ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست بهترین دبیران شیمی کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بهترین دبیران شیمی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

درس شیمی که بین رشته ریاض فیزیک و تجربی مشترک است، در بسیاری از زیرگروه ها ضریب بالایی دارد. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان به دنبال یافتن بهترین دبیران شیمی کنکور هستند. اما گاهی شناخت مدرسان و معلم های حاذق و خبره کار چندان آسانی نیست. معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران می تواند به متقاضیان عزیز در شناخت و انتخاب چنین اساتیدی کمک کننده باشد.

 

 

برای دریافت لیست بهترین دبیران شیمی کنکور – بهترین منایع کنکور و معرفی برترین آزمون های آزمایشی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

اهمیت درس شیمی از نگاه بهترین دبیران شیمی کنکور

 

اهمیت درس شیمی از نگاه بهترین دبیران شیمی کنکور

اهمیت درس شیمی از نگاه بهترین دبیران شیمی کنکور

 

یک دلیل عمده که باعث شده بهترین مدرسان شیمی ایران توجه ویژه ایی به درس شیمی داشته باشند، این است که این درس در قبولی رشته های تجربی مانند پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، و کلیه شاخه های پیرا پزشکی بسیار تاثیر گذار باشد. در شیمی پس از زیست، بیشترین ضریب را در همه زیرگروه ها دارد. این موضوع در مورد رشته ریاضی نیز صادق است و در زیرگروه های 1 ،2 و 3 دارای ضریب 3 می باشد. 

اما توصیه های بهترین دبیران شیمی کنکور برای بهبود و کسب درصد بالا در این درس چیست؟ یکی از مهمترین مشکلاتی که داوطلبان کنکور در مورد درس شیمی با آن مواجهند، این است که آخرین درس در دفترچه سوالات کنکور است. بسیاری از داوطلبان انرژی و زمان خود را صرف کتبی مانند زیست، و یا روش های تست زنی ریاضی و فیزیک کنکور می کنند. به همین خاطر وقتی به درس شیمی می رسند، دچار خستگی و کمبود وقت می شوند. 

اما چگونه می توان از این اتفاق پیشگیری کرد؟ توصیه بهترین مدرسان شیمی ایران این است که قبل از برگزاری آزمون اصلی، در طول سال و مطالعه سعی کنید برای ایجاد تعادل بین دروس تمرین کنید. شما به یک مرتبه نمی توانید زمان و انرژی  را مدیریت کنید و مطمئنا اگر بدون امادگی قبلا در کنکور حاضر شوید، دچار مشکل خواهید شد. یکی از دلایل معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران کمک به یادگیری تکنیک های درست است.

 

معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران

 

معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران

معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران

 

درس شیمی از آن دسته از دروسی است که از دو بخش حفظی و فرمولی تشکیل شده است. همین امر باعث گشته تا شیوه های مطالعه آن کمی گیج کننده باشد. اگر به دنبال بهترین شیوه مطالعه شیمی کنکور از نظر رتبه ها  و درصد بالا هستید می توانید با مشاورین در هر روزی از هفته ما تماس گرفته و نه تنها با جدیدترین تکنیک های مطالعه این درس و بلکه نحوه تست زنی بخوبی آشنا شوید. 

اما بهترین مدرسان شیمی ایران چه کسانی هستند؟ مسلما تعداد مدرسان زحمت کش و عالم ما در سراسر کشور بسیار زیاد است. معلمانی که در مدارس برای انتقال به دانش آموزان تلاش می کنند، ممکن است که در کار خود خبره و حرفه ایی باشند، اما چون ر شهرهای کوچک و یا دور افتاده زندگی می کنند آوازه چندانی نداشته باشند. با این وجود، برخی از دبیران در تمام کشور به واسطه کار خوبشان زبانزد هستند که در ادامه آن ها را خواهیم شناخت.

 

  استاد رضا بابایی مولف کتاب شیمی کنکور انتشارات مبتکران. مدرس برنامه کنکور ۱، مسیر موفقیت و کارنامه ۲۰ در صدا و سیما . مدرس چندین رتبه برتر کنکور. جزء بهترین معلم های شیمی ایران در آموزشگاه ها مدارس تهران
استاد بهمن بازرگان پرمخاطب ترین دبیر شیمی ایران در دهه 80، جزء بهترین دبیران شیمی کنکور در مدارس نمونه و چندین رتبه برتر
استاد کوچیان فر
نویسنده و مدرس فیلمهای آموزشی حرف آخر. دارای مدرک فوق لیسانس شیمی. ولف کتاب شیمی همایش نشر دریافت از پرفروش‌ترین کتاب‌های شیمی. 
محمد رضا صلایی مولف کتاب همایش شیمی نشر دریافت و کارشناس ارشد شیمی. دبیر شیمی آموزشگاه ها و مدارس برتر از جمله دبیرستان های تیزهوشان و فرزانگان تهران، با سابقه حضور در تلویزیون به عنوان مدرس برنامه کنکور ۱، برنامه مسیر موفقیت و برنامه کارنامه ۲۰ در صدا و سیما 
محمد مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران و مدرس شیمی آموزشگاه های معروف کشور از جمله آموزشگاه تخته سیاه 
احسان عزیز آبادی مولف کتاب شیمی یازدهم شب امتحان انتشارات خیلی سبز، کتاب شیمی ۱ نظام جدید انتشارات خوشخوان و کتاب جی بی شیمی دهم خیلی سبز . مدرس شیمی کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)، مسئول دپارتمان المپیاد شیمی دبیرستان انرژی اتمی و  مدارس سلام
محمد عباسی مدرس شیمی المپیاد و شیمی کنکور دبیرستان روشنگران تهرانپارس و میرداماد، دبیرستان علامه حلی ۳
داوود بیرکی 30 سال سابقه در تدریس شیمی، مولف 40 عنوان کتاب کنکوری، صاحب سبکی نوین در آموزش و حل مسائل
استاد پلویی ۲۳ سال سابقه تدریس کنکور در درس شیمی و از برندهای تدریس شیمی ایران. نویسنده ی کتاب شیمی تک رقمی ها و مدیر دپارتمان شیمی کارنامه خرد از اولین ها و بهترین معلم های شیمی ایران
استاد صالحی راد  23  سال سابقه در حوزه آموزش در موسسه کنکوری «پرواز کنکوریها». چهار مجموعه دی وی دی شیمی پیش 1، جمع بندی شیمی سال چهارم،  شیمی 3،  شیمی 2  و  کتاب لقمه تصاویر و مفاهیم،  کتاب لقمه حفظیات شیمی انتشارات مهر و ماه.  دکترای شیمی معدنی

 

 

9 ویژگی بهترین معلم های شیمی ایران

1. مبحث شناسی: یک دبیر خبره در شیمی باید با مهم ترین مباحث و فصل های کتاب آشنایی داشته باشد. سوال خیز ترین بخش های کتاب که هر ساله مورد سوال واقع می شوند، را شناسایی می کند و تواجه داوطلب را به آن ها معطوف می نماید. دلیل اهمیت این موضوع آن است که احتمال طرح دوباره تست در کنکور سال آتی بسار زیاد است.
2. منبع شناسی: ارائه و معرفی بهترین منابع شیمی کنکور از جمله وظایف یک مدرس خوب است.  البته بهترین دبیران شیمی کنکور غالبا خود نویسنده بهترین منابع کمک آموزشی و تست می باشند. برخی از معلم ها هم جزواتی دستی به دانش آموزان معرفی می کنند که توصیه می کنیم از استاندارد و جامع بودن آن مطمئن شوید. در غیر این صورت به این جزوات بسنده نکنید و کتاب های کاملتری را مطالعه نمایید.
3. قابلیت محاسبه سریع: تسلط بر حل مسائل یکی از مهم ترین خصوصیات بهترین مدرسان شیمی ایران می باشد. بخش های هایی مانند جدول مندلیف و پیوندهای مولکولی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. دانش آموزان باید روش محاسبات سریع شیمی را حتما یاد بگیرند، چرا که تنظیم زمان بسیار اهمیت دارد. 
4. درصد بالا: تفاوت یک معلم معمولی با بهترین دبیران شیمی کنکور این است که برترین ها خود قادر به کسب درصدهای بالایی در کنکور شده اند. این امر نشان دهنده تسلط بالای مدرس بر محتوای کتاب است. علاوه بر این، چنین فردی بخوبی می تواند  مصاعب دانش آموزان در بخش های مختلف را درک و حل نماید.

5. اشراف بر مطالب: مشرف بودن بر متن ها به اصطلاح حفظی و همچنین شکل ها نقش مهمی در کیفیت تدریس دارد. در معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران تقریبا تمامی مدرسین بهترین نحوه مطالعه شیمی کنکور را روشی می دانند که به اشکال نیز توجه ویژه ایی شود. چرا که هر ساله بخشی از سوالات شیمی به تفسیر و یا تشریح تصاویر اختصاص دارد.

6. طرح سوال: بهترین معلم های شیمی ایران قادرند سوال طراحی کنند. البته این ویژگی فقط به این کتاب ختم نمی شود، بلکه برای همه درس های کنکور مدرسان باید سوالات را پیش بینی کنند. چرا که ذهن داوطلب باید در مطالعه درگیر شود و فقط به حفظ کردن نپردازد.
7. تحلیل کارنامه های رتبه ها: برای این که متقاضیان الگوی درستی برای درس خواندن داشته باشند، بهتر است کارنامه کنکوری های سال های قبل در رتبه ها و سهمیه های مختلف بررسی شود. این کار باعث می شود که دانش آموز به اهمیت درس شیمی در رتبه و قبولی پی ببرد و آن را با هدف خود مطابقت دهد.
8. جذابیت تدریس: نحوه آموزش و فضای حاکم بر کلاس بسیار اهمیت دارد. یک مورد بسیار جالب در اغلب بهترین مدرسان شیمی ایران این است که شوخ طبعی را در میان نکته های درسی جای می دهند و این نه تنها باعث نشاط کلاس، بلکه علاقه مندی و توجه دانش آموزان می شود. 
9. انگیزده دهنده مثبت اندیش: داشتن هدف و انگیزه یکی از فاکتورهای طلایی موفقیت است. وقتی که دانش آموزی در درسی ضعیف است یا میل چندانی به آن ندارد، یک مدرس خوب با شیوه های روانشناسی و آموزشی نه تنها او را نا امید نمی کند، بلکه با تشویق و انتقال انرژی، اشتیاق فرد به یادگیری چند برابر می کند.

لزوم نیاز به بهترین دبیران شیمی کنکور

 

لزوم نیاز به بهترین مدرسان شیمی ایران

لزوم نیاز به بهترین مدرسان شیمی ایران

 

ما برای رسیدن به درصد بالا در کنکور و کسب موفقیت، سه راه پیش رو داریم. اول اینکه بدون توجه به راهنمایی و تجربیات اطرافیان، معلمان و مدرس، شبانه روز درس بخوانیم و فقط شیوه خود را به کار ببریم، که البته این کار آزمون و خطا نام دارد و ممکن است هزینه آن از دست دادن یک سال تلاش باشد. راه دوم، استفاده از آموزش ها و توصیه های معلمین مدرسه است که البته بسیار گرانقدرند، اما احتمالا ما را در حد متوسط نگه می دارد.
و اما راه سوم اینکه از یک فردی کمک بگیریم که قبلا رتبه های بسیاری را آموزش داده و می توان با استفاده از کمک های آنان منتظر درصدهای طلایی بود. بهره بردن از بهترین دبیران شیمی کنکور مثل این می ماند که ما به جای اینکه تصمیم بگیریم  از یک ماشین مدل پایین و کم سرعت مانند پیکان استفاده کنیم، با یک ماشین پرسرعت و مدل پالا مثل مرسدس بنز رانندگی کنیم. البته در مثل جای مناقشه نیست، و ما صرفا قصد روشن سازی داریم.

دلیل دیگر که ما را به معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران برانگیخت، این است که درصد نفرات برتر در سال های اخیر، به طور میانگین بین 90 تا 100 درصد می باشد و این یعنی سطح رقابت بسیار بالاتر رفته و نمی توان به درصدهای متوسط دلخوش بود. روش های تست زنی سریع که رتبه ها امروزه در جلسه کنکور به کار می برند، یک رمز بزرگ در بالا بردن کیفیت پاسخگویی و کنترل زمان نه تنها در درس شیمی بلکه همه دروس است. 

خلاصه مطالب
در این مقاله تلاش کردیم تا به منظور رفاه حال داوطلبان عزیز به معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران بپردازیم. اگر در شهر و استان خود به دنبال بهترین دبیران شیمی کنکور می گردید و دوست دارید از شرایط ثبت نام آگاهی یابید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. مشاوران ایران تحصیل با در اختیار داشتن اسامی بهترین مدرسان و معلم های شیمی ایران به شما امکان بهره مندی از برترین ها را در هر نقطه از کشور می دهند. 
مطالب مرتبط
3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان بهترین دبیران شیمی کنکور را شناخت؟

در هر درسی استادانی هستند که بسیار برجسته تر از سایرین می باشند. چنانچه در یافتن این قبیل اساتید دچار مشکل هستید می توانید از طریق شماره 9099075307 (سراسر کشور) و 9099075307 ( استان تهران)  با ما تماس گرفته و اسامی تمامی مدرسان برتر را دریافت کنید.

 

ویژگی بهترین معلم های شیمی ایران چیست؟

در معرفی 10 استاد برتر شیمی رتبه های برتر ایران در ایران دیدیم که هر کتابی به شیوه های خاصی برای تدریس نیازمند است. یک مدرس خوب باید بر این شیوه ها تسلط داشته باشد.

 

آیا مدرسان کلاس های آنلاین بهترین مدرسان شیمی ایران دارای کیفیت لازم است؟

امروزه یکی از روش های آموزش آنلاین می باشد. بهترین دبیران شیمی کنکور در حوزه آنلاین نیز می توانند تمامی فاکتورهای مورد نیاز برای یک تدریس خوب داشته باشند. 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور