ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت بیمه دانش آموزی

دریافت کارت بیمه دانش آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از مهمترین اقداماتی که باید توسط مدیر یک مدرسه برای تمامی دانش آموزان در نظر گرفته شود دریافت کارت بیمه دانش آموزی برای دانش آموزان می‌باشد. زیرا دریافت این کارت به دلیل حفظ سلامت فردی برای تمام دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند الزامی است. این بیمه تمام موارد مربوط به پزشکی را پوشش میدهد. چرا که امکان دارد در مدرسه اتفاقی برای دانش آموز رخ دهد، این کارت در شرایط حساس کاربرد بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ ایم در این مقاله نحوه دریافت کارت بیمه دانش آموزی را به صورت کامل به شما آموزش بدهیم. از سوی دیگر شما در این مقاله به طور کامل با نحوه ثبت نام بیمه دانش آموزی آشنا می‌شوید.

 

اطلاعیه

برای دریافت کارت بیمه دانش آموزش باید در سایت همگام ثبت نام کنید.

 

نکات مهم در مورد کارت بیمه دانش آموزی

بسیاری از افراد اطلاعات کاملی نسبت به بیمه دانش آموزی در اختیار ندارند. به همین دلیل در برخی از مواقع ثبت نام برای دریافت کارت بیمه دانش آموز صورت نمی پذیرد. اما شما به عنوان والدین زمانی که فرزند خود را در یک مدرسه ثبت نام کنید باید به فکر حفظ سلامت و دریافت کارت بیمه دانش آموزی برای وی باشید. البته این مسئله باید توسط مدیر مدرسه به شما توضیح داده شود اما اگر مدیر مدرسه توضیحات کامل را در خصوص بیمه دانش آموزی به شما ارائه نکرد شما پیگیر این مسئله باشید.

در گام اول بهتر است برای ثبت نام دانش آموز در سامانه همگام و دریافت کارت بیمه دانش آموزی اقدام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید در سایت همگام باید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی دانش آموز، کد ملی، تاریخ تولد، نام واحد آموزشی، نام پدر و غیره را وارد نمایید. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که در صورت درست تکمیل نشدن فرم، فرزند شما توسط بیمه پوشش داده نمی شود.

اما از تمامی این موارد مهمتر اجباری بودن ثبت نام کارت بیمه دانش آموزی برای تمامی دانش آموزان می‌باشد. در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که دریافت کارت بیمه دانش آموزی هزینه ای را به دنبال دارد که این هزینه باید توسط والدین پرداخت شود. شایان ذکر است بدانید هزینه بیمه امکان دارد در سال های مختلف متغیر باشد در نتیجه می‌توان به این استنباط رسید که به هیچ وجه هزینه در سال های مختلف یکسان نیست. در نهایت هم بهتر است به این نکته اشاره کنیم مهر و امضا مدیر واحد آموزشی باید بر روی فرم قرار داشته باشد. زیرا در غیر این صورت فرم فاقد اعتبار می باشد و دانش آموز توسط بیمه تحت پوشش قرار نمی گیرد.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به چگونه از بیمه دانش آموزی استفاده کنیم؟ بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام بیمه دانش آموزی

در این بخش از مقاله چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟ قصد داریم نحوه ثبت نام بیمه دانش آموزی را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم. توجه داشته باشید تمامی مراحل به صورت کامل به شما آموزش داده خواهد شد. در نتیجه اگر تصمیم دارید نحوه ثبت نام بیمه بیمه دانش آموزی و نحوه دریافت کارت بیمه دانش آموزی را آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم این بخش از مقاله را با دقت بالاتری مطالعه نمایید و در هنگام ثبت نام تمامی مراحل را به درستی سپری کنید.

برای کسب اطلاع از نحوه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام بیمه دانش آموزی

در گام اول باید وارد سایت همگام شوید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. بعد از ورود به وب سایت همگام با صفحه ای مشابه با تصویر زیر مواجه می شوید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سه گزینه ثبت نام، ثبت مستندات و پرداخت اعلان خسارت در اختیار شما قرار داده شده است که شما برای دریافت کارت بیمه دانش آموزش برای فرزند خود باید از گزینه ثبت نام استفاده کنید.

چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟

چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟

در ادامه باید کلاس مورد نظر خود را جستجو کنید که برای این کار باید از طریق گزینه جستجو که در تصویر زیر با عدد شماره 2 مشخص شده است اقدام کنید. بعد از مشاهده لیست دانش آموزان تیک موجود در صفحه را فعال کنید تا تمامی دانش آموزان به حالت انتخاب در بیایند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید تمامی دانش آموزان به حالت انتخاب در آمدند حال باید برای ثبت بیمه دانش آموزان اقدام کنید و بر روی گزینه ثبت بیمه دانش آموزان انتخاب شده که در تصویر زیر با شماره ۴ مشخص شده است کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت بیمه دانش آموزی

در این قسمت از چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟ باید نوع بیمه را انتخاب کنید. زمانی که بر روی گزینه انتخاب نوع بیمه کلیک می‌کنید گزینه هایی همچون عادی، فرزند جانباز (رایگان)، تحت پوشش کمیته امداد (رایگان) تحت پوشش بهزیستی (رایگان) مواجه می‌شوید که بر اساس شرایط خود باید یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب کردن یکی از گزینه ها باید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا مواردی که انتخاب کرده اید ذخیره شود.

چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟

مدت اعتبار کارت بیمه دانش آموزی

یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط والدین مطرح می شود مدت زمان اعتبار کارت بیمه دانش آموزی است. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم یک بخش از این مقاله را به این موضوع اختصاص دهیم. شایان ذکر است بدانید مدت زمان اعتبار کارت بیمه دانش آموزی یک سال می باشد.

 

برای کسب اطلاعات نسبت به شرایط استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

بیمه دانش آموزی چه مواردی را پوشش می دهد؟

مطمئنا قبل از این که برای آموزش دیدن نحوه دریافت کارت بیمه دانش آموزی اقدام کنید باید بدانید که بیمه دانش آموزش چه مواردی را پوشش می دهد برای مطلع شدن از این مورد میتوانید به لیست زیر توجه کنید. شایان ذکر است بدانید که 10 مورد وجود دارد که توسط بیمه دانش آموزش پوشش داده می شود. در ادامه با این موارد به صورت کامل اشنا خواهید شد.

  1. پرداخت هزینه های مربوط به کاشت حلزون برای گوش
  2. پرداخت هزینه مربوط به خرید سمعک با سقف معین
  3. پرداخت هزینه بیماری های صعب العلاج
  4. جبران غرامت در صورت نقص عضو
  5. جبران غرامت فوت
  6. هزینه های مربوط به بیماری های سرپایی در بیمارستان
  7. جبران هزینه هایی مربوط به عمل جراحی در صورت بستری شدن
  8. هزینه پیوند و یا خرید کلیه
  9. جبران 100 نمونه از موارد فوت در مدرسه غیر از بروز حادثه
  10. جبران خرید ویلچر به تعداد 400 دستگاه

 

اطلاعیه

بیمه دانش آموزش برای فرزند جانبازان، افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و تحت پوشش بهزیستی هستند رایگان می باشد.

 

اخبار پیرامون دریافت بیمه دانش آموزش

  • ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه به دانش‌آموزان مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان اختصاص داده شد.

طبق گزارش خبرگزاری رجا نیوز بیمه حوادث دانش‌آموزی به دانش‌آموزانی که در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا بستری  شده اند تا سقف ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه درمان می‌پردازد.

  • پرداخت بیمه حوادث دانش‌آموزی یک قانون است.

حسین ریاحی نژاد مدیر کمیسیون اساسنامه ها و مقررات تحصیلی شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: پرداخت بیمه حوادث دانش‌آموزی یک قانون است و رعایت آن الزامی است.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تمامی مراحل دریافت کارت بیمه دانش آموزی با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش داده شده است. در نتیجه شما در حال حاضر میتوانید با ورود به وب سایت همگام مراحل ثبت نام را طی کرده و برای دریافت کارت بیمه دانش آموزش اقدام کنید. در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد این مبحث که بیمه دانش آموزی چه مواردی را پوشش می دهد هم به شما ارائه کردیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله چگونه بیمه دانش آموزی بگیریم؟ بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا صدور کارت بیمه برای تمامی دانش آموزان اجباری است؟

بله دریافت کارت بیمه دانش آموزش به دلیل حفظ سلامت دانش آموز و سرعت در درمان دانش آموز و غیره الزامی می باشد.

از طریق چه سایتی میتوانیم برای دریافت کارت بیمه خود اقدام کنیم؟

برای دریافت کارت بیمه دانش آموزش باید به سایت همگام که در مقاله لینک آن را درج کرده ایم مراجعه کنید.

مدت زمان اعتبار کارت بیمه دانش آموزی چقدر است؟

این موضوع در مقاله قید شده است، مدت زمان بیمه دانش آموزش 1 سال می باشد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور