ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

حرف آخر ، برترین بسته های آموزشی از دبستان تا کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در ابتدا تاریخچۀ کوچکی از موسسه حرف آخر را برای شما شرح می‌دهیم. موسسه حرف آخر در سال 1390 توسط یکی از مدرسان و اساتید کنکور یعنی آقای عبدالرضا منتظری تأسیس شد. همکاری با اساتید برتر کنکور و رتبه برتر‌های سال‌های گذشته باعث شد تا حرف آخر یک تیم آموزشی بسیار قوی در اختیار داشته باشد و با همکاری این تیم بتواند محصولات آموزشی بسیار زیاد و با تخفیف حرف آخر و با کیفیتی را برای مخاطبان خود ارائه دهد.

دلایل پیشرفت حرف آخر

با توجه به فعالیت‌های مکرر حرف آخر و همکاری با اساتید دیگر که جزء اساتید برتر کنکور به شمار می‌رفتند و همچنین تخفیف حرف آخر این مؤسسه موفق شد که پیشرفت‌های بسیار چشم گیری را به دست بیاورد. به طوری که در سال‌های اخیر، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور، محصولات آموزشی را با تخفیف حرف آخر در اولویت قرار می‌دهند.

در طی سال‌های اخیر، مؤسسات و آموزشگاه‌های زیادی وارد عرصۀ تولید محصولات آموزشی، به خصوص تولید محصولات آموزشی کنکور شدند و فعالیت‌های خود را به طور رسمی آغاز کردند. اما لازم است که بدانید موسسه حرف آخر به عنوان بهترین موسسه آموزشی کنکور در کشور شناخته شده است چرا که تخفیف حرف آخر نیز جز نکات برجستۀ این مؤسسه است.

سبک محصولات انتشارات حرف آخر

موسسه حرف آخر تلاش کرده است تا با استفاده از روش‌های نورین و روز دنیا، محصولات آموزشی را با تخفیف حرف آخر برای دانش آموزان گردآوری کند که بیشترین کاربرد را داشته باشند. همان طور که می‌دانید امروزه در جهان، پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به دست آمده است.

روش‌های آموزشی نیز جدا از این پیشرفت‌ها نیستند. روش‌های قدیمی که برای آموزش مباحث مختلف به دانش آموزان ارائه می‌شد، امروزه در کشورهای مختلف جهان نقش کم رنگ‌تری پیدا کرده‌اند. اما متأسفانه مؤسسه‌ها و آموزشگاه‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند همچنان از روش‌های سنتی برای آموزش مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

روش‌های قدیمی دیگر کاربردهای گذشته را ندارند و با توجه به پیشرفت روش‌های آموزشی، کم رنگ‌تر شده‌‌اند. استفاده از روش‌های نوین آموزشی در کشور ایران، برای اولین بار توسط موسسه حرف آخر صورت پذیرفت.

اما روش‌های نوین چگونه هستند و چرا از روش‌های سنتی بهتر هستند؟

همان طور که می‌دانید انسان دارای دو حافظه است. یکی حافظۀ کوتاه مدت و دیگری حافظه بلند مدت. مغز انسان نیز به دو نیم کرۀ یعنی نیمکرۀ راست مغز و نیمکرۀ چپ مغز تقسیم می‌شود. محل قرار گیری حافظۀ کوتاه مدت انسان، در نیمکرۀ چپ مغز اوست. با استفاده از تخفیف حرف آخر برای خرید محصولات حرف آخر این ویژگی را در خود تقویت کنید.

حافظۀ بلند مدت نیز در نیمکرۀ راست مغز انسان قرار دارد. روش‌های سنتی تنها باعث فعالیت نیمکرۀ چپ مغز شما می‌شوند. زیرا در روش‌های سنتی چون که از اساتید مختلفی برای تدریس استفاده می‎شود و هر استاد راه حل‌ها و تکنیک‌های متفاوتی را آموزش می‌دهد، دانش آموز باید تمامی نکات و راه حل‌ها را به خاطر بسپارد.

یکی از بزرگ‌ترین معایب روش‌های سنتی تدریس این است که شما باید برای حل هر تست یا سؤال، راه حل‌های مخصوص به همان سؤال را به حافظه بسپارید. سؤال‌هایی که برای کنکور در نظر گرفته می‌شوند، از تنوع زیادی برخوردار هستند. بنا براین شما باید باید حل کردن هر نوع سؤال، روش‌های و نکات مربوط به همان سؤال را به کار بگیرید. برای دریافت این تکنیک ‌ها با تخفیف حرف آخر با ما در ارتباط باشید.

اما سؤال این است که آیا شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه کنکور که تنها 4 ساعت، برای حل هر تست تمامی راه حل‌ها و نکات را به یاد بیاورید؟ آیا می‌توانید حجم زیادی از فرمول‌های مختلف را به خاطر بسپارید و هر یک از آن‌ها را بر سر جلسۀ کنکور به خاطر بیاورید؟ انجام دادن این کار امری بسیار دشوار و تقریبا نشدنی است.

به همین جهت موسسه حرف آخر به جای استفاده از روش‌های سنتی، استفاده از روش‌های نوین را در دستور کار خود قرار داده است و با تخفیف حرف آخر در اختیار شما قرار می‌دهد. در روش‌های نوین از روش تصویر سازی برای آموزش مباحث مختلف استفاده می‌شود و با تخفیف حرف آخر می‌توانید از این روش‌ها بهره‌مند گردید. همچنین به جای استفاده از تکنیک‌های مختلف، برای آموزش مباحث مختلف، از الگو استفاده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از تخفیف حرف آخر این بسته‌های آموزشی را دریافت کنید.

بهره مندی بیشتر از مغز با استفاده از تصویر سازی

تصویر سازی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از نیمکرۀ راست مغز خود نیز بهره ببرید. چرا که مسئولیت به خاطر سپردن تصاویر مختلف ر ا نیمکرۀ راست مغز شما بر عهده دارد. استفاده از الگو نیز باعث می‌شود تا به جای به کار گیری تکنیک‌های مختلف و متعدد برای حل یک نوع سؤال، بتوانید با استفاده از یک الگو به چند نوع سؤال مختلف پاسخ بدهید. این کار با استفاده از تخفیف حرف آخر برای خرید محصولات این مؤسسه بسیار مناسب خواهد بود.

با توجه به مشکلات امروزی مانند کمبود وقت برای رفتن به آموزشگاه‌‌های کنکور، دور بودن محل تشکیل کلاس‌ها، کرونا ودیگر موارد، استفاده از محصولاتی که به کمک آن‌ها بتوانید رد خانه مشغول به مطالعه به کنکور شوید، راه حل بسیار مناسبی است. مخصوصاً اگر با استفاده از تخفیف حرف آخر محصولات این مؤسسه را خریداری کنید.

یکی از محصولاتی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در خانۀ خود مشغول به مطالعه برای کنکور یا امتحانات خود شوید، استفاده از ویدئوهای آموزشی است که می‌توانید با استفاده از تخفیف حرف آخر این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید. موسسه حرف آخر برای تمامی مقاطع تحصیلی اعم از دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم محصولات آموزشی متنوعی (از جمله ویدئوهای آموزشی) را با تخفیف حرف آخر در نظر گرفته است.

کلاس‌های خصوصی یا پکیج‌های موسسه حرف آخر؟

علاوه بر مشکلاتی که در بالا گفته شد (مانند زمان رفت و آمد و دیگر مشکلات برای رفتن به آموزشگاه)، هزینۀ استفاده از کلاس‌های آموزشی کنکور نیز بالا هست که این مورد با تخفیف حرف آخر برای شما مقرون به صرفه شده است. امروزه آموزشگاه‌های مختلف کنکور، هزینه‌های هنگفتی را برای کلاس‌های خود در نظر می‌گیرند.

هزینۀ استفاده از محصولات آموزشی حرف آخر، نسبت به شرکت در کلاس‌های متعدد کنکور با توجه به تخفیف حرف آخر بسیار پایین‌تر می‌باشد. هزینۀ پایین محصولات و تخفیف حرف آخر باعث نشده تا از کیفیت آن‌ها کاسته شود. شما باید کیفیت تدریس اساتیدی که در تهیه محصولات آموزشی همکاری کرده‌اند را نیز در نظر بگیرید.

لازم است که بدانید موسسه آموزشی حرف آخر تا کنون موفق به کسب مدارک بسیار معتبری مانند مدرک ایزو از دانشگاه فرانسه و دیگر مدارک معتبر شود. علاوه بر آن موسسه حرف آخر موفق شده تا حمایت یونسکو را به دست بیاورد. علت به دست آوردن این حمایت این است که موسسه حرف آخر موفق شده تا با استفاده از روش‌های نوین، مباحث علمی پیچیده را نیز به استفاده از روش تصویر سازی و استفاده از الگوها، برای دانش آموزان، به امری راحت‌تر تبدیل کند و با تخفیف حرف آخر در اختیار دانش‌آموزان گرامی قرار دهد.

لازم به ذکر است که انجام این کار تحول بسیار عظیمی در نحوۀ آموزش اساتید مختلف در دوره‌های مختلف دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم ایجاد کرده است. استفاده از این روش‌ها با تخفیف حرف آخر باعث شده تا داوطلبان کنکوری که موسسه حرف آخر را برای تهیۀ محصولات آموزشی در نظر گرفته‌اند، همواره بتوانند رتبه‌های بالایی را در کنکورهای چند سال اخیر بدست بیاورند. علاوه بر اینکه این محصولات با تخفیف حرف آخر با قیمتی مناسب به دست شما خواهد رسید.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پکیج‌های ریاضی کنکور حرف آخر، فیزیک کنکور حرف آخر و شیمی کنکور حرف آخر از تخفیف حرف آخر استفاده نمایید.

20 درصد پروژه 6040 را به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه آموزشی حرف آخر به جهت اطمینان خاطر دانش آموزان عزیز 20 درصد از پکیج پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. برای دریافت این پکیج رایگان میتوانید عدد 1 را به شماره 5000164035 پیامک کنید و یا با شماره 09129573833 تماس حاصل فرمایید.

وبسایت مرکزی حرف آخر : https://harfehakhar.co

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
تماس با مشاور