ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 98 - 97
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان اعلام شد به اطلاع تمام داوطلبان محترمی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد زنجان دارند می رسانیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در تمامی رشته های دانشگاهی در زیر گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان دانشجو می پذیرد لذا کلیه متقاضیان محترم می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد زنجان به سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

به استحضار می رسانیم دانشگاه آزاد زنجان در مقاطع کاردانی – کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد شایان ذکر است سامانه مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد زنجان در راستای سهولت امر ثبت نام و اطلاع رسانی در مورد رشته های بدون آزمون واحد های دانشگاهی – شرایط پذیرش – امور شهریه و … پاسخگوی تمامی سوالات متقاضیان گرامی خواهد بود لذا می توانید از ساعات 8 صبح الی 12 شب با شماره های 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان و رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان ، نحوه انتخاب رشته درست و اصولی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 99-۱۴۰۳

کلیه داوطلبان علاقه مند می توانند در تمامی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. دانشگاه آزاد راه ورود داوطلبان را هموار نموده است . در دفترچه بدون آزمون مهر دانشگاه آزاد لیست تمامی رشته های نیمسال اول موجود می‌باشد. در رابطه با میزان شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان  با رشته های با کنکور هیچ گونه تفاوتی وجود نخواهد داشت. تنها تفاوت به نوع ورود به این دانشگاه مربوط می‌گردد.

شایان ذکر است که رشته های دانشگاه آزاد به صورت با آزمون و بدون آزمون در دو نیمسال اول و دوم به صورت جداگانه معرفی می‌گردد. پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان  در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته صورت می‌پذیرد. داوطلبان ضمن دارا بودن شرایط و ضوابط می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان که در ادامه ارائه خواهیم نمود با توجه به مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متفاوت می‌باشد. آن دسته از داوطلبانی که تمایل به شرکت و ورود به هر یک از این مقاطع را دارند، با توجه به شرایط ورود به زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد لازم است نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان

 

رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان
رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان

رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان در گروه های آزمایشی مختلفی می‌باشد. کلیه متقاضیان ورود به دانشگاه زنجان می‌توانند با استفاده از علایق و همچنین اولویت‌های خود ، در بین لیست موجود دست به انتخاب بزنند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که با توجه به لیست متفاوتی رشته های مهر و بهمن ، انتخاب در هر نیمسال تنها منحصرا از لیست همان ترم باید صورت پذیرد.

نکته مهمی که در رابطه با رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه زنجان باید مد نظر قرار دهید، مربوط به شرایط نقل و انتقالات این دانشگاه می‌باشد. پذیرفته شدگان در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان  نخواهند توانست از نقل و انتقالات استفاده نمایند و حتماً باید تا پایان تحصیل در این دانشگاه بمانند.

در ادامه به لیست رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان خواهیم پرداخت. اما با توجه به قوانین و ضوابطی که در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان وجود دارد، اطلاع دقیق از این موارد، قبل از انتخاب رشته و همچنین پذیرش در این رشته ها امری بسیار مبرم می‌باشد. متقاضیان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاع در این زمینه با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایند تا با مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایند.

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان در مقطع کاردانی و کارشناسی متفاوت می باشد.

 

 

رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان کارشناسی پیوسته در گروه های آزمایشی مختلفی می باشد. برای مثال در رابطه با رشته های مختلف بدون کنکور این لیست می توان متفاوت می باشد.

  • مدیریت بیمه
  • مدیریت امور بانکی
  • حسابداری
  • علوم قرآن و حدیث
  • روانشناسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان مقطع کارشناسی ناپیوسته به شرح زیر می باشد که در ادامه ذکر خواهیم نمود. متقاضیان توجه داشته باشند که این لیست با در رشته های ترم مهر و ترم بهمن به صورت یکسان می باشند.

  • آموزش و پرورش ابتدایی
  • مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • آموزش زبان انگلیسی
  • علمی – کاربردی حسابداری
  • آموزش علوم تجربی

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد زنجان

 

شرایط ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور زنجان
شرایط ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور زنجان

خوشبختانه دانشگاه زنجان لیست متنوعی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان را در اخیتار تمامی داوطلبان قرار داده است. در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه زنجان باید بگوییم تفاوتی زیادی بین شرایط ثبت نام این دانشگاه با سایر دانشگاه های آزاد وجود نخواهد داشت و تمامی داوطلبان با توجه به شرط معدل و همچنین نحوه ثبت نام می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد زنجان داوطلبان گرامی حتما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند در غیر این صورت نخواهند توانست در ثبت نام شرکت نمایند. خوشبختانه در رابطه با انتخاب رشته هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان قرار داده نشده است. بنابراین هر یک از داوطلبان با توجه به رشته های مورد علاقه خود می توانند نسبت به انتخاب دست بزنند.

 

سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان

کلیه داوطلبان عزیزی که مایل به پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان می باشند، می توانند با استفاده از راهنمایی و کمک مشاورین و متخصصین ما نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل امکان پذیر می باشد.

متخصصین و مشاورین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به تمامی داوطلبان می باشند. کلیه متخصصین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به شما عزیز می باشند. برای کسب اطلاع در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان مشاورین ما می توانند راهنمایی های لازم را برای ثبت نام و همچنین نحوه انتخاب رشته داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان و رشته کاردانی و کارشناسی داشگاه آزاد زنجان می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید . همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

جهت اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته صحیح – اطلاع از مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان
کانال اطلاع رسانی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان

 

بیشتر بدانید

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور پزشکی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

monada.iau.ac.ir

portal.saorg.ir

رشته کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد زنجان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت ثبت نام  رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان کدام است؟

سایت ثبت نام  رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان در سایت azmoon.org است.

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان در سایت azmoon.org چگونه است؟

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان در سایت azmoon.org بطور کامل در مقاله شرح داده شده است.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان نیاز به مدرک پیش دانشگاهی است؟

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد زنجان داوطلبان گرامی حتما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور