ریاضی + دروس عمومی 12.000.000 تومان
دوره کامل تجربی (مینی درس + 10 آزمون، جمع بندی و…) 23.000.000 تومان
دروس اختصاصی رشته انسانی 8.500.000 تومان

قیمت ها مربوط به زمان نگارش مقاله است. سعی ما بر این است تا این داده ها را بطور منظم و با تغییر قیمت ها بروزرسانی کنیم، اما در صورتی که نیاز به استعلام قیمت دقیق دی وی دی های آموزشی حرف آخر و اطلاع از تخفیف های روز این پکیج ها را دارید، میتوانید همه روزه با مشاوران حرفه ای ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای دریافت منابع درسی کنکور سراسری روی لینک کلیک کنید.

پکیج های کنکور ونوس

موسسه ونوس با سابقه 12 ساله در زمینه تولید و نشر DVD کنکور، یکی از برترین های این حوزه است که علاوه بر محتوای تصویری، کتاب های مطابق با روند آموزشی دی وی دی ها نیز منتشر کرده تا مکمل خوبی در مسیر یادگیری دانش‌آموزان باشد. ویدیو های آموزشی ونوس مباحث را بطور ریشه‌ای آموزش میدهند و برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر نیز قابل فهم هستند.

موسسه ونوس تنها در زمینه گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی فعالیت میکند و تمرکز ویژه ای بر روی دروس تخصصی آن دارد. آموزش های ونوس منطبق با کتاب درسی است و هیچگاه نه از آن پیشی میگیرد و نه از آن میکاهد. اساتید دوره های ونوس به شرح زیر هستند:

برای آشنایی با بهترین منابع کنکور سراسری روی لینک کلیک کنید.

پکیج های کنکور ونوس

  • ریاضیات، هندسه و حسابان: مجتبی دادبام، محمد مهربان، سعید بنی هاشمی
  • زیست شناسی: مهدی آرام فر
  • زبان انگلیسی: شهاب اناری
  • فیزیک: مهدی یحیوی
  • ادبیات فارسی: احمد سبحانی
  • ریاضیات و آمار: امیرحسین نصیری
  • شیمی: استاد محمود رامان مهر
نمونه قیمت پکیج های کنکور ونوس
پکیج کامل زیست شناسی ونوس 3.840.000 تومان
پکیج کامل فیزیک رشته ریاضی ونوس 3.000.000 تومان
پکیج کامل ریاضی رشته ریاضی ونوس 4.300.000 تومان

بسته معلم خصوصی پرش

گروه آموزشی پرش یکی از موسسه‌هایی است که از پایه اول ابتدایی تا دوازدهم را دربرمی‌گیرد. کیفیت ضبط این ویدیو ها در حد بسیار بالایی است و بیان اصولی دبیران و اساتید این مجموعه، مهر تاییدی بر کیفیت آثار آن است.

همراه با دی وی دی های کنکور این مجموعه شما از کتاب های منطبق با مباحث ارائه شده در محتوای تصویری نیز بهره‌مند خواهید شد و در صورت نیاز میتوانید در کلاس های آنلاین آنلاین این مجموعه نیز شرکت کنید.

چرا هرچی میخونم یاد نمی‌گیرم؟ جواب را در مقاله داخل لینک مطالعه کنید.

مزایای دی وی دی کنکور پرش:

  • برنامه درسی و مطالعاتی منطقی و کاملی را به مشتریان خود ارائه میکند.
  • علاوه بر کنکور، با توجه به تاثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی، دانش‌آموز را برای امتحانات نهایی آماده میکند.
  • برخلاف اغلب موسسات که تمرکز خود را فقط روی رشته های تجربی و ریاضی گذاشته‌اند، محتوای اختصاصی جامعی برای کنکور انسانی دارد.

معایب دی وی دی کنکور پرش:

  • تشابه شیوه ارائه دروس به روش‌های سنتی و صرفا از روی کتاب درسی.
  • تست‌های کتاب همراه این پکیج و نمونه های داخل دی وی دی تالیفی هستند.
  • برای استفاده از مشاوره باید هزینه پرداخت کنید.

بسته معلم خصوصی پرش

نمونه قیمت بسته کنکور پرش
بسته کامل معلم خصوصی کنکور تجربی پرش + 3 کتاب 8.300.000 تومان
بسته کامل معلم خصوصی کنکور ریاضی پرش + 3 کتاب 6.200.000 تومان
بسته کامل معلم خصوصی کنکور انسانی پرش + 8 کتاب 7.500.000 تومان

دی وی دی کنکور آسان است

کنکور آسان است، نام مجموعه‌ای قدیمی است که از سال 1373 پا به عرصه تولید محتوای آموزشی شد و در تمام این سال ها توانسته به خوبی نیاز دانش‌آموزان را برطرف سازد. به جز پکیج های لوح فشرده آمادگی کنکور، دی وی دی های آموزشی تست زنی و آموزش‌های درس به درس و… نیز برای دانش‌آموزان در دسترس است.

اساتید کنکور آسان است به شرح زیر می‌باشد:

  • فیزیک، ریاضی، هندسه، حسابان و آمار: امیر مسعودی
  • زیست شناسی: مهدی شیخی و عرفان پازوکی
  • ادبیات فارسی، عربی و دین و زندگی: حسین احمدی
  • زبان انگلیسی: محجوبی و دانش‌زاده

دی وی دی کنکور آسان است

نمونه قیمت dvd کنکور آسان است
پکیج جمع بندی کنکور آسان است تجربی 5.090.000 تومان
جمع بندی فیزیک دهم و یازدهم رشته ریاضی 675.000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی 7.000.000 تومان

مجموعه کنکور آسان است دروس زیادی را بصورت جزئی و موشکافانه ارائه میدهد و از نظر قیمت نیز در حد معقول میباشد. البته دقت داشته باشید در هنگام خرید از سایت مجموعه و یا از همکاران آن‌ها اشاره به نظام جدید بودن پکیج ارسالی کنید.

برای آشنایی با بهترین کلاس کنکور روی لینک کلیک کنید.

 

دی وی دی های موسسه رهپویان و گاج

موسسه رهپویان به نوعی زیر مجموعه قلمچی است و صرفا در زمینه تولید دی وی دی های آموزش کنکور فعالیت میکند. از طرفی گاج، با سری بسته های خود تحت عنوان “مخ”، اقدام به ارائه دی وی دی های آموزشی تصویری کرد. اما از آن جا که سیاست و استراتژی قالب هر دو این مجموعه ها و همچنین قیمت آن ها نزدیک به هم است، این دو مورد را در کنار هم تحلیل خواهیم کرد.

قلمچی و گاج، هر دو از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز آموزشی ایران هستند. در نتیجه محتوای هر دو این موسسات از نظر بار علمی و آمادگی کنکور در سطح بالایی قرار دارند. مزیت انتخاب دی وی دی های رهپویان و گاج نسبت به سایر موسسات فعال در این زمینه این است که شما میتوانید تنها درسی که در آن احساس نیاز میکنید را خریداری کرده و لازم نیست یک پکیج کامل تهیه کنید تا به بخشی از دروس که در آن ضعف دارید دسترسی پیدا کنید.

مزیت دیگر این دو موسسه قیمت ارزان پکیج های آن نسبت به سایر موسسات است. برای مثال پکیج آموزش کامل شیمی دوازدهم رهپویان قیمتی معادل 350.000 تومان و سری فیلم آموزشی فیزیک مخ نقره‌ای گاج تنها 210.000 تومان قیمت دارد.

دی وی دی های موسسه رهپویان و گاج

جمع بندی بهترین دی وی دی های کنکور 1403

در این مقاله با 6 موسسه برتر تولید فیلم آموزشی کنکور آشنا شدید. موسسات بسیار دیگری نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند که هر کدام تلاش کرده‌اند تا بهترین آموزش ها را در قالب دی وی دی به متقاضیان خود ارائه دهند.

بخشی از مزایا، معایب و قیمت های حدودی پکیج های این مجموعه‌ها در متن مقاله مورد بررسی قرار گرفت اما باید بدانید سلیقه شما برای انتخاب پکیج مورد نظر، بسیار مهم است. نحوه بیان اساتید، تنوع در ساختار جلسات، استفاده از ابزار های مختلف آموزشی، استفاده از انیمیشن و عکس های به روز برای انتقال مفاهیم و… مواردی هستند که بسته به سلیقه شما میتوانند متفاوت باشند.

شما میتوانید برای اینکه از کلیت نحوه آموزش پکیج مورد نظر آگاه شده و با اساتید دوره ها آشنا شوید به وبسایت رسمی موسسه مورد نظر مراجعه کرده و بسته های رایگان آنها را تهیه کنید. عموما تمام موسسات بخشی از درس ها را بطور رایگان در اختیار دانش‌آموز قرار میدهند اما در صورتی که قادر به یافتن نمونه مورد نظر نشدید اقدام به جستجو در گوگل کرده و یا با مشاوران حرفه ای ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

جامع ترین و بهترین منابع جمع بندی کنکور در مقاله داخل لینک گردآوری شده‌‌اند.

مزایای استفاده از دی وی دی های کنکور

با توجه به این که بهترین دی وی دی های کنکور و موسسات انتشار آن ها را شناختیم بد نیست به بررسی مزایای این روش آموزشی بپردازیم. اولین مزیت استفاده از این روش مطالعه و آموزش صرفه اقتصادی آن نسبت به کلاس های آموزشی است. بسیاری از اولیا و دانش‌آموزان استفاده از لوح فشرده کنکور را به همین دلیل به کلاس های حضوری ترجیح میدهند.

شما با استفاده از این روش، یک مبحث را هر چند بار که بخواهید بازخوانی کرده و آموزش آن را میبینید. بدون اتلاف وقت و ناهماهنگی های کلاس‌های حضوری میتوانید هر ساعتی از شبانه روز فقط با استفاده از این لوح ها با بهترین اساتید ایران در یک کلاس حضور میابید.

مزایای استفاده از دی وی دی های کنکور

مزیت دیگر استفاده از این دی وی دی ها از بین بردن بعد مسافت و اتلاف زمان در مسیر های رفت و آمد و… است. برخی اساتید به علت چندین بار توضیح دادن یک موضوع ممکن است برخی مباحث را جا بیاندازند، اما از آنجا که این ویدیو بصورت تیمی و طبقه بندی شده ضبط میشوند، احتمال چنین خطاهایی به صفر میرسد.

معایب استفاده از دی وی دی های کنکور

اولین مشکلی که دانش‌آموزان با خرید دی وی دی های فیلم آموزشی کنکور به آن برمیخورند، عدم توانایی در حل اشکال است. با فرض اینکه متقاضی یک مبحث را با تمرکز تمام مشاهده نماید، باز هم احتمال دارد در بعضی موارد گیج شده و یا مشکلاتی داشته باشد. برای حل این مشکل میتوانید در صورت ابهام و یا مشکل در خصوص هریک از مباحث درسی با مشاوران ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

از معایب دیگر این روش آموزشی این است که بیشتر تمرکز پکیج‌های منتشر شده روی رشته های ریاضی، تجربی و تا حدی انسانی است. از این رو اگر در رشته های هنرستان و یا فنی حرفه ای تحصیل میکنید، به جز بعضی دی وی دی های رهپویان و یا دروس عمومی محتوای خاصی در دسترستان نخواهد بود.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی و مقایسه بهترین دی وی دی های کنکور 1403 پرداخته شد و موسساتی همجون حرف آخر، کنکور آسان است، ونوس، رهپویان و… به شما عزیزان معرفی گردید. انتخاب از بین این گزینه‌ها باید حساب شده و با دقت انجام شود تا هم شما به بهترین نتیجه دست یابید و هم وقت و هزینه شما اتلاف نشود.

برای مقایسه هرچه بهتر پکیج ها مطالب را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید. البته بسیاری از موسسات، نمونه فایل های آموزشی خود را برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان در دسترس قرار داده‌اند.

برای دانلود PDF مقاله بهترین دی وی دی های کنکور روی لینک کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای مشاوره و خرید بهترین DVD‌های کنکور با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین پکیج های DVD کنکور کدامند؟

از بهترین دی وی دی های کنکور میتوان به مواردی مثل حرف آخر، ونوس، پرش، کنکور آسان است و... اشاره کرد.

آیا استفاده از دی وی دی آموزش کنکور میتواند جایگزین کلاس درسی باشد؟

بستگی به تیپ شخصیتی دانش‌آموز دارد اما بطور عمومی خیر. دی وی دی های کنکور ابزار کمک آموزشی و مکمل هستند و همچنان عمده یادگیری شما در کلاس درس شکل میگیرد.

قیمت دی وی دی های کنکور چه مقدار است؟

با توجه به تنوع آن ها شما میتوانید دی وی دی های تک درس را 200-300 هزار تومان دریافت کرده و پکیج های جامع را با قیمت حداقل 2 میلیون تومان خریداری کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور